مدرک برخی نمایندگان، دولتمردان و فرزندان مسئولان بی‌اعتبار است


مدرک برخی نمایندگان، دولتمردان و فرزندان مسئولان بی‌اعتبار است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی‌اعتباری مدرک دانشگاهی برخی کشورهای حوزه دریای خزر گفت: برخی نمایندگان، برخی دولتی‌ها و برخی فرزندان مسئولان کشور از این دانشگاه‌ها مدرک گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به اینکه بسیاری از افراد در کشور حضور دارند که دانشجوی دکترای دانشگاه‌های ارمنستان،‌ تاجیکستان، ‌آذربایجان، اوکراین و غیره هستند که متاسفانه مدارک این دانشگاه‌ها از نظر علمی بسیار ضعیف‌اند،‌ اظهار داشت:‌ برخی از این دانشگاه‌ها در آغاز ترم از دانشجویان پول می‌گیرند و دانشجویان دیگر سر کلاس نمی‌روند و حتی پایان‎نامه خود را با پول برایشان می‌نویسند.

وی با بیان اینکه مدارک این دانشگاه‌ها از نظر علمی اعتبار ندارند، گفت:‌ کمیسیون آموزش و وزارت علوم قرار است در این زمینه ورود پیدا کرده مدارک این دانشگاه‌ها را مجددا مورد ارزیابی قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: متاسفانه بعضی از افراد مسائل علمی را دستاویزی برای رسیدن به برخی مطامع شخصی خود قرار می‌دهند که برخی از آنها در مجلس، برخی در دولت و برخی از آنها نیز فرزندان مسئولان کشور هستند.

سلیمی اضافه کرد: عمده این افراد آقازاده‌ هستند و بنده خودم به صورت مصداقی برخی از مسئولان استانی را سراغ دارم که در این دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند و از موقعیت خودشان در این زمینه سوءاستفاده می‌کنند.

وی در پایان تاکید کرد: وزارت علوم و کمیسیون آموزش اعلام آمادگی کردند که مدارک برخی از این دانشگاه‌ها را مجددا مورد ارزشیابی قرار دهند.

amoo uk - انگلیس - لیدز
کل نظامتون بی اعتباره چه برسه به مدارک دانشگاهی ومذهبتون
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
سال نو شما از هم اکنون مبارک;. خدایا , در این سال جدید به ما ...خوشنامی کورش , دلسوزی داریوش , انصاف انوشیروان, قدرت شاه عباس , لیاقت امیرکبیر , عقل مصدق , منش خاتمی , عمر جنتی , ثروت رفسنجانی , و بیخیالی احمدی نژاد را اعطا بفرما !.
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

farhad352 - ایران - تهران
این کشف تازه ای نیست و اغلب آنهایی که از کمی شعور برخوردارند میدانند که اغلب این افراد یک شبه صاحب عنوان و یا مدرک جعلی شده اند که به ترتیب عبارتند از: ملا سید علی روضه خوان که در مشهد روزه خوانی میکرد با عباس واعظ طبسی و از گرفتن 5 تومان برق شادی در چشمانش میدرخشید! او با زدو بند های پشت پرده با رفسنجانی یک شبه آیت الله شد و همینطور کسی را که حتی به کفشداری رضا کفتر باز هم راه نمیدادند به مقام رهبری رسید!. سایر وزرا و حتی رئیس جمهور بی فرهنگ و کلیه کابینه دزد و بیمقدارش هم بر همین منوال صاحب موقعیت های سیاسی در کشورشدند تا با تیم ملایان دزد پست فطرت مفت خور به تاراج مملکت به پردازند. و اموال ملی را به هر ترتیب که میخواهند به زور اسلخه و استفاده از حرام زاده های بی وجدان به یغما برند.
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
Dokhtare_ariaei - ای یکی رو زدی تو خال
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
مدرک اونا همونقدر ارزش داره که مدرک دانشگاههای ازاد اخوندی شما داره.
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
پدر دانشجویان خارج از کشور رو در ارزیابی مدارک دراوردن و با زندگی جوانان بازی کرده و همه رو از بازگشت به میهن خودشون متنفر و منصرف کردند!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

iranprotect2011 - ایران - هرمزگان
زهی خیال باطل......Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان---دعای زیبایی بود...آمین
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

