عکس دیدنی حاشیه یک مصاحبه تلویزیونی در ایران


عکس دیدنی حاشیه یک مصاحبه تلویزیونی در ایران

mehr47 - ایران - تهران
داره میگه مامان بابا من ساندیس میخوامممممممممعععععع
شنبه 8 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این بسیجیه داره برای بیت رهبری خبرچینی میکنه؟!!!
شنبه 8 آبان 1389

mehr47 - ایران - تهران
برادر بسیجی.......ساندیس نخوردی گیجی
شنبه 8 آبان 1389

neima - انگلیس - کاونتری
حالا کاش یکم تمیز بود .بیچاره انگار تو تمام عمرش شسته نشده
یکشنبه 9 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
!!!چه نغز و پر معنی.فقط گوسفندا و گوسفندهای انسان نما ! میشینن به اراجیف مسئولان ج.ا. گوش میدن !!
یکشنبه 9 آبان 1389

dar arezoye farda - ایران - کرج
سعدی سر مخبرالدوله!!!!!!!(قهوه تلخ)
یکشنبه 9 آبان 1389

baas - هلند - روتردام
اسلام گوسفند و دیگر هیچ .
یکشنبه 9 آبان 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
البته در طویله گوسفند هم یافت میشود، کجای این عکس عجیب است؟
یکشنبه 9 آبان 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
از سربازان گمنام امام زمانه!
یکشنبه 9 آبان 1389

behdad521 - ایران - تهران
سورنا 1611 دمت گرم خیلی خندیدم
یکشنبه 9 آبان 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
چقده کثیفه طفلکی. انگار جزام داره.
یکشنبه 9 آبان 1389

mahtab999 - کانادا - تورنتو
اگر با اون گوسفنده مصاحبه میکرد جواب قانع کننده تری دریافت میکرد. نیست اینطور.
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
این گوسفنده جزو سربازان گمنامامام زمان مهدی فراری خودمونه! خودش رو به این شکل در آورده که شناسایی نشه. فکر کردین سرباز گمنام ...یعنی چی؟ همینه دیگه! و گرنه از کجا دقیقا سر مصاحبه و در کنار مسئولین سر در آورده؟ اینها همه نشانه های الهی است که ما کافران از آن پند نمیگیریم!
یکشنبه 9 آبان 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
چفیه اش کجاست کسی میدونه.
یکشنبه 9 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس اخه ادم بیمعرفت و بی کمالات چرا بخودت اجازه میدهی به اعتقادات ملیونها انسان توهین کنی? اخه کی میخواهید بفهمید که توهین به عقاید دیگران اخر بیشخصیتی و حقیری است.همه میدانند که انسانهای باشعور و تحصیل کرده هرگز به اعتقادات دیگران توهین نمیکنند هر چند اعتقادشان اشتباه باشد.
یکشنبه 9 آبان 1389

ali bidin - ایران - تهران
هر خبر و مطلبی از ایران بعد از انقلاب آدمو یاد کتاب قلعه حیوانات میندازه: بسیجیا: سگا، آخوندا: خوکا، ملت گوسفندا، رزمنده های دلاور: اون اسب بیچاره، ... شباهت کاراکترها اعجاب آوره..
یکشنبه 9 آبان 1389

shayna - ایران - ایران
حیف که نمیشه مثل فیسبوک لایک زد
یکشنبه 9 آبان 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
نکنه رهبععععععر که میگن اینه!.
یکشنبه 9 آبان 1389

