هویت زن به قتل رسیده پس از ۷ سال هنوز کشف نشده است


هویت زن به قتل رسیده پس از 7 سال هنوز کشف نشده است

هویت زن میانسالی که 7 سال از قتل وی می‌گذرد هنوز کشف نشده و پلیس از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی هویت وی را گزارش کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در ساعت 6 بامداد روز 31 خرداد سال 82 خبر کشف جسد زن میانسالی در دهکده توحید، در داخل گندم زاری در اتوبان بهشت زهرا به کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی شهرستان ری، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، علت مرگ فشار بر عناصر حیاتی گردن توسط جسم سخت قابل انعطاف اعلام شد. با گذشت چند روز از کشف جسد، کارآگاهان اداره دهم با وجود بررسی پرونده‌های مطروحه در سطح کشور در خصوص فقدانی یک زن میانسال، به هیچگونه گزارشی که حکایت از اعلام فقدان زنی حدوداً 40 ساله با قد تقریبی 165 داشته باشد، دست نیافتند.

با گذشت چند سال از تحقیقات انجام شده و عدم شناسایی هویت مقتول، با بازسازی چهره مقتول تصویری از چهره این زن در اختیار کارآگاهان قرار گرفت اما این کار نیز نتوانست اطلاعات جدیدی در خصوص هویت وی در اختیار کارآگاهان قرار دهد.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: با توجه به عدم شناسایی هویت این زن و با صدور دستور انتشار تصویر بازسازی شده از چهره وی، از همه شهروندانی که نسبت به شناسایی هویت احتمالی این زن اقدام کرده‌اند دعوت می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055427 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
حالا چه عجله ای دارید. می گذاشتید بیست سال دیگر تصویر را منتشر می کردید.
یکشنبه 4 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.