واکنش لاریجانی به سخنان جدید احمدی نژاد: مجلس برای جلوگیری از دیکتاتوری است


واکنش لاریجانی به سخنان جدید احمدی نژاد:
مجلس برای جلوگیری از دیکتاتوری است

رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی از اظهارات رئیس جمهور در مورد "در راس امور بودن مجلس " و همچنین طرح "مکتب ایرانی " انتقاد کرد.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه ضمن حضور در جمع مردم اصفهان طی سخنانی از طرح برخی مسائل حاشیه‌ای در کشور انتقاد کرد و گفت: امام (ره) دیکتاتوری زمان شاه و زمان قاجار را لمس کرده بود و برای تکرار نشدن این دیکتاتوری نهادهایی در کشور را تاسیس کرد.

وی تصریح کرد: اگر امام راحل می‌گفت که مجلس در راس امور است برای این بود که دیکتاتوری‌ها تکرار نشود.

لاریجانی با بیان اینکه جمله دیگر مجلس در راس امور نیست حرف درستی نمی‌باشد افزود: وقتی که در کشوری نظام پارلمانی حاکم باشد رئیس جمهور باید از پارلمان بیرون بیاید.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس باید نظارت کند تا مبادا دولت از مسیر اصلی منحرف شود.

لاریجانی در بخش دیگر از سخنان خود طرج برخی مسائل مانند مکتب ایرانی را مسائل فرعی دانست و اظهار داشت: تاریخ ایران شاهان مختلفی داشته است که این پادشاهان کارهای مفید هم انجام داده‌اند اما امام راحل مردم سالاری را به وجود آورد.

وی افزود: مکتب ایرانی حرف بی مربوطی است و مکتب ایرانی معنی ندارد همانطور که مکتب آمریکا معنی ندارد بر این اساس کسانی که این سخنان را مطرح می‌کنند باید در خصوص آن پاسخگو باشند.

لاریجانی با بیان اینکه مسئله ناسیونالیسم دوره‌اش تمام شده یادآور شد: اگر امروز ایران در منطقه نفوذ دارد به دلیل ایران اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما که در مکتب خودمان حضرت رسول (ص) و امام علی (ع) را داریم پس چرا افرادی مانند کورش را مطرح می‌کنیم و اگر نگاه ما به شرایط بین الملل دقیق باشد این حرف‌ها را نخواهیم زد.

لاریجانی با بیان اینکه کتبیه کورش هم نکات مهمی دارد تصریح کرد: باید توجه کنیم که در فرمایشات امام علی (ع) مسائل مهم تری از لوح کوروش عنوان شده است و اگر ما بخواهیم منشور حقوق بشر را بنویسیم باید کلام امام علی (ع) را مبنا قرار دهیم.

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
توی تازی فاسد و دیگر همپالکی هایت بدجوری میسوزید نام ایران و کوروش و تاریخ باستان ایران به میان می اید. از نظر شما دشمنان ایران، تاریخ باستان ایران مربوط به گذشته است اما قوانین مزخرف دست و پا بریدن و سنگسار سه و هزار و پانسد ساله و چشم در آوردن حمورابی و خرافات و مرده پرستی هزار ساله و ....کهن نبوده و امروزیست! بروید گورتان را گم کنید به دشت خشک حجاز و نام ایران را هم نیاورید چون ایرانی نیستید.
دوشنبه 29 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ضمنا این مجلس هیچ کاره است و هیچ نیرویی ندارد و ا.ن همچنان با پشتیبانی سپاهیان میتازد و روزی میرسد شما که پشتش ایستادید را به دور می اندازد. خیلی ساده و نادان هستی آقای لاریجانی با آن برادران زشت و بدترکیبت. نوبت شما هم میرسد.
دوشنبه 29 شهریور 1389

sanama - امریکا - سیاتل
من در یک چیز سر در گم شدم دین اسلام در عربستان بوجود امد و رشد نمود چرا عربها حرفی از مملکت امام زمان نمی زنند ولی ما محکم ان را چسبیدیم. رشدرررروووور
دوشنبه 29 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
از یه بسیجی میپرسند اسم پسر اولت چیه؟ میگه اکبر . میگن دومیش چی؟میگه اکبر. میگن سومیش؟ باز هم میگه اکبر. میگن این که نمیشه که اسمشون یکی باشه. میگه خوب فامیلیهاشون فرق میکنه. جریان برادران لاریجانی هم همینطوره. یکیشون ((علی لاریجانی)) اون یکی ((محمدجواد اردشیر لاریجانی)) سومی هم ((صادق آملی لاریجانی)) .
دوشنبه 29 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بهتون بارها گفتم مواظب این اسب سوم(برادران لاریجانی) باشید. خودش داره بطور مستقیم میگه: . "وقتی که در کشوری نظام پارلمانی حاکم باشد رئیس جمهور باید از پارلمان بیرون بیاید.".
دوشنبه 29 شهریور 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
خفه شو بابا. بدبختی ما این است که اصلا نمیدانیم علی که بوده است . برید بخوانید علی به فرماندار ایران چه نصایحی میکند . که با ایرانیان چگونه رفتار کند و برید بخوانید علی چگونه سر از گردن میزده .وبا ایرانیان و غیره مسلمین چه رفتاری داشته تاریخ طبری و.... بعد اگر احساس نفرت نسبت به علی نکردید .بدانید ایرانی نیستید.
دوشنبه 29 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
باابراز تاسف و تسلیت برای دومین دوره انتخابات پارلمانی سوئد حزب محافظه کار وتند رو دولت رادر دست گرقتند عواقب اینکار وضعیت پناهنده پذیری سوئد بخصوص ایرانیهای هموطن چون این حزب منفی مدرات از هر نظر روابط گرمی با رژیم ایران دارد برای اولین بار یک حزب جوانان راسیست نژادپرست ورود خودرا به پارلمان سوئد ثبت کردند. بخصوص ما شاهد دیپورتی ایرانیها حتی با توسل به زور پلیس و زندانی پنانده ها آنها را به ایران باز میگردانند
دوشنبه 29 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
خودشون با خودشون مشکل دارند.مردم در تظاهرات به جمهوری ایرانی اشاره کردند.حالا احمدی و مشایی حرف از مکتب ایرانی و کورش زده اند.اما لاریجانی گفته مکتب باید اسلامی باشه نه ایرانی.اخه مردک نادان که دم از مولا علی ع میزنی اگر ایشان بودند تمام ظالمانی چون تو.احمدی.کروبی و ..ریشه کن میکردند.خدا تمامی ظالمان را به تباهی و سیاهی میکشد.منتها قربون خدا که صبرش قابل تصور انسان نیست.
دوشنبه 29 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
ببند دهنت رو مردک بی عرضه.مجلس به این بی رگی و بی عرضگی نوبره والا
دوشنبه 29 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
ببند دهنت رو مردک بی عرضه.مجلس به این بی رگی و بی عرضگی نوبره والا
دوشنبه 29 شهریور 1389

