پیروانی: پزشک تیم انگلیسی بلد بود اما نمی‌دانست چه باید بگوید!

 
پیروانی: پزشک تیم انگلیسی بلد بود اما نمی‌دانست چه باید بگوید!

غلام پیروانی سرمربی تیم ملی امید می‌گوید حقیقی به درد تیم ملی امید نمی‌خورد.

پیروانی در مورد انتقادهایی که از او در مورد دعوت از سه بازیکن بزرگسال می‌شود گفت: «همین الان به من بگویند از من قهرمانی نمی‌خواهند، من هم از این سه نفر دعوت نمی‌کنم. اما مسئولان از من قهرمانی در آسیا را می‌خواهند. من هم مجبورم طبق چیزی که قانون اجازه داده، سه بازیکن بزرگسال را با خودم به گوانگ‌ژو ببرم.»

پیروانی در مورد استفاده نکردن از علیرضا حقیقی و دعوت از مهدی رحمتی نیز گفت: «حقیقی خوب است اما من از رحمتی دعوت می‌کنم. حقیقی به بازی‌های مقدماتی المپیک نمی‌رسد. وقتی بازی‌های مقدماتی المپیک شروع می‌شود، سن حقیقی بیشتر از 23 سال می‌شود و دیگر نمی‌تواند برای تیم ملی بازی کند. به نظرم بهتر است آقای قطبی از علیرضا حقیقی در بازی‌های غرب آسیا که زیاد مسابقات مهمی مهم نیست استفاده کند.»

عادل فردوسی‌پور در برنامه نود از غلام پیروانی در مورد اتفاقات فرودگاه لهستان پرسید و به او گفت که به نوشته خبرآنلاین، پزشک تیم که همراه او بوده زبان انگلیسی بلد نبوده و آن‌ها چند ساعت در فرودگاه معطل شده‌اند. پیروانی هم در جواب او گفت: «بنده خدا زبان بلد بود اما نمی‌دانستیم باید کجا برویم. یعنی نمی‌دانست به آن‌ها چه بگوید که کجا می‌خواهیم برویم!»

hassan5 - ایران - تهران
مگه تنهامترجم پزشک تیم بود ودیگر هیچ کسی انگلیسی بلد نبود؟؟
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
حالا یک مترجم میخواهیم که پزشکی هم بلد باشد. مهم خوب نشاندادن آقای پیروانی است.جان آدما دست ابوالفضل است.
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - .شیراز
‫اصلا فهمیدید که چی گفت؟نمیدانستیم باید کجا برویم،یعنی نمیدانست که به آنها چه بگوید که کجا میخواهیم برویم.توی یک تیم ملی هیچکس نیست چند کلمه ساده روزمره انگلیسی را بداند،هر کس که به خارج از کشور سفر میکند حداقل چند کلمه انگلیسی برای رفع نیازات اولیه اش یاد میگیرد.پزشکانی را در فامیل خودم میشناسم که انگلیسی را در حد دبیرستان میدانند ولی مثلأفرانسه را مسلط هستند و خودشان میگویند ما کتب پزشکی را به فرانسه خواندیم.متأسفانه سیستم آموزشی ما عیب و ایراد زیاد داره و علت عدم تسلط دانش أموزان به زبان خارجی(حالا هر زبانی) وجود معلمان ناموفق و بیسواد است.تنها تمرین گرامری حل کردن و از روی کتاب غلط و غلوط خواندن آنهم با تلفظی نا صحیخ(wrong pronanciation )نتیجه اش میشود این.یادم است در کلاسهای انگلیسی نیروی هوایی شاهنشاهی،هر کس که اشتباها کلمه ای فارسی حرف میزد ۲ریال ویا ۵ ریال واسه هر کلمه غیر انگلیسی با ید به superwiser میپرداخت و این پول ها جمع میشد و در آخر شیر و کیک مخریدیم وبا هم میخوردیم،حتی چندتا استاد ایرانیهم داشتیم که آنها هم جریمه میشدند،بیشتر سعی بر صحبت صحیح بود.
جمعه 26 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.