۶۰نفر در پارتی دستگیر شدند

 
60 نفر در پارتی دستگیر شدند

مردی که 200 دختر و پسر جوان را به عنوان شرکت در جشن نامزدی به یک پارتی شبانه در باغ خانوادگی ‌اش در زرکان شهریار دعوت کرده بود، تحت تعقیب قرار گرفت و در این رابطه یک فوتبالیست و 59 دختر و پسر دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 23 شامگاه پنجشنبه گذشته یکی از اهالی شهرک زرکان شهریار با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهریار تماس گرفت و از رفت و آمدهای مشکوک زنان و مردان غریبه‌ای به باغ خانوادگی همسایه‌اش خبر داد.

ماموران اطلاعات ـ امنیت شهریار پس از اطلاع ماجرا به محل حادثه اعزام شدند و باغ خانوادگی را تحت نظر قرار دادند که معلوم شد، افراد بسیاری به این محل تردد می‌کنند و یک پارتی شبانه در حال برگزاری است.

ماموران پس از اطمینان از ماجرا، موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای شهریار اطلاع دادند و با هماهنگی قضایی وارد باغ ـ محل حادثه ـ شدند.

ماموران اطلاعات ـ امنیت شهریار به بررسی در داخل باغ پرداختند و 60 دختر و پسر جوان را که در پارتی شبانه حضور داشتند، شناسایی و دستگیر کردند و بازجویی از آنها آغاز شد.

ماموران در بازرسی از باغ و محوطه آن، مواد مخدر(کراک) و مشروبات الکلی را کشف کردند و با هماهنگی قضایی 50 دستگاه خودروی مدل بالای متعلق به شرکت‌کنندگان در پارتی توقیف و به پارکینگ پلیس منتقل شد.

در حالی که تحقیقات از متهمان آغاز شده بود، معلوم شد که یکی از آنها جوان فوتبالیستی است که در یکی از تیم‌های معروف فوتبال بازی می‌کند.

جوان فوتبالیست در پارتی

ماموران به تحقیق از جوان فوتبالیست پرداختند که وی در اظهاراتش به پلیس گفت: شب حادثه یکی از دوستانم با من تماس گرفت تا به ملاقاتش بروم. هنگامی که به محل قرارمان در باغ محل حادثه رفتم، پی به پارتی شبانه برده و قصد خروج از آن محل را داشتم که دستگیر شدم.

با ثبت اظهارات وی، یکی از دختران بازداشت شده مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: عصر روز حادثه پسر مورد علاقه‌ام با من تماس گرفت و از من برای شرکت در مراسم جشن نامزدی یکی از اقوامش دعوت کرد و از برگزاری پارتی شبانه بی‌خبر بودم. به دنبال اصرارهای پسر مورد علاقه‌ام در آن مهمانی ماندم.

با مشخص شدن این موضوع و تحقیق از دیگر متهمان معلوم شد که مراسم پارتی شبانه را صاحب باغ که مردی جوان است برعهده داشته و 200 زن و دختر جوان را که در محله‌های مختلف تهران سکونت داشته‌اند به پارتی دعوت کرده و مواد مخدر و مشروبات الکلی را در اختیار آنها قرار داده است، اما بعد از یک ساعت به همراه برخی از مهمان‌ها، محل پارتی را ترک کرده است.

بنابراین گزارش، با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، برای متهمان قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی برای دستگیری برگزارکننده پارتی شبانه و دیگر افراد فراری ادامه دارد.

