سری جدید پارازیت : قسمت بیستم


سری جدید پارازیت : قسمت بیستم

بخش اول


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=94RQI7JJlI0

دانلود

mp4 - 3gp

بخش دوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=xy3dikzL-MQ

دانلود

mp4 - 3gp

بخش سوم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=Lum7UsfyV30

دانلود

mp4 - 3gp

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
خسته نباشید. مثل همیشه جالب بود. آقای خرسندی عزیز مخلصتیم. شاد و سربلند باشید. به امید آزادی فرهیختگان و آزادیخواهان سربلند در بند حاکمیت مستبدانِ تمام خواه ایران.
شنبه 20 شهریور 1389

standard - انگلیس - لندن
شبی یاد دارم که چشمم نخفت شنیدم که پروانه با شمع گفت که من عاشقم گر بسوزم رواست تو را گریه و اه .. چراست...هر کی بقیه اش را بلد ه بگه امشب بدجوری حوس شعر کردم.ارادت. شعر تقدیم به گارفیلد و بقیه دوستان.
شنبه 20 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
چون پروردگار آدم و حوا را به بهشت فرستاد، گفت: «از جنت من لذت ببرید». آدم و حوا لختی که در بهشت چرخیدند پیرمردی سپید موی و سپید ریش و چروکیده بر آنان پدیدار گشت که در زیر سایه‌ای چرت می‌زد. آدم هراسان گفت: «مگر نه اینکه می‌گفتی من نخستین انسانی هستم که آفریدی؟ پس این موجود کهنسال کیست در این دیار؟» خداوند گفت: «آه او را می‌گویی؟ نگران نباش، او جنتی‌ست من هم که آمدم او اینجا بود، از این رو نام اینجا را جنت نهادم»
شنبه 20 شهریور 1389

AKHTE BALA - انگلستان - داربی
مرگ بر عضما.
شنبه 20 شهریور 1389

sepidar11 - کانادا - تورنتو
mohsen_raja - ایران - تهران/خیلی با حال بود کلی خندیدم دمت گرم.
شنبه 20 شهریور 1389

zamanphp - ایران - اصفهان
دم بچه های پارازیت گرم ، اون قسمتی که سامان کیف رو پیدا کرد و قسمت عزرائیل فوق العاده بود
شنبه 20 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
که من عاشقم گر بسوزم رواست. تو را گریه و سوز باری چراست؟. بگفت ای هوادار مسکین من. برفت انگبین یار شیرین من. چو شیرینی از من بدر می‌رود. چو فرهادم آتش به سر می‌رود. همی گفت و هر لحظه سیلاب درد. فرو می‌دویدش به رخسار زرد. که ای مدعی عشق کار تو نیست. که نه صبر داری نه یارای ایست. تو بگریزی از پیش یک شعله خام. من استاده‌ام تا بسوزم تمام. تو را آتش عشق اگر پر بسوخت. مرا بین که از پای تا سر بسوخت. همه شب در این گفت و گو بود شمع. به دیدار او وقت اصحاب، جمع. نرفته ز شب همچنان بهره‌ای. که ناگه بکشتش پری چهره‌ای. همی گفت و می‌رفت دودش به سر. همین بود پایان عشق، ای پسر. ره این است اگر خواهی آموختن. به کشتن فرج یابی از سوختن. مکن گریه بر گور مقتول دوست. قل الحمدلله که مقبول اوست. اگر عاشقی سر مشوی از مرض. چو سعدی فرو شوی دست از غرض. فدایی ندارد ز مقصود چنگ. وگر بر سرش تیر بارند و سنگ. به دریا مرو گفتمت زینهار. وگر می‌روی تن به توفان سپار.
شنبه 20 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
این قسمتی از مصاحبه استاد فریدون جنیدی است: "اروپاییان از خواب آلودگی ایرانیان که بعد از حمله مغول تا همین اواخر ادامه داشت، استفاده کردند و با حیله سعی در ساختن تاریخی برای ایران کردند که به همین اندازه قدمت دارد. همین بود که حکومت مادها را سرچشمه تاریخ ایران معرفی کردند که چیزی درحدود ۲۷۵۰ سال قدمت دارد. ناچار تمام یافته های باستانی پیش از این تاریخ را به اقوام دیگر نسبت دادند. این دروغ تاریخی که با دامن زدن صهیونیزم بین المللی رشد کرده است با هدف قطع حافظه تاریخی ایرانیان صورت گرفته است". اگر نظرشان این باشد من باهاش مئافقم.
شنبه 20 شهریور 1389

احتراز - آلمان - دورف
این مرتیکه خرسندی، از بس کشیده، قیافش مس حقه وافور شده، روش نمی‌شه بگه موقع خوندن شعر نشٔه است.
شنبه 20 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
آزار جنسی گسترده کودکان توسط کشیش های کاتولیک بلژیک. نتیجه گیری تحقیقات رسمی در بلژیک نشان می دهد که آزار جنسی کودکان توسط کشیش های کاتولیک به مدت ده ها سال در تقرییا تمام حوزه های اسقفی این کشور جریان داشته است.در گزارش کمیسیونی که در این باره تحقیق کرده آمده است که در این مدت، سیزده قربانی تجاوز جنسی، خودکشی کرده اند و شش نفر دیگر دست به خودکشی زده بودند ولی نجات داده شده اند.اعضای این کمیسیون که شهادت حدود 500 قربانی آزار جنسی را شنیده اند می گویند از شنیدن جزئیات نحوه تجاوز به قربانیان شوکه شده اند.به روز شده: 15:59 گرینویچ - جمعه 10 سپتامبر 2010 - 19 شهریور 1389 bbc persian.
شنبه 20 شهریور 1389

