اظهارات تکان دهنده کمک داور جنجالی دربی : همسرم به خاطر قضاوتم ازمن جداشد


اظهارات تکان دهنده کمک داور جنجالی دربی :
همسرم به خاطر قضاوتم ازمن جداشد

سایت گل نوشت:

کمک داور خبرساز بازی استقلال و پرسپولیس در حاشیه همایش رسانه و فوتبال که در تهران برگزار شد سخنان تکان‌دهنده‌ای را برای شرکت‌کنندگان در این مراسم به زبان آورد که بسیاری از حاضرین در این مراسم تحت تاثیر سخنان کمک داور جوان فوتبال ایران قرار گرفتند.

 گل - مرتضی کریمی کمک داور دوم بازی استقلال و پرسپولیس که در دقایق نخست بازی این دو تیم بر حسب یک اتفاق دچار اشتباه شد و گل محمد نوری را مردود اعلام کرد به عنوان یکی از میهمانان همایش فوتبال و رسانه بود که با هماهنگی مدیران اجرایی این همایش فرصت پیدا کرد دقایقی پشت میکروفن قرار بگیرد، او که در این مدت مورد بی‌کهری بسیاری از اهالی فوتبال قرار گرفته بود با صدایی گرفته در خصوص آنچه در این مدت برای او به وقوع پیوسته سخن گفت تا حاضرین در این مراسم به شدت تحت تاثیر سخنان وی قرار بگیرند.

وی در خصوص اتفاقات پس از شهرآورد گفت: من قصد اعلام آفساید را نداشتم، ولی در یک صدم ثانیه متوجه شدم که بازیکن تیم پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار دارد. من در آن صحنه آفساید را تشخیص دادم ولی خدا شاهد است که غرضی نداشتم. اگر دچار اشتباه شدم و کارشناسان می‌گویند تصمیم من غلط بوده، از تمام پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم.

کریمی در حالی که بغض کرده بود و دل پردردی از اتفاقات پس از شهرآورد داشت گفت:به خاطر فوتبال همسرم را از دست دادم. همسرم آذربایجانی بود و به خاطر داوری مجبور شد از من جدا شود. اگر کمک داور نبودم شاید امروز با همسرم زندگی می کردم. من کارمند بنیاد بودم ولی به خاطر فوتبال از این ارگان خارج شدم. واقعا به خاطر داوری لطمه خوردم.

وی در ادامه به شرایط کنونی زندگی خود اشاره کرد و گفت: از مال دنیا فقط یک موتور سیکلت دارم که این هم کلیدش است. واقعا طی سالها داوری هیچ چیزی ارزشمند به لحاظ مالی ندارم.وقتی شهرآورد پایتخت به پایان رسید جایی نداشتم که بروم و شب را در آنجا سپری کنم.

 از همین رو به منزل سعید مظفری زاده رفتم و در خانه همکارم خوابیدم. ضمن آنکه چند روز پس از دربی برای رفتن به باشگاه هما با مشکلاتی روبرو شدم؛نگهبان باشگاه مرا به خاطر آن پرچم زدن در شهرآورد راهم نداد و به من گفت تو تصمیم غلطی گرفتی و به همین خاطر تو را به باشگاه راه نمی دهم.

 وی در پایان و در حالی که حاضرین در همایش را به شدت متأثر کرده بود، گفت: 21 سال است داوری می‌کنم ولی تا امروز هر چه دارم از نان بازویم است ؛ حقیقتا به عنوان یک داور هیچ چیز ندارم.

man_iraniam - هندوستان - میسور
من هم تحت تاثیر قرار گرفتم:(. یعنی زنش بخاطر همین بازی اخیر ازش جدا شده؟اگه اینجوره چقدر بی جنبه است خانمش.......اگه کسی چیزی میدونه به ما هم بگین
شنبه 1 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
واقعا ایرانی, که همه چیز را " بزرگ و جدی " می یبنیم ! حتا رحمی بخودمان هم نمی کنیم و خود را از دیگران بالاتر و والاتر می بینیم, تا برسه به بقیه مردم که با انان اقلا با خونسردی و مزاح برخورد کنیم, این جدی بودن ما ناشی از فرهنگ غلط تربیتی خانواده و جامعه هست ! بعنوان مثال در این سایت: برخورد عقاید مختلف نسبت به هم, که انگار هر کاربری خودشرا شاه یا امام روی زمین میداند, که همیشه دیگران اشتباه میکنند !
شنبه 1 آبان 1389

