واکنش حسین علیزاده به سخنان رامین مهمانپرست - ویدیو


واکنش حسین علیزاده به سخنان رامین مهمانپرست


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=ni8qfsVRnvI

iranjp - ژاپن - توکیو
اقای علیزاده همه جوره دمت گرم اینا از بی ابروئی حرف مفت زیاد میزنن .
جمعه 2 مهر 1389

bluestar - ایران - تهران
روزنامه کلمه منتشر شد . اولین شماره 1389/07/01 : https://static3.kaleme.com/newspaper/kaleme-01_07_1389_001a.pdf
جمعه 2 مهر 1389

احتراز - آلمان - دورف
دمت گرم
جمعه 2 مهر 1389

bad0o7 - المان - مونیخ
حسین علیزاده یک وطن فروش هستش پول بیت المال خورد رفت مرگ بر صانعی. مرگ بر موسوی . مرگ بر سید حسن خمینی. مرگ بر ............ مرگ بر.................. مرگ بر.................... و مرگ بر هر کسی که ضد ولایت فقیه باشه!هرکسی که میخواد باشه!. تا زنده ایم رزمنده ایم.
جمعه 2 مهر 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بسیار منطقی و حقیقی. آفرین بر شهامت درک و وجدان درست شما.
جمعه 2 مهر 1389

priyanka_fin - فنلاند - هلسینکی
ای ول. خوشم اومد .آقای علیزاده، در جایی که ما مشغول تحصیل هستیم اونجا پسرتون با جرات و بسیار دلیر بر علیه جمهوری اسلامی دارن تبلیغات می‌کنن. آفرین
جمعه 2 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
آقای علیزاده کار خوبی کردید به این رژیم جور و فساد پشت کردید .اینا 30 سال همین چرندیات رو میگن و کسی باورشان ندارد. اگر اسم جاسوسان سفارتی و مزدوران رژیم که در سال چند بار به ایران برای جاسوسی میرند و هموطنانشان را به ساندیسی میفروشند ،منتشر میکردید خیلی بهتر میشد. تا مزدورانی مثل عقاب و اناناس از فنلاند برای همه ما شناسائی میشدند. این عقاب بیسواد دوباره میاد میگه روزنامه هلسینکی سانومات فنلاند هم همین رو نوشته ،با اون مغز فندوقیش فکر میکنه ایجا هم ایرانه که روزنامه ها و تی وی دست حکومت باشه و هر چی بخوان غیر حقیقت بنویسند.
جمعه 2 مهر 1389

وکیل دادگستری معلق سیاسی - انگلستان - لندن
آقای علی زاده خدا پشت و پناهت..
جمعه 2 مهر 1389

benyamin2009 - سوئد - نورشو پینگ
درود بر شما برادر حمید و خواهر نلی :. من مسعود هستم که از سوئد صحبت کردم با اسم مستعار بنیامین,. شماره تماس من : ........امیدوارم بتونم خدمتی انجام بدم. با سپاس و ادب. مسعود
-----------
کاربر گرامی
درج شماره تلفن یا ایمیل در بخش نظرات مقدور نمی باشد.
با تشکر
جمعه 2 مهر 1389

bavaffa - اذربیجان - باکو
خائن همین .خودتو با مردم در یک صف نذار در ضمن نامه 15 ماه پیش نامه دستت بود حالا دیدی پولی که بهت دادن کم به اونا خیانت مکنی و در صف مردم میایستی . امثال تو مارا به این روز کشاندن. مکتبت مکتب خیانت برو خانوادتو در اروپا .. جمع کن .ایرانی عرب نیست .
جمعه 2 مهر 1389

shirzan - آلمان - برلین
bavaffa - اذربیجان - باکو / هموطن عزیز مهم این نیست که چه وقتی آدم به این رژیم خونخور پشت کنه مهم اینه که زمانی این کار رو بکنه لعنت بر خمینی ولی این حرفش بد نبود که معیار حال فعلی افراد هست
جمعه 2 مهر 1389

