انتقادهای تند استاد شجریان ازخمینی و احمدی نژاد - ویدیو


انتقادهای تند استاد شجریان ازخمینی و احمدی نژاد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=TXb1vbQuzwU

ukguy4u - بریتانیا - لندن
زنده باد شجریان که درباری نشد مثل اون افتخاری خودفروش
یکشنبه 4 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود فراوان بر تو استاد گرانقدر.در ایام تلخ جنگ سرود "ایـران ای سرای امیــد" چراغ امید به فردا رو همچنان روشن نگاه می داشت.. چشام پر از اشک شد حرفات همه اش مردمی و رنگ سبز زندگی دارد و بوی اصالت می دهد. به وجودت افتخار می کنم ای صدای همیشه جاودان ایران زمین دوستت داریم. در نهایت پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.
یکشنبه 4 مهر 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
درود برشرفت استاد بی بدیل ! عمرت دراز و صدایت پاینده و نامت نامی و یادت جاودانه باد! این مصاحبه کننده چقدر ادم بیسواد و عامی و بی اطلاع از موسیقی و ادب حضور بود و اصلا سوال کردن بلد نبود.
یکشنبه 4 مهر 1389

pelle - سوئد - استکهلم
درود بر استاد شجریان.هنرمندی که روحش را به دراکولای ایران، نامرد یکدست نفروخت.
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
استاد به حق موسیقی ایران.ولی یک هنر مند وارده عرصه سیاسی نمیشه.همانطور که یک روحانی نباید وارده بشه.ولی استادی چون شجریان قابل ستایش است.
یکشنبه 4 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
استاد حتما" شنیدید ادمی که در حال غرق شدنه دستش به هرچی برسه به اون رحم نمیکنه و با خودش پائین میکشه . لطفا" مواظب خودتان باشید هستند کسانی که به خاطر یک ساندیس تاریخ گذشته که به ناموس خودشان هم رحم نمیکنن .
یکشنبه 4 مهر 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
بنازم مردی رو که شیر پاک خورده . حرف حساب چقدر زیبا و محکم هستش .والسلام .
یکشنبه 4 مهر 1389

bahman11 - کانادا - تورنتو
زنده باشید و صدایتان همیشه برقرار باد. زنده باد ایران و ایرانی
یکشنبه 4 مهر 1389

mr.honest - انگلستان - لندن
oghab - فنلاند - هلسینکی. ایشون بعنوان یک ایرانی حق داره که در مورد سیاست کشورش اظهار نظر کنه همونطور که این حق همه مردم هست ، اظهار نظر خیلی فرق داره با بوسیدن دست رهبر ، و اینکه در برابر ظلم سکوت کردن ظلم به خود هست و کشور
یکشنبه 4 مهر 1389

odin - بلژیک - انتورپن
من از شعار دادن متنفرم، از زنده باد،مرده باد گفتن بیزارم. اما با تمام وجودم میگم زنده باد فرهنگ و هنر ایران که هیچوقت از زاییدن مردان بزرگ، مردان و زنانی که در خط اول سرمشق و الگوی مردم میشن باز نمونده. در تاریخ ما کسانی که محترم ملی شدن کم نبودن و یکی پس از اون یکی به این خاک مقدس ایران پا گذاشتن.بعد از وفات استاد احمد شاملو من همیشه نگران بودم که بعد از او چه کسی جانشین او میشه و زبان این مردم نجیب و فریب خورده که مال و جان و همه دار و ندارش بدست این دزدهای وقیه و پست به یغما، رفته میشه.خوشا بحال ملتی که اساتید و معلمهایی مثل استاد شجریان و شعربانو بهبهانی داره. خاک پاتون سرمه چشم ماست. ننگ و نفرت بر معتاد بیشخصیت و پست حسن شرفنداری نماینده و سگ هار بیت رهبری که به نور چشم این ملت توهین کرد.
یکشنبه 4 مهر 1389

