اعتراف چهار متهم در لندن به قاچاق دختران ایرانی به بریتانیا + عکس


اعتراف چهار متهم در لندن به قاچاق دختران ایرانی به بریتانیا

رسول غلام‌پور، ماهرخ جمالی و فاطمه (احتمالا با نام فامیل) «حق‌نژاد

رادیو فردا : چهار تن از اعضای یک گروه که به قاچاق دختران کم‌سن و باکره از ایران، انگلیس و اروپای شرقی می‌پرداختند روز دوشنبه در لندن به جرم خود اعتراف کردند.

به گزارش پلیس بریتانیا، این چهار فرد ساکن بریتانیا که فاطمه (احتمالا با نام فامیل) «حق‌نژاد»، ماهرخ جمالی، رسول غلام‌پور و سارا بردبار نام دارند دختران ۱۴ تا ۲۰ ساله را در لندن در ازای دریافت پول در اختیار «تاجران عرب» و دیگران قرار می‌دادند.

این چهار تن که در خلال ماه‌های ژوئیه و اکتبر سال گذشته به قاچاق دختران فعالیت داشتند، پس از نفوذ پلیس مخفی بریتانیا به حلقه مشتریان خود اعتراف کرده‌اند که شش دختر را به عنوان روسپی در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

دختران قربانی این گروه به پلیس گفته‌اند که این افراد آنها را تحت عنوان «رقصیدن برای یک گروه از مردان ثروتمند» به شمال غرب لندن بردند و پس از رسیدن «مشخص شد که منظور از این کار بهره‌کشی جنسی بوده ‌است».

سه زن و یک مرد دستگیر شده در این پرونده روز دوشنبه در دادگاه «هرو کراون» در شمال لندن به جرم خود اعتراف کردند.

سربازرس ریچارد مارتین، رئیس بخش «قاچاق انسان و جرایم سازمان‌دهی شده» بریتانیا، در این باره گفت: «این که متهمان عملاً اقدام به فروش بکارت دخترانی حتی ۱۳ ساله به قیمت ۱۵۰ هزار پوند (۲۳۱٬۳۰۰ دلار) می‌کردند مسئله‌ای غم‌انگیز و دلخراش است».

تحقیقات در مورد این گروه در سپتامبر سال ۲۰۰۹ و زمانی آغاز شد که یکی از زنان این گروه یادداشتی را در هتل «جمیره کارلتون» لندن به‌جا گذاشت که در آن به صاحب هتل پیشنهاد شده‌ بود برای سر زدن به خانه‌ای اجاره‌ای که در آن دخترانی حضور دارند با شماره نوشته شده در یادداشت تماس بگیرد.

در این یادداشت نوشته شده بود که «من ۱۲ دختر ۱۴ تا ۲۰ ساله از سراسر بریتانیا برای شما دارم».
ماهرخ جمالی، ۴۱ ساله و مادر چهار فرزند، به مأمور مخفی پلیس که به صورت مشتری با او تماس می‌گرفت گفته‌بود که دختری ۱۳ ساله هم در یکی از خانه‌ها دارد که مشتریان می‌توانند بکارت او را بردارند.

کارمندان هتل پس از دیدن این یادداشت به پلیس خبر دادند و عملیات پلیس مخفی بریتانیا سرانجام باعث دستگیری افراد این گروه شد. ماهرخ جمالی، ۴۱ ساله و مادر چهار فرزند، به مأمور مخفی پلیس که به صورت مشتری با او تماس می‌گرفت گفته‌ بود که دختری ۱۳ ساله هم در یکی از خانه‌ها دارد که مشتریان می‌توانند بکارت او را بردارند.

به نوشته رسانه‌های بریتانیا، سه زن مجرم، جمالی، حق‌نژاد و بردبار، در جریان محاکمه خود در دادگاه گریه می‌کردند و به جرم «اجبار اشخاص به فحشا برای دریافت پول» اعتراف کردند.

در ادامه جلسه دادگاه یکی از دوستان متهمان فریاد می‌کشید که این چهار تن «بی‌گناهند» که این امر باعث شد تا مأموران انتظامی برای آرام کردن او به صحن دادگاه وارد شوند.

