بخش هایی از سخنرانی آیت الله خامنه ای در قم و میکرب نامیدن معترضین - ویدیو


بخش هایی از سخنرانی آیت الله خامنه ای در قم و میکرب نامیدن معترضین


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=rzo7gNT9zsY

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
خفه شو سرطان
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بقول عمویم تو هم ویروس آنفولانزای عراقی هستی ...
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

sobhe omid - امریکا - لوس آنجلس
دروغ که حناق نیست! بابا کدوم مردم مرتیکه؟ این همه ریختن تو خیابونا، این همه میگن مرگ بر این سلطنته آخوندی، این همه تا پای جونشون رفتن، میلیونها از جونشون گذاشتن، کدوم مردم شما رو میخوان آخه ؟ ننگه تاریخی که شماها با داغه اسلام به پیشونی این ملته مظلوم و بردبار زدید بر اون دله سیاهتون، ای مرگ بر شماها که روی چنگیز و سفید کردن، نوبته این میکروبها هم میرسه که روزی دونه دونتونو از سوراخ موش بکشن بیرون و به دار بکشن... از خشمه ملت و تاریخ بترسین که اگه ما ببخشیم، تاریخ نمیبخشه، که تاریخ تکرار میشه.. ای رزلهای عرب.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
هرروز بیشتر به ""روباه شبیه میشه ...پیری خامنه ایی...(سرفه های. سرطانی میکنه؟؟؟)
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

a_bamdad - ایران - تهران
من میکروبم هنوز.اما مثل این مردک جرثومه نیستم
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

king_oni - انگلستان - لیدز
حوصلهٔ شنیدن چرتو پرت هاشو ندارم . ولی‌ اینو می‌دونم انگل تر از خمینی و خامنه‌ای و احمدی‌نژاد و علی‌ سر بر و اون پیامبر قاتلشون (محمد) با ائمهٔ ... در دنیا نبوده و نخواهد بود .
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

compatriot - کانادا - تورنتو
مذ هبیترین شهرش قم و رهبرش فقیه، عالم، فیلسوف! منظور خودت هستی؟ برای خودت شربت بریز، کارت تبریک و گل بفرست! حالا هیچکس هیچی نمیگه، پر رو شدی! یکی نیست یه لگد بهت بزنه پرتت کنه تو توالت سیفون را بکشه! مزدور تازی!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
به ارواح خاک پدرم قسم زمانی که در ایران بودم از یک نفر که نه فقط من بلکه خیلی از روشنفکران قبولش دارن شنیدم که ترتیب این بابا رو زمانی که 12 ساله بود توی مشهد دادن و با دیدن این اراجیف شکی که داشتم به یقین تبدیل شد
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

alis431 - آلمان - برلین
تو سر تا پای خودت کلا میکروب ایدزه پس اگه خفه شی بهتره
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

احتراز - آلمان - دورف
دشمن کی‌؟ مردم کی‌؟
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
خودش .ولایت وقیح را یک فیلسوف و عارف مینامد و مردم را میکروب . برو اوزگل عوضی چلاق دزد بی پدر مادر . به امید اینکه دادگاه جنابعالی در صدا وسیمایی جمهوری ایرانی به صورت سراسرس پخش شود و ما هم بشنیم و تخمه و آجیل بخوریم و لذت ببریم .
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
. جامعه دربسته و بدون فرهنگ پرسشگری مورد نظر رژیم جمهوری اسلامی همان سیاره میمون هاست که موجودات آن فقط به خوردن و خوابیدن و تولید مثل فطری عادت دارند و هرچه میمون اعظم برای آنها صلاح بداند همان را اطاعت خواهند کرد.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

faramarz65 - ایران - تهران
ما خس و خاشاکیم که وقتی توی ریه کسی بریم اونو میکشیم .............منتظر مرگتیم
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

