پول و سرمایه ایران در لبنان - ویدیو


پول و سرمایه  ایران در لبنان


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=IvSfOAcIIdU

soogol - نروژ - اسلو
میگن تمبر جدید رئیس جمهور (همون ا.ن) به بازار اومده حالا مردم سر در گم هستن که به کدم سمتش تُف بکنن
جمعه 23 مهر 1389

dentist_amir - انکلستان - لندن
ایران یا لبنان فرقی نداره که. ما ها که فدا شدیم و ازمون گذشت حداقل لبنانیا حال کنن
جمعه 23 مهر 1389

bluestar - ایران - تهران
آدرس جدید و بدون فیلتر سایت آیت الله العظمی صانعی https://sobhemoud.wordpress.com/2010/10/15/saanei-2/
جمعه 23 مهر 1389

abadan_boy - المان - هامبورگ
حالم داره بهم می خوره خدا , متنفرم از این .... زالو صفت کفتار...از هرچی اخوند هر چی عرب ,مردم ایران از فقر به تنگ اومدن بعد این انتری پوفیوز گر وگر به این عربهای کثیف تر از خودش جیره میده...نصف شبی رفت تو اعصابم
جمعه 23 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
چون لبنان همیشه از پول و پشتیبانی ایران برخورداره, مانند بچه لوس و ننر که همیشه روی حمایت و پول والدینش حساب میکنه, سیاست و شعور مردم لبنان هم بی تفکرانه, زیرا میدانه, احمقی ال نژاد, بخاطر نفوذ سیاسی ایران, حاضر به پرداخت هنگفت خسارات جنگی خواهد شد !
جمعه 23 مهر 1389

shahrzadee - هلند - آمستردام
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. این شیعه های لبنان چه جوری این پولهای مردم محروم ایران مخصوصا بچه های زبان بسته معصوم در نقاط دور افتاده از گلوشون پائین میرود؟
جمعه 23 مهر 1389

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
ای وطن فروش خائن دروغگوی کلاهبردار تروریست دزد روباه صفت ...
جمعه 23 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
خرمشهر,بم,مسجد سلیمان,زاهدان,...یک سر به این شهرها بزنید.مردمش محتاج اب اشامیدنی سالمند.محتاج سر پناهند.....ان وقت دم از شجاعت این مردک دزد میزنند و ما میشویم وطن فروش.
جمعه 23 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
dentist_amir - انکلستان - لندن - لطفا از خودت مایه بگذار از و قول دیگران نظر نده.
جمعه 23 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
هم غزه ،هم لبنان بیخیال مردم ایران !!!! (شعار مموتی)
جمعه 23 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
رفتن یک مشت فرزندان خانه های عفاف با روسپیان واقعی با چادرهای دراکولائی ابروئی برای ایرانیان باقی نگذاشته خارجیان در عجب هستند که ملتی با تمدن درخشان قبل از اسلام ننگین چگونه به این درجه از توحش نزول کرده البته ملتهای غرب نه دولتها//چون رژیم دد منش اسلامی با اتکا به خیانتکاران داخلی دستپخت خودشان است/// ننگ و نفرت بر رژیم طرفداران قاتلش در بیرون و در سایت که ما را مسخره ی جهانیان کرده اند
جمعه 23 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خوب بهتر ازاینه که وام بلا عوض میلیاردی به ایتالیا بده و22 میلیارد خرید اف 18 بکنه وپولش بالا بکشن .تا کور شود هرانکه نتواند دید .کشور گشائی بسیار پسندیدست حالا می خواد ریسک باشه .باشه .
جمعه 23 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عربی‌ حرف زدن و دلقک بازی احمدی‌نژاد در لبنان ببینید و بخندید. https://www.youtube.com/watch?v=CnIHXbfTxaI
جمعه 23 مهر 1389