KOREA - کره جنوبی - سئول
زنده و سر بلند باشی استاد عزیز درود به شیر مادرت
یکشنبه 4 مهر 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
فردوسی زمان.اگر فردوسی عجم زنده کرد.اگر کاوه بیرق ایران دست گرفت .استاد زیبا صدا امید زنده کرد تا لشکر ایرانیان هم عجم بمانند وهم بیرق ایرانیان را نگه دارند.باینده ایران.باینده لشکر ستبر ایرانیان.........ما هستیم..........
یکشنبه 4 مهر 1389

Pezhman - اتریش - وین
درود برشجریان
یکشنبه 4 مهر 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
کشور محل زندگی من و چند کشور اطراف آن همگی رسما کشورهای اسلامی هستند اما اگر در این کشورها به کسی بگویید موسیقی حرام است به شما می خندد. مردان و زنان با حجاب و بی حجاب می خوانند و می نوازند و به ملت روحیه ای شاد می دهند. مشکل جمهوری اسلامی و موسیقی، حرام و حلال بودن آن نیست بلکه از آن می ترسند که صدای موسیقی به صدای اعتراض تبدیل شود کما اینکه صدای شجریان در اواخر دوران پادشاهی و در حمایت از توده ای ها بسیار موثر بود. با این همه فکر می کنم شجریان اشتباه می کند که فکر می کند به دلیل داشتن هواداران بسیار دستگیرش نخواهند کرد و اگر دستگیرش کنند مسلما با داشتن روحیه لطیف هنری نخواهد توانست شکنجه های زندان را تحمل کند و بعید نیست که از همان زندان شعرهای حداد عادل در مدح خامنه ای را بخواند!
یکشنبه 4 مهر 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
روزهای سختی در پیش است ولی پیروزی از آن مردم ایران است ،، زنده باد آزادی و جاویدان ایران
یکشنبه 4 مهر 1389

Farshid197929 - مالزی - کوالالامپور
درود بر استاد مردمی
یکشنبه 4 مهر 1389

hezar - ایران - تهران
زنده باد استاد شجریان.کسی که نامش در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و. ننگ بر افتخاری کثیف.......
یکشنبه 4 مهر 1389

afshin7174 - ایران - تهران
استاد عزیز شما بهتر است که آواز نخوانید. درود بر روح پاک امام و رییس جمهور منتخب ایران احمدی نژاد
یکشنبه 4 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . هنرمند نباید وارد سیاست بشود??چرا چون در طویله ی اسلامی متولد شده و باید به عنوان دلقک فقط شادی بخش باشد??این تز شما رژیمیهاست که می خواهید در-- چاه فاضلاب رژیمتان پوشیده باشد برعکس یک هنرمند واقعی از استعدادی که طبیعت به او اهداکرده نباید فقط بعنوان ممر درامد استفاده کند/ جان لنون..جون بائز..جیم موریسون. پینک فلوید و تعداد زیادی از هنرمندان بر ضد تبعیضات و جنگ از هنرشان بهره بردند در یونان ملینا مرکوری و تئو دوراکیس...در ترکیه عزیز نسین بر ضد تندروهای اسلامی و در کشورهای دیگر نیز. در ایران بسیار اندکند ولی هستند بکوری چشم شما بی وطنان.
یکشنبه 4 مهر 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
این برنامه را بارها و بارها نگاه کردم و واقعآ حق را بزبان می گوید اگر این صحبتها را آدم احساس و درک کند مو بر بدن انسان بلند میشه ! و واقعآ باید بترسد! از خشم این ملت.ملت مظلوم ایران و ایرانی.به امید آن روز.آگر خدا بخواهد.
یکشنبه 4 مهر 1389