iranesabz - هلند - امستردام
راست میگه امروز مذهبی ترین شهر قم است که بنابر گزارشهای خودشان بیشترین زنهای روسپی در این شهر است. فاسد ترین طلبه ها و اخوندهای اوباش در این شهر هستند و رهبر کشور هم یک فیلسوف فقیه داناست که فقط یکم دستور کشتار مردم میدهد مردم را میکرب مینامد و مشتی اراذل را از قبیل احمدی نزاد بر مردم حاکم کرده. در ضمن کینه شتری هم دارد. کور شود دشمن که نمیتواند ببیند.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
من میکروب به تو میگم خفه شو سگ پیر چلاق ، البته با عرض پوزش از حیوانات گرامی
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
شغال پیر کثیف ، زالوی خونخوار خودش رو فیلسوف مینامه ! شما تازیهای عربزاده ویروس ایدز و سفلیس هستید!
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
میکرب اسلامت بود که 1400 سال پیش روح و روان ایرانیان را الوده کرد و در 1357 این بیماری تشدید و این جهنم شد گور بابای خودت طرفداران اشغالت دینت و خدایت
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

dara20 - ایران - تهران
میکروب اون پدر پدرسگ پفیوز گور به گور شده خودشه. مرتیکه ویروس عمامه بسر.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
جنسش خوب نبوده چون گلوی گشادش سوزش داره واقعا مرتیکه احمق بعد از عمری خریتی این حرفش درسته که گفته ملت با تحریم و فشار از نظام کثیف دور نگرفتند بیشتر حمایت کردند چرا که شما ببینید چقدر. آدم نفهم بیکار مفتخور به پای اراجیف این ویروس. نشسته اند مرگباد هر انسان وطنفروش و دولتخواه
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

nasim_nana - فرانسه - فرانسه
میکروب توی که با دست کجت نمیتونی خودت بشوری و بوی گندت نشون میده که تو میکروب پراکنی می کنی نه مردم
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

mashkok - ایران - تهران
به خواب بابا اشغاله عوضی میکروب توی و دارو دستت
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
میکروب و ویروس در دهان منقلی و عمامه سیاهت است که انگلیس درسر تو و خمینی گوربگوشده جا گذاشته و ریشه این ویروس چند صد ساله , مثل. طاعون گریبانگیر ملت شریف و نجیب ایران را گرفته . بروبمیر حرامزاده کثیف و. لجن , دروغگو
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

z.e.molla - ایرن - ایران
این خودش ویروس و باکتریه از نوع تیفوس اخوندی.مرگ بر هر چی ملاست خوب که نداره همشون از یک کنار.خشک و ترتونو پای هم میسوزونیم.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

حخا - استرالیا - سیدنی
از کاه کوه مئ سازید مثال دیگه
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

حخا - استرالی - سیدنی
king_oni - انگلستان . ادب فرهنگ 0
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
خفه بمیر مردک پشمالوی نجس, تو اون روح و دهن کثیفت.... که وایستادی واسه یه مشت الاغ تر از خودت داری ضر میزنی و قمیش میای و اونا هم دارن برات دم تکون میدن. آخه من موندم حیرون اراجیف این مرتیکه شیره ای لاستیک به سر چی داره که یه عده بیسواد امل بهش میگن رهبر, جز چرت و پرت هیچ چی تحویل این مردم نمیده, مرتیکه الدنگ.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

echose. - انگلیس - منچستر
تف به زاتت. همون اسلام و خدا بزنه تو کمرت که به روز سیاه بشینی.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

