مظلومی: حاضر بودم خودم را فدا کنم اما در دربی برنده باشم


مظلومی: حاضر بودم خودم را فدا کنم اما در دربی برنده باشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حاضر بودم خودم را فدا کنم؛ اما در دربی برنده باشم.

پرویز مظلومی درباره آخرین شرایط استقلال پس از پیروزی مقابل پرسپولیس و همچنین اولین دیدار در جام حذفی،  صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* بعد از پیروزی در دربی، باید به مصاف پاس همدان بروید. در خصوص جام حذفی صحبت کنید؟
اعتقاد دارم بازی در همدان، همیشه سخت است. استقلال همیشه در جام حذفی با بدشانسی مواجه می‌شود چرا که قرعه‌های بدی نصیب ما می‌شود. سال گذشته این تیم به استیل‌آذین خورد. امسال هم در حالی که تمامی تیم‌ها با لیگ دو و لیگ سه‌ای‌ها بازی کردند، باید به مصاف پاس، آن هم در همدان برویم.

* این مسئله نشان می‌دهد کار سختی دارید.
کارمان سخت است؛ ولی هدفمان قهرمانی در این مسابقات خواهد بود. معتقدیم با 5 بازی می‌توان قهرمان شد و این فرصت بسیار مناسبی است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در اولین گام به پیروزی برسیم.

* ظاهرا دربی تلفات زیادی داشت. بازیکنانتان با مصدومیت مواجه شدند؟
آرش برهانی و فرهاد مجیدی دچار مصدومیت هستند. وضعیت کوشکی و یوسفی نیز مشخص است. قرار است قبل از انجام این مسابقه، از این بازیکنان تست گرفته شود و ببینیم می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

* بعد از دربی، فرصتی برای تمرینات تاکتیکی نداشتید. این مسئله در تمرینات نیز مشهود بود؟
دقیقا به همین شکل است. با بازی بعد فاصله بسیار کمی داشتیم و فقط باید ریکاوری انجام دهیم. شرایطمان سخت‌تر هم شده چون باید پیروزی مقابل پرسپولیس را از سر بازیکنان خارج کنیم. در این دو روز، با آنها صحبت کردم. به آنها گفتم دیدار برابر پرسپولیس به تاریخ پیوسته و آن را فراموش کنید. همیشه بازی استقلال و پرسپولیس برای هر دو تیم تبعات داشته؛ بخصوص حالا که بازی‌ها بسیار فشرده شده است. باید تلاش کنیم بازیکنانمان آسیب نبینند؛ هر چند تلاش پزشکان ما خیلی مؤثر بود. چند بازیکن را به بهبودی رساندند. می‌ترسم با این فشردگی، باز هم بازیکنانمان دچار آسیب‌دیدگی شوند.

* در نشست خبری بعد از دیدار برابر پرسپولیس، اعلام کردید حتی قصد دارید از استقلال هم بروید. این مسئله بازتاب زیادی داشت. قبول دارید؟
فکر می‌کنم از حر‌ف‌هایم سوء برداشت شد. می‌خواستم برد مقابل پرسپولیس را ارزش‌گذاری کنم و به همه بگویم که این پیروزی چه ارزشی برایم داشت که حتی حاضرم پس از آن، با وجود اینکه چند سال انتظار حضور در استقلال را می‌کشیدم، خودم را فدا کنم و از این تیم بروم. پیروزی مقابل پرسپولیس خیلی بالاتر از اینها ارزش دارد. هواداران همیشه می‌گویند دربی را ببری، نمی‌خواهد قهرمان شوی.

* صحبت خاصی باقی نمانده؟
از تمام هوادارانی که در بازی با پرسپولیس به حمایت تیم محبوب خود پرداختند، تشکر می‌کنم. امید دارم با ادامه این روند، اندکی از زحمات آنها را جبران کنم.

porharfi - هلند - آرنم
برای فدا کردن ..رگ خودتو میزنی یا دار؟؟...""خود کشی و فدا شدن خیلی. تو کشور مُــــــــــــد شده!!!...کاش بین ِ ملایان ِ روباه صفت"" هم باب شود!!
دوشنبه 26 مهر 1389

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
آخ که بیچاره چه عقده ای داشته .اما آقای مظلومی جا داشت از داور هم یه تشکری میکرد هرچند اینکار چست پرده انجام شده Loooooooooooooool
دوشنبه 26 مهر 1389

$persian$ - ایران - تهران
چرا خودت و فدا کنی پرویز خان،بردن لنگیا که کاری نداره 21 بار ترکوندیمشونا
دوشنبه 26 مهر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
تو یکی ببند مسخره شانس اوردی سوراخ نشدید تو که عددی نیستی اگه گل پرسپولیس را داور اعلام میکرد و نتیجه عوض میشد باز هم حرف میزدی
دوشنبه 26 مهر 1389

klcc - مالزی - کوالالامپور
بنده خدا باورش نمیشه هنوز پرسپولیس رو برده.. واقعا بی جنبه هستی اقای مظلومی و بی انصاف که گلی که پرسپولیس به درستی زد و همه گفتن صحیح بوده رو در کمال پر رویی میفرماید: "صد در صد افساید بوده"!!!!!
دوشنبه 26 مهر 1389

