بزرگترین نان جهان با تصویر مادرشوهر


بزرگترین نان جهان با تصویر مادرشوهر

 لائورا هادلند ۲۷ ساله برای تهیه و طبخ این نان غول پیکر از ۶۰۰ قرص نان استفاده کرد.

 زن انگلیلسی با همکاری ۴۰ تن از دوستان خود در مدت زمان شش ساعته، قطعه‌های نان را با درجه‌های مختلف تست کردند و بعد آنها را در ابعاد مختلف به گونه‌ای پیچیدند که تصویر دلخواه در آن شکل بگیرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی آنانوا، وی این نان تست غول پیکر را به عنوان هدیه جشن تولد ۵۰ سالگی به مادرشوهرش داد و او را شگفت زده کرد.

این نان تست در کتاب ثبت رکوردهای گینس وارد شد.

این عروس انگلیسی که خود یک طراح است می‌گوید: ساندرا قطعا برای من تنها یک مادر شوهر نیست بلکه یکی از بهترین دوستانم است و من عاشق او هستم.

پاندورا - آلمان - کلن
مادرم میگه خدایا یکی از این عروسها نصیب منم بکنD: بهم میگه یاد بگیر,اینطور زنی رو پیدا کن.منم گفتم تو اول دوستیت رو باهاش ثابت کنl0o0l
شنبه 1 آبان 1389

parnyan - انگلیس - لندن
خوب اگه مادر شوهر ما هم خوب بود و مثل یک دوست رفتار میکرد ما هم یک کاری میکردیم براشون . مادر شوهر من که غیر از دخالت چیزی بلد نیست اگه خودش هم خسته شد ماموریتش رو میده به دختراش.
شنبه 1 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
لائوراواقعا27سالش هست ?اگرعکس 1, لائورا باشه معلومه پخت این نان خیلی داغونش کرده بگومگه مجبوری اخه?واسه خودشیرینی lol
شنبه 1 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
پاندورا - آلمان - کلن معلومه که تو کار و کاسبی نداری و 24 ساعته پای این سایت نشستی و بمحض امدن تیتر جدیدی چه با اطلاع و چه بی اطلاع باشی زود کامنت میگذاری.عجب ادم بیکاری هستی ابی استق 6 تایی.
شنبه 1 آبان 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
parnyanانگلیس .لندن/بعضی مردهاغیرازاین که زن ذلیلن مادرزن ذلیلن.
شنبه 1 آبان 1389

ben 15 munich - المان - مونیخ
مادرشوهر و خانم عروس تقریبا از نظر خوشگلی و سن خیلی شبیه همدیگرند.
شنبه 1 آبان 1389

leyli maman - مالزی - کوا لا لا مپور
کاش مادر شوهر منم اینقدر خوب بود اون وقت منم از نون که هیچی از طلا عکسشو درست می کردم(کاش کاش)
شنبه 1 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
دین اسلام, چقدر رعایت حال خانمها را کرده, زیرا اگر یک زن اجازه گرفتن 2 شوهر را میداشت, نمیتونست با 2 تا مادرشوهر زندگی کنه, که باعث جنون و مرگ خانمها میشد !?
شنبه 1 آبان 1389

2oktor - ایران - قم
من به نوبه خودم هر کاری که تو دنیا تونستم انجام دادم کمی اهل هنر هم هستم ولی به خدا رفتم و تمام فکر و هنرمو به کار گرفتم که مادرم با خانمم و خانمم با مادرم خوب بشن نشد که نششششششششششششششد
شنبه 1 آبان 1389

safih - ایران - اصفهان
katrina - اسکاتلند - گلاسگو. نا این مادر شوهرس !!!
شنبه 1 آبان 1389

habib121 - امارات - دبی
خداییش این کجاش 600 تا نونه .فکر کنم اشتباه نوشتین این راحت 6000 نونه
شنبه 1 آبان 1389

salam irani - ترکیه - نیده
کاترینا جون اگه دقت کنی عکس اول مادر شوهر. چون شبیه عکس روی نون
شنبه 1 آبان 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
katrina وای اول صبح کشتی من رو از خنده .منهم تا عکس رو دیدم گفتم این 47 سالش !!
شنبه 1 آبان 1389