$persian$ - ایران - تهران
این پشم داره اونام پشم دارن اگه گفتید چه فرقی بینشون هست؟
یکشنبه 9 آبان 1389

atenaa962 - لندن - ریجموند
این هم کار احمدی نزاده 100 %
یکشنبه 9 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
با توجه به اینکه این چوپان تغییر لباس داده, ولی گوسفند صاحبشو را شناخت !?
یکشنبه 9 آبان 1389

yavaram - المان - کلن
شاید همین پسر شجاع خودمونه ماسک زده شناسایی نشه بعد بره نقشه های غرب رو با زیرکی نقش بر اب کنه بگه حملات تروریستی سیاه بازی غربه
یکشنبه 9 آبان 1389

aa1358 - ایران - تهران
اومده پیش همجنساش دیگه!
یکشنبه 9 آبان 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
zebelkhan- گازشو گرفتی ؟ یه کم یواش تر. به عقاید دیگران باید احترام بگذاری . این اولین اصل دموکراسی هستش. لحن کامنت شما گزنده هست و به اعتقادات دسته ای از خواننده ها بی احترامی. بهتره در گذاشتن کامنت دقت فرمائید.(مهدی فراری...؟؟!!)
یکشنبه 9 آبان 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا ...surena1611 - آلمان - اشتوتگارت .. دوستان خیلی با حال گفتید.
یکشنبه 9 آبان 1389

پرستش - ایران - شیراز
چقدر شبیه همن ! با این تفاوت که این یارو موهاشو اتو کشیده !
یکشنبه 9 آبان 1389

xosrov - انگلیس - منچستر
داره پاچه خواری میکنه
یکشنبه 9 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اون پایین یک حزب الهی نظاره گر مصاحبه تلویزیونی است البته بلانسبت گوسفند
یکشنبه 9 آبان 1389

Matilda71 - سوئد - سوئد
خیلی باحال بود surena1611 - آلمان - اشتوتگارت .
یکشنبه 9 آبان 1389

Matilda71 - سوئد - سوئد
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس . دمت گرم بابا کلی خندیدم خیلی خیلی باحال بود, مردم از دلدرد (; . سوئد
یکشنبه 9 آبان 1389

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
غلط نکنم باید صدابردار برنامه باشه .......................!!!
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس . hhaammiidd - ایران - تهران . اولا هر اعتقادی شایسته احترام نیست. در هندوستان هم صدها میلیون گاو پرست وجود دارد! در کجای تازینامه صحبت از امامت شده تا نوبت برسد به یک موجود خیالی بنام امام زمان! ثانیا ما با دین شما کاری نداشته و نداریم. این دین شماست که با تمام شئونات زندگی مردم ایران کار داشته و دارد. چون اینچنین است ما هم با اسلام شما کار داریم. بد جور هم کار داریم! چطور اینجا که میرسد تمام شما اسلامیها به دموکراسی اعتفاد پیدا میکنید؟ اگر اسلام به دموکراسی اعتقاد داشت که دیگه غمی نداشتیم!! بهتر است این ادا اطوارهای سیاسی و عوام فریبی ها و ژست دموکراتیک گرفتن را برای کسی در بیارید که اسلام فلاکت بار را نشناسد. اسلام هر جا قدم منحوسش را گذاشته بجز نکبت و بدبختی و جنگ و فقر و فساد چیزی برای مردم آن سرزمین به همراه نداشته. ماله کشی کافیست! در مورد اسلام و امام خیالی زمان بیشتر خواهم نوشت!
یکشنبه 9 آبان 1389