2oktor - ایران - قم
یه آآآآینه جلو خودت بگیر ببین کی میکروبه (ویروس داسی شکل اسکاریسم )
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
پس ببین خامنه ای چقدر کثیفه که دوروبرش انقدر میکروب ریخته .مرتیکه حپلی.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

marjamak - نروژ - اسلو
- اسلو . اونی که زیر اون جادر توی سرما است نه کرد است نه فارس نه ترک وووو یک انسان است که شاید به زبان خودش صحبت میکند ولی قطعا انسان است.دارد له میشود. به داد هموطنان آواره در یونان برسید .
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

sabzazad - ایران - تهران
فکر شیره باش که خربزه ابه.به زودی تو و اون ولایت وقیهتو میکنیم توی قبر و درشم با ا.. میپوشونیم V
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
yashsinazarbajan ای ول خدایش ادمی که جلوی این همه گوسفند دروغ بگه .خندش از دروغ خودش نگیره .این از مرزخجالت عبور کرده .یعنی به حد اخر ذلت رسیده .که همون اکثر ملاها همه به این مرز رسیدن .
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

Infidel - انگلیس - لندن
خانم مهین، با این خریتش یه حرف قشنگی‌ زد،،،گفت که: (سال گذشته در انتخابات، چهل میلیون، مردم کشور پای صندوق‌های رأی رفتند،،،،در واقع یه رفراندوم چهل میلیونی به نفع نظام جمهوری اسلامی انجام گرفت.). بله عزیزان، شما با رأی دادنتون به هر کسی‌ = با رأی دادن به جمهوری اسلامی.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
آره معلوم است که کی میکروب است ، سی ویک سال است که مثل طاعون افتادید به جون ایران و ایرانی همه چیز را نابود کردید ، ،اقتصاد را نابود کردید و مردم را به کلیه فروشی انداختید ، قبرستانها را بقول خمینی دراکولا آباد کردید.بنابراین بهتر است دهن کثیفت را ببندی سید علی مطرب، زیادی هم خوشحال نشو که فکر کردی توانستی بزور چندتا عرب آشغال لبنانی ملت را سرکوب کنی، این آرامش قبل از طوفان است.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

arash javan - کانادا - ادمونتون
خوشم اومد حرص همتون در اومده اون فقط میگه میکروب اما شما چقدر فحاشی میکنین....ادمونتون
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ کسیکه از خودش تعریف میکنه و میگه که فیلسوف و عالم و . است شامل اون ضرب المثل معروفه که میگه: تعریف کردن از خود، .. خوردن است. این جانور هم همینطوره. شاد باشید
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
معلوم نیست علی چکه ای دیگه چه لقبی به مردم ایران باید بده که بهشون بربخوره و بریزن بیرون. لطفا نگید بیرون گود نشستی. بله من بیرون گود نشستم ولی هر ای دنیا که باشم نمیزارم یک اخوند نشسته چکهای به خودم و خانواده ام اینطور اهانتی بکنه. داره علنن به مادر شما میگه میکروب.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

marjamak - نروژ - اسلو
آنها به ما اهمیت نمی دهند) دعوت به راهپیمایی برای حمایت از پناهجویان ترکیه و یونان ,کسانی که مایل به شرکت در این راهپیمایی هستند لطفا به ما اطلاع دهند. 
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
مردیکه با ان دستمال اشپزخانه دور گردنش ساندیس خورارو دیده به وجد امده و چند تا جیره خور را در لبنان دیده به ذوق و شوق امده . نمیدونه که راه فرارش هم به سوریه داره بسته میشه.نمیدونه که همین روزها ملت ایران بهش نشون میدن که میکرب کی هست. میکرب ان جد و ابادته
جمعه 30 مهر 1389

اقتدار - دانمارک - هالته
باز اینو نشعه کردن فرستادن اون بالا.
جمعه 30 مهر 1389

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
برای سلامتی آقا امام خامنه ای (بواسیر) جمیعا یه کف مرتب.
جمعه 30 مهر 1389

