احمدی نژاد: حمله به ایران منجر به جنگ بی حد و مرز خواهد شد


احمدی نژاد: حمله به ایران منجر به جنگ بی حد و مرز خواهد شد

آقای احمدی نژاد پیشنهاد داد دهه آینده دهه مدیریت مشترک جهان نامگذاری شود

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران به رسانه های آمریکا گفت که حمله ایالات متحده آمریکا به ایران به جنگی منجر خواهد شد که حد و مرزی نمی شناسد.

آقای احمدی نژاد، روز سه شنبه ۲۱ سپتامبر، ۳۰ شهریور ساعاتی پیش از سخنرانی اش در مقر سازمان ملل متحد گفت که در صورت حمله به تاسیسات هسته ای ایران، آمریکا با جنگی رو به رو خواهد شد که "حد و مرزی" نمی شناسد.

به گزارش شبکه خبری ای بی سی این اظهارات آقای احمدی نژاد، در جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران و سردبیران رسانه های آمریکا و در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمایت آمریکا از حمله هوایی اسرائیل علیه تاسیسات هسته ای ایران مطرح شد.

آقای احمدی نژاد که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در کنفرانس "اهداف توسعه هزاره" که با موضوع مبارزه با فقر و با حضور سران کشورهای جهان تشکیل شده بود از "مدیریت مشترک جهان" سخن گفت.

او در سخنرانی اش ریشه اکثر گرفتاری هایی که بشر امروز با آن مواجه است را "مدیریت غیر دموکراتیک و ناعادلانه در جهان" دانست.

آقای احمدی نژاد، همچنین پیشنهاد داد که سازمان ملل متحد، دهه آینده میلادی را "دهه مدیریت مشترک جهان" نامگذاری کند.

او به اینکه دهه اول هزاره به نام دهه صلح نامگذاری شده بود اما "سرشار از جنگ و اشغال و کشتار و آوارگی، فقر و تهدید" بوده است، اشاره کرد.

آقای احمدی نژاد گفت: "زیاده خواهی سرمایه داری لیبرال و شرکت های چند ملیتی به بهای رنج زنان، مردان و کودکان بیشمار در بسیاری از کشور ها تمام شده است.

به گزارش بهمن کلباسی، خبرنگار بی بی سی فارسی در نیویورک، بر خلاف سایر سران کشورهای جهان، در سخنرانی آقای احمدی نژاد، اثری از ارائه آمار و ارقام مربوط به وضعیت فقر و مبارزه با فقر نبوده است.

آقای احمدی نژاد از جمله برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به آمریکا رفته و مجموعا هفت روز در آمریکا اقامت خواهد داشت.

کاهش فقر، بیماری، گرسنگی و نابرابری و کاهش نرخ مرگ و میر کودکان و بهبود سلامت مادران از اهداف این نشست است.

