فال روز چهارشنبه ۲۲ سپتامبر - ۳۱ شهریور

 
فال روز چهارشنبه 22 سپتامبر - 31 شهریور

فروردین


امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

اردیبهشت


امروز فرقی نمی‌کند که چقدر برای عوض کردن نگرش‌های خود تلاش کنید، شما هنوز به منفی بافی باقیمانده از گذشته خود چسبیده‌اید. تغییر دادن آنها را فراموش کنید، به جای اینکه سعی کنید از تمام آنها دوری کنید بهتر است که به آسیب‌های قدیمی ‌خود فکر کنید و اجازه بدهید که به طور طبیعی و به مرور زمان از زندگی تان خارج شوند. تا فردا ظهر که ماه نشانه شما را ترک می‌کند رفتارهای غیر منطقی شما نیز کمتر می‌شود.

خرداد


امروزمحیط انرژی و توانایی مضاعفی به شما می‌دهد و یا اینکه شما را در مباحثه‌های غیر لازم قرار می‌دهد. به جای اینکه بر سر اختلافات جزئی بحث کنید، با ایده‌های بزرگ موافقت کنید و بعداً به جزئیات توجه کنید.

تیر


شما امروز احساس می‌کنید که دیگر وقتی برایتان باقی نمانده است و باید قبل از اینکه کار جدیدی شروع کنید کارهای قبلی خود را تمام کنید. انجام دادان کارهایی که دوست دارید مشکل است، چراکه یا وقت کافی ندارید یا امکاناتش را ندارید. امروز کم کردن برنامه‌های تان لازم و حیاتی است، پس تا خودتان را از پا نینداخته‌اید هرچه زودتر این کار را بکنید. سخت گیری‌های شما نسبت به خودتان شاید برایتان خوشی و تفریح زیادی به همراه نداشته باشد، اما شانس موفقیتتان را بیشتر می‌کند.

مرداد


الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل کاری نیست. شما احساس می‌کنید که وظایف زیادی دارید، در حالیکه احساسات و علایق‌تان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌کشاند. فقط یادتان باشد که نتایجی که امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه کردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد.

شهریور


امروز کار کردن روی چندین پروژه کار بی‌فایده و بی‌نتیجه‌ای خواهد بود، چرا که همه چیز درحل تغییر کردن است. به جای سخت گیری و پافشاری کردن روی بعضی برنامه‌های خاص، بهتر است انعطاف پذیر بوده و نسبت به هر موقعیت که جای پیشرفت دارد بی تفاوت نباشید. و این کار شما باعث افزایش سازندگی و خلاقیتتان می‌شود.

مهر


امروز زندگی شما دچار تغییر و تحول شده، چنانچه با دلیل و منطق قادر به درک این تغییرات نخواهید بود. با وجود این اگر کمی ‌ایمان و اطمینان داشته باشید اوضاع رو به راه می‌شود به عبارت دیگر اگر نسبت به اتفاقات به وجود آمده خوش بین باشید، از نتایج حاصله شگفت زده خواهید شد. اگر مجبور شدید کمی ‌از خواسته‌هایتان بگذرید ناراحت نشوید، چرا که این روزها به سرعت می‌گذرد.

آبان


شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

آذر


 شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشکل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌کنند که چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینکه با درگیر کردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رک گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عکس العمل نشان دهند، انتخاب اینکه این کار را به روز دیگری موکول کنید یا نه با خودتان است.

دی


شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید، از احساسات خود حرف بزنید.

بهمن


شما امروز کمی ‌مشکل مالی دارید. این مشکل می‌تواند خیلی ساده و بی‌اهمیت باشد مثل مواقعی که کیف پولتان را در خانه جا می‌گذارید و یا یادتان می‌رود از حساب بانک‌ تان پول بردارید. ولی اگر به مسائل مالی خود به اندازه کافی توجه نکنید همین مشکل ساده بغرنج خواهد شد. با اولویت‌بندی کردن برای مسائل مالی خود و اجتناب کردن از خریدهای بدون دلیل جلوی مشکلات مالی را از همین حالا بگیرید.

اسفند


شاید امروز چیزی یاد بگیرید که اعتقادات اصلی شما را تغیر دهد و این موضوع برایتان از اهیمت خاصی برخوردار است. حالا شما آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید و در عین حال به خاطر این تغییر دیدگاه ناگهانی تان دیگران را نیز شگفت زده کرده‌اید. اما شما با وجود اینکه شک و تردیدهایتان را مخفی کرده بودید، ولی مدت زمان زیادی در مورد این دیدگاه جدید خود تحقیق می‌کردید. حتی اگر با ایده‌های جدید خود وارد اجتماع شدید، بدانید که همیشه باید در حال تغییر کردن باشید.

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.