زن برای مخفی کردن اعتیاد شوهر جواهراتش را فروخت


زن برای مخفی کردن اعتیاد شوهر جواهراتش را فروخت

زنی به دادگاه آمد و گفت: تمام طلاهایم را خرج مواد مخدر شوهرم کردم تا بقیه از اعتیاد او خبردار نشوند.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 236 این مجتمع قضایی ارائه کرد.
این زن در حضور قاضی این شعبه گفت: شوهرم 9 سال است که معتاد به تریاک است و من به خاطر اینکه اقوام و فرزندانم از این موضوع باخبر نشوند تمام طلاها و سرمایه‌ام را برای مصرف مواد مخدر و خمار نبودن او خرج کردم.

وی با بیان اینکه ما 3 فرزند بالغ داریم، ادامه داد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چرا که دیگر تحمل زندگی و مخفی کردن این موضوع را از بقیه ندارم.

زن در مقابل قاضی ایستاد و بیان کرد: شوهرم از سادگی من سوء استفاده کرده و من تمام سرمایه و جوانی‌ام را به خاطر او از دست دادم.

وی اضافه کرد: گاهی که مالی نداشتم مرا مجبور به کار برای مردم می‌کرد تا بتواند به راحتی خرج موادش را در بیاورد.

مرد 30 ساله در دادگاه حاضر شد و گفت: من ابتدا از همسرم خواستم که او را طلاق دهم تا راحت زندگی کند.

وی ادامه داد: همسرم خودش قبول کرد که مخفیانه مواد مخدر و خرج مواد مرا تأمین کند برای اینکه آبرویش در خطر بود ولی من ابتدا با این کار مخالف بودن و خواستم برای راحتی‌اش او از من جدا شده و به دنبال زندگی‌اش برود اما نپذیرفت.

زن بار دیگر گفت: من تمام طلاهایم را خرج او کردم و حالا هیچ چیزی جز جدایی از او نمی‌خواهم تا از او دور شده و نفس راحت بکشم.

مرد در جواب بیان کرد: من دیگر او را طلاق نمی‌دهم و او باید در کنارم باشد و به کار گذشته‌اش ادامه دهد.

قاضی این شعبه، رسیدگی به این پرونده را به کارشناسی دادگاه ارجاع داد.

Neda02 - کانادا - اتاوا
"مرد بیان کرد: من دیگر او را طلاق نمی‌دهم و او باید در کنارم باشد و به کار گذشته‌اش ادامه دهد.". واقعا چه طور بعضی ها ادعا می کنن ایران تنها کشوری است که برده داری در ان وجود نداشته????!!!.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

baran shomal - نروژ - اسلو
این اسلام ناب محمدی است که اقایان را پرر. کرده مردیکه با کمال بیشرمی می گه باید باشه و مثل گذشته به من هم سرویس بده ای بی غیرت
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
مرد 30 ساله 3 بچه بالغ داره ؟ !!!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
بیچاره زن ها! همیشه ی خدا باید قربانی بشن تا کسی نفهمه که دارن با بدبختی زندگی می کنن!! تازه وقتی هم که می خوان ارزش خودشون رو نشون بدن با چوب میزنن تو سرشون تا یادشون بیفته که یک ''زن'' هستن!! این مرتیکه ی بی شعور هم اگه من جای زنه بودم, اونقدر بهش مواد می دادم که لاشه اش رو از تو خیابونا جمع کنن.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
کاش بجای اینکه خرج خرید مواد براش می کردی خرج ترکش می کردی زن مومن!!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

زنده باد آزادی - ایران -
این زنه دست هرچی وارداتی از قبرس رو بسته
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

topol mopol - قطر - دوحه
خاک عالم تو سرش...........م..............ن............اشغال.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
nedao2 کانادا ندای عزیز.اینها شبیه مردان هستند.حافظ گفته....نه هرکه سرنتراشد قلندری داند .......نه هرکه ایینه سازدسکندری داند...وقابل توج..........ه معتادان عزیز اگر میتوانید.خانواده راتامین کنید.مشکلئ نیست درغیر این صورت .مردباشیدترک کنید.یا جهارمترطناب...وخودتان را ترک کنید. ودیگران رابدنام نکنید.اینکه مشکل بزرگی نیست.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

jizjiz - ژاپن - یوکوهاما
سلام لطفا به این سایت مراجه کنید و در نظر سنجئ گوگل در مورد نام خلیج فارس شرکت کنید بجنبید تا عربها اسم خلیج فارس را تو این نظر سنجی بنام خودشون نکردن لااقل به 20 نفر از دوستانتون هم خبر بدیدhttps://www.persiano rarabiangulf. com/index. php
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
ukguy4u-بریتانیا-لندن:آخه در ایران میگن ..وقتی مَرد 27 سالشه پیــــر!!. شده!!(یعنی ازدواج براش دیر شده..!!)..واسه همین خیـلی زود بچه دار. میشن!!!....
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بیچاره مرده! اگه با یه زن پولدار ازدواج میکرد الان هم موادش براه بود هم مثل بعضیها میرفت باشگاه بدن سازی و هیکلی بهم میزد و میرفت شمال ویلا دوستان!! بعضی وقتها هم خانم و میفرستاد زیارت سوریه!!! وقتی هم BMW رو میانداخت زیر پا دیگه این حرفهای که معتاده و اینا میشد کلاس تفنن و عمق افسردگی اجتماعیش! اونوقت Neda02 - کانادا - اتاوا . . مینوشت: اخی نازی! گل پسر!!!!
جمعه 26 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.