اخاذی میلیونی زنی با فیلمبرداری از رابطه های نامشروع


اخاذی میلیونی زنی با فیلمبرداری از رابطه های نامشروع

بازپرس شعبه هفتم دادسرای کرمان از بازداشت زنی خبر داد که متهم است با ایجاد رابطه نامشروع از مردان ثروتمند اخاذی می‌کرده است.

قاضی مسعود معاذالهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این زن که ۲۰ مهرماه توسط ماموران اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمان دستگیر شده است، متهم است که پس از شناسایی مردان ثروتمند، آنان را به منزل مسکونی خود دعوت و اقدام به برقراری رابطه نامشروع می‌کرده است.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای کرمان خاطرنشان کرد: این زن همچنین با فیلمبرداری از رابطه نامشروع خود با این افراد، اقدام به اخاذی میلیونی از این افراد می‌کرده و با این روش تنها از یک فرد که مردی ۴۰ ساله است، یک و نیم میلیارد ریال اخاذی کرده است.

بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تصریح کرد: از آنجا که یکی از اتهامات این زن زنای محصنه است، احتمال صدور حکم سنگین علیه وی وجود دارد.

قاضی معاذالهی گفت: احتمال می‌رود این زن افراد زیادی را با این شیوه اغفال و با آنها رابطه نامشروع برقرار کرده باشد.

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
عجیبه از یک زن ! دارم شاخ در میآرم
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
عجب اشتباهی کرد زنه اگه قبل از هربار رابطه نامشروع برقرار کردن یک صیغه خونده بود و الله مدینه رو راضی کرده بود الان حداقل جرمش کلاهبرداری بود نه زنای محسنه.
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

mghj51 - ایران - تهران
از این آدمیزاد هرچی بگی بر میاد !. واسه همین من همیشه قبل از شروع عملیات چک می کنم که نکنه طرف دوربین ، موربین جاساز کرده باشه looooool
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان : تساوی حقوق زن و مرد, ولی از جهت منفی !? اتفاقا خیلی خوب کاری کرد, زیرا چیزی که عوض داره, گله نداره !
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
عججججججججب حالا که زنه علاوه بر کلاه برداری زنای محصنه هم به جرمش اضافه میشه ولی اگه مرد بود ... خاک برسر ... قانوناش
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
اگه شوهر نداشته باشه موردی نداره.راستی شوهر نداشته.؟؟؟اگه شوهر داشت که نمی تونست ایجاد اشتغال کنه.به هر حال اگه مالیات درآمدش را بده و خمس و زکات را مطمئنا راه خلاصی داره.تو این حکومت همه چی را میشه خرید .حتی دین ایمان را.بهشت و جهنم را
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
عجب . اون مردا چی نباید مجازات بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

bavar88 - هلند - امستردام
احتمالا داشته مزه های مختلف را قبل از شوهر تست می کرده تا بتونه بعدش با خیال راحت با عشق زندگی مشترک را با یه بدبخت شروع کنه...هههههههه
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

m3rt3ga - امارات - دبی
بعدا مردا چی??? یعنی اون 40تا بیگناهن???!?!?!?!?!
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
هشدار به اقایون هوسباز :بیشتر مواظب باشند
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان . . چرا عجیبه!? مگه انسان با انسان فرق میکنه? از یک طرف شعار تساوی زن ومرد گوش دنیا رو پرکرده! ازاون طرف میگن بچه مال زنه!!? اما خرجش و مرد باید بده!!!? ازیک طرف تو مدرسه ها به پسر بچه ها ودختر بچه ها میگن با هم فرقی ندارند! بعد که هم رابطه پیدا میکنن هر وقت دختره بره دادگاه 20 سال زندان کم کمش به پسره میدن اما اگه پسره بره دادگاه! اول غش غش بهش میخندن بعد میگن مرد که شکایت زن رو نمیکنه نامرد! . حداقل 100 مورد درزندانهای امریکا و استرالیا فقط بجرم مرد بودن زندانی هستند!!
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

KSD91022 - ایران - تهران
پریشان_ایران_صدراباد.چراامروز اینقدرپریشونی.وقتی میگه زنای محصنه یعنی زن شوهر دار دیگه.سنگسار روشاخشه.من اگه بودم اول مجازات مردا روتعیین میکردم وخدمتشون میرسیدم تا دیگه به زناشون خیانت نکنن.
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
sepher - استرالیا - سیدنی چه زیبا گفتی عزیز
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
khosh bavar - ایران - کرمان اینو که خوب گفتی تعجب من از این زنهاست که از چه راههایی پول در میارن , sepher - استرالیا - سیدنی , دوست عزیز شاید تو استرالیا و آمریکا اینطوره اما توی ایران بر عکسه و اونیکه همیشه متهمه و مورد ظلم قرار میگیره زنه
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

azadmardiran - ترکیه - استانبول
اولا: مرد 40 ساله که بچه نبوده اغفال بشه دوما: مردهائی که با این زن بیچاره که حتما از نداری و بدبختی تن به چنین کاری داده ارتباط برقرار کردند مرد باشند و برای ازادی یا تخفیف جرمش کاری بکنند چرا که در این جرم مردها ئی که با این زن ارتباط برقرار کرده اند شریک جرم هستند..... نیستند ؟
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

azadandish - هند - پونا
حالا اگه بگه صیغه بودم چی?کی میتونه ثابت کنه نبوده هند
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

Fareed - ایران - تهران
اونهایی که میخوان این حکمو براش ببرن از ترس اینه که یکی از این زتها همین بلا رو سرشون بیاره میخوان زهر چشم بگیرن دیگه زنی هوس فیلمبرداری نکنه.
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.