۸۰درصد دختران دوست پسر دارند!


80درصد دختران دوست پسر دارند!

دکتر محمودگلزاری روانشناس رسمی کشور گفت:تحقیقات نشان می دهد80 درصد دختران دبیرستانی در ایران با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند.

این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت. به گزارش خبرآنلاین عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطایی با بیان این مطلب در جلسه سخنرانی درخصوص چالش‌های زندگی دختران و پسران دانشجو ، سازنده‌ترین و بهترین راه برای پیش برد ارتباط و علاقمندی با جنس مخالف را در ازدواج دانست و گفت: شیفتگی پسران برای ازدواج معمولاً در سن 19 تا 20 سالگی اتفاق می‌افتد.

دکتر "محمود گلزاری" در ادامه سخنان خود، به مراحل ارتباط میان دختران و پسران اشاره کرد و گفت: مرحله اول در سنین زیر دبستان صورت می‌گیرد که گرایش به دوستی با جنس مخالف در این سن زیاد بوده و تفاوت جنسی در میان آنها وجود ندارد. وی همچنین مرحله دوم ارتباط دختران و پسران را در سن 6 تا 12 سالگی عنوان کرد و گفت: در این سنین هویت جنسی افراد شکل می‌گیرد. وی افزود، با توجه به تحقیقاتی که در این خصوص در کشور امریکا صورت گرفته است 95 درصد دختران و پسران دوستانشان از جنس خودشان هستند، به عبارت دیگر این دو جنس در سن دبستان از هم فاصله می‌گیرند. وی همچنین مرحله سوم ارتباط میان دختران و پسران را در سنین نوجوانی عنوان کرد و افزود، دختران در سن 12 سالگی و پسران در سن 13 تا 14 سالگی گرایش شان برای ارتباط با جنس مخالف بیشتر می‌شود.

وی همچنین در ادامه سخنان خود به تشریح الگوی فرهنگ غرب پرداخت و گفت: در جوامع غربی ملاقات‌های عاشقانه امری خوب و پسندیده محسوب می‌شود و باعث ایجاد اعتماد بنفس در افراد می‌گردد اما این امر پیامدها و مشکلاتی را به همراه دارد که یکی از آنها مراقبت و جلوگیری از سکس در سنین قبل از 17 سالگی است و از 17 سالگی به بعد نیز خطرات ناشی از بیماری‌های آمیزشی مانند ایدز، بارداری و... در این جوامع وجود دارد.
وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان 13 تا 17 ساله دختر باردار می‌شوند و سالی 500 هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. همه این موارد در حالی صورت می‌گیرد که در مدارس به دانش آموزان روش‌های جلوگیری از بارداری آموزش داده می‌شود.
دکتر گلزاری در ادامه سخنان خود افزود، در ایران 80 درصد دختران دبیرستانی با یک پسر دوست هستند و حتی ممکن است ارتباط جنسی هم داشته باشند که خانواده‌ها و مسئولین مدارس از این موضوع بی‌اطلاع هستند و این درحالی است که نوجوانان آگاهی کافی نسبت به این مسئله ندارند و ارتباطاتشان به ازدواج منجر نمی‌شود که این امر مطمئناً پیامدهای ناگواری را برای آنها به همراه خواهد داشت.

وی همچنین به نتایج به دست آمده در تحقیقات و پژوهش‌هایی که در این زمینه در ایران صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: در حدود 20 سالی که من در این زمینه تحقیق و پژوهش انجام داده‌ام، در نامه‌هایی که از سوی 85 درصد از دختران در خصوص ارتباط‌های عاشقانه دریافت کرده‌ام مربوط به سن 12 تا 25 سالگی بوده و 15 درصد از نامه‌ها مربوط به پسران بین 14 تا 17 ساله است. در این میان دختران بیش از پسران آسیب پذیر بوده و با پیامدهای بیشتری در این خصوص مواجه خواهند شد.

دکتر گلزاری همچنین بر لزوم آموزش و افزایش آگاهی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: ما باید گرایش ارتباط میان دختران و پسران را امری طبیعی قلمداد کنیم و با مطالعه و تحقیق در این خصوص راهکارهای مناسبی را در چارچوب فرهنگ جامعه خود ارایه نماییم.

