زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند

 
زنان باید به ارگاسم رسیدن را یاد بگیرند

رسیدن بـه اوج لـذت در زنـان یـک واکنش طبیعی جنسی است که تا کنون به صورت معمایی سربسته باقی مانده است. به اوج نرسیدن در حین عمل جنسی میتواند سرمنشا مشکلات فراوانی باشد. ثابت شده که ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد.


ارگاسم در زنان از فرآیند پیچیده تری نسبت به مردان برخوردار است و به همین دلیل زمانی بیشتر می برد تا زن به ارگاسم برسد. این عمل در زنان دارای یک روند برای تخلیه است به طوری که زمان خاصی برای بوجود آمدن آن نمی توان مشخص کرد. حدود 10 درصد از زنان به ارگاسم نمی رسند یا ارگاسم آنان از طریق خود ارضایی می باشد یادگیری به ارگاسم رسیدن به یک امر مهم و ضروری برای بقای زندگی زناشویی در زنان تبدیل شده است .
به عقیده برخی از محققان، زنان لذت بیشتری از یک رابطۀ جنسی می برند تا مردان! البته این موضوع اثبات نشده است که لذت جنسی زنان چه میزان است ولی در برخی موارد لذت جنسی زن را ۷ یا ۹ برابر قدرت جنسی مرد دانسته اند که این نشان از پیچیدگی این امر دارد.
زن و شوهر با کسب مهارت باید بدانند که چگونه می توانند به ارگاسم مطلوب برسند. که در این میان مردان وظیفه سنگین تری دارند و بایستی با کسب مهارت در رسیدن به لذت جنسی به همسر کمک کنند و همچنین همسر نسبت به شوهر این وظیفه را انجام دهد.ارگاسم در مردان صرفاً با تحریکات بدنی و تماس ایجاد می شود. در حالیکه این پدیده در خانم ها بسیار پیچیده تر بوده و تا حد بسیار زیادی به شرایط روحی و ارتباط عاطفی طرفین بستگی دارد.
به ارگاسم نرسیدن خانم ها می تواند به دلیل بی علاقگی، اضطراب و شرایط روحی نامناسب و مقاربت به روش نادرست باشد و بعلاوه برای بعضی خانم ها این الزام وجود ندارد که با هر مقاربت الزاماً به ارگاسم برسد.

شاید یکی از راههای زیر گره گشای مشکل شما باشد:

1-    اکثر زنان به اشتباه تصور می کنند که در طول رابطه جنسی آرامش بسیار مهم است اما آنها از این نکته غافل هستند که تنش هم در طول رابطه جنسی بسیار مهم و عامل رسیدن به ارگاسم است.
زنان باید یاد بگیرند که تمام عضلات آنها  ساق پا ؛شکم، باسن و... دررسیدن به ارگاسم درگیر می شوند.
اکثر زنان می گویند هنگام ارگاسم انقباض در لگن را احساس می کنند.
2-    اکثر زنان رابطه جنسی ذهن فعالی دارند و نمی توانند آن را  بر این فعالیت متمرکز کنند. فکرهایی که  تمام مغز را اشغال می کنند و به جای تحریک و تشویق جنسی منجر به واپس زدگی میل جنسی می شود.سعی کنید ذهن خود را از تمامی مسائل خالی کنید و در این لحظه فقط به همین مسئله بیندیشید
3-   در موارد بغرنج تر برای  درمان حتما به یک پزشک مراجعه کنید و با استفاده از داروهایی تجویز شده زندگی زناشویی خود را انجات دهید تجویز پزشک در بیشتر مواقع می تواند مشکل را برطرف کند.

odin - بلژیک - انتورپن
بر پدر این القاعده لعنت. در مسیر رفت و امد سانفرانسیسکو هم بمب گذاری کردن؟
سه‌شنبه 4 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
 بزرگترین لذت زندگی*داشتن دوستان صمیمی است*نه .............
سه‌شنبه 4 آبان 1389

