کربکندی از سرمربیگری راه‌آهن اخراج شد


کربکندی از سرمربیگری راه‌آهن اخراج شد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن از سمت خود برکنار شد.

درحالی که فقط هشت هفته از لیگ برتر می گذرد امروز محمدحسن انصاری فرد در تصمیمی عجیب رسول کربکندی را از سرمربیگری راه آهن برکنار کرد.
آرش لب جویی مربی راه آهن این خبر را تایید می کند و می گوید:« امروز با کربکندی از سوی باشگاه تماس گرفته اند که دیگر نیاید و من و عبدالله ویسی نیز با این تصمیم از سمت خود استعفا کردیم. با جدایی ایشان از راه آهن به لحاظ اخلاقی درست نبود که در این تیم بمانیم.»

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
دو تا تیم چند سال است که فوق العاده احمقانه مدیریت می شوند. یکی ابومسلم و یکی راه آهن. ابومسلم خوشبختانه سال قبل سقوط کرد و راه آهن چند سال است ناپلئونی از سقوط نجات پیدا می کند و امیدوارم امسال شر این تیم از لیگ برتر کنده شود که کلاس آن اصلا به بقیه تیم ها نمی خورد.
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
عجب فامیلی کربکندی کسی میدونه معنی اش چی میشه
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
در کشوری که با کار وشغل و زندگی "خصوصی"افراد مانند "منچ"بازی میکند!. اعتباری به ملا ها نیست...پـــــس.. بر علیه حکومت اسلامی برپاخیز...!!*. برای آزادی بپاخیز..!!*. نابود باد حکومت اسلامی(با وبی عمامه دمامه)..!!*.
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

خوش خیـــــال - امارات - ابوظبى
از بس داد وبیداد میکرد که فوتبال ما فوتبال کـثیفیه, حالا برو رئـیس کارخانه شوینـده هاى لباسى شو تا یـاد بگیـرى چطورى کثافتها رو پـاک کنى
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

efrati - ایران - آبادان
خوشبختانه فوتبالمون روز به روز داره حرفه ای تر میشه ! بهر حال من که از قیافش خوشم نمیومد.
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

ali_vienna - اتریش - وین
zartusht67 - المان - فرانکفورت: فامیل کرکبندی از روستای محل تولدش میاد. در اصل اسم روستا کرکوند هست (از توابع مبارکه اصفهان). اون که فامیل میداده همون طور که تلفظ میکرد نوشته!!! چون خود کرکوندی‌ها میگن کرکبند! https://fa.wikipedia.org/wiki/%DA%A9%D8%B1%DA%A9%D9%88%D9%86%D8%AF
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

darkoub - ایران - شیراز
کرکوند و کرکبند! پس بالاخره در چه دوره ی تاریخی شد کربکند ؟
چهار‌شنبه 17 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ali vienna-اتریش -وین مرسی دادش پایدار باشی
چهار‌شنبه 17 شهریور 1389

ali_vienna - اتریش - وین
والا فکر میکنم اشتباه مینویسند، چون من توی نود شنیدم که همش میگه کرکبندی، اما اگر توی گوگل بنویسی کرکبندی 4 تا سایت میاد، بنویسی کربکندی چهار هزارتا!! شایدم درستش کربکندیه، ولی من مطمئن هستم که اهل کرکونده و فامیلش به اون ربط داره!
پنج‌شنبه 18 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.