سخنرانی امروز محمود احمدی نژاد در سازمان ملل - ویدیو

 

سخنرانی امروز محمود احمدی نژاد در سازمان ملل


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=jFgqC8Y1KAE

بخش دوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=rO4lX95IUiM

بخش سوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=s5gafV1inHk

بخش چهارم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=EcbDbktqP4M

 

Danilprimmer - بریتانیا - لندن
خیلی رو داری. اولش کل قران رو خواند. برای همین که اکثر خارجی ها فکر میکنند ما نسل اریایی عرب هستیم به خاطر این چرندیات که این احمقها بلغور میکنند.
جمعه 2 مهر 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
من نمیدونم اون 3 دقیقه اول که عرعر کرد چطوری ترجمه کردند
جمعه 2 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
دمت گرم احمدی نژاد حرف حق رو قبول دارم خوب زدی تو حال امریکا و غربیها
جمعه 2 مهر 1389

solomon2117a - اکراین - کیف
دمت گرم احمدی نژاد
جمعه 2 مهر 1389

dorsa shooter - انگلستان - کمبریج
واقعا برات متاسفم برات بریتانیا گلاسکو که توی عمرت کتاب نخوندی و از جنس..احمدی نژاد قاتل و دروغگو هستی.بدبخت من وقتی کلاس پنجم ابتدایی بودم از این انشاها می نوشتم.
جمعه 2 مهر 1389

بچه تهرون - ایران - تهران
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو . حرفاش به شرطی درسته که خودش نوکر امریکا و غرب نباشه تا حالاش که همه جوره باجشو داده.
جمعه 2 مهر 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
برای اینکه 4 روز بیشتر راس قدرت بمونه جوانان ایران را به خاک وخون کشید حالا داره حرف از انسان وانسانیت میزنه...
جمعه 2 مهر 1389

اوس محمود - آلمان - برلین
دکترا بهم گفتن که من بیماری یبوست در افکار و اسهال در گفتار دارم من که تا حالا نفهمیدم این چه جور بیماریه
جمعه 2 مهر 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
مردک دیکتاتور خودشم نمیدونه چی میگه .از رو ورقه میخونه مثل دانش آموزانی که در دوره راهنمائی از رو ورقه انشائئ رو میخوندند که خودشونم نمیدونستند چی نوشتند فقط باعث سردرد دیگران میشدند. صندلیهای خالی مموتی رو تشویق کنید.!!!
جمعه 2 مهر 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
اگه صندلیها هم پا داشتن فرار می کردن!!
جمعه 2 مهر 1389

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
دمت گرم.
جمعه 2 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
rojan_d - بریتانیا - گلاسگو . solomon2117a - اکراین - کیف . اگر اسلامی و رژیمی عقب افتاده نبودید از او دفاع نمی کردید هر دوی شما بی رگ تشریف دارید که از قاتل بیش از 100 جوان ایرانی در تابستان گذشته دفاع می کنید ننگ بر شما.
جمعه 2 مهر 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
کوروش اسوده نخواب برو سازمان ملل یک پس گردنی نثار این الدنگ بکن!
جمعه 2 مهر 1389

bavar88 - هلند - امستردام
براستی اشک در چشمان انسان با این حقایق جاری می شود این صدای احمدی نژاد نیست این صدای حق است که از زبان اون جاری می شود و یاری دهنده می طلبد.
جمعه 2 مهر 1389

rojan_d - بریتانیا - گلاسگو
من نه طرفدار احمدی نژاد هستم و نه طرفدار جمهوری اسلامی ام احمدی نژاد اینجارو درست حرف زد حرف راست هم راسته لازم نیست کسی رو که دوست ندارم اما حرف راست زد بگم نه حرفش غلطه
جمعه 2 مهر 1389

