مدرس حوزه علمیه قم : اصالت اوباما ایرانی است اجدادش در بوشهر به تولید و فروش پشم شتر مشغول بوده اند


مدرس حوزه علمیه قم : اصالت اوباما ایرانی است
اجدادش در بوشهر به تولید و فروش پشم شتر مشغول بوده اند
دختر بیل کلینتون و مادرش هم به اسلام گرایش دارند

ایرنا : مدرس حوزه های علمیه قم با بیان اینکه تهاجم فرهنگی از قرآن سوزی و اهانت فیزیکی به قرآن مهم تر و تاثیر گذارتر است گفت: شبکه ماهواره ای فارسی وان به مراتب از قرآن سوزی در خیابان های واشنگتن اثرات مخرب بیشتری دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'حسن عرفان' روز پنجشنبه در همایش 'تکریم از پشتیبانان تعلیم و تربیت با رویکرد عدالت و بصیرت' استان کرمان از مبارزه با ایمان شیعیان با استفاده از ماهواره ها و شبکه های غیر اخلاقی به عنوان راه دوم نابود کردن تشیع یاد کرد.
وی گفت: شبکه ماهواره ای 'فارسی وان' که به طور سلسله وار سریال هایی با ترجمه فارسی پخش می کند، درصدد وارد آوردن خدشه به ایمان مردم مسلمان ایران است.
وی تصریح کرد: شبکه فارسی وان و دیگر شبکه های ماهواره ای در صدد اشاعه ارتباطات نامشروع بین زن و مرد و سست کردن ریشه ایمان و قرآن در دل مردم هستند.
مدرس حوزه های علمیه قم با اشاره به اینکه دیش های ماهواره ای پرچم صهیونیست ها به شمار می روند گفت: این ابزار شیطانی است که توسط صهیونیست ها مستقر شده اند تا ایمان، باور و قرآن مسلمانان را ریشه کن و نابود کنند.
وی اظهار داشت: افرادی که دیش های ماهواره ای را در خانه های خود به منظور دیدن برنامه های مخرب نصب می کنند، در قرآن سوزی شریک هستند.
مدرس حوزه های علمیه قم، نصب دیش های ماهواره های صهیونیستی برای دیدن رقص و صحنه های غیر اخلاقی را نوعی قران سوزی معنوی، جنگ با قرآن و امام حسین (ع) و امام زمان (عج) دانست.
وی از بالا رفتن آمار طلاق در جامعه به عنوان کیفر قرآن سوزی معنوی یاد کرد و گفت: وجود بحرانهای معنوی نیز یکی دیگر از دلایل قرآن سوزی های معنوی است.
مدرس حوزه های علمیه قم، با بیان اینکه در طول تاریخ اهانت های فیزیکی زیادی نسبت به قرآن صورت گرفته است گفت: بعضی اوقات مسلمانان هم ندانسته در اهانت معنوی به قرآن شریک هستند.
وی از قرآن به عنوان کتاب زندگی، تعلیم و تربیت، دانشگاه، اقتصاد و سیاست یاد کرد و افزود: نخواندن قرآن، قرائت قرآن در زمان درگذشت افراد و سایر موارد شایع در جامعه از جمله اهانت های معنوی به این کتاب آسمانی است.
حجت الاسلام عرفان خارج کردن قرآن از متن زندگی را از جهالت های معنوی دانست و علت سوزاندن این کتاب الهی توسط یک کشیش آمریکایی را فتح مرزها و مغزهای جهان در هر لحظه توسط قرآن و به فضل خدای متعال و اسلام دانست.
وی همچنین با اشاره به سخنان امام جمعه نیویورک مبنی بر اینکه هر هفته تعدادی از غیرمسلمانان، به دین مبین اسلام روی می آورند گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکا، مغزهای بزرگ و فرهیختگان لحظه به لحظه به اسلام روی می آورند.
وی با بیان اینکه اسلام به کاخ سفید نیز سرایت کرده است گفت: گرایش دختر بیل کلینتون و مادرش به اسلام و وجود نام حسین در شناسنامه اوباما یکی از نشانه های این مهم است.
وی با اشاره به اینکه نام رییس جمهوری آمریکا 'باراک حسین اوباما' است گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نام حسین از اسم رییس جمهوری آمریکا حذف شد.
وی اصالت اوباما را ایرانی دانست و گفت: برک به معنی پشم شتر است و در تلفظ انگلیسی باراک خوانده می شود.
حجت الاسلام عرفان ادامه داد: اجداد اوباما در بوشهر ایران به تولید و فروش پشم شتر مشغول بوده اند.
وی به نقل از یکی از سیاستمداران جهان، آمریکا و اروپا را دارای سه فصل قدرت دانست و گفت: فصل اقتدار مالی، فصل اقتدار علمی و دانش و فصل سوم حاکمیت بر جهان، حاکمیت ایدئولوژی است.
وی قرآن سوزی را یکی از راههای برانداختن تشیع در دنیا ذکر کرد و هدف از این اقدام را درانداختن مسیحیت با اسلام به جای پذیرفتن اسلام دانست.
عرفان با اشاره به اینکه تفکر بیگانگان در آتش زدن قرآن کریم این بود که بعد از سوزاندن قرآن، مسلمانان نیز انجیل و تورات را خواهند سوزاند گفت: آنها در این تصور بودند که با سوزاندن قرآن و اعتراض مسلمانان در سوزاندن کتب آسمانی دیگر افکار مسیحیت بر ضد اسلام و در راستای اسلام ستیزی و اسلام گریزی تحریک خواهد شد.
به گزارش ایرنا، همایش 'تکریم از پشتیبانان تعلیم و تربیت با رویکرد عدالت و بصیرت' صبح امروز در مرکز بین المللی علوم پیشرفته و علوم محیطی ماهان برگزار شد

