درگیری ۲ برادر با قتل پایان یافت


درگیری 2 برادر با قتل پایان یافت

درگیری 2 برادر بر سر یک پیراهن با قتل برادر کوچکتر بر اثر اصابت ضربات چاقو به پایان رسید.

به گزارش فارس،‌ عصر 8 شهریور مأموران کلانتری 170 کهریزک از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان یک فقره درگیری منجر به قتل در حوره استحفاظی خود قرار گرفتند که طی آن فرد مصدوم پس از انتقال به مرکز درمانی و به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرده بود.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور رئیس شعبه 101 مجتمع قضایی کهریزک پرونده برای رسیدگی تخصصی به اداره دهم مبارزه با قتل پلیس آگاهی تهران احاله شد.

در ادامه تحقیقات، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به بیمارستان مراجعه کردند و جسد را مورد بازبینی قرار دادند که آثار بریدگی و خونریزی در ناحیه چپ گردن وی کاملاً مشهود بود.

با شناسایی هویت مقتول به نام سجاد 24 ساله و انجام تحقیقات از عوامل انتظامات بیمارستان مشخص شد که مقتول توسط یکی از بستگانش و در حالی که از گردنش خونریزی شدید وجود داشت به بیمارستان منتقل و پس از لحظاتی فوت کرده است که در ادامه تحقیقات انجام شده این فرد به هویت هادی پسرعموی مقتول مورد شناسایی قرار گرفت.

در ادامه تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد که مقتول قربانی یک مشاجره خانوادگی شده و به علت درگیری با برادرش به قتل رسیده است.

با شناسایی برادر مقتول به هویت رحیم 33 ساله، به عنوان متهم پرونده، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

عصر 14 شهریور متهم پس از چند روز متواری بودن از محل سکونت خود، به کلانتری 170 مراجعه و خود را به مأموران کلانتری معرفی کرد که بلافاصله متهم به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم با انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی به کارآگاهان گفت: من سرکارگر یک کارخانه هستم و به علت فشردگی کاری که دارم، در 2 نوبت شب و روز به صورت 24 ساعته در کارخانه مشغول به کار هستم و به همین علت هر 2 هفته یکبار یا هر 20 روز یکبار می‌توانم به اعضای خانواده و پدر و مادرم سر بزنم.

در روز حادثه از خانه با من تماس گرفتند که مریضی پدرمان شدت پیدا کرده و برای همین من آن شب را مرخصی گرفته و به خانه آمدم. پس از آنکه به خانه آمدم متوجه شدم که قرار است تا برای همان شب به خانه مهمان بیاید و به همین علت یکی از لباس‌های برادرم را به صورت موقت پوشیدم تا پس از مهمانی به او بازپس دهم.پس از تمام شدن مهمانی و رفتن مهمان‌ها از خانه، در داخل حیات خانه به همراه برادرم سجاد ایستاده بودم که نمی‌دانم بر سر چه موضوعی شد که مشاجره زبانی کوچکی میان من و سجاد ایجاد شد که به دنبال آن سجاد پیراهنش را بهانه کرد و به دنبال آن درگیری ما 2 نفر شدید شد.

در زمانی که میان ما 2 نفر درگیری ایجاد شد هنوز وسایل پذیرایی بر روی زمین بود ، در یک لحظه فقط متوجه شدم که با چاقوی میوه خوری که در دستم بود ضربه یا ضرباتی را به گلوی سجاد زده‌ام و پس از آن بلافاصله برادرانم به همراه پسرعمویم هادی، سجاد را به بیمارستان بردند.

سرهنگ کارآگاه سعید لیراوی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متأسفانه در این پرونده نزاع بر سر یک موضوع بسیار کوچک چنین حادثه‌ای در میان خانواده‌ای اتفاق افتاد که اعضای خانواده آن تا پیش از آن هیچ مشکل خانوادگی یا شخصی نداشته‌اند.در حال حاضر متهم با صدور قرار بازداشت موقت برای تکمیل تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

porharfi - هلند - آرنم
پلیس و دادگاههای داخل کشور رکورد ِ پرونده جنایی را در جهان دارند!!
دوشنبه 29 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
حالا خوبه اسمش رحیم بوده این بلا رو سر برادرش آورده. اگه اسمش قهار یا جبار یا خامنه ای چه می کرد؟ چرا اینقدر مردم بیرحم شده اند؟ هفته ای نیست که یک خبر این مدلی نخونیم.
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
برادران بسیجی به جان هم افتادند
سه‌شنبه 30 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.