farhad352 - ایران - تهران
مرتیکه ابله تو چرا از بزرگترین و خونبارترین جنایت آمریکا در سال 57 صحبت نکردی سالی که با توطئه آمریکا ، جیمی کارتربویژه ابراهیم یزدی وطن فروش و روی کار آمدن خمینی دجال سخن نگفتی!. تو چرا از کشتار دینی وگردن زنی که بدست محمد و علی و سایر ابلهان انجام شد وهنوز به نام اسلام در ایران عزیز ما بدست پاچه خواران اسلامی و در جاجا های ممالک اسلامی انجام میشود نگفتی. به گمان تو مردم دنیا فقط چشم و گوش خود را به دهان ابلهی چون تا تو به آنها راه نشان دهد؟. قدری خودت را در آیینه ببین و باور کن که کسی نمیتواند از خودت ابله تر و نفرت انگیز تر باشد. در تمام دنیا نمیتوان کسی را یافت که چون تو مرتیکه بی آبروسلطان دروغ و بنیرنگ فریب و حقه بازی باشد!
جمعه 2 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
reza_persian - نروژ - تنسبرگ . اولا رضا کجا پرشین کجا// نام کاربری را بگذار رضا عربین تا منطبق با افکارت باشد!!ننگ بر تو که به یک قاتل می گوئی دمت گرم از اعوان انصار او هستی که چنین نوشتی.
جمعه 2 مهر 1389

hossein_ahadi95 - کره جنوبی - سئول
ایول
جمعه 2 مهر 1389

gilak - المان - کلن
به عمل کار براید به سخنرانئ نیست.به نظر مردم ایران احرام نمیزارئ.بعد به نمایندگئ از طرف مردم ایران به قران و انجیل ا حترام میزارئ.با با سنگ پا بره توی.....المان کلن
جمعه 2 مهر 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
maryam-germany-71 - المان - برلین. looooooool
جمعه 2 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
بااین سخنرانیت مهر پیروزی رو در کارنامه ریاست جمهوریت زدی .درود بر تو
جمعه 2 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
6.6.2006روز تولد پسر شیطان و روز شروع مبارزه مردان خدا با اوست.اگر باور ندارید بای بل را بخوانید.یا ازیک کشیش بپرسید.درود بر احمدئ نژاد درود درود.
جمعه 2 مهر 1389

dentist_amir - انگلستان - لندن
ای ول بالا خره یکی بیدا شد حرف حق رو بزنه و از هیج جیزی نترسه اگر کسی بتواند هویت ایران رو حفظ کند اونم همینه
جمعه 2 مهر 1389

negar_uk - انگلیس - لندن
افغانستان_فلسطین_عراق_پاکستان و لبنان از شهرهای ایران بود که من نمیدونستم؟ یا وکالت تام دادن به ایشون که احقشون دفاع کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جمعه 2 مهر 1389

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
آفرین که اینقدر صریح وواضح حرفهاش رو زد . آفرین . شجاعتش قابل تحسینه , بابا ایوالله شیر مادرت حلالت . اینکه واقعه۱۱ سپتامبر توطئه طراحی شده آمریکا بوده درش شکی نیست . فیلمها و مدارکش موجوده , تلویزیونهای مختلفی در دنیا این مسئله رو تجزیه و تحلیل کردن و به نتیجه رسیدن , بحث جدیدی نیست . آمریکا از ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر , وبدون اگه هوس حمله به ایران عزیز رو بکنی تو آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس ذوبت میکنیم. آره آقاجون ویتنام دیگه ای راه میندازیم , سوسکت میکنیم , سوسک . حالا اگه جیگرشو داری ?!! بسم الله.
جمعه 2 مهر 1389

piade - ایران - تهران
حرف خوب و باید قبول کرد حالا هر کی میخواد بگه . دمت گرم آقا محمود . شپشهاش میارزه به کل هیکل موسوی و خاتمی و بقیه آخوند زپرتیها
شنبه 3 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
zagrosاصولا صفت نوکری اینه که حرف اربابشو بی چونو چرا گوش میکنه.من بهرام مشیری را خیلی دوست دارم.یک دانشمند.یک تاریخ دان .وو. ولی دلیل نمیشه که خطا نکنه . ودر ضمن خود همین استاد گفته که اوباما مایه ننگ امریکاست.یا استاد مرحوم فاضلی میگفت حسین اوباما که هردو در اشتباه بودند.پس دلیل نیست این افراد خطا نکنند. تازه جناب چوپان الدوله این انتخاب شخصی است.ومن احمدی نژاد را دوست دارم چون انسانیست صادق.به گوسفندات سلام برسون
شنبه 3 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
به مجمع سفارتیها خوش امدید.داشتن حد اقل 5 ایدی شرط ورود میباشد.
شنبه 3 مهر 1389