piki82 - ایتالیا - تورین
بمیر بابا با این کلاه گیست !!! تیمت هم که با زور ابر مه خورشید داور و.... برد که !! طبق معمول البته !((:
دوشنبه 26 مهر 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
بابا کلاه گیستو در میاوردی پرویزکچل.....کی دیگه تحمل گریه استفراقیها را داشت...در ضمن به یار دوازدم استفراق(کمک داور)تبریک میگم.و باید گفت ر....
دوشنبه 26 مهر 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
این دزدی نه پیروزی . خجالت بکشید ودر بارش صحبت نکنید .
دوشنبه 26 مهر 1389

masoud tanha - المان - هامبورگ
دوستان عزیز پرسپولیسی لطفا ...باختن هم جور بزه می‌خواد که شما ندارین همه جا دنیا اشتباه داوری هست چرا تلاش نکردین یه گول دیگه بزنید شما که توانایشو داشتید ..
دوشنبه 26 مهر 1389

koros - سوید - اوپسالا
سنگ پا قزوین هستین لنگیهای پر رو البته عادت کردین دیگه که همه تیمها رو سر ببرن تا شما مثلا یه غلطی بکنین مثل جام حذفی پارسال یا با نفت ابادان همین امسال تا تیمه منتخب اطلاعاطیها با مربی نابغه که ایران رو برد جز 4 تا تیمه جام جهانی محبوب بشن اون موقع همه چیز عالی بود وای که اگه جای برهانی چوب خشک بود بازی باید 4-0 میشد خجالتیها
دوشنبه 26 مهر 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
بقول ارسطاطیس کسی که پشت الاغ باد به غبغب بیاندازد، چون اسب سوار شود پاک دیوانه شود. اونوقت که تیم‌های ته جدول رو می‌برد تا پونزده رو از شدت ذوق‌زدگی گیج می‌زد، حالا که پرسپولیس رو برده کارش به بیمارستان نکشه خیلی شانس اورده!
دوشنبه 26 مهر 1389

nader46 - انگلیس - لندن
همه مربیها واستق لولی هاحاضرند یک دست و پاوچشمشون را از دست بدن ولی مساوی کنند.برای برد که دیگه خودشون هم اعتراف به مرگ میکنند.بابا نکنیداین کارهارا این فقط یک مسابقه است.شماخودتون رانکشید ما باهاتونکنار مییائیم نا سلامتی هوطن هستیم دیگه.
دوشنبه 26 مهر 1389

shir del - انگلیس - نیوکاسل
کاترینا همیشه کم میاری کامنت چرت میذاری{جواد خانوم}
دوشنبه 26 مهر 1389

پاندورا - آلمان - کلن
انگار هنوز از سوزش لنگیا کم نشده:))
دوشنبه 26 مهر 1389

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
koros - سوید - اوپسالا ....اینقد.... برو بزا باد بیاد راست میگی یه بازیکن استفراقی اسم ببر که خارج از کشور بشناسنش اما سرورتون تا دلت بخواد تو اروپا بازیکن اسم و رسم دار داره البت استفراقم بازیکن داره اما همشون ببه عربا هستند ........»Loool
دوشنبه 26 مهر 1389

koros - سوید - اوپسالا
reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو : تو برو همون دامن اسکاتلندی تو بپوش که بد جور برازندته تازه به دوران رسیده از حرف زدنت معلومه از کدوم دار و دسته ای شرط میبندم فرق کدو با توپ فوتبال رو تشخیص نمیدی اقای لمپن دامنتو بپوش و ...... ا
دوشنبه 26 مهر 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
فوتبال ایران به دو دلیل دیگه قابل تحمل نیست. اول فساد بی رویه داوری که روز به روز هم اوضاعش بدتر میشه. دوم پررویی و وقاحت کسانی که از این وضعیت دفاع می کنن و اسمشو میزارن اشتباهات داوری و یا کلا منکر همه جی میشن ...
سه‌شنبه 27 مهر 1389

reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو
koros - سوید - اوپسالا,,,,,,,,,,آره اینو خوب اوندی جونه .... برداشتت من نمیتونم بین تو و.... تشخیص بدم کدومتون واقعیه Looooooooooooooooooool
سه‌شنبه 27 مهر 1389

$persian$ - ایران - تهران
تانکر بیارید بریزید رو این لنگیا بابا امروز سه شنبه است،هنوز می سوزه؟
سه‌شنبه 27 مهر 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
shir del - انگلیس - نیوکاسل-فکرکنم بردکشکی استقلول بدجورتوروحیه ات تاثیرگذاشته کامنت من کجاست ???طرفدارای اس اس روباش lol////koros - سوید - اوپسالا-6تایی دامن اسکاتلندی خیلی شیک وباکلاس هست حالا بدنیست یک نگاهی هم به لباس های اقوام ایرانی بکنیم شایدمثلا شلوارکردی هم ازدیداسکاتلندی ها تمسخربرانگیز باشد ..برای یک فوتبال بی ارزش تااین درجه توهین نکنیم.
سه‌شنبه 27 مهر 1389

koros - سوید - اوپسالا
reza.shiraz - اسکاتلند - گلاسگو :لازم به توضیحت نبود معلوم بود فهمت در چه حده دامن اسکاتلندی فراموش نشه لطفا کاملا برازندست
سه‌شنبه 27 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.