ایران ۴۵۰ میلیون دلار تسهیلات به لبنان می دهد

 
ایران 450 میلیون دلار تسهیلات به لبنان می دهد

یک هفته مانده به سفر ریاست جمهوری ایران به بیروت، وزرای نیرو و انرژی ایران و لبنان توافقی 450 میلیون دلاری در زمینه برق، آب و نفت به امضا رساندند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه السفیر، این توافقنامه روز گذشته میان "مجید نامجو" وزیر نیروی ایران و "جبران باسیل" وزیر انرژی لبنان در بیروت به امضا رسید.

بر این اساس، ایران تسهیلات فاینانس بلندمدت به ارزش 450 میلیون دلار در اختیار لبنان قرار می دهد تا در بخش های انرژی، برق، آب و نفت این کشور مورد استفاده قرار گیرد. پروژه های سد سازی، آب و فاضلاب و خطوط انتقال برق بخش هایی از این توافقنامه را تشکیل می دهند.

منابع خبری از بیروت خبر می دهند که دو توافقنامه مهم دیگر در زمینه نفت و گاز در زمان حضور "محمود احمدی نژاد" در لبنان میان وزرای انرژی و نیروی دو کشور به امضا می رسد.

رئیس جمهور ایران 13 اکتبر (21 مهرماه) در سفری دو روزه به لبنان می رود.

iranjp - ژاپن - توکیو
خوب شکرخدا مشکلات خوزستان کردستان بلوچستان .... تموم شده و حالا نوبت رسیدگی به کشورهای دیگر است . گاز مجانی و این مبلغ پول کادو قبل از سفره حالا اونجا چه حاتم بخشی با مال مردم میخواد بکنه خدا بخیر کنه .
یکشنبه 18 مهر 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
مردم ایران از بیکاری و بی پولی به تنگ امده ا ند بسیاری از شهرهایه مملکت از نبود امکانات رنج میبرند .مادرانی که نمی توانند شکم بچه هایه خود را سیر کنند .گرانتر شدن نیازهایه مهم و حیاتی مردم. فتوای ریاضت از جانب نا اهلان و فاسدان حکومت به مردم و قطع یارانه ها از مردم که ولی نعمت این حکومت سر تا پا خائن و از همه مهمتر کشور ثروتمند و مردم گرفتار /چرا سرمایه این مردم که ولی نعمت شما هستند را به تروریستها و غیره که هیچ منفعتی برای مردم ایران ندارند تاراج میکنید ای اهل فساد و جنایت ولایت قبیح نفرین و ننگ بر شما ایران را از هر لحاظ تهی کرده اید
یکشنبه 18 مهر 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
احمدی جنونی نژاد خیلی از ترس تحریم ها و جنگ و اینکه قبضت کنند دستپاچه شدی و ترسیدی و با صدها میلیون دلار داری رفیق می خری که برای کشتن مرذم ایران کمکت کنند و اونم چه رفقائی ؟؟ عرب مفت خور سوریه و لبنانی فاسطینی و یه مشت سیاه انگل افریقائی و پاکستانی انگل...!!چی شد بلاخره اون برق اتمیت...چی شد بلاخره تولید بنزین داخلیت که می خواستی صادر هم کنی؟ مرتیکه تازی میمون زاده گماشته انگلیس..سرت رو می کنی زیر برف..خیال می کنی که کسی نمی بینتت که چه ...وهی داری می خوری؟؟ غربی ها و بانک بین المللی پول خیلی خوشحالند که احتیاجی ندارند یه این مفت خوران عرب پول قرض بدهند و یه میمون جنون تازی زده از نژاد احمدی بجاشون صدها میلیون دلار به اون ها پول عیرقابل برگشت میده !!!!
یکشنبه 18 مهر 1389

hassan5 - ایران - تهران
پرداخت این مبلغ ثابت میکند که این دولت غیر مردمی وغیر ایرانی است...وشاید ریشه در اعراب دارد
یکشنبه 18 مهر 1389

alexxx - اتریش - وین
ای که ایل و تبارتون رو خر......د, ما که قابل نیستیم.
یکشنبه 18 مهر 1389

farhad352 - ایران - تهران
مملکتی که رئیس دولتش آدم هر کاره و سوادش اندازه کودکستانی و رهبرش به تقلب فقیه باشد اما جون سفیهان در دروغگویی و تقلب گوی سبقت را از رئیس دزد،دزدان کاروان های تازیان هم ربوده باشند از آنها چه انتظاری جز غارت و تقلب و کشتار و تجاوز میتوان داشت. این تازه بدوران رسیده های نسل اندر نسل گدا و صدقه بگیر و مرده خوار دارند عقده گشایی میکنند تا ثابت کنند که جای خود ننشسته اند و با قداره بندی و باج گیری بر اریکه قدرت سوارند!. اما خود میدانند که عمر نکبت بارشان بزودی بسر خواهد آمد و دست اجل از آستین ملت بیرون آمده و این حرام زاده ها را به جایی که تعلق دارند خواهند فرستاد!؟
یکشنبه 18 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
به این میگن یک معامله خوب... حکومت ولی وقیح برای بازسازی لبنان پول خرج میکنه و لبنان هم برای سرکوب شهروندان معترض ایرانی به کمک حکومت ولی وقیح میاد. ولی 450 میلیون دلار برای کشتار مردم بی سلاح توی خیابون کمی زیاد نیست؟!!!!
یکشنبه 18 مهر 1389

Elaheh_Asheri - بریتانیای کبیر - منچستر
با یک تقسیم ساده میشه بیش از 6000 تومان برای هر ایرانی!!! . فکر میکنید چند نفر راضیند؟؟
یکشنبه 18 مهر 1389

ciooc20 - ایران - تهران
از کیسه خلیفه می بخشند ملت خودشان با فقر و بیچارگی دست به گریبان هستند در همین تهران زنان و کودکان برای نان شب خود باید دست فروشی کنند و عابرین پیاده روها را قسم می دهند که از ما خریدکنید جوانان ما شغل ندارند تا خانه ای بگیرند و ازدواج کنند خلاصه فساد واعتیاد کشورایران را فرا گرفته و آقای خامنه ای که خودش را ولی امرمسلمین می داند شب سرش را راحت بربالین بگذارد و بقول خودش درکشورما عدالت و آزادی موج می زند . شهر درامن و امان است ای مردم راحت بخوابید .
یکشنبه 18 مهر 1389

vezveznazi - ایران - تهران
به همچون دولتی باید ر...د
یکشنبه 18 مهر 1389

dara20 - ایران - تهران
...حرامزادهای کثافت پول مردم مستمند و فقیر ایران را خرج لبنانیهای عیاش هرزه میکنند. این کار دهان کجی اشکار به ملت بدبخت ایران است.
یکشنبه 18 مهر 1389

kharabati انگلیس بیرمئگام - انکلیس - بیرمنگام
احمدی نژاد از مال بابای گوربه گورت میبخشی/گدازاده تف تو قبر بابای تو اون نصرالله/گور بابای هر چی لبنانی /مردم خودمون تو خیابون میخوابند.
یکشنبه 18 مهر 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
براى آنهائى که هنوز در تازى بودن این حکومت شک دارند اینها از نسل همانهائى هستند که صد ها سال ایران را در سیطره خود داشتند
یکشنبه 18 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
ننگ به این دولت نامرد ضد مردمی
یکشنبه 18 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.