pandora - آلمان - ان ار و
عاقبت مصرف هزمان تریاک و شیشه همراه با خوردن عرق سگی تولید منزل اقا !!!
جمعه 26 شهریور 1389

saheb nazar - انگلیس - منچستر
این یارو دیگه اخرششششششه
جمعه 26 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
. اقا غلط زیادی کردن و قران کریم را سوزاندن.ولی خدائیش شر ور نگفتی که اجداد اوباما ایرانی است?چهارتا نادان ونابخرد 4 تا مزخرف میگند و بعد فرصت طلبان و سواستفاده چیان مزخرفات اون 4 ابله را پای همه مسلمانان مینویسند.بقول مرحوم طالقانی اگر زیاده رویها و زدگیها را از اسلام جدا کنیم بهترین مذهب خواهد شد.اما حیف که نه تنها این دو مورد حذف نشد بلکه بیشر بیشتر شد.
جمعه 26 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
به همین دلیل این وظیفه اوباما است که ایران را از چنگال اعراب نجات دهد!
جمعه 26 شهریور 1389

king_oni - انگلستان - لیدز
پس واجب شد که من هم فارسی1 رو نگاه کنم
جمعه 26 شهریور 1389

togyan - انگلیس - لندن
چه اندیشمندانی توی این حوزه علمیه قم وجود دارند که ما نمیدانیم. خدایا, بعضی میگن هستی و به عشقت خون میریزند و بعضها که میگن نیستی رو خونهای ریخته شده کاسبی میکنند. بودن یا نبودنت را ولش. تو بگو چه جوری این بندگانت را در حوزه علمیه قم به این درجه از فهم و دانش رساندی?
جمعه 26 شهریور 1389

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
کنفوسیوس کجایی بود؟
جمعه 26 شهریور 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
کدام دین کدام مذهب ؟ جمع کن حجی ببه تو هم دلت خوشه، مردم نان شب ندارن تو إز خدا حرف میزنی دیگه این حرفا خریدار نداره ، دینی که با دیش ماهواره سست میشه و از بین میره اصلاً نباشه بهتره ،،. ننگ به دینی که اجباری باشه
جمعه 26 شهریور 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
میشل هم همسایه مابود باباش کفاش بود و از پوست سر مگس کور کمربد میدوخت مامانش هم با زنهایه محل گرگم به هوا بازی میکرد و داداشش هم هر روز میرفت شکار اخوند عملی وبا پوستشون بادبادک درست میکرد و در بازار میفروخت تا با پولش برای باباش مگسکش بخرد تا باباش بتونه مگس کور شکار کنه که ببره بازار بفروشه که با پولش.. به خدا حرفهایه این اخوندها همین شعروورهاست اینها یه مشت بچه بسیجی تو مسجد جمع میکنند و فکر میکنند که اره ولی همون بچه بسیجی هم تو دلش میگه برو فلالان شده خر باباته ...بخاطر دخترت نبود 100 سال نمی اومدم مسجد!!! نمونش همین فیلم اخراجیها!!!!
جمعه 26 شهریور 1389

