تمجید های آیت الله خامنه ای از احمدی نژاد - ویدیو


تمجید های آیت الله خامنه ای از احمدی نژاد


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=wqqmF9s3l_A

FARZANDE-IRAN - انگلیس - نیوکسل
زیاد زحمت میکشه ادم میکشه. ای خدا نشناسها . شیطانه بزرگ علی گدا
یکشنبه 28 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
راست میگه,پا به پای ا.ن ت...مون زدن به مملکت کار هر کسی نبست,مگر در سایه دعاهای خ.ر !
یکشنبه 28 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
اولین باره که کلمه دشمن را نگفت. از نظر اعتبار و قداست که احمدی نژاد رسما این کرد به موقعیت اغا. تنها علتی که برای این همه حمایت از احمدی نژاد می شه پیش بینی کرد اینه که ظاهرا این بوگندو در بین رییس جمهورها بیشترین منفعت مالی را به این خانواده رسونده. دوستان دلیل دیگه ای پشت این قضیه می بینن؟
یکشنبه 28 شهریور 1389

priyanka_fin - فنلاند - هلسینکی
ای خدا خسته شدیم از این چرتو پرتا به خدا.آخه تا خی‌؟ اصلا عصبی می‌شه آدم با این حرف زدن اینها.بابا دنیا کجا هست این ملت کجا هستن؟ الان علم در حال پیشرفت ولی‌ بحث اینا هنوز بر سر حجاب و کراوات.نمیدونم اینا کی‌ میخوان به خودشون بیان آخه.
یکشنبه 28 شهریور 1389

tamara .s - انگلیس - لندن
بله انرژی بده که کشورو بیشتر به گند و قهغرا ببره!عوضی ها...
یکشنبه 28 شهریور 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
چقدر هندوانه زیربغل احمدى نژاد گذاشت در اشاره به مطبوعات داخلى نیز گفت بعضى ها هم صدا با خارجى ها مطالب خلاف و ضد و نقیض مى نویسند و گاهى چیز کوچکى را بزرگ مى کنند و الا آخر. یاد زمانى افتادم که در شهر شیراز اتفاق افتاد یک مجرى رادیو گویا برنامه سلام صبح بخیر بوده است که از یک خانم خانه دار شیرازى گویا سئوالاتى در باره برنامه مى کند که خانم پس از پاسخ خیلى محجبانه و بدون غرض و با لهجه شیرین شیرازى به مجرى برنامه مى گوید که به این مردها آقا ترا بخدا یک نصیحتى بکنید خانواده هایشان را اذیت نکنند همین آقاى ما وقتى که از سر کار به خانه مى آیند صحبتى که مى کنند یه چیز کوچکى را بزرگش مى کنند مى افتند به جان ما٬ آقاى مجرى خیلى ممنون
یکشنبه 28 شهریور 1389

artosh - ایران - تهران
در اصل این متن صحبت رهبر معظم له دامه برکاته بوده :( آقای دست نشاندهء ما هم به حق درازگوش خوبی هستن. حقوق بشر نشناس حقاً. خستگی نشناس در جنایت.. پیدا کردن چنین موجود زبان نفهمی خیلی سخته... خدا توفیقتون بده یکیتون بشه شبیه این دفعه بعد انتخابتون کنم. خیلی با انرِژی هم هستن. اصلاً به قیافه ت..ی شون نمیاد که این همه انرژی داشته باشن و ....)
یکشنبه 28 شهریور 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
صات چرا دو رگه ست عمو...?!?!?!?!??!?!?!?!!?
یکشنبه 28 شهریور 1389

اقتدار - دانمارک - هالته
علی شیره ای ,,,,,,نه,,,,,, جنسش خوب بوده ها اصلاَ حالیت نیست چی داری میگی!!! اووووووووج نشعگی اوه اوه
یکشنبه 28 شهریور 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
احمدی چه اشوه خرکی کرد.خداوکیلی لیاقت ما این شت فیسها ی بو گندو هست.فقط قیافها رو نگاه کنید.نکبت بار.اقا تا سرب داغ وتفنگ کهنه نیاد تو کار .این بیناموسها از رو نمیروند.
یکشنبه 28 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
آره ارواح عمه ت تو دانشجو بودی که الان این همه دانشجو ها را قتل عام و شکنجه میکنی ننگت باد تمام صورتش مثل آفتاب پرست بادکرده انشا..دیگه آخر عمر کثیفش رسیده مطمعنم امسال آخرین دعای سال تحویلشه,,,,, هرچی ارازل و اوباش خودفروش مثل کفتارهای کثیف دور لاشخورمزدور کمین کرده اند
یکشنبه 28 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
خفه شو شغال پیر مردکه عوضی حرومزاده پدرسوخته
یکشنبه 28 شهریور 1389