h.k - دانمارک - اودا
اقای علیزاده یکی ازایرانیان عدالتخواه باشرافت,طرفدار ازادی کشورش میباشد.وافرادی مثل ایشان ,,ظلم وجوروجنایت جمهوری اخوندی راخیلی بهتر ازما که اواره بیعدالتی وخیانت این جنایتکاران هستیم به جهانیان افشا واثبات میکند.ودرودبه شرفشان,,رامین مهمانپرست چراعلت اوارگی 5000,000 ایرانی راتوضیح نمیدهد.
جمعه 2 مهر 1389

caspian41 - استرالیا - سیدنی
bad0o7 - المان - مونیخ نقطه چین ها رو پر میکنم مرگ بر تو و کلیه ...های اسلامی
جمعه 2 مهر 1389

maziyar_london - انگلستان - لندن
به امید ازادی ایران از دست اخوندهای جنایتکار و مرگ بر هر کسی که ولایت فقیه باشه!هرکسی که میخواد باشه.
جمعه 2 مهر 1389

bavar88 - هلند - امستردام
علیزاده خیلی خودت را تحویل گرفتی...بابا انقلاب ایران ریاست جمهوری را به دست بنی صدر هم سپرده بوده و اون هم در رفته بود. شما که دیگه چیزی نبودی...به قول خودت از ذات ادمها که نمی شه باخبر شد...از کجا معلوم که از اول این نیت را نداشته بودی و دنبال فرصت می گشتی....برو برو جلو بوق بزن...دریای مواج انقلاب هر چند از گاهی باید لجنهای مثل تو را بیرون بریزد تا ذلال و شفاف بماند.
جمعه 2 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
bad0o7 - المان - مونیخ ..زیادی ساندیس شهادت تناول کردی
جمعه 2 مهر 1389

a_bamdad - ایران - تهران
bad0o7 - المان - مونیخ . باش تا صبح دولتت بدمد!تو که بنیاد فکری واسه عقیده و حرفات نداری و چند وقت دیگه که مواجب مزدوریت قطع شه همه این مرگ بر ها رو حواله مموتی و علی گدا می کنی.
جمعه 2 مهر 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
آقای علیزاده گرامی از پیوستن شما به جنبش آزادیخواهی مردمی سبز سپاسگزارم و به شما و تمامی آزادیخواهان وفادار به ملت بزرگ ایران درود می فرستم. یقین دارم که ملت بزرگ و ستمدیده ایران این حرکت شجاعانه ات را ارج نهاده می ستایند. شاد و سربلند باشی هموطن. در این جنگ نابرابر پیروزی از آن ملت بزرگ ایران است.
جمعه 2 مهر 1389

reza70 - سوئد - استکهلم
دمت گرم و توف به .... اخوندی که شرف و وجدان نداشته و ندارند . پاینده ایران و ایرانی
جمعه 2 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
اقای علیزاده خودت رو ضایع کردی سعی نکن توجیه کنی.جمهوری اسلامی سالهاست که حقوق شهروندانش را ندیده میگیره.همون زمان که تودر وزات خارجه گزینش شدی .اوج این بی عدالتی ها بود.چرا حالا تو مخالف سیاسی شدی?عیب بعضی ها اینه که شعور مردم را به هیچ میگیرند.ومثل کبک سرشونو تو برف میکنن.
جمعه 2 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
ننگ بر خائن حالا از هر قوم در هر پست در هر مکان.zagros چوپان تو از کجا میدونی که من جاسوس رژیم هستم .من یک بار گفتم رهبرانی چون رضا فاضلی و بهرام مشیری.لازمه ایرانه .ولی می بینم این چنین ملتی مثل تو سوپر این چنین حکومتی هم از سرش هم زیاده.پس ببند.... خوب.تو میتونی تا زنده ای غلام حلقه بگوش فنلاند گدا باشی به من چه ولی برو روزنامه بخون وبی خود رگ سوپریت گل نکنه.خدایی حالم به هم خورد .چه مردمی
جمعه 2 مهر 1389