2oktor - ایران - قم
amoo uk - انگلیس - لیدز درود بر شما هموطن من وقتی مطلب را میخواندم میخواستم پایان کار همینو بگم که دیگه دیدم شما گل گفتی
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Afshin London - انگلستان - لندن
"برخی" رو خوب اومدی
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
وقتیکه رهبر یکدست فرزانه شان با جعل و تقلب جانشین خری دیگر شده انتخاباتی نمایشی و کودتایی. باکشتاروشکنجه و زندانی ملت انجام میدهند.. میخواهند برخی نمایندگان، برخی دولتی‌ها و برخی فرزندان مسئولان کشور از دانشگاه آکسفورد انگلستان یا آمریکاوکانادا مدارک بگیرند .
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Davidoff - اوکراین - خارکوف
تا حالا که هرچی مدرک بی اعتبار از مسئولان نظام دیده شده از آکسفورد و کمبریج و امپریال رویال لندن بوده! خود من دانشجوی دکترای علوم فضایی در اوکراین (و به صورت محقق مهمان در فرانسه) بوده و عضو محققین سازمان فضایی اروپا و آژانس فضایی روسیه و مهندس ارشد لابراتوار تحقیات فضایی اوکراین هستم! مدارک اکثر دانشگاه های "فنی" اوکراین تحت کنترل شدید و استاندارد اتحادیه اروپاست (بر روی مدارک نشان اتحادیه اروپا و انجمن دانشگاههای اروپا است)! اگر این مدارک مشکلی داره چرا در اروپا مشکل نداره!؟ چرا مدرک تحصیلی بنده مورد تائید آژانس فضایی آمریکا قرار گرفت؟! شخصا آقازاده هایی را در آلمان و انگلیس دیدم که رسما دانشجو هستند ولی در ایران زندگی می کنند و آخر ترم میان برای امتحانات! پس هر چیزی نسبی است! من قصد دفاع از دانشگاهی و کشوری را ندارم ولی این بی انصافیست که دانشگاه و یا کشوری را بکوبیم! دانشجو خود باید به دنبال علم باشد نه اینکه مجبور به درس خودنش کنند! حال می خواهد در آمریکا باشد یا در افغانستان!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
این جمهوری اسهالی کاری به مدرک نداره شگرده این رژیم بکش و حکومت کن
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

espir - آذربایجان - باکو
دوست عزیز از اکراین من کاملا با نظر شما موافقم من خودم دانشجوی دکتری در باکو هستم که به قول این آقا در یکی از کشورهای حاشیه خزر من تا این مدرک و بگیرم جونم بالا اومده واین طور آقایون مطلب عرض می کنن اگه راس می گن یکی شون پاشه بیاد اینجا مدرک بگیره مگه به این سادگی که هر کی اومد با پول مدرک بهش بدن اینجا یک نهادی داره در قسمت ریاست جمهوری که از لحاظ علمی اونقده سخت می گیره که بعضی ها بی خیال می شن نمونه اش سفیر قبلی ایران اونقده اذیتش کردن که داشت بی خیال میشد من تا حالا 3یا 4 نفر و سراغ دارم که تونستن از اینجا مدرک بگیرن تازه وزارت علوم چقدر سخت گیری کرده تا مدرکشونو ارزشیابی بکن یکی نیست به این آقا بگه که تو مملکت ایران چقد دانشگاه غیر معتبر هست که مثل ماشین جوجه کشی داره مدرک وفارغ التحصیل می ده بیرون .
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند ,iranprotect2011 - ایران - هرمزگان مرسی از لطف شما..
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.