کنسرت طنز گروه هنری جامه دران - ویدیو


کنسرت طنز گروه هنری جامه دران


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=nNnJh1i51mc

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
بله! جای حسن خشتک خالی بود. بدون جامه درانی حسن همه این ای و وای را از حفظ میخوند. چه جماعتی در انجا بود. جای احمدی نژاد هم خالی بود. اگر احمدی نژاد هم می امد انوقت جامه دران و ملت را نیز تکفیر میکردیم و بهشان فحش میدادیم!! مگر به فرهاد مجیدی و کریم باقری و افتخاری ندادیم؟! بیائید در راه ازادی به هر کس که با احمدی نژاد دست داد فحش بدهیم!! ما خودمان رینگو هستیم و مثلا اگر جلوی احمدی نژاد قرار بگیریم اصلا یک اروق میزنیم و پشم هم حسابش نمیکنیم, مگه نه؟!! هممون با چگوارا از کوههای سیرا مائیسترا بالا رفتیم و خلاصه مائیم دیگه!!! میگم هر کی از بغل احمدینژاد رد شد در دولت بعدی توی استادیوم ازادی دارش بزنیم!! البته در هر حال یادمان باشد که : پیروزی نزدیک است. اما به کسی نگویید!! وقتی رسید خبر میشوند!! اگر الان بگویید ارمنیها در افسریه جلویش را میگیرند!! شادباشید.
شنبه 8 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
وووااااای دل, ااااا ی ی ی ی دل ل ل , واااااای دلم م م م از خنده ه ه=))
شنبه 8 آبان 1389

احتراز - آلمان - دورف
بی‌ مزه
شنبه 8 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
اگه این حکومت ادامه پیدا کنه حتما به روزی میرسیم که بجای شعر و ادبیات فقط اجازه گفتن واااااای واااااای و آآآآآی آآآآآِی داشته باشیم تا مبادا با نظرات ولی وقیح در تضاد باشه.
شنبه 8 آبان 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
اما صدای توپ داره.
شنبه 8 آبان 1389

esfahan - انگلیس - لندن
این همه سال استادای آواز زحمت کشیدن توی دربدری شعر گفتن بدون پول آهنگ ساختن با هنگ مطربی این آقا اینجور قدر دانی می کنه !تنها چیزی که ازمون باقی مانده از ایرانی بودن ما !سی سال تمام گلپاها و ایرج ها رو خانه نشبن کردن که دوستهایی مانند این آقا بیاند.. چقدر دربدریم چقدر؟
یکشنبه 9 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.