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
ولی چرا پسر مورد علاقه من ; منو خبر نکرد?
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
اگر مراسم پارتی سینه زنی و گریه باشه, باز مردم را دستگیر میکنند یا نه ?!
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

زنده باد آزادی - ایران - ایران
حالا پارتی گرفتن که گرفتن مثلا آسمون زمین آومد یا برعکس شد .اونور قرآن سوزوندن خدا حتی چیزی نگفت الان اینها کاسه ی داغ تر از آش شده دیگ نوبره
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
بابا برید برقصید شاد باشید اما هرزگی و کثیف کاری نکنید.اخه بیچارها کی از کراک و قرص اکس خیری دیده که شما خاک بر سران ببرید?غیر از اینکه کرم بدنتان را فرا گیرد و تکه تکه گوشت بدنتان بخاطر مصرف کراک کنده شود چیز دیگری نسیبتان نخواهد شد.اکس هم که روزگار دیوانه کردنش معلومه.عده ای از ایرانیان همیشه چوب باید بالای سرشان باشد که توی لجن نروند.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
من نفهمیدم شاکی کی بود همسایه چرا باید زنگ بزنه به پلیس . تو خونه زدن و رقصیدن بده تو خیابون خوبه ?
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

arya47 - ایران - کرمان
آخه به تو چه به من چه که پارتی میگیرند.آخه تو ملک شخصیشون هم مردم نمیتونند پارتی بگیرند.اگر مجلس روضه خوانی بود که اشکالی نداشت.شادی حرام است فقط گریه
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
هر چیزی محدود باشه بدتر میشه این رو تجربه ثابت کرده
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
چرا با شادی مردم مخالف هستند??اخه به همسایه های فضول و ادم فروش چه که چشم دیدن و شادی و خوشی جوونهای ما رو ندارند و سریع اطلاع میدن?حالا چی عایدشون شد از این خبر چینی?جایزه صلح نوبل رو به انها دادن?اگرم ندادند میخوان براشون تهیه کنم هر چه سریعتر؟یا به قول معروف شاه میبخشه و شاه قلی خان نمی بخشه (وقتی خانوادهاشون از این پارتی راضی هستند به دیگران چه مربوطه؟؟؟)
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
خوب همسایه ها زنگ زدن خوب موقع رفت امد انقدر دادو بیداد کردن که مزاحم دیگران شدن.اصولا ما ایرانی ها باید یاد بگیریم که به حق وحقوق دیگران احترام بگذاریم.وقتی هواپیمای ایران ایر توی فروگاه دیگر کشور ها می شینه از 300 متری معلوم که اینها ایرانی هستند ازبس سروصدا و هلله میکنند.اصغر بیا ممد برو ابروی ادم و می برن
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

dannni - سوئد - استکهلم
دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن : ‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن! گروه دوم دخترایی هستند که اشک پسرا رو در میارن! گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن! گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی 18 بار‌آرزوی مرگ کنن! گروه 5 دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن !!!
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

شمبلیله - انگلیس - لندن
Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین اخی . بمیرم ! چرا! حالا اگه خیلی ناراحتی میتونی بیای پارتی من :) اون پسر مورد علاقت رو هم ول کن وگرنه باز میره پارتی تو رو دعوت نمیکنه!
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
dkdk - دانمارک - اسلیس ...نصیب نه نسیب...عده ای از ایرانیان همیشه چوب باید بالای سرشان باشد که توی لجن نروند. واین چوب بالای سر هم چقدر جواب داده...
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

