سلطان پله سالیانه ۱۲ میلیون دلار پول در‌می‌آورد


سلطان پله سالیانه 12 میلیون دلار پول در‌می‌آورد

چهره اسطوره‌ای فوتبال برزیل و جهان، سالیانه میلیون‌ها دلار از راه تبلیغات تصویری کسب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از گازته دینورو، سلطان پله که وارد هفتادمین سالگرد تولد خویش خواهد شد، از راه استفاده از تصاویرش در تبلیغات بازرگانی، 12 میلیون دلار در سال کسب می‌کند.
این اتفاق در حالی روی می‌دهد که نزدیک به 30 سال است از فعالیت ورزشی به عنوان بازیکن کناره گرفته و بازنشسته شده است. وی با فروش حق‌ پخش تصاویرش برای تولیداتی چون شامپو، نوشابه، کرم پوست، عصاره‌‌های گیاهی و محصولاتی مانند خوردو،‌ وسایل کامیپوتری و ...، این درآمد هنگفت را کسب می‌کند.
این گزارش حاکیست، از راه همکاری با هر کمپانی، این چهره تابناک 1.2 میلیون دلار دستمزد به طور متوسط می‌‌گیرد. آن هم درحالی که برای تبلیغ محصولات کمپانی موردنظر تنها 2 تا 3 روز وقت خود را برای ضبط تصاویر ویدیویی یا عکسبرداری اختصاص می‌دهد.
برپایی کنفرانس‌های مطبوعاتی از طرف تولیدکننده محصول در حضور سلطان دنیای توپ گرد، باعث افزایش سهم 10 درصدی حق تبلیغ وی می‌شود.

bluestar - ایران - تهران
اگر برزیلیها سلطان پله دارند که عکسش رو روی قوطی شامپو و کرم و نوشابه میزنه و سالانه فقط 12 میلیون دلار درمیاره. ما هم سلطان علی خامنه ای داریم که اسمش رو روی سطل آشغال می نویسیم و سالی 20 میلیارد دلار بهش پول میدیم.
دوشنبه 26 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
bluestar - ایران - تهران. دمت گرم ،گل گفتی.
دوشنبه 26 مهر 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
bluestar - اینو خوب اومدی! :) پله فقط از راه تبلیغات یه همچین درآمد هنگفتی داره اون هم بعد از سی سال از بازنشستگیش اونوقت توی مملکت ما یه نفر دوران ورزشیش که تموم میشه باید بره با وانت کار کنه تازه خبرش رو که 90 پخش میکنه رئیس احمق فدراسیون فوتبال اس‌ام‌اس میزنه فیلم هندی!!! یعنی واقعا خاک بر سر تمام مسئولین دولت جمهوری اسهالی از اون خرده‌پاها تا اون مقام معظم عنتری!
دوشنبه 26 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.