tamara .s - انگلیس - لندن
الهی خیر نبینید مردم جنوب ایران اب اشامیدنی سالم ندارند ودر محرومیت بسر میبرند بعد پول نفتشونو میبرن خرج این و اون میکنند
جمعه 23 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
حالا هی این پول بیزبون بچه های ایران را که برای یک لقمه نون تو خیابانها مشغول فروش فال و دستمال کشیدن به شیشیه ماشینها هستند بریزید تو شکم این عربهای مفتخور تاشهرهای جنگزده شان را بازسازی کنند از آنطرف هم امکان دارد که بزودی دوباره کشورشون بمباران بشود. خرمشهر و آبادان داغونتر از لبنان هستند چرا کسی بفکر مردم خودمان نیست. ننگ ونفرین به جمهوری وحشت و اعدام.
جمعه 23 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
هرچه بدبختی میکشیم از مذهب شیعه لبنانی است که در زمان صفوی به ایران وارد شده و اینهمه عقب ماندگی و خرافات و جنگ طلبی و ...را برای ما اورده است. پیش از صفوی بیشتر مردم ایران سنی بوده و ملاها نسبتا سرشان به کار خودشان بود. از زمانی که این موجودات اهریمنی از لبنان وارد ایران شدند، روزبروز به بدبختی و عقب ماندگی کشورمان افزوده شد و در جنگ و آشوب نیمی از سرزمینهای شمالی مان از دست رفت. میتوان گفت اعراب تا حدی از ایرانیان عاقل تر بوده اند که هیچ فرصتی برای رشد شیعه گری از سوی این موجودات موذی باقی نگذاشتند.
جمعه 23 مهر 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ایران پس از اسلام محل پناه اوردن اراذل و اوباش اسلامی و عرب بوده که از سوی خود اعراب رانده یا سرکوب شده اند. پس از اسلام، قبیله های بدوی که در عراق آشوب و جنگ برپا میکردند به ایران تبعید شده و در خراسان و شهرهای غربی ساکن شدند. دیگر همین ملایان پوسیده شیعه لبنان که در کشورشان هیچ موقعیتی نداشته و در نداری بسر میبرده، در زمان صفوی به ایران آمده و دارای مقام و پول شده و شیعه را در ایران گسترش دادند. دیگر اراذل اخوان المسلمین بوده که در مصر سرکوب شده بودند و به ایران آمده وشاخه ترور و وحشت را در ایران پایه گذاری کردند.
جمعه 23 مهر 1389

darius mis - انگلستان - لندن
خوب ج اس باید به مستعمراتش توجه کنه دیگه.
جمعه 23 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
امیدوارم روزی که رژیم اشغالگرایران سقوط و سران. بیشرفها از ایران عزیز فراری شدند اسراییل دوباره این شهر تروریستی را ویران کند بعد ببینیم دولت لبنان یک ریال برایش بازسازی نمیکند انشاا. که از خرمشهر و بم ویران تر شود از 2006 این دیوس مموتی تو گلوی این عربهای پاپتی میریزد. فقط اسراییل قالب این عربهای نفهم احمق .
جمعه 23 مهر 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
abadan_boy - المان - هامبورگ . منهم چون شما!!!! ملا و اسلامش چون بختک بروی میهن ما رنگ سیاه تحجر اسلام و رنگ سرخ خوووووون پاشیده اند و تا هنگامیکه این دو ویروس از مغز فریب خوردگان و دگم اندیشان از بین نرود همین خواهد بود و هیچیک از طیفهای مبارز کوچکترین شانسی نخواهد داشت این تجربه ی من است از چند ماه بعد از امدن خمینی بی شرف گفته اند///ملا بزودی!!!رفتنی است.// 31 سال گذشت روزبروز سیاهی بیشتر و شعارهای پوچ ادامه دارد چون تا وقتی منافع شخصی و بتهای بی خاصیت سیاسی از هر گروهی باقیست ازادی فقط یک پارانویا است از طیف راست تا چپ از مجاهد تا اصلاح طلب و بقیه بدون استثنا...شاد باشی
جمعه 23 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
بگو ببینم ای مردک منفور دوست داشتى یک دست و یک پا نداشتى در عوض در ایران خودمون مثل لبنان ازت اینطور استقبال میشد؟
جمعه 23 مهر 1389

bavar88 - هلند - امستردام
مگسانی در این سایت هستندکه هر از گاهی وزوز می کنند و به دین الهی اسلام و مذهب شیعه توهین می کنند باشه تا روزی که به چنگال غدالت خداوند بیفتند و وای بر انها که هیچ از خود ندارند..
جمعه 23 مهر 1389

dadash_reza - ایران - تهران
قضیه ساندیس بسیجیاس. حالا شده نقدی.
جمعه 23 مهر 1389

dadash_reza - ایران - تهران
قضیه ساندیس بسیجیاس. حالا شده نقدی.
جمعه 23 مهر 1389

kopoli - انگلستان - منچستر
از خون سگ ارمنی نجس تری لجن پست خوک سفت
جمعه 23 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
پولی که باید خرج بازسازی خرابی های جنگ، مدرسه سازی، ایجاد کار،.. و خلاصه خرج مردم ایران بشه تا از این فقر و فلاکت نجات پیدا کنند میره تو شکم لبنانی ها و غیره تا حکومتی که در بین مردم خودش محبوبیتی نداره بتونه در بین گدا و گشنه های سراسر دنیا محبوبیتی پیدا کنه. نابود باد رژیم ضد ایرانی و ضد بشری حاکم بر ایران و ننگ بر حامیان داخلی و خارجی اش . پاینده ایران
جمعه 23 مهر 1389