KHANOOM - کویت - کویت
کار جالب و شگفت انگیزی کرده این خانم .katrina جان اون عکس اولی عکس ماد شوهر است که نشون میده نان شبیه مادرشوهر است . نه عکس عروس .
شنبه 1 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
dkdk - دانمارک - اسلیس. می بخشید , مثل اینکه شما خیلی بیکارتر تشریف دارید و همه چیز رازیر ذره. بین کم نظری و حسادت می بینی. چون میدانی pandora- المان - خیلی مورد توجه است. پاندورا جون مدتی نبود و بخواست دوستان ویکیش به خواهش من خواستیم امد. و ما ازپاندوراجون میخواهیم که بیشتر کامنت بگذارد چون ارزش دارد. بروبه انهائی بگو که لول مست و معتاد به کامپیوتر واز. اینترنت کافه ها کامنت میگذارند. حسادتت را کناربگذار . حالاکه می بینی پاندورا جون خیلی طرفداردارد . تو چی
شنبه 1 آبان 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
dkdk - دانمارک - اسلیس. فقط معرفی یک سایت جدید بشما - که ببینی چندین کامنت ازشما و باهمه. هم دعوا داری و ببین ایا از پاندوراجون یک کامنت هست . ببین سایت( تصاویری زیبا از قهر طبیعت و بلایای طبیعی) - پس خجالت بکش و پاپیچ پاندورای من نشو . که انوقت من بدجوری پاپیچت میشوم.
شنبه 1 آبان 1389

girl.18.beljik - بلژیک - بلژیک
منم دوست دارم بهترین عروس بشم واسه مادرشوهرم:)lol.
شنبه 1 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
Katrina - اسکاتلند- گلاسکو. کاترینای عزیزم- من فکر میکنم از دست شوهرش پیر شده اصلا 27 سال بهش نمیاد مثل 40-50 ساله هاست . و شوهرش مجبورش کرده عکس مادرش را روی نان حک کنند. یا ایده خود لائورا هست که بدینوسیله نشان . بده , دل پری از مادرشوهرش دارد . چون مردم نان را گاز میزنند و میجونند و میخورند. Pandora - المان - کلن - پاندوراجون, معلوم شد اول مامانی باید ok. را بده , نه
شنبه 1 آبان 1389

babre mazand - هلند - امستردام
khosh bavar - ایران - کرمان . خدا بگم چیکارت کنه با این حرفات . شاد باشی
شنبه 1 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
dkdk - دانمارک - اسلیس. لنگی عقده ایی ساکت:))اتفاقا امستردام هستم و در سفر.شبها وقتم ازاده الان اما بازم به کسی مربوط نیست.فضول خان عقده اییD:
شنبه 1 آبان 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
babre mazand - هلند - امستردام : شما هم شاد باشی, شکار بی خطر ای ببر مازند !
شنبه 1 آبان 1389

hameshehbahar - انگلستان - لندن
parnyan - انگلیس - لندن هم دردیم گویا!!!
شنبه 1 آبان 1389

فراز_نروژ - نروز - تونسبرگ
یکی برای مادر زنم درست کنم که بهترین مادر زن در دنیاست.
شنبه 1 آبان 1389

