نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید : خانواده شهدا این خانه فساد(خانه سینما) را خراب کنند

 


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید :
خانواده شهدا این خانه فساد(خانه سینما) را خراب کنند

 
حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان با محکوم نمودن خانه سینما گفت: سخنان مطرح شده در آن جشن کثیف دل خانواده شهدا را به درد آورد و لازم است که ایثارگران کشور در مقابل این عمل ناپسند موضع گیری خود را اعلام کنند.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، حجت الاسلام محمدحسن رحیمیان در سیزدهمین جلسه کمیسیون موارد خاص مجلس ایثارگران کشور که به منظور بررسی پیش نویس آیین نامه انتخابات این مجلس پنجشنبه گذشته در مجتمع شهید رسول زاده برگزار شد، با اشاره به حوادث چند روز اخیر خانه سینما گفت: معلوم است فیلمی که توسط این افراد ساخته شود جز سیاه نمایی و نقض فرهنگ شهادت و دفاع مقدس نخواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: البته معاون سینمایی وزارت ارشاد در این خصوص اعلام موضع کرده و این حرکت را محکوم نموده که کافی نیست.

وی گفت: لازم است خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان این نظام در مقابل این حرکت به هر ترتیبی بایستند و این خانه فساد را بر سر آنان خراب کنند تا دیگر کسی جرات نکند برای براندازی نظام جمهوری اسلامی شعار دهد و عده ای هم برای آنان کف و سوت بزنند.

حجت الاسلام رحیمیان تاکید کرد: لازم است خانواده معظم شهدا و ایثارگران در مقابل چنین اعمال کثیف و ناپسندی موضعگیری کنند و اعلامیه بدهند و حتی اگر لازم بود تجمعی علیه آنان راه بیندازند.

لجن پراکنی به نام فیلم دفاع مقدس

حجت الاسلام رحیمیان با بیان اینکه در این سالها به نام دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت فجایعی رخ داده است، اضافه کرد: آن شیخ که نمی دانم چه صفتی را باید برای او به کار برد- آقای زم را می گویم که مسئول سابق حوزه هنری سازمان تبلیغات بود- در سال گذشته فیلمی ارائه داد به نام «دموکراسی در روز روشن» که به صراحت مسئله ایثار و شهادت را زیر سؤال برد و لجن پراکنی کرد؛ این فیلم یکی از کثیف ترین و زشت ترین فیلم هایی بود که به اساس بنیاد شهید و امور ایثارگران توهین کرد.

وی با اشاره به فیلم «پاداش سکوت» نیز اظهار داشت: در این فیلم نیز نقش شهید و شهادت و پدر شهید زیر سؤال می رود و سؤال اینجاست که واقعا ساختن فیلم با چنین سوژه هایی چه ضرورتی دارد.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به ماجرای شهادت شهید زرندپور اظهار داشت: وقتی که ترکش به کوله پشتی این شهید والامقام اصابت می کند و او احساس می کند که اگر کوله پشتی اش که پر از مواد منفجره است، آتش بگیرد ممکن است برای گردان و عملیات مشکل پیش آید، از فرمانده اش می خواهد چفیه را در دهان او قرار دهد تا مبادا سر و صدایش موجب هوشیاری دشمن و لو رفتن عملیات شود. آن وقت ببینید در فیلم هایی که به اسم دفاع مقدس ساخته می شود چه فجایعی به بار می آید و چگونه فرهنگ ایثار و شهادت را وارونه جلوه می دهند.

وی خاطرنشان کرد: این فجایع و لجن پراکنی ها از دوره اصلاحات شروع شد و متاسفانه هنوز هم ادامه دارد و ما غافل هستیم.
porharfi - هلند - آرنم
خداحافظ سینما!!!
شنبه 17 مهر 1389

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
برو افت الله اسهالی این خاله زنک بازیها دیگه در هیچ دکان بازاری خریدار نداره.تو بهتره از همین الان به فکر سوراخ موش بگردی مثل تهبرت افت الله فجیح اسهالی
شنبه 17 مهر 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
ابلیس
شنبه 17 مهر 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
اگر تیتر این مقاله را بخواهیم بدرستی بیان کنیم باید نوشته میشد خانه فساد ج ا که همان بنیاد شهید است باید خانه سینما را خراب کند. حدود 26 سال پیش جهت پرداخت اجاره محلی که توسط بنیاد شهید مصادره شده بود به ساختمان اصلی این بنیاد مراجعه کردم و برای اولین بار معنای فساد بی پروا را در انجا یافتم. حال بعد از 26 سال چه نامی برای ان محل میتوان یافت فکر نمی کنم در دیکشنری فارسی معا دلش وجود داشته باشد.
شنبه 17 مهر 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
کم بود جن و پری ، یکی هم از دریچه پرید. این دیگه از کجا پیداش شد.
شنبه 17 مهر 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
والا من غیر حوزه علمیه خونه فساد دیگه ای نمیشناسم. هرکدوم از دوستان جای دیگه ای رو سراغ داره بگه.
شنبه 17 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
خانه فساد که بیت رهبری است . همگی از زن و دختر مشغول تجارت محبت!!! هستند.
شنبه 17 مهر 1389

طاطا - ایران - ایران
خانواده شهدا که صاحب این نظام هستند؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتون رفته که خودتون با خانواده همت باکری .... چه کردید؟ رئیس جمهور الدنگتون که هر زری میخواد بزنه پای ملت ایران رو میکشه وسط شما ها هم که هر .. می خوری به خانواده شهدا متوسل میشید. خجالت کلمه ای است که درفرهنگ لغت شما جایی نداره
شنبه 17 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خانه های عفاف شما..و روسپی خانه های سیار//صیغه های کنار حرم// بیت رهبری فیضیه.گور خمینی کثیف و 8500 امامزاده انست که می گوئید نه سینما / جالب اینکه فیلمها از صافی 100 سانسور می گذرد اگر فساد است پس مکانهای بالا چیست!!!
شنبه 17 مهر 1389

surena1611 - المان - اشتوتگارت
.. خانواده شهدا این خانه فساد(خانه سینما) را خراب کنند .. منظور این جانور موذی از خانواده شهدا همون ساندیس خورها و لباس شخصی ها هستند دیگه نه؟!!! چون خانواده شهدای جنگ هم که خودشون جزو فتنه گر، منافق، جاسوس استکبار و .. شدند. و نمیتونند از توی زندان اوین و زندانهای ولی وقیح خانه سینما رو خراب کنند!!!
شنبه 17 مهر 1389

alexxx - اتریش - وین
این اشغال کله از صبح تا شب میشینه فیلم نگاه میکنه? چطوری امار همه فیلمها رو داره , کدومش چی رو زیر سوال میبره. واااااییییی خدا خدا خدا چه کسی تجزیه وتحلیل راجع به فیلم و سینما میکنه. ( خانه سینما را بر سرشان خراب کنید. ) مرتیکه نجاست. قیافه کریحشو ببینید.
یکشنبه 18 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.