برداشتن عکس مشایی و هدیه تهرانی به دست رامین


برداشتن عکس مشایی و هدیه تهرانی به دست رامین

در سومین روز از نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، محمد علی رامین اقدام به برداشتن عکس مشهور مشایی رییس دفتر رییس جمهور و هدیه تهرانی از غرفه صراط نیوز کرد.

به گزارش سرویس سیاسی «فردا» عکسی از اسفدیار رحیم مشایی و هدیه تهرانی که در غرفه پایگاه اطلاع رسانی صراط نیوز به دیوار آویحته شده بود، ساعاتی پیش به دست محمد علی رامین معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد برداشته شد.

بنا بر گفته یکی از مسئولان صراط نیوز، در چند روز اخیر دست اندکاران وزارت ارشاد و نمایشگاه به غرفه مراجعه و درخواست پایین آوردن این عکس را داشته اند که این امر با مخالفت صراط نیوز مواجه شد.

گفتنی است در بنر مورد اشاره همچنین تصویری از دستخط رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور در خصوص انتصاب مشایی به معاون اولی ریاست جمهوری بوده است.

در همین رابطه روز گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد نیز به مدیر کل مطبوعات نسبت به برداشتن عکس تذکر داده که مسئولان غرفه از پذیرفتن این اقدام سربازده و خواهان ارائه ابلاغ کتبی در این زمینه شدند.

صبح امروز نیز محمد علی رامین ضمن مراجعه به غرفه و بوسیدن صورت مسئول غرفه، شخصاعکس را پایین آورده و عکسی از مقام معظم رهبری به وی داده و گفته که این عکس را جایگزین کنید.

مسئولان این سایت حامی دولت ضمن گلایه از نحوه برخورد مسالمت آمیز مسئولان نمایشگاه و وزارت ارشاد با پایگاه هایی که به راحتی و بدون هر گونه مشکل، سخنرانی مشایی را پخش و سی دی های آن را نیز بین مردم توزیع می کنند، می گویند که این برخورد، اوج مظلومیت ما را می رساند. از شرکت در این نمایشگاه پشیمان شدیم.

لازم به یادآوری است که معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد، از مسئولان صراط نیوز خواهش کرده که در نمایشگاه تنش ایجاد نکنند.

khosh bavar - ایران - کرمان
هدیه تهرانی داره خوب نقشی بازی میکنه, یعنی نقش monica lewinsky , و مشایی هم در نقش Mr. Bean اینده ایران ! اتفاقا در این عکس خیلی خوب همدیگر را احساس و درک و نقششان را خوب بازی میکنند !
جمعه 7 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
چرا Mr. Bean فقط به هدیه تهرانی گیر داده ?! Mr. Bean در شهرهای دیگر هدیه های دیگری منتظر شما هستند, مانند هدیه کرمانی, هدیه اصفهانی, هدیه بابلی, هدیه شیرازی و و و, و هدیه کماندویی هم یادت نره !
جمعه 7 آبان 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
گناه نابخشیدنی ،،
جمعه 7 آبان 1389

8pa - -
کاربر گرامی
لطفا نام شهر و کشور محل زندگی خود را بنویسید.
با تشکر
جمعه 7 آبان 1389

foruzan - ایران - تهران
بابا این آقای رامین دیونه است ، مگه همون نبود که به مجری رادیو توهین کرد و گفت : شما غلط می کنید ؟ ولی من یکی عاشق هدیه تهرانی هستم . براش آرزوی موفقیت می کنم .
جمعه 7 آبان 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
به نظر من کار خوب باید تشویق شه فکر نمی کنید نشون دادن امثال این چیز ها گکی موذیانه است اگر کمی کسی هم شل بیاد با این تبلیغ های مزخرف جلوشو می گیرند اگه قرار به محاکمه باشه اول اونائی که با حمایت کردن خمینی دجال و نابود کردن مملکت و اینده جوانان در تظاهرات 57 و 58 شرکت داشتند باید اشد مجازات بشن.متاسفانه مردم با این نظر دادن های طالبانی ثابت می کنند که هنوز به خد رشد سیاسی و استقلال نرسیدند.
جمعه 7 آبان 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
خاک توسرت هدی بقل این تازی چیکار میکنی دور شو
جمعه 7 آبان 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
شخصاعکس را پایین آورده و عکسی از مقام معظم تروریستهای جهان اسلام یعنی فقط فلسطین و لبنان رابه وی داده و گفته که این عکس جنایتکار یکدست را جایگزین کنید.)قصاب بلند میشه ..گربه به جاش میشینه).
جمعه 7 آبان 1389

Raha_Bremen - آلمان - برمن
من واقعا متاسفم برای هدیه تهرانی.جوانان و دانشجویان ما دسته دسته در سیاه چال های احمقی نژاد و دارو دسته اش می افتند و ما همه داریم فریاد می زنیم که این دولت , دولت مشروع نیست و تا کنون هزاران هم وطن کشته شدن .مگر این خانم کور یا کر یا خودش رو زده به موری و مری و داره این وسط به نفع خودش از این دولت استفاده می کنه!واقعا شرم بر تو باد که تو هم وطن فروشی.آن موقع می گن زمان شاه هنرمندا با دولت مردا می پریدن و هزاران برچسب ناجور به آنها می زدند این دیگه آخر بی حیاییست!دانشجویان دارن تیکه تیکه می شن و تیر غیب می خورن و این خانم راحت و آسوده یا این شیاطین نشست و برخاست می کند...وای بر تو وای که تو شرم هم از مادر ندا و متدران داغدار دیگر نداری ای فرصت طلب...
جمعه 7 آبان 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
از سفر حج اهدائی که برگشت ، میشه ضعیفه حاجیه تهرانی...
شنبه 8 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.