دستگیری باند ۹ نفره متجاوز به دختر ۱۸ ساله


دستگیری باند 9 نفره متجاوز به دختر 18 ساله

سایت تابناک :رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای 9 نفره باند متجاوزان به عنف در لاهیجان و شرق گیلان خبر داد.

عبادالله کریمی با اشاره به دستگیری اعضای باند مذکور اظهار داشت: دختری 18 ساله به همراه نامزد خود در یکی از شهرستان‌های شرق گیلان در حال قدم زدن بودند که سه نفر تحت عنوان نیروی ارگانی با اعلام اینکه رابطه آنها نامشروع است، نامزد دختر را به سختی مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را برای آوردن مدارک شناسایی رها کردند و سپس دختر را با خودرویی به مناطق جنگلی بردند. این سه نفر پس از انتقال دختر به جنگل به همراه دیگر اعضای باند پس از اذیت و آزار دختر از وی فیلمبرداری کرده و سپس او را رها کردند. زمانی که دختر به دادسرا برای طرح شکایت خود می‌رفت ناگهان مقابل دادسرا به یکی از این متجاوزان برخورد کرده که با دستور مقام قضایی و اقدام ضربتی پلیس، وی دستگیر شد.

این شخص به عمل ننگین خود به همراه دوستانش اعتراف کرد و با این کار جمع دیگری از اعضای این باند دستگیر شده و آنها نیز به بزه ارتکابی خود اعتراف کردند.

در راستای رسیدگی به این پرونده دختری 14 ساله نیز از این موضوع آگاه شد و با اعلام شکایت از شاکیان پرونده عنوان کرد که یکی از این متهمان پس از چند مرحله ابراز علاقه به او با ترفند وی را به جنگل برده و همراه دوستانش پس از اذیت و آزار از وی فیلمبرداری کرده‌اند.

اعضای این باند با فیلمبرداری از عمل ننگین خود طرف‌های مقابل را تهدید به انتشار فیلم برای استمرار عمل شیطانی خود می‌کردند.

تا کنون 9 نفر از اعضای این باند دستگیر شده و این پرونده با شدت و دقت در حال رسیدگی است و اگر شخص و یا اشخاصی از این افراد شاکی هستند می‌توانند به پلیس آگاهی گیلان اطلاع دهند.

DARYA_R - انگلستان - لیورپول
ازماست که بر ماست / چقدر آدم باید بی تمدن و بی فرهنگ باشه متاسفم واقعا
یکشنبه 2 آبان 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
کثافتهای وحشی تازی صفت.مرگ بر علی چکه ای.
یکشنبه 2 آبان 1389

(tirdad)e dash jamshidina - ایران - تهران
از همون قسمتی که باهاش عمل تجاوز و انجام دادن دارشون بزنین. داش جمشید کجایی که نالوطیا دخترای وطن و بی عصمت کردن؟
یکشنبه 2 آبان 1389

fdsa60 - ایران - تهران
این حیونها رو فقط باید در جلوی چشم مردم تیر بارون کرد این کثافتها انگلهای اجتماع هستند . فقط باید مثل یک حیوان با اونا بر خورد بشه.
یکشنبه 2 آبان 1389

2oktor - ایران - قم
اگر از قبل فرهنگی پیاده شده بود که ظرفیت جوانان بیش از این بالا بود چنین اتفاقی رخ نمیداد و این محدودیتها همه را به ستوه می آورد گناه این جوانان به گردن معلمان و کل نظام اسلامی است اکنون هم بهترین گزینه اعدام نیست میشود هر نه نفر را به روشهای علمی تربیت کرد و به جامعه بازگرداند مثلا کار اجباری در یک معدن بدون مزد و یا کاشت درخت به تعداد زیاد و یا ..........
یکشنبه 2 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
چقدر وضعیت امنیتی توی ایران وخیم شده!!! این نتیجه حکومتیست که در زندانهایش دستجمعی به زن و مرد تجاوز میکنند. همون بهتر که توی ایران نیستم تا از این ناامنی ها رنج ببرم. برای هموطنانی هم که این شرایط اسفبار رو باید تحمل کنند واقعا متاسفم.
یکشنبه 2 آبان 1389

pariha - کویت - کویت
فقط اعدام تا درسی باشه برای دیگران این غلطها رو نکنن
یکشنبه 2 آبان 1389

shahab46 - المان - هانوفر
ناز شصت خمینی لعنت الله علیه با این مملکتی که ساخت
یکشنبه 2 آبان 1389