magiteq - ایران - تهران
این گوسفند محترم داره از این سه نفر ادرس بیت رهبری رو میگیره تا دست بوس اقا بره. ولی انگار اینا ادرس رو ندارن من به این گوسفند توصیه میکنم یه سری به.. بزنه و ادرس. دقیقو از زیتون بهبهان بگیره و البته این تصویر ممکنه معنی دیگری هم داشته باشه . مثلا حضور پرشور رهبر به قم که در اینجا گوسفند به زات رهبر تشبیه شده و ... های روی گوسفند هم به حوزه علمیه
یکشنبه 9 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
سال بعدهم شتر خواهد کشت.
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
((امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت اول)) -- . پس از مرگ امام حسن عسگری عده ای که منطقی بودند امامت را پایان یافته دانستند اما مردی به عنوان عثمان ابن سعید عمر ادعا کرد که امام حسن عسگری دارای فرزندی 5 ساله است که در سردابه زندگی می کند. وی مدعی شد که او تنها رابط بین مردم و مهدی موعود است. عثمان مردم را فریفت و از آنها برای آن امام دروغین پول جمع کرد. وی به مدت 45 سال به این وسیله مردم را سرکیسه کرد!!! پس از مرگ او پسرش محمد ابن عثمان و پس از او یک ایرانی به نام حسین بن روح نوبختی و سپس ایرانی دیگری به نام محمد سمری این شیادی را دنبال کردند. محمد سمری در بستر مرگ با نشان دادن نامه ای از طرف امام زمان مدعی شد که امام زمان به غیبت کبری رفته!!! و پس از او رابطی بین مردم و امام زمان وجود نخواهد داشت و هرکس این ادعا را کند دروغ گفته است!!! ( به همین سادگی!) .. ادامه دارد
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(( امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت دوم )) --. این 4 تن را نواب اربعه می گفتند. علت این که علی ابن محمد بن سمری مدعی شد که امام زمان به غیبت کبری رفته است این بود که مردمی که سمری از آنها برای امام زمان طلب پول میکرد از او می خواستند که به هر وسیله ای که شده ارتباط آنها را با امام زمان برقرار کند. او چون نتوانست در برابر آنان تاب بیاورد مسئلهُ غیبت امام خیالی زمان را بهانه ساخت!!!. در زمانیکه عثمان اولین رابط‘ مدعی شد که امام حسن عسگری پسری 5 ساله دارد که در سردابه زندگی می کند جعفر برادر امام حسن عسگری از این گفته به شگفت آمد و گفت برادرم هیچ گاه فرزندی نداشته است. اما عثمان با زیرکی او را متهم به دروغگویی کرد و او را از صحنه بدر کرد. ناگفته نماند که لغت عسگری به معنی بدون اولاد است. اطلاق واژه صاحب لشکر برای امامی که در تمام عمر در تقیه کامل بسر برده و شخصی منفعل بوده است کاملا نارواست. (صاحب کدام لشکر؟!! ) .. ادامه دارد .
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(( امام زمان - دروغ بیشرمانه آخوند شیعه - قسمت آخر )) --. نمیدانم ما ایرانیان چه موقع خواهیم توانست خرد را جایگزین خرافات نماییم و از این نکبت و طاعون اسلام و بخصوص جریان منحرف شیعه گری فاصله بگیریم. حتی ما ایرانیان از خواندن کتب معتبر تاریخی که خط بطلان بر این همه روایات و آیات و احادیث خرافی کشیده اند دریغ داریم! قبل از اسلام ننگین، ‌سرزمین آریایی ایران بزرگترین تمدن زمین به شمار میرفت ولی سرطان اسلام بهمراه خرافی گرایی ذاتی ما ایرانیان همه چیز را بر باد داد تا به خمینی هندی و شورش احمقانه 57 رسیدیم و به یکباره آنچه را هم که باقی مانده بود از دست دادیم! به نظر میرسد که تا رسیدن به خرد جمعی هنوز دو نسل دیگر فاصله داریم. درود بر فرزندان راستین کوروش و جاوید ایران آریایی عاری از دین و فریب آخوندی!
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس . hhaammiidd - ایران - تهران. همانطور که می بینید اینها توهین نیست. واقعیتهای تاریخی است و دلیلی ندارد که کسی به این توهمات و موهوماتی که مذهب جعلی شیعه ساخته و زندگی ما ایرانیان را نابود کرده احترام بگذارد چون یک عده بی خرد یا متعصب مذهبی به آن اعتقاد دارند و دنیا را با این تفکرات بهم ریخته اند. شرمنده ولی دموکراسی شامل حال این جور موهومات و اعتقادات مخرب نمیشه! شما اسلامیها و متعصبین مذهبی هم اینقدر ننه من غریبم و مظلوم گرایی نکنید. شما به اندازه تمام تاریخ مدون بشر وقت داشته اید که ماهیت واقعی خود را نشان دهید و به حق هم نشان داده اید.
یکشنبه 9 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
dkdk - دانمارک - اسلیس . hhaammiidd - ایران - تهران. اینجا توی دنیای آزاد در مورد مذهب و پیامبران مثل نوح و عیسی و موسی و حتی مزیم فیلمهای مسخره و خنده دار و سکسی میسازند و کسی فریاد واحسرتا سر نمیده اما تا یک نفر بر علیه اسلام کامنت میگذاره انگار دنیا به آخر رسیده و عده ای دایناسور گوشتخوار فوری میخواهند گلوی گوینده را بدرند. جمع کنید این بساط مسخره تقدس و ننه من غریبم بازی اسلامی رو. اگر قرار باشد هر عقیده مخالفی ولو اینکه هجو یا طنز یا مسخره کردن باشد با چوب توهین و نکفیر روبرو شود که دیگر هیچکس در دنیا حق نفس کشیدن هم نخواهد داشت. خوشتون نمیاد کانال رو عوض کنید! توی این وب سایت نیایید. بروید وب سایت حوزه علمیه قم. برای چی میایید وب سایت آزاد ایرانیان انگلستان. حالم از امثال شما خشک مغزها بهم میخوره.
دوشنبه 10 آبان 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
zebelkhan . آمریکا - لس آنجلس. این قلم فرسائی شما منو یاد معلمهائی انداخت که وجبی به دانش آموزان شون نمره میدن. عزیزم تاریخ با تکه برداری از اون و وصله و پینه کردن اون توسط شما که نمیشه واقعیت. من خودم هم از اسلامی که اینا میگن منزجرم . اگه من بیام به اعتقادات شما بی احترامی کنم خوشت میاد؟ مگه اون فرد هندی در انتخابش آزاد نیست پس چرا بی احترامی می کنی! من دارم میگم احترام بگذار اون وقت شما .... رو به شقیقه ربط میدی؟ دوست عزیز! تمامی مکاتب الهی و غیر الهی قائل به منجی هستن اینو که نمیتونی رد کنی! پس خواهشمندم اذهان کاربران را با چندتا اسمی که از توی کتابهای تاریخ خوندی منحرف نکن. آمدن منجی غیر قابل انکاره اینو همه غیر مسلمانها هم میگن فقط هر کدام از مکاتب به یه اسمی صداش میکنن
دوشنبه 10 آبان 1389