دستگیری و اعتراف این افراد به قاچاق انسان از ایران و دیگر کشورها به بریتانیا در شرایطی صورت می‌گیرد که در آخرین گزارش سالانه بررسی قاچاق انسان در جهان که توسط وزارت خارجه آمریکا تهیه می‌شود، عملکرد دولت ایران به دلیل عدم انطباق قوانین با حداقل معیارهای حقوقی و نیز عدم تلاش برای مبارزه با برده‌داری مدرن
مورد انتقاد قرار گرفته ‌است.

دهمین گزارش سالانه و بین‌المللی «قاچاق انسان» در بخش مربوط به ایران می‌نویسد که این کشور «هم مبدا و هم محل عبور و هم مقصد زنان، مردان و کودکانی است که به شکل غیرقانونی و قاچاق جابه‌جا می‌شوند، به‌ویژه آنها که برای فحشای اجباری یا کار و بردگی نقل مکان می‌یابند؛ زنان ایرانی در داخل خاک این کشور با هدف ازدواج اجباری یا فحشای اجباری جابه‌جا می‌شوند و کودکان ایرانی و افغان نیز برای بهره‌برداری‌های تجاری و گاه فحشا - که معمولا به شکل ازدواج دختران خردسال و سپس واداشتن آنها به روسپی‌گری توسط شوهران است- از مکان خود به نقطه دیگری فرستاده می‌شوند.»

این گزارش می‌افزاید که پسران و مردان جوان افغان و گاه ایرانی در روسپی‌خانه‌های جنوب ایران برای فحشای اجباری به کار گرفته می‌شوند و دختران و زنان جوان ایرانی نیز در کشورهای پاکستان، عراق، دوبی، فرانسه، آلمان و بریتانیا همین سرنوشت را پیدا می‌کنند.
منبع : رادیو فردا
goli jon - اسپانیا - بارسلونا
سلام دوستانی که در انگلیس زندگی‌ می‌کنن میتننا منو رهنمایی کنند که من چه گونه می‌تونم آدرس امیل پلیس لندن رو به دست بیرم اگر کسی‌ منو رهنمایی کنه ممنون میشم.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
لعنت به اون کسانی که باعث اینهمه حقارت و بی شخصیتی یکسری از هموطنانمان شده اند . با داشتن کشوری با اینهمه درامد اینهمه فقر و بدبختی اخه چرا ....
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

DARYA_R - انگلستان - لیورپول
از ماست که بر ماست / متاسفم
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

artosh - ایران - تهران
امیدوارم بدترین نوع مجازات دربارهء این آشغال ها اجرا شه.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

زنده باد آزادی - ایران - ایران
باید بگیرن اعدامشون کنان که درس عبرت بشه بر کسان دیگه که با ناموس ایرانی از این کارها نکنه
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
هر کسی می داند که وقتی به عنوان رقاص یا مدل یا اسکورت استخدام می شود سرویس جنسی هم جزئی از این مشاغل است. بنابراین با توجه به اینکه طرفین از همه چیز آگاهی دارند به کار بردن کلمه قاچاق انسان عجیب است. البته در مورد دختران بالای هجده سال و در مورد بقیه این کار جرم بسیار سنگینی است چون شخص به سنی نرسیده که بتواند برای خود تصمیم بگیرد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
خانه ابادخامنه ایی فلسطینا بچسب.,وانهایی که ثروت ملی اینان را غارت میکنند.احمدی...دستش رفته که اسامی رانشون بده.تو استر گیرکرد.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

