محصولی: بعد از جنگ برخی مسئولان به اشرافی‌گری روی آوردند


محصولی: بعد از جنگ برخی مسئولان به اشرافی‌گری روی آوردند

ایسنا - وزیر رفاه وتامین اجتماعی گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها، حذف یارانه‌ها نیست، بلکه اجرای عدالت در توزیع امکانات است.

 صادق محصولی در هفتاد و پنجمین سفر استانی هیات دولت به گلستان و در جلسه شورای اداری شهرستان آق قلا با تاکید بر همدلی و هماهنگی همه مسوولان برای اجرای بهتر این قانون افزود: اجرای دقیق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اقدامات و طرح‌های این وزارتخانه در دولت افزود: بیمه ایرانیان و بیمه‌های اجتماعی همچون بیمه رانندگان، کارگران ساختمانی، قالیبافان، روستاییان و عشایر و غیره از جمله این طرح‌های موفق هستند.

وی بیمه ایرانیان را اقدامات بسیار مفید برای افراد فاقد دفترچه بیمه درمان دانست و خواستار اطلاع رسانی مسوولان محلی در مورد این طرح شد.

محصولی، بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را نیز فرصت و امکان بسیار مناسبی خواند و گفت: مسوولان باید در مجامع رسمی و رسانه‌ها، روستاییان و عشایر را از این اقدام مهم مطلع کنند.

وزیر رفاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدا و حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، مکتب اسلام در دنیا جهانگیر شده است.

وی با اشاره به انتخابات سوم تیر 84 تصریح کرد: مردم با درک شعارهای انقلاب رییس جمهوری را انتخاب کردند که امروز در قلب امریکا و در سازمان ملل با اقتدار کامل مواضع جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان می‌رساند و لرزه بر اندام استکبار می‌اندازد.

محصولی پیشرفت‌های کنونی کشورمان را در عرصه‌های گوناگون بی‌سابقه توصیف و اضافه کرد: انقلاب اسلامی امروز در مدار پیشرفت قرار دارد و این در حالیست که صهیونیسم بین‌الملل و امریکا و جهان استکبار سیر نزولی را طی می‌کنند.

وزیر رفاه تحریم‌های اخیر علیه کشورمان را نمونه‌ای دیگر از ضعف و استیصال استکبار جهانی توصیف و تصریح کرد: به فضل الهی امروز دشمنان نظام به حدی مستاصل شده‌اند که به تحریم علیه ایران که بیشتر به لطیفه‌های سیاسی شبیه است، روی آورده‌اند.

محصولی در ادامه تحریم‌های غرب را باعث پیشرفت کشور دانست و عنوان کرد: همان طور که می‌بینید کشورمان با وجود 30 سال تحریم، استقلال سیاسی و اقتصادی روزافزون پیدا کرده است.

امریکا علیه افرادی که نه قصد سفر به امریکا داشتند و نه درخواست ویزا کرده‌اند، تحریم ورود صادر می‌کند

محصولی در واکنش به اعلام ممنوع‌الورودی هشت مقام عالی رتبه کشور به امریکا ضمن خنده آور خواندن این اقدام گفت: آن قدر این به اصطلاح ابرقدرت دنیا به استیصال رسیده است که دست به چنین اقدام خنده‌داری می‌زند و علیه افرادی که نه قصد سفر به امریکا را داشتند و نه درخواست ویزا کرده‌اند، تحریم ورود به آمریکا صادر می‌کند.

وزیررفاه این قبیل اقدامات از طرف امریکایی‌ها را نشانگر زنده بودن مکتب اسلام و ارزش‌های دینی دانست و ادامه داد: دولت دهم که افتخارش نوکری مردم است، با تمام توان، اقتدار ایران را به منصه ظهور می‌رساند.

محصولی با دعوت مسوولان محلی به تقویت معنویت و انجام مسوولیت‌ها تاکید کرد: اگر تمام ابزار و امکانات را در اختیار داشته باشیم، اما ارتباط با خدا نداشته باشیم، برکتی درکار نخواهد بود و موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی مصداق عینی این مساله را وضع کنونی رژیم صهیونیستی و امریکا دانست و اظهار کرد: اگر چه این دو مجهز به تمام امکانات و تجهیزات بودند، اما در جنگ‌های 33 و 22 روزه لبنان و غزه به واسطه قدرت ایمان حزب اله لبنان و مبارزان فلسطینی دچار شکست سخت شدند.