hezar - ایران - تهران
زنده باد استاد شجریان.کسی که نامش در تاریخ ایران ثبت خواهد شد و. ننگ بر افتخاری کثیف.......
یکشنبه 4 مهر 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
دوست عزیز ... با کنایه حرف نزنید لطفا, حالا بشینید ببینید روحانیون چطور تو کار این مرد نترس و شجاع دخالت میکنند. زنده باشی مرد واقعا دل داری, دستت درد نکنه خستگی رو از تنمون بردی.
یکشنبه 4 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
درود یر استاد شجریان . این حق مسلم افراد یک جامعه است که در باره کشور و جامعه ئ خود اظهار نظر کنند. عقاب هلسینکی . قکر کنم یادت رفته اون شخصی که تو همیشه ازش خمایت میکنی (مموتی رو میگم ) علی خامنه ای با زور و چماق و تقلب و کودتا انتصاب کردند. تو از رژیمی طرفداری میکنی که یک رژیم اخوندی است. احمدی نژاد هیچکار و یه نوچه است. نوچه علی خامنه ای. اون وقت اونجا هیچی نمیگی و دفاع میکنی ، اما اینجا که به ضررت هست دم در آوردی.
یکشنبه 4 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
کلامی زیبا بمانند صدایی زیبا و با اصالت. ایکاش یک هزارم شعور شجریان رو خمینی و دار و دسته اش داشتند!!!! حیف که این جانوران انسان نما از هرگونه شعوری بی بهره اند. امیدوارم این استاد از شر حکومت ولی وقیح در امان باشند و در ایرانی آزاد برای هموطنانشان هنرنمایی کنند. پاینده ایران
یکشنبه 4 مهر 1389

mehr47 - ایران - تهران
مرغ سحر ناله سر کن.....ملاها رو پاره تر کن.....محمود مفلوک...بی پدر کن....هاشمی و خامنه ای دربدر کن.....مرغ سحر........
یکشنبه 4 مهر 1389

mehrnoosh - ایران - اهواز
آخ چه حالی کردم با سخنان این استاد برحق آواز ایران! تک تک حرفاش گوهر هست. زنده و سلامت باشی استاد
یکشنبه 4 مهر 1389

ham-safar - ایران - تهران
زنده و پاینده باشی استاد مسلم. امیدوارم دردت بخوره تو سر این آب روان و ان افتخاری خود فروش
یکشنبه 4 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
درود بر استاد شجریان
یکشنبه 4 مهر 1389

Dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
درود بر استاد بزرگ دوست داشتنی.همیشه پاینده باشد.
یکشنبه 4 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تندرست و پایدار باشید کاش بقیه هنرمندان هم یک خورده مثل شما با شرف باشند
یکشنبه 4 مهر 1389

ham-safar - ایران - تهران
ای کاش یک چو از غیرتی که توی تن استاد شچریان هست تو تن اون مداح درباری افتخاری بی غیرت بود. تازه به استاد حسودیش میشه و میگه ربنا خوندن که کاری نداره. ای مزدور مداح توی قلب مردم نشستن جیزیه که مهمه نه ربنا خوندن. استاد زبان خس و خاشاکه زبان ملت بزرگ ایزانه تو مزدور بی جشم و رو هیجوقت نمیتونی حاشو تو قلب ما بگیری خود فروش
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEEMMESو چوپونzagros اون خواننده هائی نام بردی مثل جان لنونو..... همگی پاپ خون هستند. ودر هیچ کجای دنیا کنسرواتواری پاپ به اندازه کلاسیک پر اهمیت نیست.منظور من موسیقی کلاسیک بود.واستاد شجریان خواننده کلاسیک فارسی هستند یا اصیل .برای امثال شما ها شادمهر عقیلی مناسب تر.مخصوصا شعر دهاتیش برای تو zagrosواین موضوع را خود استاد هم میداند.ودر ضمن شما ها وارد بحث هنر نشید.خیلی سنگین تر. به عنوان مثال اگر فهمیدید .فرق بین دستگاه .و مایه .و گوشه در موسیقی اصیل چی هست .بعد وارد بحث هنر وسیاست شوید.
یکشنبه 4 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
oghab - فنلاند - هلسینکی مگر جان لنون وارد کار سیاسی نشد مگه خواننده های رپ مثل امینم,پوپک و.. سیاسی نمی خونن این چه حرفیه که شما می زنید...
یکشنبه 4 مهر 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
ARTEMIS - SW - فرانسه - پاریس. دوست بسیار عزیزم - زیاد خودت را با oghab - فتلاند درگیر مکن - متاسفانه. در سایت uk مزدور کم نبوده و نیستند . هدف اینها سلب فقط دیگر کاربرها . و سمپاشی کردن و تفرقه و توی اعصاب حقیقت گویان و مطلعین و اگاهان رفته و در ضمن خواندن و فهمیدن مخالفان دولت کودتائی و گرفتن مواجب خود. البته مارا ترسی نیست و محکم هم تااخر ایستادگی می کنیم . منظورم. ندادن بیش از حد اطلاعات به این نادانان است . بزار در بیخبری و بیهوشی فکری دینی شستشوی داده شده خود غرق باشند. کاری بااین جماعت فعلا. با بسته بودن اطلاعات و تحت کنترل بودن همه چیز در ایران بااین رژیم واقعا قرون وسطائی و ننگ نمیشود کرد. بموقع و ازادی ایران و با یک حکومت واقعی. دموکراسی و دادن اگاهی بمردم و نشان دادن اسناد و مدارک واقعی و بحث. و تبادل نظر مستقیم با روشنفکران در تلویزیون و رادیو ( مهم ترین ارکان جامعه) . خود بخود ملت هوشیار و اگاه خواهند شد. دوستدارشما - شما
یکشنبه 4 مهر 1389