B 3 Da - آلمان - ا
این خانم اگه یه مادر شوهر مثل مادر شوهر ما نصیبش میشد حتما عکسش رو با یه چیز دیگه درست میکرد 2نقطه دی
شنبه 1 آبان 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
خدایا در آینده از این مادرشوهرا نصیب ما هم کن الهی امین
شنبه 1 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
dkdk - دانمارک - اسلیس-خوب به توچه مربوط? اینجاعقده فوتبالت روخالی نکن ابروی پرسپولیسی هارومیبری ..
شنبه 1 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
homa-ir - المان - هامبورک معلومه اخر پچه خوارهائی.یادم نمیاد تا بحال مجیز و چاپلوسی کسی را کرده باشم.البته تعدادی همچون تو همیشه نانخور تملغ گوئی و چاپلوسیشان هستند.حال با پاندورا جونت چه دوستسی تو در توئی داری خدا داند?ضمناتو که نه از نظر سواد عددی هستی و نه از معلومات و عقلانیت که بخواهی پاپیچ من شوی.در اخر مردان رادمنش و باغیرت روی خودشان حساب میکنند ولی سست عنصرانی چون تو روی مال دیگرانی چون پاندورا حساب میکنی غافل از اینکه پاندورا خودش اویزان دیگریست.من قصد توهین ندارم اما تو بی حرمتی کردی.و تو پاندورا را اینقدر مرد و باعرضه ندانستی که خودت بجای او پاسخ دادی?اخی طفلی پاندورا.
شنبه 1 آبان 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
dkdk- دانمارک - اسلیس. باین نتیجه رسیدم , که سایردوستانم قبلا ماهیتت را شناخته و حالا متوجه میشوم که بحق Zebelkhan- امریکا و Immortal1977 - هلند- و ali203 - ایران ازسه نقطه دنیا چه جوابهای صحیحی بتو فقط درسایت ( تصاویر زیبا ازقهر طبیعت...) دادند . حالا متوجه شدم که فقط پاندورا - المان نظرش رادرین سایت داده و تو چقدر بد وبا بی تربیتی پریدی به پاندورا . .. من شوهردارم اگرطرفداری از پاندورا میکنم بدلیل بی گناهی و اینکه یک. مردباغیرت و ناموس شناس و میهن پرست هست . توچی جواب یارانم را در. تصایرزیبا ازقهرطبیعت بخوان - دراخر بچه اخوند تو خیلی کم داری تا بخواهی سواد مرابفهمی . سواد مکتبی و اخوندی که سوادبحساب نمی اید. پس لطفا ...
یکشنبه 2 آبان 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
dkdk - دانمارک - اسلیس-واقعاخیلی بی شخصیت هستی عقده ای ..البته ازیک جوجه مسلمون انتظارزیادی هم نمیرود حیف اکسیژن که هدرمیدهی....
یکشنبه 2 آبان 1389

sam69 - ایرلند - دوبلین
سلام !!!Dokhtare_ariaei !!نگران نباش خودم برات پیدا میکنم lol تو قول بده عروس خوبی باشی براشhahaha
یکشنبه 2 آبان 1389

ahoora mazda - نیوزیلند - آوکلند
من هم موافقم که dkdk - دانمارک - اسلیس یک پاچه خوار و چاپلوس تمام عیاره
یکشنبه 2 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
homa-ir - المان - هامبورک . در مورد ok مامان,نه اینطوری نیست,اصل خود من هستم:) بابت لطف بی پایانتون به من هم,بسیار ممنونم.بهتره خودتون رو به خاطر چند نفر معلوم الحال اذیت نکنید.به قول کاترین بهتره ریلکس باشیم و به سوزش اونها بخندیم:)) به داشتن دوستی که در عمل همیشه دوستیش رو ثابت کرده,افتخار میکنم
یکشنبه 2 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
homa-ir - المان - ّهامبورک اگر شوهر داری پس شخصیت یک خانم خوب و با عفت کلام را هم داشته باش.خانمها را به محجوب بودن و شخصیتشون احترام میگذارند.پس لطفا بدهنی و بیشخصیتی نکن.در ضمن انهائیکه جواب منو دادند 3 تا ادم لاابالی بودن که خداوند را هم منکر میشدند.کسانیکه اینقدر نادان.ابله.دنیا و مادی پرستند نه از نظر من بلکه از نظر 5 ملیارد انسان که بخدا معتقدند بسیار حقیر و ناسپاسند که در لجنزار مادیات غرق شده و بوئی از معنویات و نیک بودن را نبردند.حال هما خانم اگر جزو بیخدایانی که جدا متاسفم برات اما اگر معتقد بخداوندی هستیکه بتو زندگی و نعمت و سلامتی بخشید من اگر بی ادبی کردم عذر میخوام.کسانیکه بخدای مهربان ایمان دارند با معنویات.وجدان.شرف و مهربانی و پاک بودن بیشتر اشنا هستند.در پایان..با خدا باش و پادشاهی کن.. بیخدا باش و هر چه خواهی کن.
یکشنبه 2 آبان 1389