اتیلا - ژاپن - توکیو
کشورهای عرب حاشیۀ خلیج فارس بشدت مشغول افزایش توان تسلیحاتی خود هستند. این کشورها می خواهند حدود 123 میلیارد دلار اسلحه به آمریکا سفارش دهند تا برای خود درمقابل ایران سپر دفاعی ایجاد کنند. تنها عربستان 67 میلیارد دلار اسلحه سفارش داده است. امارات متحدۀ عربی به گفتۀ «فاینشنال تایمز» قراردادی به ارزش 35 تا 40 میلیارد دلار امضا کرده است. و عمان و کویت درچهارسال آینده به ترتیب 12 و 7 میلیارد دلار برای قطعات یدکی نیروی هوایی خود خرج خواهد کرد. نعمتی برای صنایع تسلیحاتی درآمریکا. «فاینشنال تایمز» ازیک کارشناسِ «مرکز مطالعات راهبردی و بین المللی» در واشینگتن نقل قول می کند: «ایالات متحده می خواهد ساختار امنیتی جدیدی بعد ازجنگِ عراق ایجاد کند که قرار است صادرات انرژی را برای اقتصاد جهانی تضمین کند.» به گفتۀ این کارشناس فروش تسلیحات «امکانات بازدارندگی منطقه ای را افزایش خواهد داد و کمک خواهد کرد تعداد سربازان آمریکایی در منطقه کاهش یابد.»
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
جنجال وفرافکنی؛ جنجال وفرافکنی؛ جنجال وفرافکنی .. در اخر هم فقط طبل توخالی. اگه ارتش عراق 1 ماه در برابر امریکا مقاومت کرد ارتش وسپاه یک هفته هم دوام نمی اورند انوقت این مردم بیچاره هستند که تاوان حماقت تهور و یکه تازی تو و اون رهبرت رامیدهند. البته مطمئن هستم که چند سال دیگه یه ابروریزی از نوع ابروریزی ایران-کنترا در پیش است اما چه فایده نوش دارو پس از مرگ سهراب.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
از خدا می خوام که حتی دشمن ترین دشمنانم را هم گرفتار جنگ نکند، اگه خیلی از دوستان فقط وصف جنگ را شنیدند ما جنوبیها ومرزنشینان جنگزده هستیم که با تبعات ومشکلات وبدبختی وفلاکت جنگ تا الان که 22 سال است تمام شده درگیر هستیم اون هم جنگ با ارتشی همپای ارتش ایران ولی اگر جنگ با امریکا جنگ به جنگ اهو وکفتار می ماند ومصائب و مشکلاتش هزاران بار حتی بیشتر از مشکلات ومصائب عراق وافغانستان است.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بله قربان اون قرانت رو باز کن و از صفحهای بیشمارش در مورد دمکراسی و تساوی برای همه صحبت کن.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
از خدا می خوام که حتی دشمن ترین دشمنانم را هم گرفتار جنگ نکند، اگه خیلی از دوستان فقط وصف جنگ را شنیدند ما جنوبیها ومرزنشینان جنگزده هستیم که با تبعات ومشکلات وبدبختی وفلاکت جنگ تا الان که 22 سال است تمام شده درگیر هستیم اون هم جنگ با ارتشی همپای ارتش ایران ولی جنگ با امریکا به جنگ اهو وکفتار می ماند ومصائب و مشکلاتش برای ایران هزاران بار بیشتر از مشکلات ومصائب عراق وافغانستان است.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
اختلافات مذهبی وقومگرایی وباستانپرستی ونفت وگاز( که هرکدام به نحوی ریشه تمام مشکلات بشر در سده اخیر است ) در ایران از عراق وافغانستان بسیار بیشتر است و احمقانی که بنام خرد وخردگرایی به این اختلافات دامن میزنند از عراق وافغانستان بیشتر وفعالتر ومتاسفانه وجود این نظام سرتاپا فتنه وخودمحور وبی مسئول که بنام دین حتی به دین رحم نمیکند طرفداران این تفکرات مرتجع را چه دینی وچه قومیتی بیشتر میکند وطبیعتا مشکلات و تبعات منفی را بیشتر وبیشتر میکند وحتی ممکن است به جنگ داخلی بیانجامد انهم در کشوری با قومیت ها ومذاهب مختلف که 100 سال اخیر وبالاخص در این 32 سال اخیر انواع واقسام تحقیر وتبعیض را از جانب یکدیگر وبخصوص نظامهای حاکم دیده وکشیده اند، نتیجه معلوم است: کشتارهای قومی ومذهبی و.. هراتفاقی به غیر از جنگ داخلی قابل کنترل است اما جنگ داخلی هرگز، انهم در ایران.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

