شاهکار احمدی نژاد در محاسبات گوناگون و دقیقش! - ویدیو


شاهکار احمدی نژاد در محاسبات گوناگون و دقیقش!


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=QZQBh7iDtYo

abadan_boy - المان - هامبورگ
بچه ها این خانه اجدادی است , گشته ویران تشنه آبادی است , خسته از شلاق استبدادی است , مرحم دردش کمی ..... آزادی است , ,مرحم دردش کمی آزادی است ...
دوشنبه 10 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
حیف عنوان دکتر مهندس!یاد ماجرای دفاع از تز دکتری اش افتادم.استاد راهنماش یکی از وزرای فعلیش بوده,این استاد به همراه چند استاد دیگه در جلسه دفاعیه حضور داشتند.احمدی نژاد وارد جلسه میشه.این جناب وزیر فعلی رو به بقیه اساتید میگه شما که همگی اقای ا.ن. رو میشناسید?همه میگن بله!استاد راهنما میگه پس یه صلوات ختم کنید!اینجوری ا.ن. دکتر میشه!!!اینم نتیجه اش.حالا این استاد راهنما,در هر 2 دولت وزیر بوده و هست !
دوشنبه 10 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
اعدام هزاران نفر، شکنجه و تجاوز در زندان ها، تیر اندازی به روی مردم بیگناه و تیر خلاص زدن این الدنگ رو فراموش می‌کنم و گیر میدم به حساب و کتابش. دلتون خوشه شما هم.
دوشنبه 10 آبان 1389

abadan_boy - المان - هامبورگ
گناه هر چی که گذشت , به گردن ما بود و هست , از ما اگر بتی شکست , بت های تازه جاش نشست , هیچکس به غیر از خود ما , از خود ما فریب نخورد هیچکس به غیر از خود ما , ما رو به بیراهه نبرد... به بچه هامون چی بگیم. بگیم که بی هویتیم , گدای حق خودمون , پشت درای غربتیم , گدای حق خودمون پشت درای غربتیم...
دوشنبه 10 آبان 1389

king_oni - انگلستان - لیدز
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دقیق بود !!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 10 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
هر اقتصاددان و متخصص بانکی و حسابداری این موضوع پیش پا افتاده را در علم اقتصادی یک مملکت را میداند, که دولت باید شرایطی ایجاد کند که مردم یک کشور را " تشویق " به خریدن اجناس و پول خرج کردن بکند, تا بازار کار و چرخ اقتصادی از کار نیافتد ! ولی در ایران, مثل همیشه برعکس تمام دنیا, عوض تشویق کردن به خرج کردن پول, انها را با سودهای بزرگ بانکی تشویق به پس انداز کردن میکند که باعث رکود رشد اقتصادی و بازار کار به ارمغان دارد !?
دوشنبه 10 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ربط دقیقی به ویدئوی بالا ندارد ولی بخوانید...شنبه مهر ماه 1389 . احمدی نژاد طی حکمی "ابوالحسن فقیه" را بعنوان رئیس جدید جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی منصوب کرد. او در حکم خود نوشت:. «به موجب این حکم جنابعالی را که دارای دانش و تجربیات ارزنده و سوابق اجرایی مفید هستید، به مدت چهار سال بسمت رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم». آن سوابق اجرائی ارزنده و دانش و تجربیات مندرج در این حکم، چنین است که می خوانید:. . ابوالحسن فقیه در سال 1368 در رشته پزشکی در دانشگاه تهران پذیرفته شد ولی در سال 1373 مشخص شد که نامبرده با استفاده از سهمیه رزمندگان وارد دانشگاه شده است. بررسی های بعدی نشانگر مخدوش بودن مدارک ارائه شده وی برای ورود به دانشگاه بود و نهایتا مشخص شد که مدارک ارائه شده مربوط به برادر وی بوده و با دستکاری بنام وی تغییر یافته است. پس از مدت ها کشاکش ایشان در سال پنجم تحصیل از دانشگاه اخراج شد. بنابراین، ایشان بر خلاف آنچه در حکم احمدی نژاد قید شده دکتر نیست و این یک عنوان جعلی است. حتی وی فاقد شماره نظام پزشکی است.
دوشنبه 10 آبان 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
در ادامه، بخشی از مصاحبه رئیس جدید هلال احمر را، در تاریخ 16 مهر 1388، زمانی که وی رئیس سازمان بهزیستی بوده، با "جام جم آنلاین" بخوانید:. خبرنگار دیگری از وی پرسید: شما متولد سال 1352 هستید و اعلام کرده بودید که سابقه جبهه دارید و به دلیل سابقه حضور در جبهه از سربازی معاف شده اید. آیا این موضوع صحت دارد؟ که وی با تکان دادن سر و گفتن بله تایید کرد که سابقه جبهه دارد. ( انقلاب در سال 1357 به پیروزی رسید و جنگ با عراق در مهر ماه سال 1359 آغاز شد و در مرداد ماه 1367 تمام شد. یعنی در زمان پیروزی انقلاب الوالحسن فقیه فقط 5 سال داشته، وقتی جنگ شروع شد 7 ساله بوده و وقتی جنگ تمام شد، ایشان 14- 15 سال داشته و سن سربازی هم 18 سالگی است. بنابراین، وی نه سابقه انقلاب دارد و نه می تواند سابقه جبهه داشته باشد، اما سابقه فرار از سربازی را در کارنامه خود دارد!.
دوشنبه 10 آبان 1389