محصولی در ادامه سخنانش بار دیگر به حضور مقتدرانه رییس جمهور در نشست اخیر سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود: دلیل این که رییس جمهور توانست در این اجلاس و در مصاحبه‌هایش استکبار جهانی را به چالش بکشاند، اعتماد و توکل به خدا و ایمان وجودش بود.

 ساده زیستی بعد از جنگ در بین برخی مسوولان فراموش شد و بعضی به اشرافی گری روی آوردند

وزیر رفاه و تامین اجتماعی استکبار ستیزی، ساده زیستی، عدالت محوری و مهرورزی را از جمله مهمترین ویژگی‌های دولت برشمرد و تاکید کرد: رییس جمهور مردمی بعد از حدود 16 سال دوباره رییس جمهور ساده زیست بودن را به معنای واقعی، معنا کرد.

محصولی ادامه داد: دکتر احمدی نژاد اشرافی گری را کاری سخیف می‌داند و خلاف این اعتقاد عمل می‌کند.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی یکی از دلایل مهم اقبال بیش از پیش مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را ساده زیستی رییس جمهور دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه این ساده زیستی بعد از جنگ در بین برخی مسوولان فراموش شد و بعضی به اشرافی گری روی آوردند.

وی به عدالت محوری به عنوان دیگر ویژگی این دولت اشاره و تاکید کرد: اصل در این دولت عدالت است، چرا که قیام انبیا برای عدالت بوده است.

گفتنی است، در آغاز این جلسه فرماندار شهرستان آق قلا و امام جمعه اهل سنت این شهر درباره مسائل و مشکلات گزارشی ارائه کردند.

iranjp - ژاپن - توکیو
اقای محصولی به تو هم میگم اون چیزی که مردم رو فرض میکنی خودتی با همه رفیقات . بخدا دزد شرفش از اینا بیشتره .
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
مش صادق ، خودتی...
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

omidefarda - استرالیا - ملبورن
دیگ به دیگ میگه روت سیاه, تو و رفقات نه تنها به اشرافیگری روی اوردین بلکه به دروغ, جنایت, تجاوز و قتل هم روی اوردی و خودت خبر نداری و شایدم خیلی خوب خبر داری ولی خودتو زدی به خرییت.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

hirowa - ایران - هیرو
یارانه ها یک سلاح برای روزهای انتخابات و راهپیماییه تا مزدورها راحت سر صندوق رای و راهپیمایی تشریف ببرن.این مهمترین کاربرد یارنه ها برای گدا پروری که نه، مزدور پروری ملت ایرانه.
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

hirowa - ایران - هیرو
نکنه 160000000 میلیارد مال عمه ی منه اشراف؟؟
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
پس میگی که یک جنگ راه بندازیم, که دست از اشرافی گری بردارند?!
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

طاطا - ایران - ایران
ببین کی داره این حرفو میزنه!!!!!!!!!!! یا خری یا خودتو به خریت زدی ولی مردم خر نیستن دو حالت اول بیشتر بهت میاد
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

porharfi - هلند - آرنم
سالها ی اول انقلاب ما کارگری (کُلفت) در خانه داشتیم که دقیقا" همین:"دولت. دهم "افتخار ش نوکری مَردُم (دزدِ اموال ِ صاحب خونه) بود..!!
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
دیگه حنای اسلام و اخوند برای ایرانیان رنگی نداره
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

shnasahand - دوبی - الاهلی
شماها استاد استفاده از ضرب المثلهای عامیانه وبی ادبانه اید پس شنیدنش نباید براتون سخت باشه پس بشنو :اردبیز به قلیون میگه دوتا سوراخ داری.مودبانه تر:زاهدان کین نکته بر محراب ومنبر میکنند چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند اگه کسی با کار کردن وجان کندن به اشرافیت برسد کسی حق ندارد بگوید چرا ولی محصولی که عنوان ومقام وپست وبی حیثیتی وتمام زندگیش نتیجه قاچاق ودزدی وجنایت است چه رویی دارد که دائم هم خزعبل میبافد
پنج‌شنبه 15 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
نظام مقدس و اشرافی گری؟!!!! اصلا و ابدا .. اینا همش تبلیغات بی بی سی و استکبار جهانیه. این رو همه ساندیس خورها هم میدونن.
جمعه 16 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.