hashamdar - ایران - تهران
طبل تو خالی احمقی نژاد. اگه امریکا یه موشک بندازه که دمت رو میزاری رو کولت با علی چلاق دنبال یک سوراخ موش میگردید. انقدر لاف نیا بدبخت.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
اسرائیل سالهاست که ارزوی حمله به ایران را در سر میپروراند اما تا بحال شجاعت عملی کردن ارزویش را پیدا نکرده و نخواهد کرد.تعدای نادان و وطن فروش که موافق حمله به وطنشون هستند کوردلانی ابله هستند.چرا که دولت را مردم باید دگرگون یا عوض کنند نه متجاوزان بیگانه.ضمنا اگر حمله ای صورت گیرد که نمیگیرد به مراکز اتمی هست و با ویرانی چند مرکز هسته ای دولت که تغییر نمیکنه.بنابراین موافقان حمله به کشور کاملا عوضی فکر میکنند.مردم ایران سرنوشتشان را ورق خواهند زد.نه بیگانگانیکه تنهابفکر امنیت و منافع خود هستند.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
طفلی به نام شادی، دیریست گم شده ست، با چشم های روشن براق،با گیسویی بلند به بالای آرزو،هر کس ازو نشانی دارد ما را کند خبر، این هم نشان ما : یک سو خلیج فارس ، سوی دگر خزر !!!
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
خفه شو مردیکه احمق نفهم!!! فقط همین مانده که تو کودن از "اهداف توسعه هزاره" و "دهه مدیریت مشترک جهان" زر زر کنی.....
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

AFGPersian - سوئد - مالمو
کل اگر طبیب بود سر خود دوا نمودی
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
بچه هاخبر دار شدید مموت امسال چمدانی که هاله نورش در آن بوده در فرودگاه گم کرده و بیچاره امسال بدون هاله اش مجبور شده سخنرانی کند، به همین خاطر همان چند نفری که سال پیش تحت تاثیر هاله اش به او گوش میکردند امسال وجود نداشتند، مموت آگهی زده هر کس هاله اش را پیدا کند پول نفت ایندفعه را که قرار است به غزه و لبنان پیشکش کند به او جایزه بدهد.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
احمقنژاد حق داره, متاسفانه ! تنها راه نجات ایران از دست شپشها : 1- قیام مردم, که احتمالش خیلی کم هست, زیرا همه به دیگری نگاه میکنه که قدم اول را بگیره, و تجربه انگلاب 57 درس بدی به نسل جوان داده, که خون همه عزیزان بیهوده هدر رفته و یک عده وحشی ادم نما بزرگترین اهانتها را به مقام انسانی و اجتماعی یک فرهنگ کرده و از همه بدتر, جنبش اعتراضی مردم, فاقد یک رهبر هست 2- حمله نظامی usa و روسیه و و و به ایران مانند المان نازی, که باعث مرگ میلیونها مردم عزیزم خواهد شد, که بدترین روش برکنار کردن این رژیم ضحاکی هست و مانند المان با طرحی مثل Marshal Plan به بازسازی ایران نو بپردازند. وگرنه اگر usa اشتباه خودش را ( حمله به افغانستان و عراق ) دوباره تکرار بکنه, همین حرف احمقنژاد درست خواهد بود. منتظر جواب بی اهانتانه کاربران محترم هستم !
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