N.sami77 - دانمارک - کپنهاگ
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس خیلی ادم ... هستی, یه نصیحت دوستانه ! نه من تو را ادم حساب نمیکنم که اسم دوست رو تو زارم :) ولی حتما به یه روان پزشک مراجعه کن که حالت خیلی خرابه خدا شفات بده برو تا دیر نشده توبه کن که خداوند ارحمن‏الراحیم هست،
دوشنبه 10 آبان 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
zebelkhan - داش دمت گرم, یکجوری زدی تو ریپ این ساندیسی dkdk که دیگه پیداش نشد, خیلی حال میکنم ایرانیان حسابی این مذهب ارتجاعی رو شناختند, اخوندا داغونن دیگه کسی به چرندیات مذهبیشون به هیچ عوان محل نمی زاره
دوشنبه 10 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
hhaammiidd - ایران - تهران. مهم نیست که تو چطور در مورد حرفهای من فکر میکنی و چه برداشتی داری. اولا در حرفهای تو هیچ گونه استدلال و منطقی نیست جز کلی گویی! من میگم نره تو میگی بدوش! خدا وجود خارجی ندارد تا چه برسد به موجودی موهومی بنام منجی! متاسفانه امثال تو بدتر از مسلمانان متعصب هستی. چون مسلمان متعصب تکلیف خودش رو از اول معلوم کرده. اما کسی مثل تو که فکر میکند چون تمام ادیان ساخته و پرداخته ذهن بشر و مشتی شارلاتان بنام پیامبر همه به موهومی بنام منجی اعتقاد دارند پس منجی حقیقت دارد و روزی خواهد آمد! عجب استدلالی! من هرگز ناراحت نمیشوم اگر کسی جوابی به من بدهد. منتهی شماها جوابی جز سفسطه ندارید! تو به شخصه نه تاریخ میدانی نه علم و نه استدلال! در سطحی نیستی که من بخواهم با تو بحث کنم. اگر بجای 1 میلیارد, 10 میلیارد هم به موضوعی اعتقاد داشتند باشند دلیل بر حقانیت آن نیست. بشر به دلیل احساساتی بودن میتواند چشم خود را روی حقایق علمی و منطق و استدلال ببند و به موهومات گرایش پیدا کند کما اینکه تمامی پیروان ادیان موهوم گرا هستند. برو بخواب به امید منجی!
دوشنبه 10 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
N.sami77 - دانمارک - کپنهاگ . ساندیس خور سفارت ایران در دانمارک! امثال تو اینجا هم زیادند که به مهمانیهای سفارت و دیدار عنتری نژاد در نیویورک میروند. خدای ارحم الراحمین ساخته و پرداخته ذهن محمد پیامبر دین من درآوردی اسلام بوده و وجود خارجی ندارد به جز در مخیله شما مسلمین. من نیازی به دارو ندارم. این شما موهوم گرایان هستید که باید به روانپزشک مراجعه کنید. کسی که دچار نوهم و بی منطقی و سفسطه است یعنی تمام پیروان ادیان نیازمند روان درمانی هستند. این سخن من نیست. ولتر نویسنده معروف میگوید: دین نوعی بیماری روانی است در سطح جهانی! کسی که به شفا و معجزه و موجودی خیالی بنام خدا و منجی اعتقاد دارد و عقل را تعطیل کرده و منطق را هم بلعیده از نطر فکری علیل محسوب میشود. براتون متاسفم! هیچ درمانی برای نسل بی منطق و موهوم گرای شما نیست! باز هم بقول ولتر: بی خدایی گناه معدودی انسان هوشمند است.
دوشنبه 10 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند . پاینده باشی دوست خردمند. اما من برای مسلمین عزیز مژده ای دارم و آن اینست که پنبه خدای مسلمین و سایر مذاهب خیلی وقته زده شده اما بزودی خبرهای خوبی از لابراتوار فیزیک ذرات سرن CERN در اروپا بگوش سنگین معتقدان به ادیان خواهد رسید. در سالهای اخیر نظریه آفرینش از هیچ مورد قبول بسیاری از دانشمندان علم فیزیک از جمله استیون هاوکینگ واقع شده که قبلا وجود آفریدگار را انکار نمیکردند. اما با معادلات ریاضی و کشفیات اخیر تقریبا از نظر تئوری شکی باقی نمانده که جهان خلقت برای آفریده شدن نیازی به علت وجودی نداشته است و در نتیجه خدا و وحی و منجی و قیامت و بهشت و دوزخ چیزی سر کاری بوده و میلیاردها نفر تا به حال بدنبال موهومات بوده اند! نظر علاقه مندان را به ترجمه اینجانب از مقاله ای بنام ذره بوزان - هیگز و آفرینش از هیچ در همین وب سایت در لینک زیر جلب میکنم. https://www.iranianuk.com/article.php?id=52601
دوشنبه 10 آبان 1389

