مهمان‌ همایش ‌ایرانیان‌ در ‌کنار‌ خانواده ‌بوش - عکس


مهمان‌ همایش ‌ایرانیان‌ در ‌کنار‌ خانواده ‌بوش

مسعود خاتمی یکی از ایرانیان خارج از کشور است که در همایش چند هفته پیش در تهران همراه با دوستانش حضور داشت.

به گزارش جهان وی یکی از حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است.عکس های ذیل مربوط به مراسم جشنی در کاخ سفید است که وی همراه با همسر بوش عکس یادگاری گرفته است.

پیش از این رئیس جمهور گفته بود، برخی به خوردن پای یک زن نامحرم به پای یک مرد در این همایش ایراد گرفته اند.

khosh bavar - ایران - کرمان
ای خدا ! من 100 بار پایم به پای یک زن خورد, هیچمون نشد و هنوز هم نفس میکشیم !
جمعه 19 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
کم کم نیمه پنهان صهیونیستی احمدی نژاد و دار و دسته اوباشش هویدا میشه
جمعه 19 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
پیش از این رئیس جمهور گفته بود، برخی به خوردن پای یک زن نامحرم به پای یک مرد در این همایش ایراد گرفته اند.,,,. من با مموتی موافقم تا کور شود چشم احمد خاتمی شریعتمداری و هرچی آخوند زبون نفهم بی شعور.
جمعه 19 شهریور 1389

hafeze shirazi - ایران - تهران
از دکتر خاتمی که بسیار حاذق و برجسته است بعید بود که در این همآیش در ایران شرکت کند به دعوت جمهوری اسلامی والا اینکه دوست خانواده روسای جمهور باشید عجیب نیست
جمعه 19 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
کاریکاتورهایی از مانا نیستانی https://sobhemoud.wordpress.com/2010/09/08/mana/
جمعه 19 شهریور 1389

siavash siavash - بلژیک - انتورپ
من که خیلی دوست دارم پام به پای یه زن نامحرم بخوره
جمعه 19 شهریور 1389

bluestar - ایران - تهران
ساعت 5:30 صبح نیروهای گاردی زیادی در خیابان شریعتی از جنوب به شمال به سمت تجریش در حرکتند.
جمعه 19 شهریور 1389

omid norway - نروژ - اسلو
دم محمود گرم همین که این همایش برگزار کرد این یه کار خیلی مهم ومثبت
جمعه 19 شهریور 1389

Dadar2010 - ایران - تهران
یک سفر هم برو قم
جمعه 19 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
مرگ بر کسانیکه با هزار و یک حیله در صدد ابقای حکومت کثیف ملایان- و ملای دیگری با عمامه و بی عمامه را در کیسه ی مارگیری پنهان دارند مسئله ی صیهونیسم مربوط به فلسطینیان و نزاع این دو به ایران چه مربوط???bluestar - ایران - تهران ...بسیجی تو تمام جنایات31 ساله را بگردن عنتر انداخته ای مگر خمینی خلخالی گیلانی جنایتکاران بزرگ و مجری و دستور دهنده ی اعدامها شکنجه ها و تجاوزات یهودی زاده بوده اند نخیر همین اسلام خونینت است ماله نکش
جمعه 19 شهریور 1389

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. چی شده بسیجی ساندیس خور؟ حرفهای حسین شریعت نداری رو تکرار میکنی؟ نیمه پنهان؟ مثل اینکه هر شب روزنامه کیهان میخونی؟ صهیونیست کیه؟ شماها خودتون نیمه پنهانید و نوکران ضد ایرانی! مثل اینکه جدیدا دوباره چکهای سید علی گدا به شما برو بچه های دخمه بسیج رسیده و پروار شدید! سایبریها دوباره دم در آوردن؟ یادت رفت در تظاهرات جنبش سبز مردم رو تحریک میکردی از کسانیکه شعارهای مخالف و ضد رژیم و ساختار شکن میدهند عکس و قیلم تهیه کنند؟ سابقه تو بسیجی مزدور از ذهن کاربران سایت پاک نشده! نمیخواد آدرس بدی و رد گم کنی. خیلی تابلو هستی برادر بسیجی!
جمعه 19 شهریور 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
کتاب ؟« پول خون » را بخوانید بعد متوجه خواهید شد نا جمهوری نا اسلامی چه روابط گسترده ای با اسراییل و آمریکا داشته .درست همان وقتها که خطیب نماز جمعه حنجره اش را پاره میکرد برای شعار مرگ بر اسراییل و نه شرقی نه غربی.
جمعه 19 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
کتاب خاطرات جعفر شفیع زاده را بخوانید
جمعه 19 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران// برادر! ساعت 5:30صبح برای شرکت در نماز عیدسعید فطر به امامت ولی امر مسلمین جهان بلند شده بودید که نیروهای گاردی رو دیدید! از بیانات معظم‌له مستفیض شدید! التتماس دعا داریم! ما رو هم از دعای خیرتون بی‌نصیب نذارید!
جمعه 19 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه// زیل‌خان عزیز، اقاحضورتون کم رنگ شده، مرتب سوژه‌های خنده رو از دست می‌دید! اول از همه اخوند شجاع طی یک اعتراف تاریخی اقرار کرد که کامنتهاش زنگ تفریحی هست برای کاربران سایت! حاج‌اقا پنجاه خط در مورد خدا و پیغمبر، زمین و زمان، اسلام، باخدا و بی‌خدا قلم‌فرسایی کرد، اخر کامنتش هم نوشت: «خوب، زنگ تفریح تمام شد، زیاد برات وقت گذاشتم»!!!مورد دوم برادر بلواستار که یک لینیک از حرفهای دو سال پیش او اوردم( لینیک رو در ویدیو ازدواج شاه و فوزیه نوشتم) حاجی‌مون برای شاه فقید، مداحی کرده بیا و ببین! اولش که دو روز رفت تو کما! بعدش قبراق برگشت و شروع کرد به اسمون ریسمون کردن، نهایتا هم این من بودم که شدم، ادمی با دید سیاه و سفید، بی‌ادب و ارشمیدس!
جمعه 19 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ . امیدوارم شما هم تولدی دیگر شفا و 23 سال دشتی را بخوانید تا بدانید درد اصلی چیست که غرب توانسته است با اتکا به ان از کشورهائی چون ایران سواری بگیرد!!شاد باشید.
شنبه 20 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
omid norway - نروژ - اسلو . نوشتی دم محمود گرم ?? بله چرا که نه...پول خون ملت را در نروژ می گیری که وظیفه ات را انجام دهی کار در سفارت و کامنت گذاشتن در سایتهای مختلف . با رفیقت مشهدی منتها در دو فاز مختلف.گور بابای محمودت ملایانت ...
شنبه 20 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . هم اندیش گرامی باش و بنویس تا شاید اکبند از مغز گمراهی برداشته شود یا لااقل افشای رژیمیها و صد چهره گان سایت تعدادی از همفکران ما متاسفانه نیستند و خل و چلهای اسلامی و رژیمی روزبروز بیشتر. شاد باشی عزیزم.
شنبه 20 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
جمهوری اسلامی بدون پشتیبانی قدرتهای بزرگ هیچی نیست.ننگ به این فریبکاران
یکشنبه 21 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.