اوس محمود - آلمان - برلین
آقای شجریان بگم بگم بگم نه نمی گم میدم شریعتمداری تو کیهان یه پرونده ایی برات بسازه که نیروهای خودسر بریزن در خونه ات/خواننده ایی که برا فلسطین نخونه که خواننده نیست .
یکشنبه 4 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
درود بر استاد
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ham .safarاینجا مرکز تبادل نظر نه پر گوئی وپر خاش به دیگران .تواول به اندازه یک هزارم علی رضا افتخاری به فرهنگ ایران خدمت کن بعد .پرخاش کن.در ضمن استاد شجریان استاد اوازه موسیقی ایرانیه .نه استاد علوم سیاسی.سیاست جدا از احساس می باشد.سیاست عا طفه ندارد.بجز تعدادی اندک چقدر بی خرد میان ونظراشون را با پرخاش گری بیان میکنند.بخدا قسم لایق اینگونه افراد رئیس جمهوری مثل خلخالی هم زیاده
یکشنبه 4 مهر 1389

shahab46 - المان - هانوفر
درود بر شرفت ای استاد. درد و بلات بخوره تو سر خودفروشان که همه دیگه انها را میشناسیم
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
Human Development Indexچوپان zagros رفتی به این ادرس یا نه.?از رو نرفتی ..?نظر خودت را بگو .نظر دیگران را رد یا تا ئید نکن.زندگی بوروژوازی را یاد بگیر ...
یکشنبه 4 مهر 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
استاد زنده باشی قهرمان تمام برنامه را دیدیم و همینجور اشک میریختم درود بر تو نامت بر بلندای نام اوران ایران نوشته خواهد شد.
یکشنبه 4 مهر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
odin - بلژیک - انتورپن. آفرین بر شما بسیار زیبا و گویا مطلب را بیان کردید.
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
homa.irچرا صفصته میکنی تا به حال دیدی که من به کسی توهین کنم.یانظر کسی را ردکنم.من فقط از خودم دفاع میکنم.چرا بی دلیل به کسی که با شماها هم نظر نیست میگوئید خائن.خائن به میهن بدترین دشنام است.ولی برای شما بی خردان.نه.من یکی از نزدکترین اعضای خانواده ام را رژیم اعدام کرده.من هیچ وقت از دین حمایت نکردم.من فقط واقعیت را که به ذهنم میرسد بیان میکنم .ایا این خیانت ات.خیانت ان است. که شما میکنید .به نام ازادی ازادی را میکشید.البته دوستان دانا هم در این سایت می ایند.مثل ان دوست گرامی از قطر که مثل شما ها با باد معده سخن به گزاف نمیگه.به یزدان که گرماخردداشتیم.کجااین چنین سرانجام بدداشتیم.