togyan - انگلیس - لندن
bavar88 - هلند - امستردام -- تو هم یکی هستی مثل خانم سفیر ایران تو پاریس. خدا میدونه چندتا خونه لوکس و شیک تو اروپا داری. تو ایران هم که هر چه داری حتما از پدرت به ارث بردی و دیگر اینکه شبانه و روز سخت کار و تلاش کردی وهمه ثروتت را از راه حلال بدست اوردی. حتی اون ساندیسی را که داری میخوری هم از راه حلال بدست اوردی. فقط هل نکن, ارام بخور مواظب بش توگلوت گیر نکنه. ساندیس خوشمزه هست? نوش جونت. تا میتونی حالا حالاها ساندیس بخور تو. الهی همه این ساندیسهای که میخوری گوشت بشه بره تو تنت.
جمعه 23 مهر 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
pouriya - ایران - رودسر / درود بر تو .
جمعه 23 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
oghab - فنلاند - هلسینکی:امریکا به اسرائیل کمک میکنه و ایران هم به حماس و حزب الله. جنگ,جنگ قدرته گور پدر ملت!این یکی ازسیاستهای خارجی این رژیم ننگین است!. pelle - سوئد - استکهلم:دقیقا درسته.
جمعه 23 مهر 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام . ا کجا بودی باور دلمون برات تنگ شده بود هنوز در ارزوی هلند رفتنی. جاروی جدیدو که گفته بودی خریدی یا هنوز با همون جارو شکسته بیرونه وزارت اطلاعاتو جارو میکنی میگم ناقلا چند تا ایدی تو این سایت درست کردی فعلا بای درد و بلات تو سر رهبر.
جمعه 23 مهر 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
40 میلیون نفر در ایران زیر خط فقر زندگى میکنند,زنها ومردان جوان براى ادامه زندگى کلیه خود را میفروشند,مردم در پارکها وبدون سر پناهى درخیابانها زیر پلها مى خوابند ودر فقر وبدبختى غرق شدند ,در عوض سرمایه ملى وثروت مردم ایران صرف جاده سازى میشود مرگ بر رژیم دزد ومنفور اسلامى..مرگ بر بیداد گران وسارقان اسلامى.المان
شنبه 24 مهر 1389

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
خوب به نظر میرسه در لبنان خیلی بیشتر از ایران طرفدار داره! من پیشنهاد میکنم مموتی بشه یکی از صادرات غیر نفتی به لبنان! هم لبنانی ها حالشو ببرن و هم مردم ایران از شررش خلاص میشن. ببینیم وقتی رئیس جمهور اونا شد بازم براشون کارای خوب خوب میکنه یا اینکه اون %۱۰ خونه های سالمشون هم با خاک یکسان میشه!!!!
شنبه 24 مهر 1389