amirbenz - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا:. دوست عزیز تا بوده از همین الدنگها در دنیا زیاد بوده و نمونش کم نیست از عهد صفویه و فاجار نفرت انگیز که نهایت به گند کشیدن مملکت ما بود تا دوره این دلقک گدای گرمساری در عصر کنونی . اینا فعلا سوار اسبن و هیچ ابایی نه از کسی بلکه از هیچ قدرتی در دنیا ندارن. نتیجتا شما انقدر تو خودت نجوش واسه فشارت خوب نیست. کلاه خودتو بگیر باد نبره برو دنبال کیف خودت. تازه بعد از اینها هم فکر نکن پهلوی جونهات میتونن بیان ایران حکومت کنن. چون سگ زرد هم برادر شغاله. مطمئن باش مردم دیگه چپاولگر و دیکتاتور و زورگو نمیخوان . چه از نوع نعلنگ خر مذهبی چه فوکول کراواتی شیک و شنگول. نه ساواکی نه اطلاعاتی فقط حکومت ملی. این آخری رو واسه این گفتم چون ظاهرا خیلی سنگ پهلویا رو به سینه میزنی تو کامنتهات. بهرحال Take it easy رفیق!!!
دوشنبه 10 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
pahlavi 100 آمریکاکالیفورنیا دوست عزیز حرف دل منو زدی . کم کم داره جنایت هایی که به خاطر این موجود کثیف انجام شد فراموش میشه . انگار سایت ها هرروز منتظر یه شیرین کاری از این میمون اند تا صفحاتشون رو پر کنن.
دوشنبه 10 آبان 1389

vahid_ - انگلستان - گلاسگو
رو همین حسابات پول می فرستن لبنان فلسطین افغانستان واس همین دهن ایران سرویس شده....حرومزاده های ابله.
دوشنبه 10 آبان 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
بزرگواری بسیار عزیز برای این حقیر پیامی خصوصی ارسال کرده که متاسفانه به ایمیل ایشان دسترسی ندارم و امکان نوشتن پاسخ به زبان فارسی در تالار پرنیان برایم مهیا نیست. به این عزیز روشن در این سایت تعظیم میکنم و لطفش را سرمه دیدگانم خواهم کرد. برای وجود نازنینت مسائلی را نوشتم که متاسفانه ارسال نشد. اگر ایمیل شما را داشته باشم میتوانیم مجدد به نگاه بنشینیم. کامنتهای شما نیز نوازشگر دیدگان بنده است و نگاه انسانی و معتدلتان همواره رامشگر دل هر انسانی است. جانتان همواره انسانی و بدور از گزند باد. به شما تعظیم میکنم.
دوشنبه 10 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا درود بر شما.
دوشنبه 10 آبان 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
افرین .. به این پدرسوخته هر چی بگین باز کم. این از روز اول معلوم بود که یک بیسواد تنبل مثل افراد رژیم آخوندی .مردیکه بی همه چیز.کثیف.
دوشنبه 10 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
اگه مردم ما سواد لازم رو ندارند تا یک محاسبه ساده ریاضی توسط مموتی(ملقب به دکتر سید محمود احمدی نژاد) بعد از سالها تحصیل و تدریس در دانشگاه رو بفهمند دیگه تقصیر مموتی نیست که!!!! همین بیسوادی مردم باعث میشه تا سر از زندانهای اوین و کهریزک در بیارند!!!
دوشنبه 10 آبان 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
مموتی تازه خویشتن داری کرده و رقم واقعی را نگفته! من حساب کردم یه چیزی حدود 879,358,955,000,000,000,000,000,000 تومان شد, ولی تا آن موقع با این پول میشه فقط یه پرس چلوکباب کوبیده خورد, شاید یه دوغ آبعلی هم روش.....!!!
دوشنبه 10 آبان 1389