king_oni - انگلستان - لیدز
حخا - استرالی - سیدنی / چی‌ شد چرا بهت بر خورد ؟ حتما تو هم یکی‌ مثل اونایی.
جمعه 30 مهر 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
oghab - فنلاند - هلسینکی. دوست محترم - در تعجببم - که شما بااین کامنت , طرفدار احمدی نژاد دروغگو هستید . ایا نشخوارهای احمدی نژاد و یاوه گوئیهایش کمتراز خامنه ای است . مگرنه اینکه خامنه ای طرفدار و اورا به کرسی ریاست جمهوری واولین نفری بود که قبل از اعلام رای انتخابات ساختگی را به احمدی نژاد تبریک گفت . مگر همین خامنه ای نبود که گفت احمدی نژاد افکارش بیش از. دیگر کاندیداتها بمن نزدیکتراست .
جمعه 30 مهر 1389

kamran-75015 - فرانسه - لیون
این اخوند متحجر که شکر زیادئ خورده - ولی دلم خیلی به حال اونهایی میسوزه که پای منبر این مرتیکه باید بشینند و شعار هم باید بدهند !! صد رحمت به مگس !! فرانسه
جمعه 30 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
خس و خاشاک تویی ، دشمن این خاک تویی انگل و بیمار تویی ، میکروب و ناپاک تویی آب منم ، سبز منم ، واکسن تو ، پاک منم چرک تویی ، خدعه تویی ، فتنه و آفات تویی زور تویی ، کور تویی ، منقل و تریاک تویی شور منم ، نور منم ، زنده و چالاک منم راه منم چاه تویی ، کوه منم کاه تویی عاقل و فرزانه نیی ، رهبر دیوانه تویی ننگی و داغی و دغل ، تازی و ضحاک تویی چه زنده ام چه کشته ام ، کاوه ی این خاک منم یاور این خاک منم ، صاحب این خاک منم
جمعه 30 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
homa ir دوست عزیز بله من هنوز هم طرفدار احمدی نژاد هستم .شما فقط مروری کن از زمانی که احمدی نژاد امده چه تحولی بوجود امده .خودتان متوجه می شوید .
جمعه 30 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
oghab - فنلاند - هلسینکی. دوست عزیز - منکه میدانم فقط اشاره کوچکی میکنم - ایا احمدی نژاد دست. نشانده و منتخب خامنه ای هست یانه - اگر تاقبل از انتخاب احمدی نژاد ایران. ذره ای ابروداشت احمدی نژاد بکل ازبین برد( سخنرانی درمورد انکار هلوکاست و 11 سپتامبر درسازمان ملل) وضع اقتصاد ایران راببین - احمدی نژاد بدون شک باعث تحریم های شورای امنیت شد. چون بی سیاست حرف زد ( درمورداسرائیل که باید ازروی زمین محو شود) پس اتم و موشکهای سفارشی 300- اف به روسیه چه معنائی دارد( میدانم تحویل نگرفت بدلیل تحریم) - و بی سیاستی عمل کرد. وضع دانشگاه ازاد - مدرک قلابی دکتری یی از معاونانش - حذف نام پادشاهان ایران از کتب درسی - و قراردادهای بی اعتباری و دورکردن سایر اروپائیان و عقب راندن ایران از جامع بین المللی -. سوریه و ونزوئلا و کوبا و ترکیه و کره شمالی بهتراست یا المان فرانسه و.... شما که طرفداراحمدی نژاد هستید محاسن و اعتبارات ایشان رانام ببرید که ماهم بدانیم . باشه دوست عزیز
شنبه 1 آبان 1389

Pezhman - اتریش - وین
باید بستش به گاری اسبی.آدم اگر ناموس داشته باشه.شب میره دزدی نه روز روشن وجلوی هفتاد میلیون آدم.میکروب ملت نیست. بلکه خودت و مموتی چاخان هستید
شنبه 1 آبان 1389