mashkok - ایران - ایران
اقا چه چشمهای قشنگی داره
---------
کاربر گرامی
لطفا نام شهر محل زندگی خود را بنویسید.
با تشکر
یکشنبه 28 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
این مردک ده رو صد رنگ با همین هندوانه دادنها زیر بغل ساندیس خوران و سرانشان وسوسه و مشروعیت مقابله با مردم را در وجودشان نهادینه کرد. اما کارش با این میمون جهش یافته که کاملا بر روی دو پا راه میرود سختر است. او خود کرده که لعنت بر خودش باد اگر از آن سو تمام اصلاح طلبان و کل نظام را غیر از خودی هایش از دست داده بخواهد این سو را هم از دست دهد میشود چوب دو سر قهوه ای. مثل سگ از یکدیگر می ترسند. با گفتن آقای ریس جمهور هم صورت این میمون اینگونه هیجانی میشود و هم خودش حداقل به بهای اینهمه کشته و خرابی اوضاع و ریزش نظام جنون و خونش اشیاع میشود چرا که بالاخره او را ظاهرا به این مقام نشانده. بی حیایی تا کجا اون ضرغامی بدبخت که مسخ شده و به بت بزرگ فرعون کبیر نگاه می کند و یا دیگرا مسخ شدگان نمی فهمند که دین و دنیای خود را به چه اژدهایی فروخته اند حقیقتا که خداوند می فرماید مهر بر قلب و گوش و چشم قلبشان زده است که از فهم حقایق غافلند.
یکشنبه 28 شهریور 1389

pariha - کویت - کویت
robinhoodd - استرا لیا - ملبورن به به خوش آمدی کجا بودی دوست عزیز اگه میفهمیدیم به مناسبت برگشت شما مهمونی میدادیم چند تا شتر و سوسمار و کانگارو جلوی پاتون قربانی میکردیم دیگه اینجوری غیبت نزنه اقلا اعلام کن تا نگران نشیم .
یکشنبه 28 شهریور 1389

ardeshir az ilam - ایران - ایلام
لایق هر چه لایق
یکشنبه 28 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
mashkok - ایران - ایران .. نوشتی/اقا چشمهای قشنگی داره//خوب شیرینی وصلت مبارک را کی!!!!!!
یکشنبه 28 شهریور 1389

kreativ - المان - فرانکفورت
اشغالهای عوضی هی به همدیگه نون قرض بدید و جنایتها و حماقتها تونو توجیه کنید. فعلا قدرت دست شما بیسوادهای نفهم و بی مغزه. صبر کنید تا ورق برگرده تا ببینید این مردم زجر دیده وداغ دیده چه بلایی سرتون میارن. به امید اون روز!
یکشنبه 28 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
amir-amir - کانادا - تورنتو ...باحال بود
یکشنبه 28 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
oghab - فنلاند - هلسینکی:جناب با خرد دوستان دوستداشتنیت اینجا جمعند کیف کن!lol
یکشنبه 28 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
ای تف تو اون ذات کثیف پلیدت انگل جامعه دنیا شما حرامزاده ها را مثل .. یکبار مصرف می بینند احمق کراوات و مدل مینی ژوب به شما و کلاغ سیاهای شما نیامده چون مورد استفاده انسان بی ریاست زمانی برسد که همین زرغام و کامران را در وسط میدان ببرید و هیکلشان را با تف غسل بدهید وهر دو این مزدور را با هم دیگر پیوند وصیغه عقد را جاری کنید,,,,مرگ ذلت بر شماها حیوانهای شیطان نما
یکشنبه 28 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
robinhoodd - استرا لیا - ملبورن . روبین کجایی تو پسر?چرا اینقدر کم پیدایی?دلم واسه کامنتهای باحالت تنگ شده
یکشنبه 28 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
برو بمیر بابا. نکبت شیره ای
یکشنبه 28 شهریور 1389

mohsen.b - ایران - تهران
ما پا به پای ایشون که هیچی سه برابر ایشون می دویم و به مقصدمان نمی رسیم /آره ظاهرش نیش تا بناگوشش/در مورد سوم آره دعا کنید دعا شما که اثری بر ما نداره /اگر هم عدالتی بود من که سه شیفت کار میکنم به یه جایی می رسیدم (در واقع سه شغله هستم)ببین برو که صفحه جا نمی ده مگر نه 10 صفحه ورق امتحانی که هیچی خیلی بیشتر از اینها در مورد بی اعدالتی شما می نوشتم.
دوشنبه 29 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
آقای خامنه ای لطف کنید و از این همه نعمت ،پیشرفت و عدالت سندی هم بدهید !! با نصیحت و آیه و حدیث که نمیشود به جنگ بدبختی و فقر و بی عدالتی رفت !! عمو جان سند بده که دولت احمدی نژاد کجای خراب ایران را آباد کرده ! ۳۰ سال است که فقط حرف میزنید و دروغ . واینقدر دروغهای خودتان باورتان شده که مسخ ویرانگری افکار و عتقاد شعاری پوچ و آرمانی خودتان شده اید .در تمام جای دنیا و در تمام تاریخ بشر از اول تا امروز وقتی که یه حکومت یا سیستم، کاری ،خدماتی ،حکمتی برای مردم میکند ،همه ان را میبینند و استفاده اش میکنند ،اما در ایران خبری از گل و بلبلی که شما میگید نیست! شما شخصا بی خبری ساده لوح هستید که باورتان شده این داستان (ولایت ).شما مذهب و سیستمی بی ثمر هستید و هیچ برای مردم نکردید و نیاوردید بجز ظلم و ظلمت .
دوشنبه 29 شهریور 1389

gilak - المان - کلن
به دل نگیرید منظورش تو جنگلها و بالائ درختها دویدن که کار هر کس هم نیست.جز هم نژادهائ مملی
دوشنبه 29 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.