نماینده شیراز: نمایندگان در مجلس امنیت جانی ندارند

 
نماینده شیراز: نمایندگان در مجلس امنیت جانی ندارند

احمدرضا دستغیب،نماینده شیراز، در بیانیه‌ای، گفته است که نمایندگان مجلس «امنیت جانی» ندارند و تا زمان رسیدگی هیئت رئیسه مجلس به مساله «توهین» یک نماینده حامی دولت دهم به وی، در جلسات رسمی مجلس شرکت نخواهد کرد.
 
به گزارش رسانه‌ها در ایران در روز چهارشنبه در جریان جر و بحث، نصرالله کوهی نماینده سروستان، به صورت احمد رضا دستغیب (فرزند فخرالدین) نماینده شیراز،  سیلی زده است.

شیراز دو نماینده با نام‌های مشابه احمدرضا دستغیب در مجلس دارد که برای تمایز از نام پدر آنها استفاده می‌شود.

احمدرضا دستغیب، عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن،  در بیانیه خود نوشته است: «اقدام یکی از نمایندگان حامی دولت در حاشیه صحن علنی مجلس در مورخه ۲۱/۷/۱۳۸۹ به همراه توهین و افتراء به اینجانب مغایر با حقوق و ادامه وظایف قانونی نمایندگی اینجانب می‌باشد که ضمن محفوظ بودن حق قانونی خود برای طرح شکایت در مجامع قضایی، تا بررسی موضوع واقدامات قانونی هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی، از حضور در کلیه جلسات رسمی مجلس خودداری می‌نمایم.»

احمدرضا دستغیب در بیانیه خود تصریح کرده است: «اکنون در زمانه‌ای هستیم که برخی اصول قانون اساسی نقض و شعبان بی مخ‌ها یکه تاز معرکه‌اند به گونه‌ای که نمایندگان برای انجام وظایف قانونی خود مورد تهدید وارعاب قرار می‌گیرند و کار بجایی می‌رسد که حتی در خانه ملت هم امنیت جانی و آبرویی ندارند.»

احمدرضا دستغیب «جرم» خود را دفاع از «اندیشه های» آیت الله خمینی دانسته و در بیانیه خود به ماجرای «سیلی خوردن» آیت الله حسن مدرس در مجلس پنجم مشروطه توسط یکی از اعضای فراکسیون اکثریت مجلس اشاره کرده است.

احمدرضا دستغیب در جریان
حمله طرفداران دولت به مسجد قبا (آتشی‌ها) و دفتر آیت الله علی محمد دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری، در شیراز در روز عاشورا بیانیه‌ای صادر کرده بود و از این اقدام انتقاد کرده بود.

احمدرضا دستغیب در بیانیه خود حمله‌کنندگان به مسجد قبا را «یزیدیان زمان» خوانده بود و همین امر باعث خشم گروه‌های تندرو طرفدار دولت شد.

آیت الله دستغیب به دلیل حمایت از اعتراضات به نتیجه انتخابات از معترضان طی ماه‌های اخیر به شدت تحت فشار طرفداران دولت قرار داشته است.

حمله‌ نیروهای طرفدار حاکمیت به آیت الله دستغیب پس از آن شدت گرفت که وی در یکی از سخنرانی‌های ماه رمضان امسال خود گفته بود ولی ‌فقیه باید به قانون اساسی عمل کند، نه این که بر آن «مسلط» باشد.
khosh bavar - ایران - کرمان
نه بابا, همه نمایندگان ?! مردم در ایران بمدت 31 سال امنیت جانی ندارند !
شنبه 24 مهر 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
در مورد تشابه اسم، این دو نماینده شانس اوردند اسمهای پدراشون مشابه نبوده، دوران دبیرستان توی کلاس ما سه نفر بودند اسم و فامیلشون شبیه هم بود، دو تاشون نام پدراشون هم مشابه بود.
شنبه 24 مهر 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
تازه میفهمید که مردم ایران در چه حالی هستند. شماهم میتونید مثل بقیه مردم دو شخصیتی بشید. یک شخصیت در خانه خودتون و یک شخصیت هم با دستمال در دست در خدمت خدای شیعه ها علی چکه ای و توله خداش مجتبی.
یکشنبه 25 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
دستغیب کافی نبود ؟؟نام هم غیب شده؟/ که هر دو از یک نام خانوادگی. هم نام هم هستند ...دست غیبی ِروزگار هم هر دو هم نام ها را در مجلس. مینشاند!!!!امان از غیبی های حکومت ملایی!!..
یکشنبه 25 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
این نبود lt;امنیت جانیgt; در ایران اشغال شده از سال 57 وجود داشته ولی تازگی ها شامل شماها هم شده. شماها کور بودید که این نا امنی رو ندیدید وگرنه سالهاست که مردم ایران توسط رژیمی که شماها تقویتش کردید سلاخی میشن. نابود باد حکومت فاسد و جنایتکار ولی وقیح. پاینده ایران
یکشنبه 25 مهر 1389

dara20 - ایران - تهران
صبح بخیر تازه فهمیدی? مردم ایران 30 سال است که از دست شما حرامزادگان راکار و مزدور و رهبران جنایتکارتان در خانه و کاشانه خویش نه امنیت جانی نه امنیت مالی و نه حرمت و نه اسایش خیال دارند. حالا مثل سگهای هار همدیگر را بدرید تا بلکه ما از شر شما زنازادگان و رژیم متعفن اسلامیتان راحت شویم. مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی.
یکشنبه 25 مهر 1389

antidiktatoor - فرانسه - پاریس
بلاخره این حلقه تنگ و تنگتر شده خودتون رو هم خفه کرده و خواهد کرد .
دوشنبه 26 مهر 1389

پریشان - ایران - صدرآباد
مردم ایران هم از دست شما وحشی ها که از شکم سیری به جان هم می افتید امنیت جانی ندارند.کی و چه موقع به خاطر منافع مردم به جان هم افتادید؟؟هیچوقت
سه‌شنبه 27 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.