sara az belgium - بلژیک - انتورپن
بسیار زیبا و درست گفتی هموطن نازنین abbadan-boy المان-هامبورگ از ماست که بر ماست. درود بر ایران و ایرانی.
دوشنبه 10 آبان 1389

آینه - انگلیس - لندن
اقا چرا گیر مدید حساب درست هست دیگه. 12x 20000 x 15 کنید میشه 3600000 بعد اگر هم میخواهید 50 میلیون 15 سال دیگه داشته باشید حتما باید 14 تا بچه داشته باشید . 3600000 رو ضربدر 14 فرزند کنید میشه 50400000 هزار تومن . اقا گیر میدید ها درست دیگه حالا اون 400000 اضافه رو هم برید حالشو ببرید lol
دوشنبه 10 آبان 1389

باد در موهایش - مالزی - کوالا لامپور
سلام به همه دوستان. من عضو جدید هستم. مطلبی که میخوام بگم به هیچ عنوان به منزله تائید حرف های این فرد متوهم نیست، بلکه به منظور بالا بردن سطح آگاهیمان در مبارزه با جهل و خرافات اینگونه افراد است. اگر فردی هر ماه مبلغ 20،000 تومان در یک حساب بلند مدت سرمایه گذاری کند، و اگر فرض بر این باشد که سود سالیانه بانک 24% و بصورت ماهانه حساب و پرداخت شود، پس از 15 سال این فرد دارای ثروتی بالغ بر 35 میلیون تومان میشود ! کمی عجیب ولی واقعی..
دوشنبه 10 آبان 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
انوقت این بى شرف ها رضا خان را بى سواد مى نامند و او را ترسو قلمداد مى کنند که نتوانست جلوى متفقین بایستاد اى تف و ننگ بر دودمان و ایل و تبارتان
سه‌شنبه 11 آبان 1389

elvis2002 - سوئد - گوته برگ
وای مردم از خنده خنده دار تر قیافه اون مجری پاچه خوار هست که می دونه این احمق چرت و پرت میگه ولی یک جوری نگاهش میکنه که انگار مثلا دکتر حسابی داره حرف می زنه
سه‌شنبه 11 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
ضحاک علی تحویل بگیر. 7=2x2
سه‌شنبه 11 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
باد در موهایش - مالزی - کوالا لامپور --- به شما خوش آمد می‌گویم دوست تازه وارد. دیدن اسم شما من را ترغیب کرد که اسمم را به " نسیم در ریش و پشمش" عوض کنم!.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
طاطا - ایران - تهران --- و surena1611 - آلمان - اشتوتگارت --- پاینده باشید دوستان.---. amirbenz - ایران - تهران --- شما هم سلامت باشید. نمیدانم، وقتی‌ شما آخوند و پهلوی را کنار هم قرار می‌دهید، از روی مطالعه و دانستن واقعیت‌ها قضاوت می‌کنید یا همان نظرات مغرضانهٔ آخوند‌ها را که در دوران تحصیل تزریقتان کردند تحویلمان می‌دهید. دوست عزیز، در دوران پهلوی دقیقا همان حکومت ملی‌ که شما خواهانش هستید حکمفرما بود. نه ساواک جنایتی میکرد و نه هیچکدام از دروغ‌هایی‌ که به پهلوی نسبت میدادند واقعیت داشت. همه و همه شایعه بود.آیا بعد از سی‌ سال، هنوز هم برای شما محرز نشده؟ یا خودتان هم از دار و دستهٔ آخوند هستید و نگران از بازگشت شکوه و جلال و افتخار ایرانی‌ بودن؟.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
خودش به مدرک خانم زهرا رهنورد برچسب تقلبی بودن می چسباند از همان اول هم مشخص بود چه کی سواد دارد و کی ندارد
سه‌شنبه 11 آبان 1389