alind - عراق کزدستان - اربیل
کوسفند:حیوانهاى وحشى جرا ابروى مارا بردى؟
سه‌شنبه 11 آبان 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
zebelkhan. دوست عزیز! باز دوباره گازشو گرفتی؟! من بهت میگم اعتقادات هر کس قابل احترامه اون وقت تو میگی هر اعتقادی حقیقت نداره. بله منم میدونم حقیقت نداره اما باید محترم شمرد. آهان پس جنابعالی خدا رو هم قبول نداری؟ موضوع جالب شد. عزیزم! از تاریخ درس عبرت بگیر. چرا دوست داری راهی رو که گذشتگان رفتند دوباره بپیمائی. وجود خدا را همون دانشمندان علوم فیزیک و نجوم که قبولشون داری تائید می کنن. در اینجا وقت دوستان گرفته میشه این ایمیل منه ...... لطفاً یه میل بزن یا اینکه ایمیلت رو بده کارت دارم . بدرود.
--------------------
کاربر گرامی
درج ایمیل در بخش نظرات مقدور نمی باشد . لطفا از تبادل نظر پرنیان جهت ارتباط با دیگر کاربران استفاده نمائید.
با تشکر
سه‌شنبه 11 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
(ارنست همینگوی، نویسنده آمریکایی : تمام مردان اندیشمند، منکر خدا هستند) - (آیزاک آسیموف، نویسنده روسی: آفریده شدن جهان آنچنان که در کتاب مقدس آمده است مانند یک تئوری می ماند که از فکر بسیار، بعد از مستی در تمام طول شب بسر شما زده است!!) - (برتراند راسل، ریاضی دان و فیلسوف انگلیسی: ترس ریشه ی ظلم است، بنابراین جای شگفتی نیست که مذهب و ظلم دوش به دوش هم حرکت کرده اند. من بشخصه مخالف تمامی ادیان شناخته شده هستم و امیدوارم روزی تمامی اعتقادات مذهبی نابود شوند )). به امید نابودی تمام ادیان که در طول تاریخ بجز ضدیت با علم و بشریت و آزادی و آزادگی کار دیگری صورت نداده اند. تاریخ تمام ادیان اختراعی بشر پر است از ترویج خرافه و فساد و جهل و تعصب و جنون. عقل را فرا راه خود قرار دهیم. یگانه راه رسیدن بشر به سعادت ابدی, راه علم و قوانین مترقی مدنی است. برای سعادت بشر باید ریشه دین و مذهب و خرافات و آخوند و مفتی و خاخام و کشیش برای همیشه زده شود.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
hhaammiidd - ایران - تهران . ببین تو در سطحی نیستی که بخواهی با من بحث کنی! ما دو سه سال هست که توی این وب سایت این بحثها رو داریم. مثالهای آخوندی برای من نزن. تو نه چیزی از علم میدونی نه چیزی از دین. ما قبلا توی این وب سایت در مورد عدم وجود خدا مقالات زیادی داشتیم و حضرتعالی تشریف نداشتید. دانشمندان دنیا در حال حاضر به این نظریه رسیده اند که جهان خلقت نیازمند خدا یا علت وجودی نیست. شما میتوانید به ترجمه اینجانب در آدرس بالا رجوع کنید. من با کسی بحث میکنم که سواد علمی داشته باشد. توسل به مثال و قصه برای اثبات یک موضوع کار آدمهای بیسواد و سفسطه چی است.
سه‌شنبه 11 آبان 1389