sheyda67 - ایران - تهران
این مشکل خیلی بده. ممنون از تاپیک . خیلی مفیده. ...
سه‌شنبه 4 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
باز بحثهای زیر شکمی ! برو فکر نان بکن که خربزه اب است ! اول شکم, بعد زیرشکم ! ولی بچه ها, عشق را مثل دارو نبینید که موارد مفید یا مضر ان را در یک صفحه کوچک که به همراه دارو است, جستجو کنید !? خودتان را با این اطلاعات زیر فشار قرار ندهید و شک به خود نکنید !? انسانها و اجتماع کوچک افریقایی, که از تمدن و information دور هستند, زندگی سکسی راضیتری دارند تا مردمهای امروزی ! پس خوش تیپ جان, پاشو برو در جنگل زندگی کن !!
سه‌شنبه 4 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
بنظر من کافیه دوست داشتن واقعی تو زندگی باشه بقیش حل میشه
سه‌شنبه 4 آبان 1389

montasheri66 - ایران - تهران
کاملا موافقم و خودم تجربه کرده ام پیشنهاد من دوستان عزیز عمل به تمامی موارد فوق است
سه‌شنبه 4 آبان 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
بله! رسیدن به ارگاسم مگر جدول ضرب است که یاد بگیرند؟! رسیدن به ارگاسم در زنان فقط یک وضعیت ذهنی و درونی است. وضعیتی که ارامش و اسودگی ذهنی, توام با اطمینان پیش زمینه ان است. همین. جانتان شاد.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

banoyemehr - کانادا - تورنتو
odin - بلژیک - انتورپن. بر پدر این القاعده لعنت. در مسیر رفت و امد سانفرانسیسکو هم بمب گذاری کردن؟. ]چه ربطی داشت؟
سه‌شنبه 4 آبان 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
banoyemehr از کانادا, مهرتان مستدام باد. این میرزا نخودی است و گاهی فشار "روشنگری" و "اطلاع رسانی" از همه جایش بیرون میزند. بر او سخت نگیرید. خود من هم زیر چشمی ارادتگوی ایشان هستم و رد میشوم. شما نیز با مهر لبخند بزنید و بگذرید. شادباشید.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان : هر گلی یک بویی داره ! ولی میدونم منظور شما چی هست. به شایعات شیطانی ! زیاد فکر نکن, مگه اجداد ما ناراضی بودند با زندگی سکسیشان !? حتا سکس را حرام میدانستند با توجه به اینکه زن و شوهر هم بودند, و شمع را خاموش میکردند که زیاد " خجالت " از هم نکشند, ولی زن و شوهر امروزی, با عطر و لباسهای خواب گرانقیمت انچنانی و با کمک مقالات, دستورات و فیلمهای مذهبی یا شیطانی, هنوز باز مشکل دارند ??!!
سه‌شنبه 4 آبان 1389

fargam - اسکاتلند - گلاسگو
odin - بلژیک - انتورپن. مردم از خنده...خیلی با حال گفتی...دمت قیژ..
سه‌شنبه 4 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
عشق - اعتماد- امنیت روحی و روانی - بدون اجبار- بدون توقع بودن و ازهمه مهمتر توجه همسر به لذت زن مهمترین عامل رسیدن زن به ارگاسمه. اگه هرکدوم از طرفین لذت خود را در لذت دیگری ببینند دیگه این مشکل پیش نمی آد.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

salad shirazi - امارات - دبی
banoyemehr_عزیزم..سانفرانسیسکو یعنی همون سکس( سریال دایی جان ناپلون رو ندیدی؟ )...القائده هم کنایه از پریوده..حالا بشین ای دو تا رو بهم ربط بده..فکر کنم با این توضیحات دیگه کار مشکلی نداشته باشی..هر وقت افتاد لطفا کامنت بذار تا از نگرانی در بیام
سه‌شنبه 4 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
دونستن این مطالب برای مردها خیلی مهمه دوستان میفرمایند مهم نیست و هرکسی خود به خود یاد میگیرره ولی اینطور نیست . متاسفانه حقیقت داره که ( ریشه بسیاری از مشکلات زناشویی در این مسئله میباشد.)اگه کسی خودش از این قبیل مشکلات نداره خوب خوش بحالش ولی بیانش لازمه . اسلام عزیز به ما یاد داده این بعد از زندگی حیوانییه و خیلی بی ادبانست صحبت در این زمینه و ما عادت کردیم و باور کردیم که این منطقه منطقه ممنوعست.شما چه جور فکر میکنید ? زیر شکمییه?کثیف و بی ادبانه و منطقه ممنوعست?
سه‌شنبه 4 آبان 1389

شعله - انگلیس - دنکستر
زن اگه سر ذوق باشه هیچ قانون و قاعده ای(نه القاعده) نمیتونه جلودارش باشه.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

sorenanet - بلژیک - انتورپن
بابا دیگه سانفرانسیسکو رفتن که این همه ادا نداره
سه‌شنبه 4 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
khosh bavar - ایران - کرمان خیلی خیلی عالی گفتی آره خوب
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