karizma - دانمارک - گپنهاگ
تو که قبلاً بخاطر داوری زنت را از دست دادی دیگه چرا این گًل را قبول نکردی حداقل خوشبختی‌ سراغت میومد .
یکشنبه 2 آبان 1389

paradis_uk - انگلیس - لندن
بهتر که جدا شد بخا طره اینکه زنش احمق تشریف داره .شایدم زنش بهونه داشته.این زن زن زندگی نیست بر خداتو شکر کن
یکشنبه 2 آبان 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
فوتبالیست میلونی پول می گیرند در عوض مردم جو گیر می شن...هیچ وقت فوتبال واسم مهم نبوده....ونخواهد بود.
یکشنبه 2 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
افرین به این خانم..باوربفرماییدماراضی نبودیم کاربه اینجاکشیده بشه :))
یکشنبه 2 آبان 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
همون بهتر که رفت تو باید زودتر از اینا میفهمیدی که این زن زندگی و همسفر تو نیست....
یکشنبه 2 آبان 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
روزانه صدها جنایت از طرف حکومتی های ایران صورت میگیره و آب هم از آب تکون نمیخوره ولی یک کمک داور بخاطر یک اشتباه(که همه جای دنیا صورت میگیره) زنش رو از دست میده و مردم با بی مهری باهاش برخورد میکنند. ایکاش این مردمی که بخاطر برد و باخت تیم محبوبشون اینقدر تعصب احمقانه دارند کمی هم به دزدی ها و جنایات حکومت ولی وقیح عکس العمل نشون میدادند و حق و حقوقشون رو طلب میکردند. اگر چنین بود که روزگارمون این نبود.
یکشنبه 2 آبان 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
با عرض معذرت از فوتبال دوستان,من به خاطر این نامه این مطالب را نمی نویسم و لی این نامه فرصتی به من داد که نظرم را راجع به تحمل و ظرفیت طرفداران بعضی از تیم ها صحبت کنم.حقیقت این که تماشگران ایرانی جزء کم تحمل ترین ,و کم جنبه ترین تماشاچیان فوتبال در جهان هستیم.خیلی تیم ها در اروپا و یا مسابقات جهانی بخاطره اشتباه داوری بازی فینال و یا حتی در فینال بازی را واگذار کردن ,گل مارادونا , گل تیری هانری و ده ها نمونه دیگر , آیا اینقدر جنجال داشت؟مگر استقلال اهواز قهرمانی جام را چند سال پیش از دست نداد و سایپا با مربی گری دائی rهرمان نشد.پرسپولیس و استقلال واگر می خواهند قهرمان بشوند باید بدون حاشیه سازی قهرمان بشوند. در بازی با سپاهان دقیقه 96 گل زدن ,اگر گل می خوردن که مظفری زاده باید می رفت می مرد.,پرسیولیسها در دوسال اخیر دوبار اینچنین جنجال کرده اند (پنالتی که ک توسط آقای مرادی در بازی با ذوب آهن گرفته نشده و این بار هم برای این کمک داور) کی گفته که اگر گل می زدند حتما بازی را می بردند.فصل قبل هم استقلال اول گل زد ولی بازی را باخت. حقیقت این است ----->
یکشنبه 2 آبان 1389

arashfarnod - کانادا - ونکور
<----. که دائی در دنیای بازیگری بازیکن متعصبی بود ولی در دنیای مربی گری تعصب زیاد بدردش نمی خورد.او باید سعی کند دانش و تحملش را زیاد کند.و در آخر برای جامعه داوری ایران متاسفم که این کمک داور خوب را تنها گذاشتند. سال در زندانهای جمهوری اسلامی یه زنان و مردان تعرض شد. آیا اینقدر بهمان برخورد ؟سال هاست منافع ملی بباد می رود آیا کمی ناراحت شدیم؟یک کمک داور یک پرچم نزد چی شد زمین و زمان بهم ریخت . من نمی خواهم مسائل را الکی بهم ربط دهیم ولی سوال اینجاست .چطوری است آنجائی که باید بهمان بر به خورد , ککمان نمی گزد؟
یکشنبه 2 آبان 1389