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
لاریجانی ! اگه دفعه قبل سیصد نفر اومدن جلوی مجلس و لرزه به وجود مجلسیها انداختن , ایندفه سیصد هزار نفر میان , آقا جون : بااسم علی ومحمد که نمیشه کشور داری کرد . رفتارشون رو باید الگو قرار داد . بابا آخه به عملکرد خودت نگاهی کن , کدوم دفعه با بنز ضد گلوله ات رفتی و از یه خونواده فقیر و مستضعف دلجوئی کردی ? کدوم بیمارستانی رفتی که ببینی جلوی پذیرش بیمارستان صدها نفر بخاطر فقر و بی پولی که منو تو باعث اون هستیم دارن به هر کس و ناکسی رومیزنن وکمر خم میکنن ودرآخر هم مورد بی اعتنائی دکتر و پرستار و ذالک قرار میگیرن !!!!!! با چشم خودت دیدی ?!!اگر پدر ومادر حضرت عالی باشن نیمه شب دکتر رو از رختخواب میکشن بیرون !!! دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای , فرشته ات به دودست دعا نگه دارد .
دوشنبه 29 شهریور 1389

joluse - انگلیس - منچستر
بینهایت خوشحالم از صحبت های اخیر این درازگوشان چرا که بسیار عالی چهره کثیف ضد ایرانی و وطن فروششان را به همه نشان می دهند. و هر چه بیشتر با این خزعبلات دم خروسشان نماینتر میشود . جالب اینه که با پول کشور عزیزمون هر چه باشکوه تر بر این ملت ساده لوح سوارند و انچنان گستاخ شدند که همه چیز مون رو هم زیر سوال می برند. چه بدبخت ملتی هستیم ما که اینچنین مشنگهایی بر ما سوارند. تو گویی برای تکیه زدن بر مسلک قدرت از هیچ کاری دریغ نمی کنند. ننگتان باد لاریجانی و شریعتمداریها.
دوشنبه 29 شهریور 1389

م ر - ایران - تهران
من نمیدانم بخاطر لج و لجبازی که بین خودشون پیش اومده مسائل دینی و اسلامی را وارد معرکه خودشان میکنند که دید و عقیده مردم را نسبت به اسلام و قرآن و ائمه کمرنگ کنند بابا جان اگر شما میخواستین مثل علی وار زندگی کنید که اینقدر بجان هم نمی افتادید و سپر دین را جلویتان بگیرید و منافع خودتان را حفظ کنید . واقعا این چه بازی ایست که شماها با دین و قرآن و مملکت و مسلمانان دارید میکنید در قرآن هم پیغمبرص گفته من هم بشری هستم از جنس شما . حتی خداوند در قرآن به پیغمبر اشاره کرده آنچه را که مربوط به تومیشود به انسانها بگو نه بیش از آن . هنوز این را نفهمیدن که همیشه دو چیز در تاریخ ماندگار است یکی نیک نامی یکی هم ظلم و ستم که حالا از کورش بعنوان کسی که با عدالت حکومت داری میکرد یاد میشود چرا میسوزید انسانهای بزرگ همیشه بزرگ خواهند بود پس نیازی نیست که شما دراین وسط پیامبر و ائمه را وسط بکشید بله علی ع خیلی حرفها و کارهایی کرده که اگر شما تحمل ذره ای از آن کارها را داشته باشید که انجام دهید .
دوشنبه 29 شهریور 1389

farhad352 - ایران - تهران
رئیس مجلس به این اتلهی هرگز ندیده ملتی. برای شناسایی علی و محمدت برو در گوگل و اسناد تاریخی و مستدل راجع به محمد و علی و تمامی دوازده بازیکن تیم اسلامی اش را در سخنان محققین مختلف از جمله بهرام مشیری و دکتر روشنگر از طریق گوگل پیدا کن تا چشمت از کوری و عقلت از ندانی بدر آید و در نهایت جهالت و نادانی و کور دلی نمیری. یادت نره بهرام مشیری یا هومر ابراهامیان یا دکتر روشنگر و.. هزاران انسان خردمند و بیدار دیگر.
دوشنبه 29 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
مردک عرب زاده تو اصلا درکت به این صحبتهانمی رسه تو روح از اون 1400 سال پیشی هات که اینقدر سنگ انها را بسینه میزنه تا همین الاغ قدس سره کثیفت سگ ..
دوشنبه 29 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.