standard - انگلیس - لندن
saeed1 - کانادا - تورونتو . خیلی ممنونم عالی عالی عالی
شنبه 20 شهریور 1389

ehsan_14 - اتریش - وین
احتراز - آلمان - دورف. توچرا میسوزی که اون نشه هست یا نیست...ولی س......بتو میارزه و جلوی اسلام ایستاده...تو اینقدر بیسوادی ..........
شنبه 20 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
احتراز - آلمان - دورف . شما چرا به اقای خرسندی بی احترامی میکنی؟ اگر هم نظری داری با احترام بیان کن!
شنبه 20 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
omid norway - نروژ - اسلو . معلومه خیلی درد داری مقصر خودتی بارها بهت توصیه کردم کیسا نرو اینم نتیجه که مجبوری این همه بخیه رو تحمل کنی . تو هم یه جورائی بدشانسی مسجد میری بچه های بسیج خجالتت میدن کلیسا هم میری کشیش .
شنبه 20 شهریور 1389

mashkok - ایران - ایران
کامبیز جان اون صف گاز بودنه بنزین
یکشنبه 21 شهریور 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
iranjp - ژاپن - توکیو . اقا یا خانم محترم! این نوشته شما به امید صحیح نیست. اینجا ما برای مباحثه با احترام به یکدیگر میاییم نه برای توهین!
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
از این مردک چاخان افیونی رذل خدایی اگر کسی سراغ دارد بگوید. این خامنه ای ورم کرده از افیون که به زور هزار دارو و درمان نفس شوم و خبیثش را نگه داشته اند به شیطان سور زده. مردم که او را کاملا شناخته اند اما چگونه می تواند چشم در چشم نوکران بدبخت جیره خوارش با این همه رذالت چاخان کند. آخه مجسمه خباثت حتما منظورت به طراوت برگزار شد . اعمال ساندیس خورانت به اعمال فحاشی و شکنجه و تجاوز به قهقه و تمسخر بود که تو را به طراوت رسانده و نفس خبیثت را شاد و تازه کرده یا کشتار مردم و ضرب و جرحشان و خانواده داغدارشان باعث طراوت تو و خانواده از خودت خبیثتر شده.....
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران :] محسن خان این دراکولای مردنی از ابتدا دوزخی بوده با تقلب اسمش را جنتی گذاشته چون فهمیده بوده که جیره خور خامنه ای متقلب خواهد شد و به خاطر خود فروختگی اش جنت این دنیا را به او میدهد و از گورستان به خطبه های نماز جمعه می نشاند و شورای نگهبان که عموم دوزخیان در آن ساکنند.
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.....دروغگو خدا زده حالا به زور دارو خود را نگه دار هر روز این عمر پر از نکبت و ظلمت که باعث بیشتر رفتنت در چاه فاضلاب است. فاضلابی که به دستور تو برای فرو بردن سر شریفترین فرزندان این مرز و بوم استفاده میشود. خوراک و ماوایت تا ابد چاه فاضلاب خواهد بود. ملعونترین فرد . حتما گمان نداری که مردم اجازه ترکتازی به یابو علفی ات بعد از سقط شدنت می دهند شما خانواده خبیث را صیحه آسمانی باید از بیخ و بن بکند که اعمال تو و خانواده ات و نوچه هایت شرم آور تر از قوم لوط و عاد و ثمود است و فرعون تو همه رذایل را با هم داری ملعون منفور. ای بدبخت کسانی که این ملعون الگویشان است. ببین آنها دیگر چه وجود کثیف و بیماری دارند. به این وضوح به همه آنها خط می دهد که چگونه مردم را با شعار های تو خالی فریب دهند و جذب کنند و این بچه شیطانهای دست پرورده شیطان اکبر خامنه ای گوش به فرمانند. اگر کسی به چشم دیگری غیر از اینکه خامنه ای خود شیطان مجسم است به او نگاه کند خود شیطان است که می خواهد او را انسان نشان داده و خلق را بفریبد. شیطان تمام و کمال در صورت گفتار و مرام او تجلی کرده و خود نمایی می کند.
یکشنبه 21 شهریور 1389

پریستوک - ایران - تهران
استاد جنیدی فرد بسیار قابل احترامیه من خودم به چشم شاهد بودم که این حرف و زده و لی گفته که قدمت پادشاهی ایران بیش از این هاست. استاد جنیدی زرتشتی هست و خونش و با 5000 جلد کتاب وقف کرده و رایگان به بچه های ایرانی زبان پهلوی آموزش می ده. نه کاخ از این حکومت گرفته و نه دنبال پوله . عشقش پسرش بوده که تو جوونی مرده و قاب عکس پسرش رو دیواره کلاس نصبه بعد از اون همه عشقش تربیت فرزندان ارانه . اون شاهنامه ش و پول نداشت چاپ کنه و به بچه ها پیش فروش می کرد پارازیت پا تو کفش هر کی بکنید جز استاد جنیدی
یکشنبه 21 شهریور 1389

iranjp - ژاپن - توکیو
saeed1 - کانادا - تورنتو . دوست عزیز با عرض معذرت از بعضی از دوستان . اما کسی که به زن و مرد خیلی راحت بی احترامی میکنه باید انتظار برخورد داشته باشه . موفق و پیروز باشی .
دوشنبه 22 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.