انهدام خانه فساد زنان آذربایجانی در آستارا


انهدام خانه فساد زنان آذربایجانی در آستارا

یک زن تبعه جمهوری آذربایجان که دارای پاسپورت ایرانی و آذربایجانی بود، به عنوان سرکرده این خانه فساد در امر ورود و خروج زنان آذری به ایران فعالیت داشت.
مرزبان و فرمانده هنگ مرزی آستارا از کشف و انهدام خانه فساد سه تبعه زن جمهوری آذربایجان در آستارا خبر داد.

مهدی شهیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به چگونگی کشف و انهدام این خانه فساد اظهار داشت: یک زن تبعه جمهوری آذربایجان که دارای پاسپورت ایرانی و آذربایجانی بود، به عنوان سرکرده این خانه فساد در امر ورود و خروج زنان آذری به ایران فعالیت داشت.

وی افزود: ماموران اطلاعات هنگ مرزی آستارا با انجام کارهای شناسایی و اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه خانه فساد این زن را در منطقه عباس‌آباد آستارا کشف و پاکسازی کردند.
شهیدی ادامه داد: از سرکرده این خانه فساد به هنگام عبور از مرز زمینی آستارا 70 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

وی کشف و ضبط هفت بطری مشروبات الکلی خارجی، ابزارآلات مستهجن و ضدفرهنگی، سی‌دی‌های غیرمجاز و ماهواره را از دیگر اقدام‌های هنگ مرزی آستارا در ارتباط با خانه فساد مذکور عنوان کرد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به سوءاستفاده این زن تبعه جمهوری آذربایجان از پاسپورت ایرانی برای ازدواج با یک مرد ایرانی بیان داشت: این زن که در امر حمل و توزیع مواد مخدر و ورود دختران جوان به ایران فعالیت داشت، به عنوان متهم اصلی دستگیر و با تشکیل پرونده تنظیمی تحویل مقامات قضایی شده و از آنجا نیز روانه زندان ویژه زنان شد.

وی با اشاره به وضعیت دیگر متهمان زن آذربایجانی خاطرنشان کرد: متهمان دیگر زن که اغفال شده بودند از کشور اخراج شدند.

شهیدی هوشیاری و تلاش مرزبانان نیروی انتظامی در پاسداری از مرزها و صیانت از امنیت و آرامش جامعه را ستودنی خواند.

وی تصریح کرد: ماموران جان بر کف مرزبانی منطقه مرزنشین آستارا تلاش می‌کنند تا با یک دیده‌بانی مناسب از ارزش‌ها، اصول دینی و اعتقادی ایران اسلامی دفاع کرده و اجازه فرصت‌طلبی به عوامل ضربه زننده به امور اجتماعی و روانی جامعه را ندهند.

شهیدی در ادامه به ورود زائران داغستانی به آستارا برای حضور در مناسک حج اشاره کرد و افزود: با هماهنگی مسئولان حوزه مرزبانی و گمرکی آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان خدمات شبانه‌روزی به این زائران در حال انجام است.

khosh bavar - ایران - کرمان
فساد ?! پس در جهان اول, که ماها ارزوی رسیدن به ارزشهای انها را داریم, پر از خانه های فساد دیده میشه !? قدمت کار و کاسبی این شغل به هزاران سال میرسه !
دوشنبه 10 آبان 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
در جای دیگر نیز از قول دوستی نوشتم، که در جمهوری آذربایجان به اندازه ای آدم ندار و بدبخت هست که دخترانشان را اجاره میدهند. باید به علی اف تبریک گفت که مردان و زنانش به این شغل شریف مشغول هستند. تازه برخی شان هم دم از غیرت و ناموس میزنند!! معلوم نیست چرا مرزهای ایران را باز گذاشته اند که اینها وارد ایران شوند؟!!! یک مشت ادم بی کار و بی فایده، اینها اگر هنری داشتند گلی بسر خودشان میزدند. سد رحمت به برخی از مهاجران افغانی و عراقی، یا کارگری میکنند یا دکتر و مهندس هستند و برای ایران مفید.
دوشنبه 10 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
اتفاقا پارسال در منطقه الهیه کرمانشاه یک خانه تیمی که (پشت کارواش پارکینگ مستقربود* مالک آن یک زن لبنانی بود که اقامت شهروندی ایران را داشت و خواهران زینبی که بیوه. بودند در آنجا مشغول عبادت بودند و هراز گاهی که. نیروهای حزب ا..لبنان به ایران می آمدند برای. نیایش و عبادت سری به آنجا میزدند رژم آخوندی خودش خبر داشت اما هیچ عکس العمل مخالفی از خودش. نشان نمیداد چون همگی خواهران زینب و برادران تروریست لبنانی و فلسطینی بودند و اهالی محله از. بس شکایت کردند اداره مفاسد نااخلاقی این عزیزان. را به جاده باغ ابریشم انتقال داد بله اینهم خاطره ای از خواهران و برادران زینب ,,, بله سال تلاش و مضاعف یک آفرینی به جمال روی سیاه الاغعلی یکدست برای خانواده شهیدانش .
دوشنبه 10 آبان 1389