shahab46 - المان - هانوفر
اصلا خود مردم ماهم یه چیزیشون میشه.بابا راهت ندادن ناراحتی به تو چه ربطی داره اخه.زنگ میزنه مثلا حال گیری کنی که چی.هنوز یاد نگرفتیم دخالت تو کار دیگران نکنیم بخصوص برنامه ضد رژیمی چه از نوع بزمی یا سیاسی.اخوندا هم که مثل خروامونده معطل چاش هستندمنتظر یه چیزی که مردم را بچزونند.بروح خمینی لعنت
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
سربازان گمنام امام زمان همچنان به فضولی مشغولند. حالا با رفتن عده ای به زندان و دادن جریمه اگر حالتون جا میاد که مطمئن باشید روانی هستید
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
همینطور با این وحشی بازی ها جوانها را عقده ای تر کنید.اما خود پدرسوخته هاتان در خفا چه ها که نکنید. نسلتان از زمین کنده بشه که مردم را این طور عاصی کردیدو ................
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول . منطقه شهریار ..منطقه ای بسیار سبز و زیبا بود پر از باغات میوه و جوب های فراوان و اهالی بومی اون منطقه که بیشترشان کشاورز بودند . ولی بعد از فاجعه انگلیس ها در ایران یا فاجعه انقلاب اسلام زده ها و تازی زاده و گماشتگانشون و بویژه بعد از جنگ عراق و ایران ( عرب زاده بر علیه عرب پرست) موجی از آوارگان جنگی و اراذلان سیاهی لشکران تازی پرستان خمینی و شهرستانی ها و افغانی ها و زمین خواران ..به شهرستان کرج و منطقه شهریار ریختند..درختان را سوزانند و باغات را خشک کردن که بتوانند بعنوان زمین در آن ساختمان و مغازه و کارخانه بسازند که با رشوه هم امکان پذیر شد.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم . بلاخره منطقه ای سبز و خرم و با رودخانه های پر از آبش به باغ وحش انسانی تبدیل شد حتی رودخانه را با خاک و شن پر کردند و قطعه قطعه کردند و با روشوه به شهرداری برایش قواله گرفته و میلیونها (دلار) به یکدیگر فروختند ..دیگر اهالی شهریار اهلی شهریار نیستند و باید در اوضاع بیکاری و اعتیاد و فحشا و گرانی و عربده کشی که مزدوران بسیجی و حزب اللهی های مرتجع شهریاری که حتی متوجه غذا خوردن و کباب کردن همسایه ها و حتی در صدد ضربه زدن مالی و جانی و ناموسی هستند در باغ پارتی نگرفت ..حالا به خاطر این مسئله باغ را هم به مسجد تبدیل خواهند کرد....کرج و حومه را واقعا بوی گند زبالهای انسان نما برداشته است !!!
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
شمبلیله - انگلیس - لندن .. دوست عزیز, بعدا به من گفت: چون من به نجابت تو پی بردم, میدونستم که تو اهل هر پارتی نیستی , به همین خاطر خبرت نکردم. اخه تو که میخوای بمیری. پس من چطوری میتونم تو پارتی تو شرکت کنم?
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
جلو هر چیزی رو بگیرن ملت عمدا بیشتر انجام میدن!بترکه اونکه زنگ زد به مامورین
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

high class - کانادا - ونکوور
ای بابا واسه خاطر کراک وقرص اکس نیست که دستگیرشون کردنداینهاهمش بهانست .اینها ازتوی خیابون دختر پسر رو دستگیر می کنند دادکاهیشون می کند اونوقت چه برسه به پارتی .حالا معلوم نیست دنبال چه می گشتند که پیدا نکردند و به جاش قرص اکس و .. یافتند.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

artosh - ایران - تهران
تاسف برانگیز هست که مردممون همدیگرو به خاطر یک مهمانی ساده به پلیس میفروشند. بعد همین مردم فریاد مرگ بر دیکتاتور در خیابان سر میدهند و از نظام مینالند..!!!! کسی که طاقت نداره یه جشن در همسایگیش برگزار شه. این حکومت جنایتکار از سرش هم زیاده.. از این موارد زیاده. چند شب پیش هم در سعادت آباد 3 تا ون پر از جوون بود که تو پارتی گرفته بودن و کنار خیابان والدینشان میاومدند و تحویل میگرفتند. از این موارد در تهران بسیار اتفاق می افته..
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

kholidar - ایران - رشت
هر چه میکشیم از دست مزدوران آدم فروشیست که اطراف ما هستند باید آنها را شناخت و نابودشان کرد
جمعه 26 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
بله دزدی جنایت تجاوز فساد ظلم دروغ تقلب حلال شادی نیکی راستی حق خواهی حرام. هر چقدر تا بحال توانستید شادی را از مردم بگیرید از این ببعد هم خواهید توانست. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
جمعه 26 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.