Darvish101 - انگلیس - لندن
خجالت اوره ! یعنی اوباما خودش نمیدونه کجائیه ؟ شاید اینو میگن که اگر روزی مثل صدام خواستند اینارو پیدا کنن اوباما باهاشون کاری نداشته باشه ! دیدید وقتی یکی میخواد به طرف مقابل نزدیکتر بشه میگه همشهری ! حالا مثلآ یارو داره ابادانی حرف میزنه اون یکی اصفهانی بعد یکی از دو نفر میگه بابا ما که همشهری هستیم ! همشهری ! البته قبل از اینکه دست اوباما بخواد به اینها برسه مردم ایران حالشونو جا میارن .
جمعه 26 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
تند رویهای ما مخصوصا در ایجاد تعصبات جتسی باعث گرایش جوانان به فرهنگهای بیگانه میشود.
جمعه 26 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
میر یا سید چی؟ نبوده احتمالا؟ بابا این ها کی هستن دیگه؟
جمعه 26 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
بابا این عرفان خیلی اسیده , ببین توی چه دنیای فانتزیی داره پرسه میزنه, وای مردم از خنده اونجا که ذوق انگلیسیش ورم کرد و اسم اوباما رو به فارسی ترجمه کرد, و نتیجه گرفت اجدادش در بوشهر پشم شتر "تولید" میکردن, یعنی شتر بودن? هالا چرا عهد بوشهر رو انتخاب کرد, فکر کنم بخاطر نیروگاه اتمی. به جالبی فیلمهای هالیوود, در باره ماهواره و دیش و برنامه فارسی وان, تجزیه و تحلیل کرد. با تماشای رقصای سکسی دین استوار و محکمش سست و اویزان شده . ضمنا" دوستان مواظب باشید که در قرانسوزی همگی شریک هستید, دختر و همسر کلینتن بازخواهیتون میکنن. واقعا"جناب حجت الاسلام عرفان مناسب ترین و حقیقی ترین نماینده و ریاست حوض علمیه هستن, ماشاالله چی پرورش و تعلیم داده.
جمعه 26 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
براء یا البراء یک اسم عربی است که مسلمانان بر روی پسران می گذارند. در اندونزی چون تلفظ کسره در زبانشان وجود ندارد ک را جایگزین کرده اند و این نام را براک تلفظ می کنند و می نویسند و اوباما ها با توجه به ریشه اندونزیایی از یک طرف چنین نامی دریافت کرده است. حرف این فرد بی سواد بهانه ای شد برای گفتن این مطلب وگرنه این شخص حتی آنقدر نمی فهمد که باراک نام کوچک اوباما است و اگر اجدادش در کار پشم شتر بوده اند باید فامیلی اش پشمی باشد.
جمعه 26 شهریور 1389

kishmish sabz - آمریکا - لس آنجلس
اینا فردا پس فردا ادعا میکنن که چاه جمکران اصلی هم تو کاخ سفیده و اسم اصلی دختر های اوباما هم زینب و رقیّه ست، مادر هیلاری هم دَده بَگُم بوده و کاندولیزا رایس هم وقتی کلفت سید علی گدا بود اسم اصلیش باجی خوشقدم بود!.
جمعه 26 شهریور 1389

babre mazand - هلند - امستردام
pandora - آلمان - ان ار و . . خدا حفظت کنه اول صبحی خندیدم ها
جمعه 26 شهریور 1389

fariimah - ایران - شیراز
نمی دونستم ملا ها هم اصالت شناس شدن. اصالت سادات حوزه علمیه قم هم یک مشت عرب پا پتی صحرای حجاز هست که نمی دونستن انگشت دستشونو باید بکنن تو دماغشون یا انگشت پاشونو....
جمعه 26 شهریور 1389

