سارا شورد از زندان آزاد و تحویل سفارت سوئیس شد

 
سارا شورد از زندان آزاد و تحویل سفارت سوئیس شد

با دستور بازپرس پرونده و موافقت دادستان تهران سارا شورد یکی از سه متهم آمریکایی بازداشت شده در ایران از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بازپرس پرونده در پی ارائه ضمانت نامه بانکی دال بر تودیع وثیقه متهم یاد شده،‌ مراتب را به جعفری دولت آبادی دادستان تهران اعلام و پس از اخذ موافقت دادستان ،‌دستور آزادی نامبرده را صادر کرد. 

سارا شورد به همراه دو تبعه دیگر آمریکایی سال گذشته به اتهام ورود غیر قانونی به خاک جمهوری اسلامی ایران و نیز جاسوسی توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران دستگیر شده بودند. 

‌پیش از این دادستان تهران اعلام کرده بود سارا شورد به دلیل بیماری در صورت تودیع وثیقه 500 میلیون تومانی می‌تواند از زندان آزاد شود. 

این درحالی است که دادگاه با تمدید قرار بازداشت دو تبعه دیگر آمریکایی به مدت 2 ماه دیگر موافقت کرده است و نامبردگان همچنان در بازداشت بسر می برند. 

سارا شورد پس از آزادی از زندان به مقامات سفارت سوئیس در ایران بعنوان حافظ منافع آمریکا تحویل شد. 

پرونده سایر متهمان با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال می‌شود.

porharfi - هلند - آرنم
نابود باد حکومت ِ مـــلایی = آزاد شدن ایرانی ...
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
پس چی شد گفتید که اینا جاسوس بودن که ?
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

artosh - ایران - تهران
میشینن حساب میکنن با 500 میلیون میشه 50 تا بسیجیه چماق به دست رو برای 1 سال اجاره کرد ..!!! گدا گودوله هااااااا...
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
خانواده اش خواستار لغو وثیقه بودند..."پس کی آنرا پرداخته که سارا. آزاد شد؟؟!
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

arshia83 - اکراین - کیف
بابا این مرغ خیس رو اینقدرمهم نکنید...لول
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
پس قضیه جاسوسی چی شد? کثافتهای گروگانگیر
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

ezatdf - ایران - تهران
یک جاسوس اونم از نوع آمریکایی! با قید وثیقه آزاد می شه از کشور هم خارج می شه می ره هاوایی! ولی صدها دانشجو و مخالف سیاسی که جرم بعضی هاشون فقط اینه که با صدای آمریکا تلفنی صحبت کردند تو سیاهچالهای اوین هستند
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت اول :. به به بفرما ...به عنایت ولایت فقیه و چند ماه دندون رو جیگر گذاشتن بلاخره شما آزاد شدید که برید به کشورتون و شروع کنید از خاطرتان در زندان اوین به چاپ کتاب و مجله و روزنامه و...یه فیلمی هم با پول جهودهای اسرائیلی بسازید و بلاخره حسابی یه پولی هم شما به جیب بزنید (بعنوان یه توریست بی گناه زن کوه نورد ساده که کور هم هست و دستگاه جی پی اس هم ندارد ..و راهشو رو هم تو کوه های کردستان عراق گم کرده). و یه خانم امریکائی دیگرهم که کتاب " بدون دخترم هرگز "رو نوشت و فیلم هم براش ساختند و میلیاردر شد ..حتما با شما تماس خواهد گرفت وبه شما خواهد گفت بیا بیا یه قدری پول بده منم نمکم رو بریزم تو کتابت که کوکاکولاو همبرگر خوره های وحشی امریکائی برای خواندن کتابت بیشتر جمع شوند و فیلم هم برات درست می کنم !!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
قسمت دوم :. خیلی ها هم میرن افغانستان و یمن و کشورهای افریقائی که که عده ای آنها را برای مدتی گروگان بگیرند و بتوانند بعدا در کشورهاشون با چاپ خاطراتشان به نوائی برسند ! رهبر فقیه عمامه بسر ضد ایرانی این جونک های امریکائی رو هم آزاد کن که این کتابه و فیلمه چند تا دیگه هنر پیشه هم لااقل داشته باشه !!. حالا امریکا هم دوباره چندتا حساب بانکی اراذلان رژیم تو دوبی رو در عوض آزاد میکنه !!!. چه بدبختیه که ملت خوش باور ایران از سی و یکسال پیش تا حالا با آن سر در گریبانند !!. رهبر گماشته شده انگلیس فقیه شده ضد ایرانی قاتل ...این چنین با آبرو و هیثیت نسل ایرانی بازی نکن ..ملعون تازی !!!
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
بعده این چه کتابها و چه مصاحبه هائی بکنه و چه پولها در بیاره, درسته 1 سال زندان بود ولی از نظر مالی تا اخر عمر تامین شد, خاک تو سرتون که این امکاناتو دستی دستی بر علیه خودتون فراهم می کنید
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.