حکم جلب ۳ بازیکن یک تیم لیگ برتری به دلیل روبوسی با یک خانم در فرودگاه

 

حکم جلب 3 بازیکن یک تیم لیگ برتری
به دلیل روبوسی با یک خانم در فرودگاه

رجانیوز نوشت: پس از آن که بازیکن تیم فوتبال استیل‌آذین تهران در جریان بازی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا البرز در برابر دوربین‌های تلویزیونی از کلمات ناشایست و رکیک استفاده کرد و این حرکت به صورت غیر منتظره روی آنتن شبکه تهران رفت، تعدادی از مسئولان فرهنگی ضمن تماس با مدیران ورزش کشور خواستار برخورد جدی با این معضلات فرهنگی شدند تا دیگر خانواده‌ها شاهد بروز چنین ناهنجاری‌های از فوتبالیست‌های شناخته شده نباشند.

به فاصله چند ساعت از این درخواست‌ها، مجری برنامه ورزش از شبکه پنج در برنامه زنده تلویزیونی خبر از بازداشت چند بازیکن سرشناس فوتبال ایران قبل از بازی استقلال و پرسپولیس داد و گفت: «تعدادی از بازیکنانی که عکس‌شان روی بنر در ورزشگاه نصب شده بود، چند روز قبل بازداشت شده بودند و در بازداشتگاه به‌سر می‌بردند.»

با پخش این خبر از رسانه ملی، بار دیگر تلفن مسئولان دستگاه ورزش به صدا درآمد، اما این پایان کار نبود، چون منابع آگاه، همزمان با انتشار این اخبار از وقوع یک معضل اخلاقی توسط فوتبالیست‌های یک تیم لیگ برتری در یکی از شهرستان‌های کشور خبر دادند و مدعی شدند، سه بازیکن یک تیم لیگ برتری به دلیل رفتار غیرشرعی در فرودگاه این شهرستان تحت تعقیب هستند و حکم جلب آن‌ها صادر شده است.

این منابع افزودند این سه بازیکن در حاشیه سفر تیم‌شان به یکی از شهرهای کشور در فرودگاه با خانمی که خود را هوادار تیم طرف قرارداد آنها معرفی کرده، اقدام به دست دادن و روبوسی کردند که این اتفاق از چشم ماموران انتظامی دور نمانده و آنها با گزارش این ماجرا به مسئولان ذی‌ربط زمینه برخورد قانونی را فراهم آورده‌اند.

انتشار این خبر مدیرعامل سرشناس این تیم لیگ برتری را به تکاپو انداخته تا مانع از جلب بازیکنان تیم پر ستاره‌اش شود اما به وی اعلام شده که این بازیکنان باید پاسخ‌گوی رفتار خود باشند.

iranian1 - سوئد - گوتنبرگ
دیوانه های عقده ای.
سه‌شنبه 27 مهر 1389

Ezhaq - ایران - تهران
عجب جنایتی باید سنگسار بشن
سه‌شنبه 27 مهر 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
ای داد بیداد باز هم اسلام به خطر افتاد! ستون‌های عرش خدا لرزید! الانه که آخرالزمان بشه! این دیگه از جنایت‌های خامنه‌ای هم بدتر بود!! انسان خوب فقط کسیه که دست مقام معظم عنتری رو ببوسه!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بابا بگو استیل ازین بوده که فعلا این تیم 5 تائیها استیلشون رفته و فقط زینشون مونده
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

mashady - انگلیس - منچستر
چند وقت پیش رفتم ایران . با تاکسی میخواستم برم جایی . صندلی عقب تاکسی یه خانم کنار اون یکی در بود وسط یه اقایی و منهم کنار در دیگه نشسته بودم . برام خیلی جالب بود که اقایی که وسط نشسته بود از ترس اینکه به خانمه نخوره خودشو چسبونده بود به من . داشت حالم بهم میخورد میخواستم بگم خانم به این خوشگلی چرا انقدر ازش فرار میکنی شاید حزب اللهی هم نبود ولی متاسفانه زنها اینور مردها اونور فرهنگ شده
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
وقتی دین زیر نافی بر قوانین یک کشور پیروز میشه زیرناف میشه نکته اصلی زندگی مردم اون کشور. زیر ناف اکبر(زیر ناف به عربی چی میشه?)
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

siah76 - امریکا - لوس انجلس
اسلام در خطر است.. میباست اینها را اعدام کرد!!!!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

خرم - ایران - تهران
چیزی ازاین خانم کم نشد که وهمه چیز این سرکارخانم سرجایش است پس این همه سروصدا برای چیست ؟صورت ولب ودست وغیره مال خودش است واختیارآن راداردوبنابراین لطف الهی شامل حال این بانو مهربان وخوش برخورد گرددتا بتواندهمیشه درخدمت ورزش واسلام (آمریکایی )ومسلمین باشدوتا همیشه این نظام ومملکت سرفرازوپایند..........تمام
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
''این اتفاق از چشم ماموران انتظامی دور نمانده'' من کشته مرده ی این چشم برادران نیروی انتظامی هستم!! نمی دونم چرا چشم مبارک این برادران , فقط این جور چیزای غیر اخلاقی رو می بینه!!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
حواستون هست که ملایان اینروز ها برروی ""ورزشکارها زووم کردند؟؟"خوانندگان یه نفسی تازه کنند فعلا"...!!!
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
بوس که خیلی خوبه محبت میاره ,خدا دوست دارد لبی که ببوسد نه آن لب که از ترس دوزخ بپوسد
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
و اینچنین بود که یکبار دیگر اسلام سیلی خورد و به خطر افتاد
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

arya.sn - مالزی - کوچینگ
mashady - انگلیس - منچستر آخ گل گفتی منم این تجربه تلخُ داشتم
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
حالا میرزاها انتظار دارند که نیما دهقانی شعرش را در ان جوراسیک پارک تکذیب نکند. یا امام زاده هندل! صفایی در سر این ملت برپاست. شادباشید.
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان-عزیزم گل گفتی :*
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

khan.dadashh - ایران - بندر
اولا روبوسی نبوده و یه دست دادن..خانم دست داده و ایناا هم ادمای با ادبی بودن. دست خانم مسلمان و هموطن رو رد نکردن چون که شنیده بودن یه مسلمان. باید همیشه دست مسلمان دیگه رو بگیره در همه شرایط
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
این جنایتکاران را باید توسط برادر پاسدار رادان سریع به کهریزک برد,,,,و به سزای اعمالشان رساند............ لبیک یاخمینی ای تو اون روحت
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
katrina - اسکاتلند - گلاسگو خواهش می کنم کاترینای عزیزم قابل شما رو نداشت
چهار‌شنبه 28 مهر 1389

esi2092 - ایران - اهواز
یه چشمی نیست رشوه خواری های این برادران نیروی انتظامی خودش رو ببینه.
پنج‌شنبه 29 مهر 1389

nikbakht_s58 - ایران - تهران
اعدام
شنبه 1 آبان 1389

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.