togyan - انگلیس - لندن
وقتی به دزدها و ادمکش ها چماق میدهن که برند توی خیابان و مردم بیگناه را لت و پار کنند نتیجه اش همین میشه. وقتی هر چی ادم بیگناه و ازادیخواه را توی زندون میکنند و هر چی جنایتکار و ادمکش را زندانبان میکنند نتیجه اش همین میشه. وقتی سرمایه های ملی را خرج یه مشت عربده کش توی لبنان می کنند و یا ساندیس میخرند و میدهند به یک عده الاغ عقده ایی . که بعضی هاشون هم توی همین سایت با اسامی مختلف عر عر می کنند, نتیجه اش هم همین میشه.
یکشنبه 2 آبان 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
وقتی سران حکوت متجاوز به ناموس و حقوق مردم اند دیگر مردم عادی هم به هم رحم نمیکنند.حال سزای چنین متجاوزین غیر از مرگ میتواند باشد؟؟؟؟
یکشنبه 2 آبان 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
وقتی هیچ راه برای تخلیه ندارن ، تبدیل به این وحشیها میشن. مرحوم طالقانی گفت هر خونه ای نیاز به دستشویی داره وگرنه آلودگی تمام خونه رو میگیره.
یکشنبه 2 آبان 1389

mortaza_hrt - افغانستان - هرات
خیلی کار وحشی گری است آیا این نسل آریایی هاست آیا این فرهنگ مردم خراسان است .کجاست فرهنگ واقعی مردم خراسان زمین
یکشنبه 2 آبان 1389

togyan - انگلیس - لندن
رژیمی که به زور سرکوب و وحشت اداره میشود راهی به غیر از امتیاز دادن به محافظان خود ( جنایتکارها و ادمکشان ) را ندارد. رژیم در ازای پایداری و حمایت انها, دست انها را همیشه بازگذاشته است تا هر جنایتی را انجام دهند. با اوجگیری سرکوبهای تازه از سال پیش, باید متاسفانه منتظر خبرهای هولناکتر بیشتری باشیم.
یکشنبه 2 آبان 1389

ezatdf - ایران - تهران
دختر و پسر از ترس خانواده مجبورند بروند از شهر تو جنگل اونجا هم که اینا نشستن به کمین
یکشنبه 2 آبان 1389

farhad352 - ایران - تهران
در رژیمی که رئیسش یک ملای بی ارزش و بی اعتباری باشد که برای بقای حکومت ننگین و شرم آور خود عده ای از اراذل و اوباش در مصدر کار باشند و به جای حمایت از مردم و حقوق انفرادی و اجتماعیشان، آنها را در زندان ها به جرم حق خواهی مورد اذیت و آزار قرار دهند و تجاوز و کشتار آنها را به جلادان خود فروش و حرام زاده خود سفارش دهند.. از چنین حکومتی چه انتظاری میتوان داشت؟
یکشنبه 2 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
پلیس درست و حسابی نداریم . ادمهای شرور و بد همه جای دنیا هستند
یکشنبه 2 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
اعدام برای اشغالهائی مثل این باند کمه.این بیشرفها را اینقدر باید با سنگ بزنند تا جان کثیفشان از جسم کثیفترشان در بره.کفتارهای متعفن.
یکشنبه 2 آبان 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
100 درصد بسیجی بودن
یکشنبه 2 آبان 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
چه کسی به غیره فا سدان بسیج این جنایتها را انجام میده با حکم جلاد خامنه ای
یکشنبه 2 آبان 1389

طاطا - ایران - تهران
چی بگم؟ همه جای دنیا پلیس و نیروهای امنیتی باعث دلگرمی مردم هستند ولی اینجا بیشتر از اینا باید ترسید. یه بار توی شمال من و دوستم تصادف کردیم وقتی به 110 زنگ زدیم اینقدر بیشرمانه رفتار کردند که ما مجبور شدیم به برادردوستم زنگ بزنیم بیاد تا یه وقت فکر نکنند ما پای برنامه هاشون هستیم. از اون موقع به بعد به همه میگم هر وقت تصادف کردید وتنها بودید قبل ازتماس گرفتن با پلیس با خانوادتون تماس بگیرین تا تنها نباشین
یکشنبه 2 آبان 1389

bahman11 - کانادا - تورنتو
اعمال بسیار وحشتناک و دور از انسانیت که بسختی حتی توی فیلمهای ترسناک و خشن می توان یافت در مملکت اسلامی امام زمان به راحتی انجام می شود. نابود شود گردانندگان چنین سیستمی که جوانان این مرز و بوم را به حیواناتی خبیث تبدیل نموده و به جای انسانیت و احترام به حقوق زنان و کودکان به ترویج وحشیگری و خشونت می پردازد.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

ساعت 12 - ایران - تهران
ای کاش روزی هم رهبر در جنگل گم شود.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

nekoo - ایران - تهران
حالا به نظر شما حکم اعدام حق اینها است یا اینکه حکم اعدام عمل غیره انسانیه. به نظر من شر اینها باید از رو زمین کم بشه
سه‌شنبه 4 آبان 1389

nekoo - ایران - تهران
وقتی تو مسجد توالت نباشه همه جای مسجد به کثافت کشیده میشه
سه‌شنبه 4 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.