farzad_s - ایران - تبریز
این که بهتر از کلاه شرعی و صیغه و اینجور چیزهاست که در مشهد وقم رایج هست
سه‌شنبه 11 آبان 1389

homamb - انگلستان - لندن
همون خوش باور بمون شما...از کی تا حالا آذربایجان شده جهان اول؟؟؟؟ نادان حتی بعضی کشورهای اروپایی هنوز جهان اول شناخته نمیشن...در ضمن فساد مثل حماقته ریشه کن نمیشه حتی تو مملکت اسلامی گل و بلبل
سه‌شنبه 11 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
جه اشکال داره. مگر بداست, الهام علی اف صادرات فانوسی(ناموسی) داشته باشه.!!؟ لوووول
سه‌شنبه 11 آبان 1389

yashasen32 - ایران - تبریز
خبر گذاریه فارس !!!! شما هم از این دروغ پخش کن خبر می گذارید اینا به خاطر سوزشی که از پشت کردن جمهوری آذربایجان به عرب ها و .. حصبانی هستند مثلا با این کارشون می خواهند آبروی آذربایجان رو ببرند اون وقت شما هم از این خبر گذاری استفاده می کنید و اخبارش رو پخش می کنید واقعا که !!!!!!
سه‌شنبه 11 آبان 1389

bluestar - ایران - تهران
yashasen32 - ایران - تبریز - تو چرا جوش میزنی؟ مگه چه نسبتی با زنان باکویی داری؟
سه‌شنبه 11 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
زنان روسپی حقیقت گو ترین و یکرنگترین و راستگوترین ومظلومترین ادمهای روی زمینند
سه‌شنبه 11 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
لابد خواهران این خانه عغاف به برادران نیروی انتظامی نه گفته اند وبنابراین مجوزشان لغو و عنوانش نیز از خانه عفاف به خانه فساد تغییر پیدا کرده است .
سه‌شنبه 11 آبان 1389

diyarim - اذربایجان - باکو
farzad_s - ایران - تبریز-yashasen32 - ایران - تبریز . قبول شما راست میگین این خبر دروغه.خانه هایه عمومی یا همون (گنل او)تو ترکیه رو کی میچرخونه دیگه خودمونو گول نزنیم.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
homamb - انگلستان - لندن: دم سگ را100 سال گچ بگیری , باز هم بعد از گچ گرفتن کج میمانه ! نادان, چرا رفتی اروپا, که از زحمات و رنجهای کشیده شده نسلهای قبلی برای این ازادی که تو داری, زندگی شیرینی برای خودت مهیا کردی !? نادان, در جهان اول, خانمهایی که به این شغل قدیمی که تا زمانی که زنها بوده, این شغل هم بوده, به دولت مالیات میدهند و این کار را عیب نمیبینند و با ان کنار امدند.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
لابد خواهران این خانه عغاف به برادران نیروی انتظامی نه گفته اند وبنابراین مجوزشان لغو و عنوانش نیز از خانه عفاف به خانه فساد تغییر پیدا کرده است .
سه‌شنبه 11 آبان 1389

ali bidin - ایران - تهران
آدرس سایت رسمی صیغه در ایران:www.moarefe.com . جوانهای ایرانی الان آنقدر بدلیل بالا رفتن سن ازدواج در فشار جنسی هستند که به معنی واقعی کلمه بانوان پاکدامن هم از راه رفتن در خیابانها بخاطر نگاههای بسیار زشت و متلکها و ماشنهای عبوری در رنج و عذاب هستند. شرم اور است. اول چیزی که زنان خارجی را بعد از ورود به ایران بسیار آزرده می کند نگاههای کثیف است. فاحشه خانه مانند توالت است و اگر ممنوع باشد فساد هممه جا گیر می شود.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

Sh T - ایران - تهران
اه، از وقتی مرز باز شد گند زده شد به شهر زیبام. اوایل آدامس و پودر لباسشویی می دیدن ذوق مرگ میشدن با اون دندونای طلاشون حالا واسه ما آدم شدن. یادش بخیر قدیما آستارا خلوت ، زیبا و پاک
سه‌شنبه 11 آبان 1389

alexxx - اتریش - وین
زاعران داغستانی هجوم اوردن به استارا چون ذوق و عشق مناسک حج و مراجعه به خانه "فساد" اونا رو از خود بیخود کرده. طفلکی ها باید حالا تشنه به داغستان برگردن. اقایون مرزبانی خواستن بدون پرداخت حق الزحمه زیارت کنن ولی خانم رئیس راشون نداده , فورا" در زیارتگاه رو تخته کردن و اون را خانه فساد نامیدند. اونهای دیگه که باج میدن دارن ازادانه سرویس میدن. ولی با نامها و اصطلاحات گوناگون. زاعران عزیز زیارت قبول !!!!!!!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.