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
والا به خدا من شخصا دوست دختر داشته ام که سالها با هم رابطه دوستی و جنسی داشتیم و در آخر با نهایت دوستی و صمیمیت هرکدام به راه خود رفته و ازدواج جداگانه کردیم و بعدش هم جز سلام و علیک و احوالپرسی چیزی بینمان نبود. یادشان گرامی باد همیشه هم با احترام یادشان میکنم. این دکترها نسخه هایی میپیچند که با دین و عرف جامعه سازگار باشد و چون راه حل منطقی ندارند عیبهای غرب را بزرگنمایی میکنند.
یکشنبه 21 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
میبینیم که حتی در پاکستان و افغانستان هم نمیتوانند جلوی مسائل جنسی را بگیرند. سکس بر دین ارجحیت داردو اگر زنها کنار زده شوند بچه بازی رواج پیدا میکند.در جامعه دینی ما راه حل جنسی دو نوجوان هفده ساله ازدواج نیست مگر اینکه عقد کنند و سکس داشته باشند اما تا زمان بلوغ کامل نزد والدین خود زندگی کنند. و برای جلوگیری از بی بندوباری به جوانان کوپن بدهند که بیشتر از کوپنشان ازدواج نکنند!
یکشنبه 21 شهریور 1389

dannni - سوئد - استکهلم
ما که نداریم
یکشنبه 21 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
دختر های ملا ها هم در این 80 درصد جای دارند؟؟!!
یکشنبه 21 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
20 ساله تحقیق کردی ولی هنوز نمیدونی که بارداری یک بیماری نیست. البته بارداری مادر علی چکه ای و مادر تقلبی نژاد بیماری خیلی وحشتناک برای مردم ایران بوده.
یکشنبه 21 شهریور 1389

ostajloo sadeghi - ایران - تهران
من نمیدونم کسی این بشر را مجبور کرده دروغ بگه. انصاف هم خوب چیزی "وی همچنین به نتایج بدست آمده در کشورهای غربی در خصوص ارتباط‌های جنسی در سنین نوجوانی پرداخت و گفت: در غرب سالیانه بیش از یک میلیون نوجوان 13 تا 17 ساله دختر باردار می‌شوند و سالی 500 هزار نوزاد از این طریق متولد می‌شود و نیز سه میلیون نفر به بیماری‌های آمیزشی مبتلا می‌شوند. " این هم از همان دکتورها هست!!!
یکشنبه 21 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
تا چشم حسودو فضولشون دربیاد ما هم بی دوست پسر دلمون میگیره تو این مملکت طالبانی والا میریم سراغ دوست دختر
یکشنبه 21 شهریور 1389

milanahwaz - سوئد - نورشپینگ
یعنی‌ خیلی‌ خوب است بابا برین حال کنید.اما من فکر کنم که هر دختر از ۱ بیشتر داره. اما من خودم دوست دختر نداشتم.باید آمار پسر‌ها را هم بنویسند.شاید نصف باشه. سوئد نورشپینگ
یکشنبه 21 شهریور 1389

بانو شجاع - امارات - دبى
خوب منم دارم مگه گناه کردم؟؟!!
یکشنبه 21 شهریور 1389

mohsen.b - ایران - تهران
تهران.ایران. آقای دکتر اول اینکه 80 درصد دختران با یک پسر دوست نیستند با چند پسر دوست هستند و دوم اینکه 80 درصد پسران فریب خورده هستند و..........؟
یکشنبه 21 شهریور 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
woooowچه کشفییییی کردن اینا. خوب وقتی توی ایران اینقدر حساسیت بین روابط دختر و پسر هست تا جاییی که دیوار حائل در دانشگاه درست میکنن و در ادارات کارمند زن از کارمند مرد جدا میکنن معلومه که دختر و پسر روابطه پنهانی ناشی از ترس دارند و اخرش هم به اینجا ختم میشه. اگر از کودکی روابط دختر و پسر ازاد می بود الان سرنوشت ایران خیلی بهتر از این بود.
یکشنبه 21 شهریور 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
حالا کجای این بد هست!!!!.. حتی خانواده ها در بیشتر موارد خودشان تشویق هم میکنن نمونه اش پارک محل ما که دخترا با مادراشون هر روز آنجا میان البته بیشتر آنها قصدشان ازدواج هست....
یکشنبه 21 شهریور 1389