N.sami77 - دانمارک - کپنهاگ
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس . اگه فکرمیکنی هر کی از اعتقادات خودش دفاع کنه میشه ساندیس خور باشه ما ساندیس خوریم تو هم اجیر شدی واسه شستن توالت اباما برو دست مزدت را بگیر نوکر بی اختیار هههههه
سه‌شنبه 11 آبان 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
zebelkhan. چرا اینقدر ادعا داری؟ پشت سر هم میگی من فراتر از شما هستم. که چی؟ دنیا به خودش تو و امثال تو رو زیاد دیده . خیلی ها اومدن و رفتن و منکر خدا شدن ولی . برای من اسم های قلمبه و سلمبه میرائی که چیو ثابت کنی؟ که خیلی میفهمی؟ نه باباجون این هنر نیست بیا این چندتا اسمم بزار کنار بقیه اونائی بلدی و منکر خدا هستن : آرتور شوپنهاور،توماس هابس،مارتین هیدگر،دیوید هیوم،آلبرت کاموس،سر آلفرد جولیوس آیر،. بوکونین میخائیل،چارلز برادلف،زیگموند فروید،جورج جاکوب (یعقوب)،لوئیس جوزف،کارل مارکس،فردریش نیچه،برترند راسل. در قرن 21 که همه به قدرت ماورائی اعتقاد دارن تو داری منکر اون میشی؟ باش تا اموراتت بگذره. حالم از دو دسته بهم می خوره یه دسته آدمائی مثل تو که ادعای علم و دانش دارن و لائیک . و یه دسته دیگه آدمائی که به اسم دین و مذهب مردما رو میچاپن. هیچکدومتون اهل نجات و رستگاری نیستین. براتون متاسفم.
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

