حبس ۶ساعته مسافران قطار تهران - خوزستان

 
حبس 6 ساعته مسافران قطار تهران - خوزستان

مسافران قطار شماره 134 تهران ـ خرمشهر که از ساعت 12 روز گذشته تهران را به مقصد خوزستان ترک کرده بودند بیش از هفت ساعت در این قطار محبوس شده‌اند.

مسافران قطار 134 تهران ـ خرمشهر که از ساعت12 روز گذشته پایتخت را به مقصد خوزستان ترک کرده بود به دلیل نوسازی بخش از خطوط ریلی بیش از هفت ساعت در این قطار محبوس شده‌اند.

برخی از مسافران این قطار اظهار می‌دارند که توقف هفت ساعته این قطار در نزدیکی شهر اراک از ساعت 20:05 روز گذشته آغاز شد و تا ساعت2:10 دقیقه بامداد امروز ادامه داشته است.

بر اساس اظهارات مسافران این قطار درهای خروج قطار در این مدت مسدود بوده است و به دلیل کمبود آب شرب و شست و شو در این قطار برای مسافران مشکلات زیادی به وجود آمده است.

بسیاری از مسافرانی که برای بازگشت خود از خوزستان در برنامه‌ریزی کرده بودند و برای این امر از هواپیما و قطار استفاده کرده بودند برنامه‌های خود را بر هم زده یافتند و این امر سبب شد تا آنها در خوزستان سرگردان باشند.

بر این اساس مدیر کل راه آهن جنوب در باره دلیل این اتفاق اظهار داشت: این اتفاق برای بازسازی خط راه آهن محور جنوب رخ داده است.

علیرضا احتشام افزود زمان در نظر گرفته شده برای این عملیات هشت ساعت در نظر گرفته شده بود که به دلیل برخی اتفاقات این زمان افزایش یافت.

گفتنی است قطار تهران ـ خرمشهر که مسافت تهران اندیمشک را با 12 ساعت زمان طی می‌کند امروز ساعت 9 صبح به ایستگاه اندیمشک وارد شده است و در صورتی که باید راس ساعت یک بامداد به این ایستگاه وارد می‌شد.

این نخستین بار نیست که قطار‌های خوزستانی به تاخیری بیش از حدمجاز مواجه می‌شوند.
+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.