kian ahvaz - ایران - اهواز
دروغه همه دارند به جان خودم بجز من بدبخت که ننننددددااارررممم حتی مجازی..هیشکی منو دوست نداره...
یکشنبه 21 شهریور 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
راهکار مناسب یعنی دختر بچه 12 ساله رو که توی فرهنگ عقب مونده اسلامی حتی ترشیده بحساب میان رو شوهر بدیم و از مصیبت 85 درصدیه نامه های عاشقانه راحت بشیم و احیانا رابطه جنسی!!درست مثل عایشه کوچولو که .. در سن 8 سالگی رستگار شد و از دست نامه های عاشقانه و روابط جنسی نجات پیدا کرد!!
یکشنبه 21 شهریور 1389

math4me - لوکزامبورگ - مقش
این دکتر بدبخت هم یه بسیجیه اگه دقت کنید میگه کشورهای غربی ، خوب بیچاره کدام کشورهای غربی میتونه بگی کدوم دسته ناسلامتی چیزی به اسم قاره داریم حداقل قاره رو بگو اگه باز میخواهی تفکیک کنی بگو آمریکای شمالی جنوبی چه میدونم اروپای شرقی غربی بالکان اسکاندیناوی این کشورهای غربی برای ما کشف نشد کجا و جالبه که اگر منظور این بابا اگه حتی نصف اینها هم باشه یک میلیون بارداری آمار خیلی خوبیه اگه تو ایران آزادش بزارید سالی 40 میلیون تحویل میگیرید و یا اگر سکس از راههای یه خورده غیر معمول رو هم از این دختر پسرها بگیرید سالی دست کم 5 ، 6 میلیون میتونید باردار تحویل بگیرید پس برو آقاجون به خودت و تبارت و کشورت نناز !
دوشنبه 22 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
اسلام ناب محمدی باعث شده که هیچی سر جای خودش نباشه هموطنان ما تو هواپیما و تو خیابون میرقصند تو اتوبوس عشق بازی میکنند تو عروسیها و مجالس دعوا میکنند تو مسجد میخوابند تو دانشگاه نماز میخونن از بس هرکی از راه رسیده یه لگد به فرهنگ ما زده مبتلا به گیجییه فرهنگی شدیم
دوشنبه 22 شهریور 1389

kakoo SHIRAZI - انگلیس - درهام
منظور این دکتر!!!! از غرب چند کشور بود?
دوشنبه 22 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
بانو شجاع - امارات - دبى . . بستگی داره به اعتقاداتون! مشگل بزرگ ماها اینه که به نداشتن اخلاق و زیر پاگذاشتن رسوم و اعتقادات افتخار میکنیم ! در صورتی که وقتی با ما بدون اخلاق رفتار کنن داد وبیداد راه میاندازیم! مثال میزنم: شما دوست پسر داری ولی به پدرتان نمیگوئید یا دروغ میگوئید ندارید! چه احساسی خواهید داشت وقتی بدانید یک روز دختر شما همین رفتار را با شما بکند. جوابش راخودتان میدانید و خواهشا سیاست را بهانه نکنید. یک کار غیراخلاقی همیشه غیر اخلاقی است. دوستی دختر و پسر مبادله یک نیاز جنسی است و کلمه دوستی اصلا کلمه واقعی نیست. رابطه ای است مثل خریدار وفروشنده.
دوشنبه 22 شهریور 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
dannni - سوئد - استکهلم. شما چقدر شکسته نفسى مى فرمایید ( شوخى ). رابطه دختر و پسر از آن معضلاتى است که حل شدنش خواست همه است مثل دموکراسى مى ماند که موافق و مخالف و ممتنع دارد بعضى آن را به آتش و پنبه تشبیه کرده که نباید به هم نزدیک شوند و بعضى عقیده دارند که دختر همانند گوهر نابى است که باید در داخل صدف نگهدارى شود تا روز معین و براى بدست آوردن این گوهر ناب پسر باید متحمل مشقت فراوان شود ( اشاره به سنت کمر شکن ازدواج ) و بعضى را نیز عقیده بر آن است که باید همانند Cazanova به جمع این پریرویان خوبرو یورش برد و بعد از کامیابى به حال خود رها کرد القصه این حکایت در نهایت به جائى نخواهد رسید
دوشنبه 22 شهریور 1389

farshid15391 - ایران - تهران
کی دوست داره دوست دخترمامیشه ........
دوشنبه 22 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
اگر افراط کاری نباشه چه عیبی داره!
دوشنبه 22 شهریور 1389

bitajoon - انگلستان - لندن
نوش جونششششون
دوشنبه 22 شهریور 1389

arya47 - ایران - کرمان
و اما 20%باقیمانده :5%از جنس فاطی کماندو و ...که کسی تحویلشون نمیگیره.5% هم تو نظر سنجی دروغ مینویسندو احتمالا 10% هم دوست پسر گیرشون نمیاد
دوشنبه 22 شهریور 1389