دوشنبه 5 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب . مزدور و نوچه احمدی نژاد . تو گفتی نیویورک !! ها ها ها اون نیوزویک بود نه روزنامه نیویورک تو سال 2010 که فنلاند اول بوده سالهای قیل هم همیشه فنلاند جزئ کشورهای برتر بوده از هر نظر. دو ماه تو فنلاند پیدات شده و یه ماهی هم میشه برای مزدوری اومدی این سایت نظر چرت میگی و دروغ. برو .. . از کی دفاع میکنی . اربابات تو دنیا اندازه یه گدا هم احترام ندارند چه برسه به خودت ساندیسی .بوی تعفن به مشامم میرسه گرفتی .؟؟ حالا میشه بگی ایران به برکت این شغالها و جنایتکارها با این همه معادن و منابع چه جایگاهی داره !؟؟ در کنار افغانستان و بورکینافاسو .!! به برکت شماها مزدوران ساندیس و سادیسمی . ضمنا شغل قبلیت رو اینفد نگو همه میدونند >> چکار بوده و هستی . چوپانی در اطراف سهند و سبلان اونم برات زیاد بوده. نمیدونم چرا مزدور شدی .!! میشه دلیلش رو بگی !؟؟؟
دوشنبه 5 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . قوچعلی من طرز فکر جان لنون را گفتم مهم اینست که بر ضد جنگ ویتنام اهنگ خواند موزیک پاپ راک کلاسیک همه جای خود را دارند هیچکدام بر دیگری برتری ندارد--- فرض کن دستگاه را ندانم شنیدن و درک موزیک چه ربطی به فهم دستگاه دارد موسیقی را هم میخواهید مثل دین ننگینتان زور چپان کنید????کور خوانده ای بی سواد رژیمی. homa-ir - المان - ّهامبورک . هما جان??? اخر این افلیج های فکری با چرندیاتشان فکر می کنند ادمی شده اند از پشت کوههای قم و خرابخانه ی فیضیه به خارج امده پولی میگیرند و برای اربابشان دمی تکان می دهند -مرگ بر دینشان که مرگ ایرانی بود خاک خود را پس خواهیم گرفت مطمئن باش . شاد باشی
دوشنبه 5 مهر 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
درود بر شرفت استاد
دوشنبه 5 مهر 1389

mehrdad2004 - کره جنوبی - سئول
چه مرد بزرگی خدا حفظت کنه که در حمایت واقعی ازملت حرف میزنی خیلی حال کردم این کلیپ ویدیو رو از استاد دیدم.
دوشنبه 5 مهر 1389

maiden666xx - فرانسه - پاریس
دردو بلات بخوره تو سره کمونیستهای وطن فروش.
دوشنبه 5 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMMESموسیقی کلاسیک با پاپ یاغیره خیلی فرق داره برای همین ارزش بیشتری داره.این راکه من میگویم .. یاسین خواندن است.ولی در ضمن تواگر موسیقی میهنت که به گفته خودت قلبی اکنده از مهرش راداری نشناسی پس قسمتی از فرهنگ خودت را نمی شناسی.واگر شخصی تاریخ و فرهنگ نیاکان خود را نشناسد.کور مغزی بیش نیست.برو با هم تراز خودت بحث کن با اون چوپونه zagros.
دوشنبه 5 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
درود بر استاد که واقعا انسان دوست و دلیر تشریف دارند. اصلا موسیقی زبان دل انسانهاست. زبان عشق. فرهنگ.شادی.غم وبالاتر از انها زبان اعتراض هست.زبان تحسین ولی نه زبان چاپلوسی و حمایت از ظلم.
دوشنبه 5 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosحالا که ضایع شدی حرفتو عوض نکن.گفتم از لهجه نوشتنت معلومه چوپونئ.وازاین به بعد نظر خودت رابگو بانظر دیگران کاری نداشته باش .باز میگم زندگی بورژوازی را یاد بگیر.کاکا
دوشنبه 5 مهر 1389