tkamaly - ایران - تهران
آقا شما درست قضاوت کردید. جلوی دوربین با صحنه آهسته همه شدن کارشناس. هرکی جای داور بود همین کارو میکرد. دم هوادار پرسپولیس هم گرم .همه باید یاد بگبرن. صدا سیما هم خفه شه. جو نده بازی بعدی جنجالی خراب شه
یکشنبه 2 آبان 1389

piki82 - ایتالیا - تورین
ما که درست متوجه نشدیم چی میگه ! تیتر زده که همسرم به خاطر قضاوتم از من جدا شد !! اما اون زیر نوشته به خاطر فوتبال از من جدا شد... یعنی تو همین 1 هفته جدا شد ؟؟؟ بعد ربطش به آذربایجانی بودنش چیه؟!؟. حالا اشتباه به این بزرگی کردی...تمام شد رفت...خودش داره برای خودش. جوسازی میکنه ....البته من نمیدونم اینا به چه امیدی توی ایران داوری. میکنن !؟!؟ نه درآمد ...نه احترام ....نه امنیت !! بهتر از این نمیشه که خوب!. فقط قرمز !.
یکشنبه 2 آبان 1389

salad shirazi - امارات - دبی
بابا یکی به خانم این بیچاره حالی کنه که استقلال با این اشتباه شوهرش از پرسپولیس برد نه از " تراختور "....
یکشنبه 2 آبان 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
حالا کاری نداریم ایشون در بازی اشتباه کرد یا نکرد... به هر حال پیش میاد. ولی دیگه دلیل نمی شه همه ی بدبختی های زندگیش رو بندازه تقصیره بازی استقلال و پرسپولیس!. خوب اگر سختت بوده، داور نمی شدی... اگه شدی، دیگه چرا منتش رو میذاری سر تماشاچی ها و مردم؟؟؟ زنت گذاشته رفته به مردم چه ربطی داره؟؟ اگر کارت رو دوست داری، پس باید تاوانش رو بدی.. تگر هم دوست نداری، می خواستی نمونی. همه دیگه یاد گرفتن برای لاپوشونی اشتباهات باید چیکار کنن... تحریک احساسات مردم
یکشنبه 2 آبان 1389

ehsan_14 - ایران - وین
نمیتوانی داوری نکن.
یکشنبه 2 آبان 1389

mashady - انگلیس - منچستر
نشاید یافتن در هیچ برزن / وفا از اسب و از شمشیر و از زن (نظامی گنجوی)لووووول arashfarnod - کانادا - ونکور چه زیبا گفتی دوست من موفق باشی
یکشنبه 2 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
ننه من غریبم بازی در نبآر .زنت چیزی میداند که بقیه نمی دانند.مثل آدم پای خبطی که کردی بایست.به خودت هم دروغ نگو.
یکشنبه 2 آبان 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
آبیهای بیمعرفت که باپرچم اشتباه این بیچاره جشن گرفتن حالا پادرمیانی کنن.گناه داره دنیا را چه دیدی شاید بازهم باعث بردتون بشه.
یکشنبه 2 آبان 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
اگر وجدان واقعا وجود داشت,زن این سید علی گدا (چلاق)خیلی وقت پیش طلاق که هیچی,خودشم بایستی میکشت !!! الان دیگه وجدان از مد افتاده !! فعلا خیانت ازهرنوع خیلی مده وطرفدار زیاد داره !
یکشنبه 2 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان ... مظلومی مربی آبجی ها بی معرفت تر از آن است که تن به قبول واقعیت دهد. ودیدن نوار وفیلم بازی هر دوتیم نتوانست اورا به قبول واقعیت وا دارد. وجدان وروحیه ورزشی که نباشد همین خواهد شد. طلاق این خط نگهدار وازهم پاشیدن زندگیش(بقول خودش)برای برای آبجی ها , نیم تاجی خواهد بود که تا ابد روی سر شش تاییها خواهد چسبید. وبچه ها از این به بعد دراستادیوم ورزشی این شعار را روبروی آبجی ها سرخواهند داد: کهریزک آبجی ها , طلاق خط نگهدار.
یکشنبه 2 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
بابا عزیزان دلبندم,زنش واسه دربی ازش جدا نشده.کلا به خاطر بی پولی و مشکلات داوری,قبل از دربی طلاق گرفته
یکشنبه 2 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.