marsel - ایران - تهران
بمیر بابا اسکاریس! تو خودت انگلی که چهار چنگولی چسبیدی به صندلی قدرت خانوم اینا!
شنبه 1 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
homa irدوست عزیز 1300 ساله ماایرانیان سیات کج دار مریض در مقابل اسلام داشتیم.انسان اگر دشمن خودش را ببینه بهتر میتونه دفاع کنه تا ....در ضمن در مورد 11 سپتامبر درست میگه در موردهولاکوس درست میگه ووضع اقتصادی رو دزدانی مثل رفسنجانی وخامنه ای وناطق وکروبی ووووووو .به این روز انداختن .ودر مورد انتخاب نخیر انتخاب خامنه ای نبوده .
شنبه 1 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
oghab- فنلاند- هلسینکی. دوست عزیز و نازنینم - مساله اسلام بحث جداگانه ایست - درمورد انتخاب ریاست جمهوری- قبل ازخواندن رای - جلوترخامنه ای ریاست جمهوری احمدی. نژاد راتبریک گفت ما مستقیما شنیدیم - درمورد هلوکاست واقعیت دارد . هیتلر بیش از2 میلیون یهودی رادرکوره های ادم سوزی سوزاند. من تمام فیلم. هیتلر رادارم . حتی هس و ایشمن دادگاهی و کشته شدن . خودالمانیها قبول دارند و چندسالیست که ازروی ننگ هی میگویند هیتلر المانی نبوده و اتریشی بوده و 11 سپتامبر واقعیت دارد و بدرستی معلوم نیست کارکی بوده. هرچند خود بن لادن قبول کرده ولی ایا صحیح است بعدار 10 سال خاطره داغداران 11 سپتامبر که بالغ بر 3000 هزارنفر میباشد انهم درسازمان ملل متحد مطرح شود. درست است دزدیهای رفسنجانی و ..... خود احمدی نژاد. مگر 1000 هزارفامیل از خانمش تا برادر و دامادو .... درپستهای حساس مملکتی مگر قرارندارند. باجهائیکه به ونزوئلا و چین و روسیه و حزب الله لبنان. فقط یک قلم 450 میلیون تومان به حماس و سالیانه بماند و سوریه و .. فقط. درزمان ریاست جمهوری احمدی نژادشده .
یکشنبه 2 آبان 1389

homa-ir - المان - هامبورک
ogab- فنلاند- هلسینکی. 2 ) - باتوجه باینکه 4 سال اول ریاست جمهوری احمدی نژاد فروش نفت و گاز. چندبرابر زمان ریاست جمهوری خاتمی بوده . این پولها کجارفت . جیب حزب الله - حماس - لبنان - سوریه و..... تماما ازنداشتن یک رهبر باسواد وتحصیلکرده واقعی نه قلابی - احمدی نژاد یک زبان خارجی حتی عربی هم نمیداند. یک سپاهی وتیر خلاص زن اوین - عزیزدلم بدان تنها قدرت منحصربفرد. درایران خامنه ای است و سپاه پاسدارن که انهم زیر نفوذ رهبر پس قبول کن. احمدی نژاد عروسک خیمه شب بازیست درروی صحنه نمایش درپشت یک طنابش دردست رهبر و یک طناب دیگر دردست سپاه پاسداران و بدان گردانندگان این طنابها و کارگردان و نویسنده این نمایش اقای انگلیس است. شادباشی
یکشنبه 2 آبان 1389

aks2424 - کویت - کویت
دم رهبر خودم گرم
یکشنبه 2 آبان 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
homa irجریان هولاکاس.تمامی فیلم های دکومنت هیچ کجا سندی معتبر بر کشتار 6 میلیون یهودی نبوده .اگر هست اسامی انها .مثل جنگ های مختلف تمام امار کشته شده گان باذکر نام در قرن گذشته موجوداست.ولی چرا هولاکاس نیست .11 سپتامبر من بارها گفتم فیلم فارن هایت رو ببینید . و قضاوت کنید .واما احمدی نژاد .او قسمتی از یک سیستم می باشد .وبهترین گزینه برای ریاست جمهوری .به هر حال ما هر دو یک هدف داریم ولی روش مختلف .پاینده باشید.
یکشنبه 2 آبان 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.