علی بی غم - ایران - تهران
مرتیکه عمامه ات را بزار بالاتر. تف به غیرت نداشته ات. تف به اعتقاداتت. تف به دینت. تف به روح کثیفت. تف به سجاده ات. تف به عبادتت. تف به گور بابات ت ت .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

seven11 - مجارستان - بوداپست
این قضیه سالهاست که در اروپا جریان داره منتها هر وقت کسی این قضیه را علناً لو بده پلیس وارد ماجرا میشه وگرنه پلیس خودش را به دردسر نمی اندازه، احمدی نژاد و دارودسته علی گدا هم حق الحساب رو میگیرند و راضی به رضای ابلیس هستند.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
"ماهرخ جمالی، ۴۱ ساله و مادر چهار فرزند، " خاک بر سرت تو لیاقت فرزند داشتن نداری احق کثافت بچه ازار.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
بسیجی .. زیتون بهبهان بیا جواب بده مرده شور اون رهبرت رو ببرن
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

kharabati انگلیس بیرمئگام - انکلیس - بیرمنگام
بسیجیها/سربازهای امام زمان بی ناموسها اینها همه از دستاوردهای جمهوری اسلامه مرگ بر شما که ایرانو ایرانی رو ویران کردید.
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

sanama - امریکا - سیاتل
دو چیز است که انسان به سرمنشا ان پی نبرده است یکی فحشا و دیگری ربا خواری .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

خوش خیـــــال - امارات - ابوظبى
لطفـــاً حـکــم صادره دادگــاه علیـــه این کـثــافتهــا را حتمــاً در سایـت درج کنیـد تا معـلوم شود کـه آیــا به سـزاى عمـل کثیـف خـود رسیـده اند یا نـه ؟ اگر دادگـــاه لـنــدن فقط به پـرداخت جـریـمــه نقـدى بسـنــده کنــد علیـه ایشان حکـم صـادر کنـد که هیــچ فایده اى نــدارد .
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
خامنه ای کثافت اون عمامه ننگینت رو بگذار بالاتر با اون دین از خودت نکبتتر
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Mohammad-UK - انگلیس - لندن
اینجا میتونین فرم اونلاین را تکمیل کنید ttps://secure.met.police.uk/enquiries/index.php. این هم ادرس پستی پلیس لندن. Metropolitan Police Service. New Scotland Yard. Broadway. London. SW1H 0BG. 0300 123 1212. or if you call from Abroad use 0044300 123 1212. این هم ادرس وب سایت اسکاتلند یارد پلیس لندن. https://www.met.police.uk
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
ماهرخ جمالی .4تا بچه خودت را هم فروختی؟؟!! تا مَزه اش رو بچشی؟؟!. یا نــــه؟؟!"مــــرگ خوبه واسه همســـــایه!!!؟..
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

katrina - اسکاتلند - گلاسکو
متاسفم..
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
نیروهای خودسر جای خوبی در خونه کروبی برای محاصره نیست ..به واقیعت بنگرید و سفت بچسبی کلاه افتخارتون رو...ووووواااایییی بر ما
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

بچه شمرون - هلند - روتردام
از این اشخاص بی شرف تو هلند هم کم نداریم البته اینجا به لاور بوی معروفن و بیشتر مراکشی و ایرانی هستن که دختران رو به سکس وا میدارن, این خانم که 4 بچه داره بدون شک بچه های خودشم در اختیار عربا میذاشته برا عربه دختر پسر هم فرق نداره فقط ایرانی باشه. تف به هرچی ایرانی خائنه مطمئن باشین این کثافتا ادم فرشی براشون افتخاره
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

hedayat20 - بلژیک - بروکسل
این خبر خیلی مهم ، مهم ، مهم و مهم است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. شرکت مخابرات ایران از تاریخ 20 آبان به بعد به تمام کسانی که از یاهو در ایران استفاده می کنند یک ایمیل ارسال میکند، عنوان ایمیل "کارت اینترنت مجانی" میباشد ، وقتی این ایمیل رو باز می کنید، یک KEY logger ، با حجم 32 کیلوبایت ، در PC شما نصب می شود و از آن به بعد تمام چیزهایی که تایپ می کنید هر 20 دقیقه به آدرس ایمیلresearch@irantelecom.ir فرستاده میشود و به این چنین ترفندی از تمام مطالبی که تایپ می کنید باخبر می شوند. خواهش میکنم این پیام را برای دوستان و به ویژه برای ایران ارسال نمائید. .
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

Enghelab - ایران - تهران
زیتون رفته تهران تا باسبورت بگیرد و مثل دیبلوماتها فرار کند .هاهاهاها..
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