axlll - امریکا - سانتا مونیکا
وای خدا کی نسل اینا ازکل کهکشان راه شیری پاک میشهه
جمعه 26 شهریور 1389

arya47 - ایران - کرمان
حالا که اوباما ایرانیه پس دیگه به چشم دشمن نگاش نمیکنیم بلکه به چشم دوست و برادر
جمعه 26 شهریور 1389

kholidar - ایران - رشت
برو پیرخرفت ارتباط نا مشروع را چه کسی تشخیص میده مردم میخان خوش باشن دو روز زندگیه دیگه اون از احمقی نژاد که میگه انگلیس جزیره ای تو غرب افریقا این از توی عرب که میگی اوباما ایرانیه
جمعه 26 شهریور 1389

Mohsen,2009 - ایران - بوشهر
ای ول، والا من یه بار تو کلاس به استادمون گفتم که اوباما همشهری خودمونه، ولی یکی از این خواهرای بسیجی مشنگ میخواست همون جا منو خفه کنه.
جمعه 26 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
من نمیدونم منظور این آخوندک از ... بزرگ که به اسلام روی می آورند کیه دروغ باین بزرگی یعنی تقیه وجز با کشیدن زیاد تریاک این حالت به وجود نمیاد
جمعه 26 شهریور 1389

tehranboy - کانادا - ادمونتون
این یارو اینقدر اطلاعات دقیق در مورد اوباما داره نگفت پشم کجای شتر رو تجا رت میکردند پشم زیر بغل شتر یا پشم.........شتر ما که تو خماری موندیم.
جمعه 26 شهریور 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
اتیلا - ژاپن - توکیو :دیش که خوبه میگن نماز ستون دین است و این ستون با یه ...خراب میشه P: اینها فکر میکنند مردم دور از جون خرند ولی وای به اون روزی که مردم بزنند به سیم اخر که این روز نزدیکه خامنهای که داره به درک واصل میشه بقیه هم یکی یکی پوستشونو میکنیم . به امید ان روز که دیر نیست. جاوید رضا شاه دوم مرگبر اخودو اخوندپرست...
جمعه 26 شهریور 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
جون دیگه چی فردا پس فردا شناسنامه ایرانی اوباما هم پیدا میشه و حتما هم میشل اوباما ریشه جنوبی داره لااقل یکی به این بگه بابا دو سه ساعت بعد اینکه توی رگ زدی عرعر کن
جمعه 26 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب هر کس در فیضیه درس بخواند دچار ان مرض میشود و هر اراجیفی از دهانش بیرون میاید
جمعه 26 شهریور 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
یکی نیست به این احمق بگه مثلا اگه اوبامای آفریقایی ایرانی شد چه معجزه ای اتفاق می افته؟!!!...معلوم نیست چقدر فارسی وان نگاه کرده تا به این نتیجه رسیده ..ولی سوزشی که فارسی وان در این آخوندها ایجاد کرده بدجور اونها رو عصبانی کرده انصافا بعد از پخش فارسی وان خیلیها در ایران ترجیح میدن بجای شبکه های صدا و سیما فارسی وان نگاه کنن آمار بیننده های صدا و سیما بدجور پایین آمده ...
جمعه 26 شهریور 1389

svenskpojke - سوئد - یمتلند
خوب این نشان میدهد که اقتصادجهانی و مشکلات جهان را مردمی از سرزمین پارس حل میکنند. و بار دیگر این نکته نشاند اده میشود که
جمعه 26 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
حوزه ها مکانهائیست که در آنها در خصوص همین شرو ورهای بی اساس صحبت میشود و سعی میکنند بطریقی بادهای جنوب را به شقایق (جمع شقیقه ها!) ربط دهند! اولا که چنین چیزی نیست، اگر هم باشد باید نام خانوادگی شخص معرف مثلا شغل نیاکانش باشد، نه اسم کوچک! حیف آن نان مفتی که شما در اون طویله ها میخورید.
جمعه 26 شهریور 1389

faryad_111 - استرالیا - ادلید
حالا این بابا از کجا کشف کرده که اوباما ایرانیه که حتی خود اون بیچاره خبر نداره.حالا چطوری میخواد این خبرو بهش بده که اوبامای بدبخت پس نیفته.
جمعه 26 شهریور 1389