hhaammiidd - ایران - تهران
راستی یادم رفت بهت بگم همون آیزاک آسیموف که سنگشو به سینه می زنی گفته : " هر دینی مانند یک خیال‌پردازی است برای دیگران، اما برای معتقدین آن حقیقت مقدس مطلق است. " نقل شده در نوشته‌ای به نام«In Fantasy Forever»، بازچاپ آن در سال 1982 در کلکسیونی از نوشته‌ها به نام «Tyrannosaurus Prescription. عزیزم! احترام به دیگران یادت نره . اگه تلاش کنی بلد میشی. پس سعی خودت را معطوف کن
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
hhaammiidd - ایران - تهران. ! هر ... میتواند هر اعتقادی را برای خود حقیقت محض بداند. این منظور آیزاک آسیمف است. صدها میلیون گاو پرستان هندوستان هم گاو را مثل الله خدای خود میدانند و فضولات گاو را بر سر میگذارند و صد البته آنرا حقیقت محض میدانند. تو هم به همین دل خوش بدار! بقول نیچه: ایمان یعنی عدم تمایل به دانستن حقیقت. تنها راه سعادت بشر علم و دانش و خرد ورزی. باورها و اعتقادات یعنی دوری از حقیقت و چسبیدن به تعصب و جهل و فضولات آسمانی!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
N.sami77 - دانمارک - کپنهاگ . یکی از ویژگیهای شما ...دروغگویی است. زیگموند فروید کجا از مذهب دفاع کرده !؟ (( زیگموند فروید میگوید: دین و مذهب قابل مقایسه با اختلالات روانی در دوران کودکی است! )) یا دیگری که اسم بردی (( بوکانین میگوید: خدا شناسی دانش دروغهای آسمانی است! )) برو خجالت بکش دروغگو.
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
hhaammiidd - ایران - تهران. N.sami77 - دانمارک - کپنهاگ . می بینم که افشاگریهای زبل خان بدجوری شما مخبطان اسلامی را پریشان کرده به هجو گویی افتاده اید! اتفاقا من هم حالم از دو دسته عقب مونده ذهنی بهم میخوره! یکی مخبطانی که در قرن 21 هنوز به دروغهای آسمانی ادیان اعتقاد دارند و فکر میکنند حقیقت محض همین است و با اعتقاد به موهومات میخواهند به خیال خود رستگار شوند و دسته دوم مزدوران و نوکران جیره بگیر اعراب و ضد ایرانی که به کاسه لیسی مشغولند و سنگ اسلام و دین را به سینه میزنند و با لمپنیزم و خرافه گرایی میخواهند مانع پیشرفت علم شوند و این جریان فساد و انحراف مذهبی را مثل جسد یک بیمار مبتلا به طاعون و سرطان پیشرفته زنده نگه دارند. مرگ دین در این سیاره نزدیک است!
چهار‌شنبه 12 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.