iranian_x - ایران -
سلام.احمدی نژاد و کسانی که بر خلاف رای مردم ایران او را بر مسند ریاست ج.ا.ا نشانیده اند، خوابهایی دیده اند که تعبیر و یا اجرایی شدن این خوابها به مردم و مسئولین سایر کشورهای جهان باز میگردد.متاسفانه تحلیل مردم جهان و مسئولین کشورها در مورد مسئولین و کل مردم اران صحیح نیست.اولا" کسانی که خود را مسئولین ج.ا.ا معرفی میکنند اینها نماینده واقعی مردم نیستند ، ثانیا" مسئولین ج.ا.ا خالی بندانی هستند که تا به حال خوب نتایجی گرفته اند آنهم بعلت عدم تحلیل صحیح و عدم برخورد قاطع و با قدرت جامعه جهانی.مطمئن باشید که لاتها و خرابکارانی هستند که جیره خوار ج.ا.ا هستند که در چهار گوشه مهم دنیا یک کارهایی بکنند ولی سر مار که هدف قرار بگیرد پس از مدت کوتاهی دم آن هم در هیج جای دنیا تکان نخواهد خورد.غربیها چون بیان دروغ در جامعه شان قباحت دارد فکر میکند مسئولین ج.ا.ا هم دروغ نمیگویند در حالیکه مسئولن ج.ا.ا بزرگترین دروغگویان هستند.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
***شرمنده ! این بار جنگ بشه کی باید بره بجنگه ؟؟ این همه جوون با غیرت و معتادی که درست کردین یا اونهایی که به اسم درس و ازدواج و چیزهای دیگه از این جهنم فرار کردن و رفتن و دیگه هم نمی یان؟؟ یا اونهایی که موندن و با تنفر ازتون حرف میزنن؟؟ خیلی شرمنده این بار جوونها دیگه نیستن ، بسه هرچی شهید و جوون پر آرزو به اسم وطن رفتن و وطن شد به کام شما عربهای هرزه وحشی . اون موقع هم ساده بودن که گول خوردن و رفتن ، یه فکری بکنید و وتسه جنگ از غزه و لبنان و فلسطین نیرو بیارین نه از ایران ما گلچین کنید! ***
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
آنهایی که ساندیس خور و پاچه خور بوده اند و هنوز هم می باشند باید خودشون را آماده کنند از دوباره برن کربلا ! ساندیس خورا کربلا کربلا ما داریم میاییم.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
شکلات - ایران - تهران . تا ایران باشه جوانان باغیرت نیز خواهند بود.گور بابای دولت اما حمله به ایران بمعنی تجاوز به وطن و خاک وطن و ملت ایران خواهد شد.و انگاه خواهی دید که هنوز صدها هزار با غیرت و وطن پرست اماده مقابله با متجاوزند.البته نه بخاطر دولت بلکه بخاطر مادر دومشان که نامی جز وطن ندارد.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