شکلات - ایران - تهران
در نهایت نفهیدم از بابت این خبر ما باید شرمنده باشیم یا اونها ؟ آمار درستش اینه : در ایران 80 درصد دخترها بیشتر از 4 پنج تا دوست پسر دارن !
دوشنبه 22 شهریور 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
دخترای ما وضعشون خیلی خوبه 80% دوست پسر دارند ، خدا کنه اون 20% دیگه هم بی عرضگی را کنار بگذارند و به یک نوایی برسند ما که بخیل نیستیم، بیچاره دخترای عربستان اون موقعه ها !؟ 80 در صد شون فقط یک دوست پسر داشتند!!! 
دوشنبه 22 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
بیشتر این دخترها چند تا دوست پسر بطور همزمان دارن یعنی هر کی بیشتر خرجشون کنه و ماشین بهتری داشته باشه واسش میمیرن. یک بار از یکیشون که مدام میگفت واست میمیرم پرسیدم یه نفر به طور همزمان میتونه واسه چتد نفر بمیره؟ گفت فقط واسه تو!! گفتم خر خودتی بیا اینم فیلم و عکسات!! رفت که دیگه پیداش نشد و شماره همراهش رو هم عوض کرد.خلاصه اگه حواستون نباشه چنان کلاهی سرتون میذارن که به جای شلوارک هم بتونین ازش استفاده کنین.
دوشنبه 22 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ // " بعدش هم جز سلام و علیک و احوالپرسی چیزی بینمان نبود" .خالی نبند بچه زرنگ!! تا سلام و علیک و احوالپرسیش رو که خودمون هم میدونیم. راجع به حدفاصل بین سلام و علیک و خداحافظی واسه مون تعریف کن!!
دوشنبه 22 شهریور 1389

yool - انگلستان - لندن
چشمان خود را نسبت به‌ تغییرات بگشا، اما ارزشهای خود را به‌ سادگی در برابر آنها وا مگذار. دالای لاما.
دوشنبه 22 شهریور 1389

amir pishro - ایران - طهران
من که تا حالا دوست دختر نداشتم این دوست دختر که میگن چه شکلیه
دوشنبه 22 شهریور 1389

alisam - ایران - تهران
دخترانی که دوست پسر ندارن و دارن از این 80 درصد عقب میفتن اگاه باشن: من یک فرد ایده ال برای انها هستم، دوست پسری مهربان برای همه نسل ها.. خلاصه ما در خدمتیم!
دوشنبه 22 شهریور 1389

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
ContractorQatar - قطر - دوحه. نه به جان هردومون! دوستی های من آنقدر طولانی مدت بوده که به احترام کامل رسیده.البته حالا هم من در خارج از ایرانم و عملا کارمان از احوالپرسی و یادش بخیر گفتن فراتر نمیره!
دوشنبه 22 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
دارند که دارند چشم حسود کووووووووووور. چطور مردان می توانند بعد از تعویض 10 دوست دختر طلب دختر باکره کنند وقتی نوبت دختر می رسد می شود گناه کبیره!!!!
دوشنبه 22 شهریور 1389

experthoney - بحرین - منامه
یکی به اون 20% بگه ما هم هستیم، رو ما هم میتونید حساب کنید
دوشنبه 22 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
یعنی فقط توی کشورهای غربی بین دخترها و پسرها رابطه وجود داره؟!!! پس آفریقا و آسیا چی؟!!! یا اینکه منظور از کشورهای غربی یعنی همه کشورها به غیر از ایران؟!!!
دوشنبه 22 شهریور 1389

mani_dubai - امارات - دبی
دوست دختر بلاست خدا هیچ پسری رو بی بلا نذاره.
دوشنبه 22 شهریور 1389

YAVARAM - ایران - تهران
نوش جونشون که دوست پسر دارند به تو چه مرتیکه
سه‌شنبه 23 شهریور 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
alisam - ایران - تهران تا باشه از این دوست پسرها
چهار‌شنبه 24 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.