omidefarda - استرالیا - ملبورن
bad0o7 - المان - مونیخ - تو یه مزدور جاسوس و جیره خوار رژیم جور و فساد و تجاوز هستی پس بهتره خودتو بیش از این اینجا ضایع نکنی. مرگ بر جمهوری اسهالی و ولایت وقیح و تمامی دستمال بدستهای ساندیس خورش. حالا بهت پیشنهاد میکنم که بری بشینی روش و خوب بهش فکر کنی که بینی چی به چیه!!!!
جمعه 2 مهر 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
bad0o7 - المان - مونیخ ,,خودت وطن فروشی خودت از پول بیت المال مردم در خارج صرف میکنی مرگ بر خاعنه ای. مرگ بر مموتی . مرگ برخمینی جنتی احمد خاتمی تمساح یزدی شریعتمداری وهمه خود فروشهای دیگری که مثل تو سنگ رژیم وقیح را به سینه میزنند. مرگ بر ........... مرگ بر................. مرگ بر................... و مرگ بر ولایت وقیح آخوندی!هرکسی که میخواد باشه
جمعه 2 مهر 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
bad0o7 - المان - مونیخ مگه تو مرده شوری که آرزوی مرگ همه رو میکنی!!! توی آلمان که مرده شور لازم ندارند!!! در ضمن اگه تو رزمنده ای پس توی مونیخ چیکار میکنی؟!!! امثال تو رزمنده هایی که با دلارهای نفتی توی اروپا ول میگردند کم نیست ولی ترا بخدا برای ما لاف نیا که امثال تو رو خوب میشناسیم و میدونیم که هم از توبره میخوری و هم از آخور. اگه تو رزمنده هستی میتونی آدرست رو اینجا بنویسی تا بچه های مونیخ یه حالی بهت بدن تا رزمندگی یادت بره. مرگ بر ولی وقیح و مزدوران جنایتکارش. پاینده ایران
جمعه 2 مهر 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
bad0o7 - المان - مونیخ:رزمنده اونم در المان!?جوک میگی حاجی!?lol
جمعه 2 مهر 1389

m.mohajer - المان - ماینز
bad0o7 - المان - مونیخ 20% خجالت بکش وجدان داشته باش ازاده باش.......
جمعه 2 مهر 1389