delmorde - سوئد - یوتوبوری
به گاو گفته زکی سه بیا ببین به کی میگن گاو. اخه مردک تو عقل و شعورت وسوادت اگر درجا زده فکر می کنی مردم هم مانند تو فکر می کنند و مثل تو احمق هستند اگاهی ملت پیشرفت کرد این ادمها دیگه مموش . مردم قبل از انقلاب نیستند فکر کن اگر داری! مردم حساب و کتاب سرشان میشه دیگه. خوب درک می کنند مسائل اقتصادی را. خر خودتی. با بی ثباتی اقتصادی که شما نادانها بوجود اورده اید که در هیچ کشور دنیا نیست. اینطور محاسبات ابلهانه است با کی طرفی. کسی نمیتواند حساب پول تو جیب خود را برای حتی یکساعت دیگه تو این کشوراخوند زده کنه؟ نه ثبات کاری است نه جانی نه افتصادی چرا هذیون می گی نفهم دلقک.خودت رو مضحکه خاص و عام کرده ای .
سه‌شنبه 11 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
ولی خوشم امد این احمق خوب دست دوزدیها را روکرد هر چند خودش هم از همان قماشه ولی خاک توسرت با اون جمع کردنت بابا نمیشه حرف نزنی? چیه میگن لالی خوب بگن بهتر از این اراجیفه که میگی گاگول
سه‌شنبه 11 آبان 1389

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا/اقا شما با شریعتمداری کیهان توی یک کلاس نبودی؟؟؟انجا که اموزش ویژه برای اسقرار سنگ پای قزوین میدادند.در نهایت گویا کد تخصصی شما تغییر کرده و شما شاه اللهی و او حزب اللهی شد.البته وقتی مموتی ان دروغهای شاخدار را میگوید معلوم است که شما هم نباید کم بیاوری اخه چی از او کم داری؟؟ حقیقتا خیلی رو داری یا ملت را ابول فرض کردی(جوابت به amirbenz - ایران - تهران اخرین ذره از ابرویت را هم ریخت و نشان داد که از نظر تو دیکتاتوری و زندان و چپاول و ادم کشی بد نیست بلکه چه کسی انرا انجام دهد میزان بدی و خوبی اش را مشخص میکند)
سه‌شنبه 11 آبان 1389

mehdy_pooya - ایران - کرج
دروغ نگفت منظورش 50 میلیون ریال بوده
سه‌شنبه 11 آبان 1389

saeeed.ffffffffff - بلژیک - ورنه
تمام این حرفارو فقط یک قشر از جامعه باور می کند که اونم روستای ها هستن اونها مهمتر هستن تا مردم شهری و بهسود اونها هست این کار شما نگاه بنداز بین تمام این ادما توی نظام یا گاو چرون بودن یاکفتر باز محله یا دهاتیهای که امدن دانشگاه در داخل شهر و دیدن گفتن چرا ما داهاتیها نبابد اینجوری باشیم همینه که مردم شهری شدن بخش ضعیف و اسیب شکن و روستایان قشر قوی
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
باد در موهایش - مالزی - کوالا لامپور . نه عزیزم اشتباه محاسبه کردی شک نکن
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

باد در موهایش - مالزی - کوالا لامپور
pahlavi100-امریکا-کالیفرنیا. از خوشامد گویی تان ممنونم. من با کامنتهای شما آشنایی لازم را ندارم، نمیدانم منظورتان از "نسیم در ریش و پشمش" دست انداختن نام کاربری من بود یا یک مزاح ساده ؟!. high class- کانادا-ونکوور. دوست عزیز لطفا مقدار دقیق محاسبه تان را بنویسید تا متوجه اشتباهم بشوم. ولی من تا حدودی به قوانین financial آشنایی دارم و این مقدار را بر اساس روابط اثبات شده بدست آوردم. بطور مثال اگر سود بانک از 24% به 18% تغییر کند، ثروت شخص بعد از 15 سال دقیقا میشود: 18،404،177.6 تومان.
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

echose. - انگلیس - منچستر
ای مردک اشغال بیسواد. حتما حساب کتابشون واسه اینده مردم هم همینجریه. . وااااااااااااااای خدا ه کی بگیم این شامکارارو
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.