Ahoora Mazda - نیوزیلند - آوکلند
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس. دستت درد نکنه با این جواب منطقی و دندان شکن به این ساندیس خور وطن فروش oghab - فنلاند - هلسینکی. این وطن فروش oghab ایرانی نیست چون از شکنجه و تجاوز به هم وطنانش لذت می بره و طرفداری می که. نا گفته نماند که همه ساندیس خورهای این سایت یک نفر مزدور هست با نام کاربری متعدد
دوشنبه 5 مهر 1389

YAS ABI - بلژ - برسل
تیتر اشتباه است ایشان از اقای خمینی انتفاد نکرد از اقای احمدی انتقاد کرد.بی بی سی با این روش استاد رامنزوی میکند. استاد اشتباه میفرمایند. جمهوری اسلای همان اول با موسیقی کنار امد. ایشان هم سالها در ایران اواز خوانده و پخش شده. یکبار در خارج من هم بودم وقتی بعضی به اقای خمینی توهین کردند سالنراترک کرد. با اقای احمدی نژاد مخالف است که خوب طبیعی ست.
دوشنبه 5 مهر 1389

raef_romantic - ترکیه - استانبول
درو بر شرف مقدست از وجود همچین هنرمندی احساس غرور میکنم و به ایرانی بودنم بیشتر از گذشته افتخار میکنم.
دوشنبه 5 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
YAS ABI - بلژ - برسل . رژیمی ننگین..خمینی سر دسته ی قاتلان بی هویتها و بی شرفها بود و مسبب اینهمه فاجعه شرم کن بینوای فکری گوربابای همه ی ملایان از خمینی تا پائین و طرفداران خنگ او.
دوشنبه 5 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
این مبحثی است که برای بعضی ازدوستان قابل هضم نیست .ولی سعی میکنم به نحوی توی کله پوکتان فروع کنم .فرق بین یک خواننده پاپ با اصیل پاپ به اقتضای زمان تغییر میکند .برای مثال موزیک 30 سال پیش پاپ چه ازلحاظ شعر وچه از لحاظ هارمونی باامروز خیلی تفاوت دارد به همین دلیل بعضی ها فقط برای پول بیشتر با خواسته های زمانی مردم حرکت میکنند.مثل ابی خلیج فارس را می خونه بعد میگه خواستم غاتوق نونم بشه قاتل جونم شده.یا جای دیگه یکی میخونه الله اکبر خمینی رهبر.و کس دیگه می خونه ایران زیر سایه داراست .یاران منشینید خموش.یا جان لنون تصور دنیای بدن جنگ را میخونه.یا مایکل جکسون ما دنیا هستیم میخونه.....ادامه
سه‌شنبه 6 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
تمام این نوع موسیقی مقطعی است(پاپ)ولی موسیقی کلاسیک یا سنتی وترادیشنال.هیچ وقت تغییر نمیکند.یعنی باخ .ویوالدی.مندلسون.وو.محمد عبدالوهاب.ریاضالسنباطی.ابوالحسن صباح.روحالله خالقی..تغیردادن در اینگونه موسیقی به دید اساتید فن غلط است به همین دلیل اینگون موسیقی اگر همراه با شعر باشد.باز به زمان کاری ندارد.مثل اپرا یااشعار درویش یا احمد رامی .واستاد شجریان یکی ازاین گونه ها هستند اصالت دارند.وبهترین کار استاد همان ربائیات خیام با صدای بزرگ مرد ایران احمد شاملو وموسیقی فریدون شهبازی واواز استاد شجریان...ادامه
سه‌شنبه 6 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
گویند که دوزخی بود عاشقو مست .قولیست خلاف دل بران نتوان بست...یا دوران جهان بی می وساقی هیچ است.بی زم زمه ساز عراقی هیچ است ...و اینگونه اشعار .از حکیم عمر خیام .به خمینی یا شاه یا غیره ربطی ندارد.این جهان بینی است.ملتی با اینگونه بینش هیچ وقت ولی فقیه نمی خواهد.بهتر بود استادشجریان شاهنامه فردوسی با ارکستر سمفونی تهران با موسیقی فرهاد فخرالدینی اجرا میکرد.به غیر ازاین امثال شجریان ما زیاد داریم تجربه بانو مرضیه برای استاد باید کافی باشد.این بحث بسیار طولانی ست در چند سطر نمی گنجد.امیدوارم اگر نظری دارید سازنده باشد نه از روی .....
سه‌شنبه 6 مهر 1389

