حمله مجدد لباس شخص‌ها به منزل شهید باکری


حمله مجدد لباس شخص‌ها به منزل شهید باکری

احسان باکری فرزند شهید باکری به همراه مادرش پس از دستگیری چند ساعته در روز 31 شهریور در برابر منزل کروبی

جرس: ماموران لباس شخصی برای دومین بار به منزل شهید باکری هجوم بردند و موجب آزار خانواده این شهید شدند.
به گزارش جرس، این حمله در حالی صورت می‌گیرد که گروهی از اعضای حزب مشارکت و خانواده زندانیان سیاسی برای دلجویی از خانواده باکری پس از حمله به آنان در مقابل منزل مهدی کروبی، به دیدار آن‌ها رفته بودند.

آسیه باکری فرزند حمید باکری توضیح می‌دهد: ساعاتی پیش از این دیدار که همراه با برپایی جلسه ختم قرآن بود، ماموران در مقابل منزل جمع شده بودند و مهمانانی که از راه می‌رسیدند را به داخل ون برده و سوال و جواب‌هایی نظیر بازجویی انجام می دادند.
 او در ادامه می‌گوید: ماموران لباس شخصی بدون مجوز و به زور وارد ساختمان شدند و باز هم از مهمانان‌ ما بازجویی کردند.
وی ادامه می‌دهد: رفتار توهین آمیز این ماموران به نحوی بود که  یکی از مهمانان از حال رفت و بقیه افراد نیز از برخورد بد ماموران به شدت عصبی شده بودند.

گفتنی است روز ۳۱ شهریور ماه، بعد از ممانعت نیروهای امنیتی از دیدار خانواده شهیدان باکری و همت با میرحسین موسوی و حضور این خانواده‌ها در مقابل منزل مهدی کروبی، نیروهای لباس شخصی با گاز اشک‌آور به آنان حمله‌ور شدند و احسان باکری، فرزند حمید باکری را برای ساعاتی بازداشت کردند.
این عمل نیروهای لباس شخصی با واکنش‌های بسیاری مواجه شد.

Azadikhah - هلند - تکسل
لباس شخصی:بی شرف;بی ناموس و جیره خوار سید علی سگ دست
یکشنبه 4 مهر 1389

faramarz65 - ایران - تهران
اخه حرومزاده ها بترسید از روزی که مردم شما رو تکه تکه میکنند .خیلی هم دور نیست .
یکشنبه 4 مهر 1389

احتراز - آلمان - دورف
چرا میگن لباس شخصیها، خوب بگن ماموران علی‌ چلاق
یکشنبه 4 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
با اینکارتون فقط نفرت و انزجار مردم رو از ارباباتون بیشتر میکنید . بالاخره یه روز هم نوبت ما میشه از ان روز بترس .
دوشنبه 5 مهر 1389

بابا فیروز - ایران - اصفهان
چی بگم .... اصلا ولش کن اگه چیزی نگم بهتره ، اعصابم ریخته بهم
دوشنبه 5 مهر 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫این احمق ها روی شاخه درختی نشسته و با دست خود همان شاخه را اره میکنند.طرز رفتار آنها با خانواده شهدا ، مردم و بخصوص جوانان باعث تنها ماندن خودشان در جنگی احتمالی با بیگانه خواهند شد،این دفعه مردم مانند جنگ ایران و عراق بسیج نخواهند شد.بقول خود احمدی نژاد«اون ممه لولو گربه برد».اینو تمام دنیا میدونند که قویترین ارتش دنیا توان رویاروئی با ملتی را ندارند،در جنگ ۸ساله با عراق ،مردم و امثال بارکری ها بودند که با فدا کردن جان خود از وطن و ناموسشان دفاع کردند و تمام نقشه های دشمنان را که قصد داشتند شش روزه تهران را فتح کنند نقش بر آب کردند،با اینکه این جنگ ۸سال بطول انجامید و ما حداقل نیم میلیون کشته و صدها هزار نفر معلول و مفغودالاثر داشتیم ،ولی دشمن را مجبور به عقب نشینی کردیم،هر چه صدام سلاح و امکانات پیشرفته داشت ولی رژیم خمینی مردمی وطن دوست ولی ناآگاه از ماهیت رژیم در پشت سرش داشت که حالا آگاه شده اند.
دوشنبه 5 مهر 1389

$persian$ - ایران - تهران
حرمت عاشورا و امام حسین و نگه نداشتن می خواستین حرمت خونواده شهیدا رو نگه دارن
دوشنبه 5 مهر 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
چیه..چرا ناراحتید ..تا وقتیکه لباس شخصی ها از آسمان با سفینه ولایت فقیه در خونتون ظاهر نشده بودند همه چیز بر وفق مرادتون و مراد بقیه تون بود ؟!! حالا که درخونتون جمع شدند آخ و نالتون رفته هوا!!!شما که راضی شدید برای حکومت اسلامی جونه تون حتی شهید هم بدهید..ناراحت نباشید ..خداوند متعال تازیان برای شما و خانواده تان در بهشت یک قصر در کنار قصر خمینی در نظر گرفته و در ضمن آب و برق و گازش هم برای شما مجانیست !! خوب است قدری هم این لباس شخصی ها که سابق افراد بیگناه را گرفته و بگام مرگ میفرستادند این بار خودی ها را هم گاز بگیرند !!
دوشنبه 5 مهر 1389

afsoon_iran - ایران - تهران
چه خر تو خری شده تا حالا ندیده بودم آخوندا به جون هم بیفتند مردم ما باید زرنگ باشند آخوند جماعت دوست مردم نمیشه و به خاطر مردم منافع خودشو از دست نمیده آخوند اول و آخرش به خودش فکر میکنه. حالا میخواد این آخوند کروبی باشه میخواد خامنه ای باشه.
دوشنبه 5 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
منتظر انتشار اسناد محرمانه از وابستگی شهید همت و باکری به استکبار جهانی باشید. این مزدورهای استکبار با طرح و نقشه قبلی شهید شدند تا خانواده های انها به این طریق به نظام مقدس ضربه بزنند!!! ولی وقیح سقط کنه اگه دروغ بگم
سه‌شنبه 6 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.