افزایش‌ ۳۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما از ۱۵ مهر‌ماه تأیید شد


افزایش‌ 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما از 15 مهر‌ماه تأیید شد

معاون وزیر راه و ترابری ضمن بیان اینکه با تصویب شورای عالی هواپیمایی هزینه مسافرت‌های هوایی به نرخ واقعی نزدیک‌تر می‌شود، از افزایش‌ 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما از 15 مهر‌ماه سال جاری خبر داد.‌

رضا نخجوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: با تصویب شورای تغییر در قیمت بلیت هواپیما و با توجه به درخواست‌های مکرر شرکت‌های هواپیمایی، نرخ بلیت هواپیما به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: شورای عالی هواپیمایی مصوب کرد از 15 مهرماه نرخ بلیت تمامی پروازهای داخلی به میزان 30درصد افزایش یابد که نرخ جدید بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی از تاریخ 15 مهرماه اجرا می‌شود.
یکی از مدیران آژانس های هواپیمایی مشهد نیز با تایید این مطلب، اظهار داشت: نرخ بلیت هواپیما در کلیه مسیرهای داخلی، بدون سروصدا، 30 درصد افزایش یافت و این افزایش از 15 مهرماه جاری عملیاتی می شود.
وی افزود: این در حالی است که هیچ خدمات ویژه ای اضافه نشده و هیچ تغییری در سرویس های داخل هواپیما و خدمات اتفاق نیفتاده است.
وی با اشاره به قانون هدفمندسازی یارانه ها، ادامه داد: متولیان اعلام کرده اند که افزایش نرخ ها پس از اجرایی شدن قانون هدفمندسازی یارانه ها انجام می گیرد.
این مدیر آژانس هواپیمایی اظهار داشت: افزایش نرخ بلیت هواپیما در حالی روی می دهد که هنوز حامل های انرژی گران نشده است.
وی اضافه کرد: در روزهای آینده که نرخ سوخت هواپیما و حامل های انرژی افزایش یابد، شاید شاهد افزایش مجدد قیمت بلیت هواپیما باشیم.

ezatdf - ایران - تهران
دیروز میدون ونک بودم جای شما خالی هر ده متر یه نفر جلوتو می گیره آقا یه کمکی کنید جلو فست فود هایدا هم یکی ایستاده بود تا اومدم بیرون گفت آقا یه ساندویچ برام می خرید؟ بعد از این به برکت جمهوری اسلامی هر ده متر تبدیل می شه به هر یه متر یه گدا
یکشنبه 11 مهر 1389

zoroye iran - اتریش - وین
بلیط هواپیما رو گرون میکنند ازاون ور جون مردم رو میگیرن هر روز یه هواپیما سقوط میکنه
یکشنبه 11 مهر 1389

Ezhaq - ایران - تهران
دیروز در مترو یک خودکشی دیدم
یکشنبه 11 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
مموتی گفت که تحریمها اثری نداره!!! فقط همه چیز داره گرونتر میشه و مردم فقیرتر!!!
دوشنبه 12 مهر 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
اخه یه مقدار هم ملت عزیزه خودمون مقصر هستند با اینهمه سقوط هواپیما و ناامن بودن پروازها ولی باز هم برای بلیط هواپیما سر و دست میشکنند
دوشنبه 12 مهر 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
قیمت خودکشی با توپولوف هم سی درصد گرون شد!!
دوشنبه 12 مهر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
کدام قیمت جهانی؟! کسانی که در هر کجای جهان غیر از ایران زندگی می کنند می دانند پروازهای داخلی با قیمتی به مراتب ارزانتر و کیفیتی به مراتب بهتر انجام می شود.
دوشنبه 12 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.