زیتون بهبهان - ایران - بهبهان
farzad_s-ایران.تبریز/واقعاروت زیاده.کثافتکاری چندپست فطرت که برای پول ناموس فروشی میکنن چه ربطی به نظام داره.آیااینهالایق سنگسارنیستند.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
goli jon - اسپانیا - بارسلونا. آدرس سایتش اینه : www.met.police.uk اگه مدیران سایت اجازه بدن .
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
اینا سردرختیهای اسلام ناب محمدیه بابا رسول گرامی اسلام سرور---و مکان عایشه را وقتی 15 سالش بود به عقد خودش در اورد چهتونه شلوغش میکنید
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

robinhoodd - استرا لیا - ملبورن
کارشون رو تایید نمی کنم.اما چه کارهایی انگلیس با کشور ما کرده و داره میکنه..?!??!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

nikbakht_s58 - ایران - تهران
دوستان عزیز چرا کلمه اعدام از زبون شما نمی افته! عادت کردیم از بس تو این چند ساله اعدام شنیدیم و دیدیم. با اعدام که راحت می شن اینا باید ذره ذره به سزای اعمالشون برسن نه اینکه یهو بمیرن و تمام. چرا هروقت دوست نداریم کسی اعدام بشه کلی سرو صدا میکنیم و کمپین راه میندازیم ولی جایی که حرصمون میگیره طرفدار اعدام میشیم. اگه اعدام بده همه جا بده چه ایران چه بریتانیا.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

برگشته - بحرین - محرق
این دختری که میرقصه و با حرکات اندامش شهوت پول دارها را تحریک میکنه نمیدونه اخر نتیجه اش اینه !! ... اروپا و امریکا پر از باندهای مافیایی فحشا هست که روسپی از روسیه و مکزیک و غیره میارند.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

man_iraniam - هندوستان - میسور
تازه کجاش رو دیدین.... تو هند دخترای عزیز دانشجو ( البته برخی )تازه از نوع متاسفانه بچه مایه دار---در عین دارندگی--- روسپی گری میکنن
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

mina43 - انگلستان - لندن
چه قدر متاسفم و صد افسوس....
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

farzad_s - ایران - تبریز
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان ----اونی که باید سنگسار بشه اون رهبرته که باعث وبانی این موارد هست یعنی اینهه فقر وفلاکت وفساد رو قبول نداری یعنی حکومت مسئول نیست
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
بچه هایی که بریتانیا اند محض افزایش اطلاعات حالا تکلیف این قربانیا چی میشه؟؟؟ .
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
زیتون بهبهان - ایران - بهبهان,کجای قران گفته باید انساتها رو سنگسار کرد!?شما چرا نمیرید ترجمه فارسی قران بخونید!?سنگسار از یهودیها مانده چرا دین چهرش خراب میکنید!!?در صدر اسلام حتی یک نمونه وجودنداشته,. نداشته تازه درمورد زنا باید 4 تا انسان بالغ با چشمانشان دیده باشند!?اگر دیدند ولی ان شخص توبه کرد او را ببخشیدچون خداوند بخشندست ,من ازشما خواهش میکنم برای یکبار هم شده قران را به فارسی بخوانید اول متوجه بشوید بعد به زبان عربی بخوانید.دقیقا یادم نیست کدام سوره و ایه بود(حضرت ابراهیم به خاطرتبلغ خداپرستی و نهی بتها تهدید به سنگسار کردندفکر کنم عمویش به حضرت ابراهیم هشدار داده بود)پیامبر اسلام( ص) بعد از فتح مکه هنده که عموی پیامبر شهید کرده بود گوش,بینی,زبان,وجگر حمزه را بریده بود وقتی نزد پیامبر رفت ,حضرت از او(هنده)انتقام نگرفت و به او گفت برو.ما چنین پیامبری داریم . چرا اسلام طالبانی به مردم نشون میدند!??.
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تف تو روح وشرف نداشته اتان
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

Asal85 - ایران - تهران
حالا خوب شد اقلا تونستن یک باند ایرانی بدام بندازن باند های خودشون رو که یکی دو تا هم نیست رو که اصلا نمی تونن بگیرن
پنج‌شنبه 25 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.