Damavand78 - آمریکا - کالیفرنیا
من با مشدی کاملا موافقم.......متأسفانه در فرهنگ ما راجع سکس حرفزدن یک تابو هستش و ماها اکثرا نمیدونیم چه کار باید انجام بدیم چون از بچگی هیچ گونه آموزشی نداشتهیم.........طبق تجربه شخصی‌ من، دختران اروپایی به عنوان مثال خیلی‌ راحتر به ارگزم میرسند تا دختران ایرانی چون اولا اونقدر استرس ندارند، سکس باراشون یک عمل لذت بخش هست و از لحاظ ذهنی‌ آمادگی کامل دارند که به ارگزم برساند.....وظیفه مردان در ارضا کردن خانومها بالاست و باید به این مساله توجه بیشتری بشه، که متأسفانه در فرهنگ ما که قاطی شده با فرهگ عقب مونده تازیان است سکس فقط برای ارضا کردن مردان است و زنان حقی‌ ندارند........درست مثل بقیه همه چیز دیگر در کشور ما
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش // با درود! گاهی اوقات کامنت های عجولانه تان جدا مایه ناامیدی است.
چهار‌شنبه 5 آبان 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
هیچ پیچیدگی یا مشکلی از طرف خانوم ها وجود نداره! گیر کار در بعضى از آقایونه...پس آقایونى که مشکل دارن .....باید در جدول تغذیه پروتئینی(ایجاد سیستمى قانونمند در مصرف گوشت و مرغ و ماهی و میگو و علی الخصوص صدف) - میزان فعالیت بدنی روزانه - تنظیم ساعات خواب - مصرف لبنیات و سبزیجات تازه - ورزش و یا نرمش روزانه, تجدید نظر کنن آنگاه خواهند دید که زنی در دنیا یارای مقاومت در برابرشان را نخواهد داشت. اینم بگم که مصرف قرص هایی همانند ویاگرا بزرگترین اشتباهی است که یک مرد میتونه مرتکب بشه بلکه باید به شکل طبیعی در خود ایجاد توان و قدرت کنید.
پنج‌شنبه 6 آبان 1389

bawafa1385 - المان - باد سازافلن
اخرمن نمیدانم چطور تا حالا دوستان نمیدانند که کمپیوتر این خانم ها هزاران پیچ و مهره برای رسیدن به ارگاسم داره . مگه باین سادگی است که بتونیم اینها را راضی کنی . هر کاری کنی حای دیگر انها لنگه . اره دادش
پنج‌شنبه 6 آبان 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
من چطوری تا حالا این مطلب رو ندیدم که کامنت و در خواست خودم رو خدمتتون داشته باشم :)) !؟ شما اینجا از ارگاسم زنان مینویسید و ..... !آقا شما اول به من زنش رو بدید من هم قول میدم .......که این مشکل (تاریخی) بین من و عیال به خودی خود حل بشه! ؛ )! .
پنج‌شنبه 6 آبان 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
massoudoslo - نروژ - اسلو // عمو جون! توی این دوره زمونه اگه یه سنگ توی خیابون بندازی به پای صد تا دختر و زن ترگل ورگل آماده و توى کف ازدواج میخوره چطور شما چیزی گیرت نیومده؟؟ از من میشنوی ازدواج رو بی خیال شو که آخر عاقبت نداره! راه حلش یه چیز دیگه است که بایستی در گوشت بگم!!
پنج‌شنبه 6 آبان 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
ContractorQatar /عزیز ، شما درست میگید . اما قسمت مهم کامنت بنده رو iranianuk جاش نقطه چین گذاشت : ) بنده به شیوه احمدی نژاد در راستای برطرف کردن این مشکل تاریخی ما مردان و زنان یه راه حل تاریخی هم داده بودم که جان از دم تیغ مصلحت و عرف کامنت گذاشتن در این سایت بیرون نیاورد که عنوان شود:) درضمن عموی عزیز، من مطمنم حرفای در گوشی شما کلی شنیدن داره ؛ ) کاشکی این جا تو اسلو بودید آدم با روحیه ای هستید . اما در آخر تو کامنتم من از ازدواج چیزی نگفته بودم : ) سلامت باشی .
جمعه 7 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.