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ما مردم ایران هم از سازمان ملل می خواهیم که در مورد انتخابات پارسال ایران یک کمیته حقیقت یاب تشکیل و موضوع را بررسی کند . حال که احمدی نژاد در سخنرانی امروزش از سازمان ملل متحد خواسته است که با تشکیل یک کمیته حقیقت یاب ، در مورد واقعه 11 سپتامبر و حوادث بعد از آن از جمله جنگ افغانستان و عراق ( انگار این دو کشور خودشان نماینده ندارند و مثلاً عقلشان نمیرسد ! ) تحقیق کند ، ما بعنوان مردم ایران ( و بدون دخالت در مسائل هیچ کشور خارجی ) از سازمان ملل متحد خواستاریم که یک کمیته حقیقت یاب نیز مأمور تحقیق در مورد انتخابات سال گذشته ایران و وقایعی گردد که در پیامد کودتای انتخاباتی همین آقای احمدی نژاد بوقوع پیوست و علاوه بر خدشه دار کردن اعتماد عمومی مردم ، باعث از دست رفتن جان صدها تن از ایرانیان گردید و بسیاری نیز در زندان مورد شکنجه و تجاوز و نقض آشکار حقوق بشری شان قرار گرفتند و هنوز هم قرار می گیرند . این ، یک خواست عمومی است و بر سازمان ملل متحد است تا بعنوان مرجع و ملجأ حقانیت و حق طلبی کل جامعه بشری ، وظیفه قانونی خود را در قبال مردم ستمدیده و حق طلب ایران ادا نماید .
شنبه 3 مهر 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
فقط یه چیز میدونم احمدی نژاد از این ازادی بیانی که داره در کشور امریکا کاملا علیه خودشون استفاده میکنه یا ب عبارتی سو استفاده میکنه,و نکته دیگه اینکه اصلا تمام اینا که گفت و یه سری ساندیس خورم طرفداری کردن درست اما چرا ما باید مطرح کنیم که فکرمیکنم چند دلیل داره یکیش حرص امریکائیهارو در بیاره و باز تو اخبار صفحه اول باشه.
شنبه 3 مهر 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
و یه موضوع دیگه ای کاش دولتهای غربی هم مثل خودشون رفتار میکردن تا ببینن چه حالی داره مثلا داستان حسین و محرم امام زمون و جمکرون تا پرچم و پارازیت رو سیگنالشون, این رژیم لعنتی 31 سال بی احترامی کرده به همه. البته گاهی اوقات فکر میکنم که ما مردم ایران بدجوری توی مخمصه بازی سیاسی ایران و امریکا گیر کردیم ایران شده لولوی منطقه که تجهیزات نظامی به عربا بفروشن خلاصه پشت پرده خیلی خبرا هست که من نمیدانم.
شنبه 3 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خاک بر سر الاغت که فقط ابروی ایران را بردی
شنبه 3 مهر 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هر چی ادم احمق و بی شعور تحت تاثیر حرفهای این مردک خول و روانی قرار میگیرد از کوتاه فکری بعضی ها در تعجب هستم مگر چشم های کورتان ندید در ایران به خواهران و برادران ما اینها تجاوز کردند خاک بر سر میهن فروشتان
شنبه 3 مهر 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
dentist_amir - انگلستان - لندن . دندانپزشک دو زاری رژیمی باز پیدات شد..نمیدانم تا از عنتر موضوعی هست در باغ وحش اسلامی طرفدارانش باز و پا برهنه به سایت هجوم می اورند واقعا زهی وقاحت که تابستان گذشته فراموش و استخوانهائی که از گلهای پر پر شده باقیست ننگ نفرت بر شما بی هویتها بی غیرتها و تازیزاده های متعفن اسلامی.
شنبه 3 مهر 1389

Thea - نروژ - اسلو
oghab - فنلاند - هلسینکی دوست عزیز من کتاب مقدس رو خوندم وتحصیلات الهیلت در حد کشیش دارم و چیزی که شما گفتید رو تایید نمیکنم این فقط نظریه برخی سکتهاست.
یکشنبه 4 مهر 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
tehaنروژ.دوست گرامی من کتاب مقدس را نخواندم .ولی دقیقا همان روز به کلیسای کاتولیک ها درهلسینکی تماس گرفتم برای دانستن صحت این مطلب.وکشیشی به من جواب روشنی نداد که ایا درست است یاخیر فقط گفت.به درگاه پروردگار دعا کنید.وبه این مسئله زیادتمرکز نکنید.ولی دقت کنید بعداز این روز یعنی 6.6.2006چه فجایعی در کره زمین رخ داده .به هر حال ازشما بسیار سپاس گذارم
دوشنبه 5 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.