رسالت: احمدی نژاد در دام کریستین امانپور افتاد

 
رسالت: احمدی نژاد در دام کریستین امانپور افتاد

رسالت در یادداشتی با عنوان «احمدی‌نژاد در میان سکینه و کریستین» نسبت به بخش هایی از برنامه سفر محمود احمدی نژاد به نیویورک انتقاد کرد.

 در بخشی از این یادداشت آمده است: مصاحبه دکتر آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور با کریستین امانپور و موضوعات مطروحه در این مصاحبه نشان داد که اطرافیان رئیس‌جمهور، مشاوران و ترتیب دهندگان اجرای سفر نه به وظایف قانونی خود آگاهند و نه شئونات شخص دوم کشور را مرعی داشته‌اند.

این روزنامه در ادامه تاکید کرد: احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور نظامی است که مهمترین شاخصه‌اش اسلامی است و در راس و صدر این نظام ولی امر مسلمین قرار دارد و پشتوانه رئیس‌جمهور علاوه بر 25 میلیون رای، تنفیذ و تائید مقام عظمای ولایت است. ترتیب دادن انجام مصاحبه آن هم بدون قید شرط با یک خانم خبرنگار مسئله‌دار اوج بی‌سلیقگی یا بی‌توجهی همراهان و ترتیب دهندگان این سفر تلقی می‌شود.

رسالت در ادامه افزود: از ایراد شکلی به این مصاحبه که بگذریم، مهم‌ترین ایراد ماهوی برای مصاحبه طرح موضوع سکینه محمدی - موضوع پیش پا افتاده و خارج از حوزه قوه مجریه - بود که رئیس جمهور می‌توانست با یک جمله این موضوع را مربوط به استقلال قوه قضائیه بداند و با طرح اصل تفکیک قوا از آن بگذرد که با همه زرنگی نگذشت و به توجیه و تاویل موضوعی که اصلا ربطی به قوه مجریه ندارد پرداخت و با ورود به مقوله سنگسار، به همان دامی افتاد که قبلا درموردعفاف و حجاب افتاده بود.

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
هنوز نمدانید که مموتی نخود هر آشی است.و همه چیز را میتواند تکذیب و بعد تائید کند. امیدوارم در یک دامی بیفتد که هیچ وقت در نیاد.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

aria-aria-nl - هلند - روتردام
والله هر کسی جنس مونث یک جور دیگه نگاه کنه در دامش میافته.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

ali_vienna - اتریش - وین
دکتر آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور؟؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

bavar88 - هلند - امستردام
zagros_finland - فنلاند - هلسینکی : به همین خیال باش...هر روز احمدی نژاد قوی قویتر می شود و مخالفانش ضعیف تر...راستی از دپیلمات پناهنده چه خبر همش همین بود...بد جوری سر شما کلاه رفته...
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Rahsaba - اتریش - کلاگنفورت
جاااااااان دلم خنک شد ، یعنی علناً می گن چرا به خبرنگار جواب دادی و ملت رو نپیچوندی
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
طفلی به نام شادی، دیریست گمشده ست با چشمهای روشنِ براق با گیسویی بلند به بالای آرزو. هرکس از او نشانی دارد ما را کند خبر این هم نشان ما : یک سو خلیج فارس سوی دگر خزر.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

n1002 - کانادا - تورنتو
من موندم چرا اینا همش از کمر به پایین فکر میکنن: احمدی نژاد در میان سکینه و کرستیان یا مصاحبه با یک خانوم مسئله دار. اینا واقعا زشت است و نشانه بی شخصیتی طرفه، البته اینم بگم که اگه با شخصیت بود که در روزنامش تخته بود.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫نمیدانم چرا جامعه بین المللی و مدافعین حقوق بشر فقط به پرونده زنی که متهم به مشارکت و دست داشتن در قتل شوهرش است گیر داده اند،مثلا جوانی بنام حسین درخشان که دو سال در جایی نامعلوم زندانیست و قرار است که به جرم اهانت به مقدسات و یا سفر به اسرائیل اعدام شود،سالانه چندین انسان به اتهامات مختلف در ایران اعدام میشوند و یا خواهند شد .با اینکه من با مجازات اعدام بشدت مخالفم ولی این عمل غیر انسانی در بعضی کشورها انجام میشه و قوانین قضائی آنها این اجازه را داده که متأسفانه کشور ما هم یکی از آنهاست،پس طبق همین قوانین این خانم اگر در قتل مشارکت داشته باید قانون مدنی(نه اسلامی و سنگسار)در باره اش اجرا شود،امثال این خانم توی زندانها کم نیستند، حالا چرا این مسئله سیاسی شده نمیدانم.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

botparast - ایتالیا - میلان
25 میلیون رای!!!!!.......LOL
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

kharabati انگلیس بیرمئگام - انکلیس - بیرمنگام
میشه ادرسه اون دام رو به منم بدید دوست دارم بیفتم توش!!
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
این نشون میده که روزنامه رسالت پر از احمقهای بسیجی هست چون نمیدونن که کریستین اگر شرطی برای این مصاحبه گذاشته بودن مصاحبه نمیکرد. حالا صبر بدین ببینید لری کینگ فردا شبچه بلایی سرش میاره.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
bavar88. اخرین سیگاری که خریدی گرمی چند بود. الان ماریجوانا کشیدی?
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

sheler-s2 - امارات - دبی
bavar88 - هلند - امستردام تو حرف نزنی کسی نمیگه لالی.
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

ir.virangar - ایران - کرج
bavar88 - هلند - امستردام --- تو یا مخت تاب داره یا عقل نداری. -- sheler راست میگه حرف نزنی سنگین تری تا اینکه چرت و پرت بنویسی
چهار‌شنبه 31 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.