سرپرست، مربی و وزنه بردار ایران موقتا محروم شدند


سرپرست، مربی و وزنه بردار ایران موقتا محروم شدند

حسین خدادای (راست) روی سکو و پایین تر از وزنه بردار اسرائیلی

مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی از محرومیت میررسول رییسی (سرپرست)، حسین خدادادی (ورزشکار) و محسن جلیلی (مربی تیم) خبر داد.

در روزهای اخیر تصاویری منتشر شده که نشان می دهد خدادادی وزنه بردار پیشکسوت ایران در روی سکوی توزیع مدال های رقابت های قهرمانی جهان در کنار وزنه بردار اسرائیلی ایستاد و سرود کشور اسرائیل پخش شد.

غلامعلی تاجیک در پاسخ به این سوال که آیا خاطیان به صورت مادام‌العمر از ورزش محروم شده‌اند، گفت: "فعلا رییسی (سرپرست)، خدادادی (ورزشکار) و جلیلی (مربی تیم) به هیچ مسابقه‌ای اعزام نخواهند شد. پرونده آن‌ها در حال بررسی است و هر زمان که به نتیجه نهایی رسیدیم، رای آنها اعلام می‌شود."

مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی در مورد این که سرنوشت نماینده حراست در این پرونده چه خواهد شد، تصریح کرد: "طبق مکتوباتی که داریم، نماینده حراست تلاش زیادی کرده که این اتفاق نیفتد. تیم در حال خروج از سالن بود. اما سرپرست تیم با اخبار کذب و این که هماهنگ شده است، ورزشکار را به روی سکو می‌برد."

وزنه بردار: با اجبار رفتم روی سکو

با این حال حسین خدادای توضیح داد که با اجبار مربی روی سکو رفته است.

حسین خدادادی در نمابر جداگانه ای به ایسنا نوشت: "روز ۳ مهرماه ۸۹ پس از مسابقه من را علی‌رغم میل باطنی خود و نماینده حراست روی سکو فرستادند. روی سکو نیز اینجانب بسیار ناراحت بوده و با لباس غیر رسمی و دمپایی روی سکو رفته و حتی با ورزشکار اسرائیلی دست ندادم که فیلم و عکس‌های مربوطه موجود می‌باشد".

سرپرست: چرا وقتی گزارش دادیم صدای کسی درنیامد؟

اما میر رسول رئیسی سرپرست ۸۰ ساله تیم وزنه برداری ادعای رئیس حراست و موضع گیری رضازاده، سرپرست فدراسیون، را زیر سوال برده است.

او درباره سخنان حسین رضازاده که او را یکی از مقصران اصلی این ماجرا دانسته بود، گفت: "رضازاده کمی کم‌لطفی کرده است. به نظر من یک قهرمان نباید دروغ بگوید. وقتی از سفر برگشتیم، همچون سال‌های گذشته گزارش کاملی از مسابقه‌ها را به فدراسیون اعلام کردیم. چرا یک ماه پیش که ما این گزارش را اعلام کردیم، کسی صدایش در فدراسیون در نیامد؟"

pandora - آلمان - کلن
عجب بابا شیر تو شیریه!معلوم نیست تا کی میخوان به این مسخره بازیها ادامه بدن.مردک افتخار میکنه دست نداده.ورزشکار اسراییلی هم انسانه
سه‌شنبه 4 آبان 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
زرشک.....
سه‌شنبه 4 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.