afshin_tt - انگلیس - لندن
هالا هر چی.......ولی نامردی کرده که دعای ربنا رو از همین مردمی که ایشون خودشرو صداشون میدونه محروم کرده
سه‌شنبه 6 مهر 1389

afshin_tt - انگلیس - لندن
هالا هر چی.......ولی نامردی کرده که دعای ربنا رو از همین مردمی که ایشون خودشرو صداشون میدونه محروم کرده
سه‌شنبه 6 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
درودبر استاد پراوازه ایران - و درود برشرف و غیرت جوانمردیت - استاد پرارزش. درقلب ماایرانیان عاشق ایرانمان جای داری .
سه‌شنبه 6 مهر 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
درود بر استاد شجریان
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

homa-ir - المان - هامبورک
اوس محود - المان - برلین. پس به شعار ملت ایران در تظاهرات 22 خرداد توجه کن --------------------------نه غزه - نه لبنان جانم فدای ایران = استاد شجریان , خواننده پراوازه و جاودانه ایران است نه فلسطین - همانا رهبرت و رئیس جمهوری کودتائی شال فلسطینی بگردن میاندازد . کافی است - ننگ بررهبرت و مموتی عربده. کش فلسطین
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
oghab - فنلاند - هلسینکی . خودت کله پوکی نه دیگران..اسلامت موسیقی را حرام کرده جز عرعر موذن انوقت توی اسلامی اینجا در باره ی موسیقی قلمفرسائی می کنی نخیر اقا همانگونه که موسیقی خدایان موسیقی چون موتزارت بتهوون.باخ.چایکوفسکی از غرب و راوی شانکار و عبدالوهاب و ام کلثوم و عبدالحلیم حافظ از شرق هر یک از استادان موزیک چه کانتری چه الکترونیک چه سنتی .پاپ و راک جایگاه خود را دارند ولی توی بی سواد اسلامی هنوز نمی دنی شجریان با ابی داریوش پریسا با گوگوش -قمرالملوک با هایده -اندره بوچلی کاروزو با مایکل جکسون- پینک فلوید با سیناترا در یک ترازوی سلیقه و خواهان نیستند هر کدام به جای خود در صف بالای موزیک و صدا...تو دعای کمیل و صحیفه ی سجادیه ات را بخوان وارد معقولات نشو بی سواد اکابری.دو ماه است قدم نحست را به سایت گذاشته ای شده ای صاحبخانه.کوررررررررر خوانده ای.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMMESنام بردن کاری نداره .درک مطلب مهم است.تو همون ولایتی که هستی برو ببین وارد شدن به کنسرواتواری کلاسیک چقدر تفاوت داره تا پاپ اکادمی یا راک یا غیره .به همین دلیل موسیقی کلاسیک خود یک جهان دیگریست.ودر نهایت کدام موسیقیدان یا اواز خوتن کلاسیک وارده معقوله سیاست شده?چرا کارهای ناسیونالیستی انجام شده ولی نه سیاسی .سیاست در عرصه عشق نمیگنجه ...
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMMES در ضمن این مثال هایئ که گفتی مثل اینه که بگی .سیب وپرتغال و گلابی و ران گوسفند.و سیرابی اصلا مثال های تو ربطی به هم نداره در ضمن موذن زاده اردبیلی یکی از اساتید بزرگ موسیقی ردیف بوده و شجریان یکی از بهترین قاریان قران هم هست .پس لطف کن باده معده ول نکن سردرد گرفتیم.
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ARTEMMESاین تیمارستان روانی که مملو از بیماران افسرده وبازنده زندگیست از ان خودتان . ایران مسیر اقتدار خودش رو میره در تمام زمینه ها .وشما مسیر فلاکت ونکبت زندگی در غربت راخدا شماها را بیامرزه انال الله وانا علیه راجعون
چهار‌شنبه 7 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.