baran_fin - فنلاند - واسا
درود بر شما آقای علیزاده....درود هموطن...امیدوارم موفق باشید....همه با هم هستیم پیروزی نزدیک است...
جمعه 2 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
اگر جاسوس . مزدور نباشی از احمدی نژاد طرفداری نمیکنی >. چوپان هم خودتی هز چند که چوپان هزار برابر با کرامت تر از تو مزدور میباشد تو که از یه دیکتاتور جنایتکار طرفداری میکنی. فنلاند گدا نیست بچه تو گدایی که برای ساندیسی مزدوری میکنی. این فنلاند یدون نقت و گاز یکی از مرفه ترین کشور های دنیاست این نخوندی تو هلسینمی سانومات 2010 که اول شده این ایران هم به برکت آخوند ها و مموتی عزیزت یکی دو ردیف بالاتر از بورکینافاسو و افغانستان . میتونی بری ویکی پدیا اگر سواد داری !!. اگر اینقد از مموتی و جمهوری اسلامی خوشت مییاد چرا برنمیگردی . افرادی کثل تو مایه ننگ ایران و ایرانی هستند. فقط کافی نظرات را بخونی تا بفهمی چقدر مایه تنفر و انزجار هستی.چندش آور مثل مموتی دلقک.
شنبه 3 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosاین مطلبی رو که میگی مال ماه پیش بود.که توی این سایت هم امد.وگفته نیویورک تایمز بود نه هلسینکی سانومات.در سال 2009 فنلاند 13 بود وسوئد سوم.2008 فنلاند 12 بود سوئد سوم والی اخر.در ضمن من اینجا خونه شخصی دارم که مطمئنم تو نداری .ولی اینقدر دم از این کشور نمی زنم.ولی توچوپون.انگار ارث پدر جدت این مملکت.
شنبه 3 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب . این آمارت مثل مموتی عزیزت . در سال 2009 بهم بگو کجا 13 لینک بده مثل من با مدرک . !! الکی از خودت نشر کذب نکن بی سواد. خونه شخصی بخور تو سرت دیکتاتور زده بهکم مطالعه کن اونم که 2010 نوشته بود نیوزویک بود نه بیویورک تایمز برو بمیر. https://www.njavan.ir/forum/showthread.php?t=28723. بهداشت، آموزش و نوآوری ایران در رتبه 94 دنیا / فنلاند برترین کشور. بهداشت، آموزش و نوآوری ایران در رتبه 94 دنیا / فنلاند برترین کشور رتبه بندی جهانی Legatum Prosperity Index موسسه لگاتوم که میزان رفاه را از دیدگاههای مجزا در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار می دهد گزارش سال 2009 خود را در حالی ارائه کرد که ایران رتبه 94 این لیست 104 تایی را از آن خود کرده است.
شنبه 3 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب و اینم از 2008 با لینک معتبر بهتر ه مثل احمدی نژاد دروغگو چرند نگی . 2008 فنلاند 12 نبوده . کشور دانمارک در فهرست سال 2008 صدرنشین شده است. این کشور توانسته است سه پله نسبت به سال گذشته صعود کند. ایرلند (با 19 پله صعود در رتبه 2)، فنلاند (با چهار پله صعود در رتبه 3)، ایالات متحده (با 3 پله سقوط در رتبه 4) و انگلستان (با 5 پله صعود در رتبه 5) به ترتیب صدر این فهرست را به خود اختصاص داده اند.
شنبه 3 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
عقاب رئیس نوکیا !!!!!!!!!!!!! نمیدونم تو چه جوری اینجایی. شک دارم فکر کنم جای تو داخل ایران باشی از دور اسم اینجا رو شنیدی . اینم 2010 با لینک > جوابی داری .اینجا کشور بابام نیست اما میخوام دروغات رو کنم .بچه پرو. https://foroshbiz.parsfa.com/post-78303.html
شنبه 3 مهر 1389

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
oghab - فنلاند - هلسینکی ساندیس خور تو خودت را با چوپان مقایسه میکنی.تو ساندیس خوری و معناش را هم خوب میدونی چیه.
شنبه 3 مهر 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
اوه اوه چه خبره اون بالا ^ چه بوی سوختنی راه انداختن این اقایون ساندیس خور . شماره اتش نشانی سایت چنده لطفا' یکی تلفن کنه بیان اینارو با یه افتابه اب خاموش کنند .
شنبه 3 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagros Human Development Indexچوپان دروغ گو .لازم نیست مدرک رو کنی برو تو همین سایت 10 کشور اول دنیا بعد ..نوکر صفت دیگه هم مزاحم اوقاتم نشو خوب .کاکا
شنبه 3 مهر 1389

خرمگس سبز - ایران - تبریز
bavar88 - هلند - آمستردام --- استاد حسین علیزاده از هنرمندان پرافتخار کشورمون هستند که از سال های قبل از انقلاب 57 تاکنون به موسیقی این مرزوبوم خدمت کرده اند. روشنفکری و آزادیخواهی ایشون هم موضوع جدیدی نیست و به قدمت سابقه هنری ایشون و شاید هم بیشتره. شما نباید چنین هنرمندی رو با یه سیاستمدار مقایسه کنید. راستی ساندیستون سرد نشه...
دوشنبه 5 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.