MasihRaddi - ایران - تهران
فریاد عدالت جمهوری اسلامی تا مرزهای رژیم متجاوز ضدبشری و غیرقانونی صهیونیستی. مرگ بر ایرانی نماهای خائن غرب نشین (البته به غیراز بعضی ها)
شنبه 24 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
عقاب فنلاند سفارتی ساندیسخور چرا اعتراض نمیکنی که بجای لبنان چرا جمهوری اسهالی خوزستان رو بازسازی نمیکنه....... حتما جیره طرفداری از لبنان ترجیع میدی به درد هم وطن. ادم فروش ایران فروش وطن فروش
شنبه 24 مهر 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
ما ایرانی ها زمان شاه هم خواندیم از فلسطین حمایت میکرده شوربختانه همان شد که یهودی ها بقول خود شاه تمام رسانه ها دستشون بود شایعه پراکنی کردن و ملت ساده وبیسواد راه افتادن به خیابان بدنبال پول نفت واین شد من و شما را اواره غربت وهم وطنانمان را زندانی هم میهن ببین هنوز هم بازیچه انها هستیم یک شبه رای میدیم به خاتمی به احمدی حالا همم بدنبال موسوی پس فردا هم لابد نوه خمینی گجستک تا کی این مردم مضحکه دست این تبلیغاتها هستن خدا میداند هم میهن در خارج از ایران هیچ کشوری پرچمش با نام عربی ننوشته یا به انگلیسی ولی وفاداری بمیهن را به چیزهای دیگر میدانیم میگم حالا وقت پرچم نیست وانها میدانن من وتو انچنان هم که نشان میدیم ملی نیستیم پس میشود چیزهای دیگرشان را هم بگیریم غیرت وناموس و خلیج فارس ودریای خزر اذربایجان 3 جزیره و پولشان برای لبنان و فلسطین ووووو بیدار شو هم وطن برای مبازه نگو الله واکبر بگو پاینده ایران برو بخوان قران را ولی بدون تعصب و فا رسی
شنبه 24 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
MasihRaddi - ایران - تهران . .تجاوزاعدام سنگسار و قطع دست و پا عدالت است?????? ای بلای هر صیهونیستی وسط سر بی مغزت.مرگ بر خودت تازی زاده
شنبه 24 مهر 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
استمداد یک معلم «خیابان‌خواب»!. آیا یک معلم شایسته این است که شب را در خیابان سپری کند و جلوی در و همسایه‌ بی آابرو شود؟. روزنامه جمهوری‌اسلامی در ستون نامه‌های خود از رنج یک معلم خیابان‌خواب نوشته است. در این نامه آمده است: من معلم کلاس پنجم در ناحیه یک کرج هستم. 35 سال سن دارم و دارای همسر و یک پسر 7 ساله هستم. می‌خواستم درد دلی با شما داشته باشم. در حال حاضر که این ایمیل را می‌نویسم وسایلم در خیابان مانده است. در واقع من به دلیل عدم توان مالی نتوانستم امسال خانه‌ای برای اجاره پیدا کنم. در حال حاضر همسر و پسرم در خانه اقوام هستند و البته بعضی شب‌ها را در پارک گذرانده‌ایم. این شرایط برایم خیلی دردناک است. پسرم امسال کلاس اولی است و با توجه به مشکلی که دارد (بیش فعال است و دارو مصرف می‌کند) نیازمند توجه بسیار است. ثروت را خرج لبنان کنید ای سارقان اسلامی......
شنبه 24 مهر 1389

Negah* - المان - فرانکفورت
من یک معلم هستم و باید هر روز به بچه‌ها درس بدهم ولی به خدا اعصاب هیچی را ندارم. کاملا درمانده‌ام، کمک کنید وسایلم در خیابان است و من نمی‌توانم هیچ کجا را پیدا کنم که پول پیش نخواهد و اجاره‌اش به حقوق من بخورد. من تنها درخواستی که از شما دارم این است که صدای من را به گوش مسئولین برسانید. آیا یک معلم شایسته این است که شب را در خیابان سپری کند و جلوی در و همسایه‌ بی آابرو شود؟ خواهش می‌کنم به من کمک کنید، زندگی‌ام در حال به هم خوردن است. و فقط یک خواهش دیگر دارم لطفا نام من را فاش نکنید من از شاگردانم و همکارانم خجالت می‌کشم. ثروت را خرج لبنان کنید ای ......دزدان اسلامی..
شنبه 24 مهر 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
تولید سرانه در لبنان ۹ هزار دلار است و در ایران چهار هزار و ۴۰۰ دلار. به بیان دیگر، یک ایرانی به طور متوسط نصف سطح زندگی یک لبنانی را دارد.خود آقای احمدی‌نژاد به عنوان یک خاطره شیرین تعریف کرده که یک پیرزن ونزوئلایی وقتی خانه‌ای را که ایرانی‌ها برایش ساخته بودند تحویل گرفت، از اینکه رئیس جمهوری اسلامی برایش رفاه به ارمغان آورده، تشکر کرد. بد نیست بدانیم که تولید سرانه در ایران چهار هزار و ۴۰۰ دلار است و در ونزوئلا ۱۱ هزار و ۴۰۰ دلار.
شنبه 24 مهر 1389

pouriya - ایران - رودسر
Darvish101 - انگلیس - لندن - و نیز درود بر تو یار نیک ...
شنبه 24 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
bavar88 - هلند - امستردام -دهه!!!معلومه بازهم ساندیس مونده خوردی که مست شدی! تو که اینجا خط و نشون میکشی برای ملت که بدست و چنگال و پنچول و سم الهی گرفتار میشیم. ما که ده بار ادرس دادیم تشریف بیارید مجازاتمون کنید! میدونم برای چی نمیاین! اما برای بار صدم میگم ما حاضریم پنجول عدالت! اسلام عزیز رو زودتر حس کنیم شما ادرس بده ما خدمت عدل اسلامی جنابعالی برسیم! نبود؟ وجود و مردانگی نیست و فقط قدقد خاله خانباجی بود؟ زیپ بخر ...
دوشنبه 26 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.