hassan5 - ایران - تهران
اقای ا-ن ان ممه را لو لو برد.یعنی جوانی که برایت بخواهد بجنگد دیگر وجود ندارد.برو این دام بر مرغ دگر نه
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
بزودی همه ماشاهد افتخار وسربلندی بیشتر خواهیم بود.غرب هیچ راهی نداره که خاورمیانه را به دست ایران بده.یعنی ژاندارم منطقه .البته قبلا عروسک منطقه بود.ولی حال به حقیقت .خواهیم دید.درود بر مصدق و احمدی نژاد .به نظر من
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
khosh bavar - ایران - کرمان . تنها راه نجات مردم ایران و مردم هرجای دیگر (حتی مردم امریکا که گرفتار مشکلات شدید اقتصادی هستند) انسانیت و همدلی و انصاف با همدیگر است. اگر شکافی بین مردم و مسیولان هست باید با رفتار صحیح برطرف شود نه با رفتار سگ و گربه (جنگ)! اینهم کامنت بدون توهین به کامنت شما که قسمت دوم ان برای هر شخصی شرم اور است (خیانت به وطن).
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
حالا اونجا داری این شعارها رو میده که بقیه رو به حساب بترسونه که در گیر جنگ نشوند و به خاطر خودشان هم که شده کاری کنند که جنگ منتفی شود. اما خبر ندارد که مردم ایران کافیست که به اسلحه دست پیدا کنند و کمترین جنگی باعث شود آنها بتوانند به راحتی اسلحه تهیه کنند آنوقت خواهی دید که آیا اثری از وجود نحس تو و اون رهبر روانی تر از خودت خواهد ماند و آن روز است که خشک و تر با هم بسوزند نه از مردم که از دست اندر کاران چون سی و یکسال بغض فرو خورده خواهد ترکید و آنوقت است که ریشه شما اراذل و اوباش به کل از ایران پاک خواهد شد و یک سمپاشی اساسی برای شما حشرات موذی به کار خواهد رفت. تنها امید دارم که به راحتی از بین نروید و این داغها و سوزها که به دل همه کردید حداقل ذره ای از آن را بچشید و بعد به قبرستان بروید.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
khosh bavar - ایران - کرمان . مهم نیست شپشهای رژیم در سایت به شما توهین کنند این جانوران اب و نانشان از رژیم است به درک هر چه بگویند...مطالعه کن و ایده ای را بشناس که سازنده ی این جانوران است و ایران ما را به این بدبختی دچار کرده.دل قوی دار.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
tiger.man - بریطانیا - گیلفورد . مستر بریطانیا// جنگ قومی نیست تعداد بسیار اندکی پان تورک و پان های دیگر هستند که قطره ای از دریا. اذریها و دیگر اقوام باشرف ایرانی هستند با گویش های مختلف و همین ملت رژیم کثیف و سراسر تعفن ملا و اسلامش را به سطل زباله خواهد انداخت اگر تو جزو ایرانیانی بودی که میهنشان را دزدیده اند و صدمات جانی هرگز ملت را نمی ترساندی از مبارزه. امریکا دوست شماست ملت خودش ترتیب رژیمت را خواهد داد.رژیمی دیگر نوشته شکاف دولت و ملت با مصالحه!!!! اقای رژیمی در این شکاف دریای خون است و هیچگاه پر نخواهد شد به دلت صابون نزن رژیمی خجالتی!!!
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
خفه بابا دستشویی(با عرض معذرت از خوانندگان)
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
saeed1 - کانادا - تورونتو : حرف و ایده شما فقط برای جهان اول خوبه, زیرا انان تابع یک کتاب بنام قانون اساسی هستند, ولی در ایران شخصی خود را نایب زمین و زمان میدانه, که گوش شنوا ندارد, و هر ملایی کتاب قانون خودشو را داره. ریسک, سخت و درداوره, و جهان اول, یک جهان ازمایشگاهی و ریسکی هست, که همیشه دنبال جواب هستند و خود را تابع انجیل نمیکنند ! منم خواهان جنگ مانند جنگ علیه المان نازی نیستم که با خاک یکسان شد. ولی افراطیون مذهبی, این اجازه را بما میدهند, که " خلع قدرت" بشوند??!!
پنج‌شنبه 1 مهر 1389

yasamangoleziba - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس . من واقعا برات متاسفم که دم از ناموس و شرف میزنی سرت رو کردی تو برف .. چرا واقع بین نمی شی. از سال گذشته تا حالا به چند نفر تجاوز فکری و جسمی و جنسی از این حکومت شده. از سال 60 تا کنون چند جوان رعنا بر حسب بیان عقیده اعدام و یا ناپدید شده اند ویا هنوز در زندانهای کثیف این نظام هستند. هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک. ابلهان بدانند که ادم وقتی یه چیزی رو استفراغ میکنه دیگه اون استفراغش رو که نمیخوره.
پنج‌شنبه 1 مهر 1389

شکلات - ایران - تهران
dkdk - دانمارک - اسلیس . آره وطن ، اما به شرطی که این کرمهای هرزه عرب گورشونو گم کنن و برن . وگرنه که جنگیدن به اسم وطن و به کام این حروم زاده های عرب چیزی جز خریت نیست . من یکی که نیستم . اگه این حروم زاده ها نبودند آره اما دیوونگیه که بریم و باز هم این تخم حروم ها اینجا باشن . بنابراین این بار جنگ بشه هر کی بره معلومه اون یا خره یا این حروم زاده های عرب مخشو شستشو دادن و طرفدارشونه ! بیست سال پیش ما رفتیم و پدر و برادرهای ما و این حرومی ها موندند و حالا این حرومیها برن بجنگن تا ما بمونیم !!
شنبه 3 مهر 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.