در خواست ایرنا از قوه قضائیه: نگذارید خاطرات زندانی ها منتشر شود

 
در خواست ایرنا از قوه قضائیه: نگذارید خاطرات زندانی ها منتشر شود

ایرنا، با انتشار یادداشتی خطاب به دستگاه قضائی تحت عنوان "تساهل و تسامح قوه قضائیه قابل اغماض نیست" خواستار جلوگیری از اقداماتی از قبیل انتشارنامه زندانیان سیاسی خطاب به مسئولین نظام یا مسئولین بین‌المللی و خاطرات آنها شد. در یادداشت این خبرگزاری آمده است: "سیری در قوانین موجود کشور و دنیا نشان می‌دهد که در هیچ جا امکان تداوم جرم زندانی در زندان و همچنین تبعیض میان زندانیان سیاسی و غیرسیاسی به رسمیت شناخته نشده است".

خبرگزاری جمهوری اسلامی این یادداشت را با این سئوال به پایان برده است که "آیا بهتر نیست با اتخاذ تدابیری ضمن تلاش برای اصلاح مجرمان زندانی و بیماران سیاسی، از سوءاستفاده بیگانگان جلوگیری کنیم؟"

Danilprimmer - بریتانیا - لندن
اره چرا کثافت کاریهاشون رو بشه؟ بیچاره اون والدین ای که داغ عزیز هاشون رو دیده اند خدا لعنت کنه اون خمینی دجال رو که کشوری رو به خاک و خون کشید امیدوارم که اتش به روحش بباره .
جمعه 2 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
بانوی اردیبهشت خوبی کجا هستی عزیز
جمعه 2 مهر 1389

farzandeiranam - ایران - تهران
بهتر است نام ایرنا از خبر گزاری به خبر زدایی عوض شود
جمعه 2 مهر 1389

farhad352 - ایران - تهران
آری خیلی بهتر میشد اگر همین امروز آخوند مرگی میامد و تمامی پاچه خواران ذلیلش هم بدرک واصل میشدند
شنبه 3 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
آی هوار.. داد و بیداد .. آبروی نظام مقدس رفت!!! دست ولی وقیح رو شد.. مدیریت مموتی( مدیریت جهانی مموتی) زیر سوال رفت !!!! ننویسید . نگید .. نشنوید .. کور شوید .. لال شوید ... گور پدرت خمینی با این حکومتی که بنا کردی. نابود باد حکومت جور و جنایت ولی وقیح. پاینده ایران
شنبه 3 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.