habibollah - ایران - تهران
دیگه قاطی کردن به چی میگن؟
جمعه 26 شهریور 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
پس حاج اقا هم سلسله وار دنبال میکنه پدر بیامرزی فارسی 1 رو..چشممروشن صید علی اقا تو رو جون جدت ببین چه شبیخون فرهنگی بما زدن..
جمعه 26 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
لامصب .موادی که میزنه !! چه مرغوبه تا کجا بُردِش !! دختر ِ کلینتون!!..
جمعه 26 شهریور 1389

pandora - آلمان - ان ار و
babre mazand - هلند - امستردام . فدای تو ببر مازند که امسال سالته
جمعه 26 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
واقعا تاسف اور است که در حوزه ها اطلاعات صحیح نیست. یک منبع موثقی اخیرا به ما گفت که حتی در حوزه ها قران را مطالعه نمیکنند و جزو دروس انها نیست!. ولی با این حرف این اقا در مورد تهاجم فرهنگی و ماهواره موافقم. بهترین راه برای وابسته کردن یک ملتی این است که قسمتی از پولت را خرج کنی با فیلم و سریا. ل رنگ و وارنگ به انها فرهنگت را 100 برابر بهتر نشان بدهی بعد زندگیشان فلج میشود و همه به تکاپو میافتند که زودتر به هر طریق خودشان را به این بهشت برین برسانند و در نتیجه در خانه همه تحت قشار قرار میگیرند و .....!
جمعه 26 شهریور 1389

Rony - آمریکا - لس آنجلس
گیریم اصلا درست! به ما چه ؟ بریم بگیریمش بفرستیمش بوشهر شتر سواری؟! ثانیا تا اونجا که ما خبر داریم در بوشهر بیشتر ملت تو کار ماهی و . رطب و خرما هستندحالا این بابا از کجا پشم شتر پیدا کرده بماند. اصلا صحبت در زمینه آمریکا و رئیس جمهور آمریکا اون همه وسط حیاط حوزه علمیه چه معنا میده؟
جمعه 26 شهریور 1389

salad shirazi - امارات - دبی
مبارکه ایشالا..به سلامتی..حالا اگه آقا حسین هم قول بدن که دست از سر ما وردارن و تحریم ها رو لغو کنن تا ما بتونیم بمب اتمو بسازیم ما هم قول میدیم که به ایشون و خانواده محترمشون پناهندگیه ایران رو بدیم.خونه رئیس علی دلواری رو هم که همشهریشونه به نامشون کنیم..وقتی فوت فرمودن هم همونجا خاکشون کنیم و واسشون گنبدو بارگاه بسازیم رو سر درش هم بنویسیم: بارگاه و زیارتگاه ملکوتی امامزاده حاج سید حسین اوبامای بوشهری از نوادگان امام شانزدهم شیعیان جهان...
جمعه 26 شهریور 1389

ali r - ایران - تهران
ولی از حق نگذریم حشیش اصل چه حالی میده برو دو حالشو ببر
جمعه 26 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
پس اگر اوباما ایرانی است ،در انتخابات بعدی ریاست جمهوری بهش رای میدیم چطوره.
جمعه 26 شهریور 1389

ranginkaman1 - نروژ - اسلو
عجبا وارجبا !!!!
شنبه 27 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
اگر سایر مزخرفاتی که بخور مردم میدهید.این گونه باشد.شب بخیر ایران.
شنبه 27 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
برعکس حاج اقا , امشب خودتون دقت بفرمائید موقع تماشای سریالهای پلید و مفسد فارسی وان ریشه ایمانتون سفت میشه, نه سست و اگر هم زمانی سستی در ریشه ایمان مشاهده شده است دلیلش مصرف زیادی "تل" میباشد, بکشید و بسوزانید ولی اصراف نکنید. در دین مبین اسلام اصراف حرام است به همین دلایل حاج اقا فرغان !!! اه ببخشاوید حاج اقا عرفان. همیشه استوار و پایدار باد ریشه ایمان تمامی دوستان کاربر سایت ایرانیان یو کی.
یکشنبه 28 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.