babak123 - هلند - رتردام
اگر عروس ایرانی‌ بود حالا چه دعوا‌ها که نشده بود. مادر شوهر اینجوری تفسیر میکرد: سلیته جلف به من توهین میکنه. اینقدر از من بد ش میاد که کاری کرده مردم منو بخورند و بد از هضم کردن منو به اون شکلی‌ که دوست داره تبدیل کنند
یکشنبه 2 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
dkdk - دانمارک - اسلیس. اقای محترم , بحث ما اول بی احترامی شما به پاندوربود . یعنی چه - که نوشتی عجب ادم بیکاری هستی, ابی استق 6 تایپی - مگر در. این سایت بشما بی احترامی کرده بود. فقط یک نظر نیمچه خط - شما که خدارا قبول دارید فقط شعار نباشد واگر میخواهی خدا هم ترادوست داشته باشد جادارد از پاندورا هم معذرت بخواهی . وبدان همیشه نوشتم من عاشق خدا هستم و باتمام وجودو قلبم ستایشگرش هستم . پس من درست قضاوت کردم و تشخیص دوست داشتن خدای بزرگ رادرنظر گرفتم شما چی , قضاوت و وجدان با خودت - و کسانی خدای بزرگ را رد میکنند که. کمونیست هستند که من از هرچی کمونیست منفعت طلب بیزارم . کافیست.
یکشنبه 2 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
homa-ir - المان - هامبورک . کسیکه عاشق خداونده حتما انسان پاکیست پس از این به بعد شما دوستی خواهی بود که قابل احترام است.هما جان هر انسانی حسابش با دیگری جداست بنابراین حساب شما از پاندورا سواست.او به نادر از انگلیس به من و دیگران بخاطر فوتبال استقلال خیلی توهین کرده.اگر به کامنتهای او در گذشته از فوتبال فلش بک بزنی خواهی دید.در ضمن توهین انهائیکه قبلا گفتید بمن تنها بخاطر این بود که من گفتم زیبائیهای طبیعت از قدرت و مهربانی خداونده که انها مرا عقب افتاده خرافاتی و ...خواندند.دلم برایشان سوخت کسیکه خداوند را با این همه نعمت و زیبائی و سلامتی که به ما ارزانی کرده را منکر میشود جدا بیچاره و حقیر و ناسپاس است درست مانند ان سه کاربر و ادم احساس ترحم به انها میکنه چرا که جز قهر خداوند چیز دیگری نسیبشان نخواهد شد.هما جان خدا پشت و پناهت.وسلام.لطفا از من دلگیر نباش.
یکشنبه 2 آبان 1389

پاندورا - آلمان - کلن
dkdk - دانمارک - اسلیس. با مدرک ثابت کن من توهین کردم.فقط جواب توهین رو دادم.مغلطه نکن
دوشنبه 3 آبان 1389

1234n - ایران - شیراز
جاری من باید بیشتر و بهتر از این واسه مادرشوهرش کنه چون واسه اون از مادر هم بهتر بوده... اما واسه من از مادرشوهرهم بدتر....
دوشنبه 3 آبان 1389

high class - کانادا - ونکوور
مهم اینه که شوهر ادم خوب باشه
دوشنبه 3 آبان 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
پاندورا - آلمان - کلن . . اخه مشتی من چه دشمنی با تو میتواتم داشته باشم?من همیشه دوستی را به دشمنی ترجیح میدم.اما یادته به نادر انگلیس بخاطر استقلال چقدر بد گفتی.بمنم که کم توهین نکردی.اما بخاطر اینکه خداوند فرموده ببخش تا بخشیده بشی.پس منم میگذرم تا باشد که خدای پاکیها از گناهانم درگذرد.امین.
سه‌شنبه 4 آبان 1389

pandora - آلمان - کلن
dkdk - دانمارک - اسلیس . یا نشون بده من بی دلیل به کسی توهین کردم یا دیگه این حرف رو تکرار نکن !اگه دشمنی نداری به جاش کم حافظه ایی
سه‌شنبه 4 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.