سردار نقدی:برای محو اسرائیل دنبال بهانه می‌گردیم


سردار نقدی:برای محو اسرائیل دنبال بهانه می‌گردیم

فرمانده بسیج با بیان اینکه هم اکنون دست نیروهای نظامی ایران برای از بین بردن رژیم صهیونیستی بسته است ، گفت: منتظریم حماقت کنند تا محوشان کنیم.

سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی در گفتگو با مهر در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در پاسخ به این سئوال که اگر صهیونیست‌ها حماقت کنند و قصد حمله به جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند ایران چه واکنشی نشان می‌دهد؟ گفت: واکنش ما این است که رژیم صهیونیستی را محو می کنیم.
 
وی تاکید کرد: ما منتظریم چنین غلطی از سوی صهیونیست‌ها سر بزند تا رژیم صهیونیستی را محو کنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ‌امروز دست ما بسته است و از لحاظ شرعی حکم اولیه این است هر گاه سرزمین‌های اسلامی تحت اشغال در بیاید بر عموم مسلمانان واجب است که برای آزادی آن قیام کنند.

نقدی یادآور شد: ‌امروز به دلیل مسایل بین‌المللی و معاهدات موجود امکان چنین حضوری را نداریم و دنبال بهانه می گردیم تا این بهانه را به ما بدهند آن وقت نشان می‌دهیم چکار خواهیم کرد.

وی درباره مراسم روز قدس نیز گفت:روز قدس امسال یک ویژگی دارد چرا که دولت مردمی و رسمی فلسطین از مردم جهان به صورت رسمی درخواست حضور در راهپیمایی روز قدس را کرده است در حالی که تا کنون آن ها روز دیگری را در ماه رمضان برای مقابله با صهیونیست ها در نظر داشتند اما امسال نخست وزیر دولت فلسطین از همه خواست در مراسم روز قدسی که امام فرمود شرکت کنند.

نقدی در پایان گفت : روز به روز ایده آزادی قدس قویتر و قویتر می‌شود و نشست سازش یک دست و پا زدن مذبوحانه است و صهیونیست‌ها دارند دست و پای آخر را می‌زنند.

naslesookhteh - ایران - تهران
اسراییل هم همینو میگه. ولی اونا عقل رو هم چاشنی کارشون میکنن ولی شما نقدا جز حماقت چیزی تو کیسه تون ندارین. سردار نسیه (ببخشید نقدی)
شنبه 13 شهریور 1389

haghighatgo - آلمان - برلین
سردار..سردارت بالای دار و یا تکه های رودت رو شاخه های درخت ..متن صحیح فرمایش شما به این صورت است که اگر سرزمینی دچار تعفن در اثر تسلط و زاد ویا وولد توسط تازیایان شود باید برای گندزدائی آن محیط زیست باید اقدام کرد...-سردار و سردارها ...چقدر واق واق و عوعو کردید کسی هم ازتون نترسید و یه استخوان لیسیده هم براتون نداخت و حالا لباساشون رو می پوشند که بیان جمتون کنن دوره استخدامیتون بعنوان گماشته گری ملکه انگلیس داره تموم میشه و اون رو هم خوب میدونید و از روی عصبانیت مردم بدبخت رو گاز میگیری ..شاید بتونی با حرفات یه مشت اراذل بی سواد و لنگ سیاه پیچان تازی زاده رو دادن با کیسه برنج وچائی بعنوان سیاه لشکر سرگرم کنی از این نوع اراذلان هم صدام حسین بقدر کافی داشت که جلوشون سوار بر اسب تیر هوائی در میکرد و عربده به اسرائیل میزد ولی با بلاخره یه طناب کلفتی ظاهر شد و دور آن حلقومش پیچید و بعدهم تو شلوارش---ید و ری..د !!
شنبه 13 شهریور 1389

sam69 - ایرلند - دوبلین
خوک کثیف و خونخوار رژیم!!!!!!!!!!!
شنبه 13 شهریور 1389

aghle kol - ایران - تهران
(ما طوق ذلت را از گردن قوم یهود برداشتیم و بر گردن قوم اسلام بگذاشتیم) حالا تو زور بزن انگل. دوما در همان کتاب ( علما آخور را دیدند ولی آخر را ندیدند). سوما در همان کتاب ( حکومت علما در اوج قدرت بغطتآ سقوط خواهد کرد) سردار تو میدانی من اینها را از کجا میگویم و تمام عزمتان را جزم کرده اید که از گفته های این کتاب بجهید ولی دقیقآ دارید درست به انتها میروید. باز هم از همان کتاب ( از خدا بترس و از ملا مترس. سر بده ولی دل مده) حالا شما ساندیس خوران دل داده اید ولی بزودی سر هم خواهید داد.
شنبه 13 شهریور 1389

ahura - ژاپن - توکیو
اتفاقا دل به دل راه داره . دقیقا اسرائیل هم میخواست همینو عرض کنه ، که گاله گل و گشاد شما باز شد و این در افشانی رو کرد
شنبه 13 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
اگه میتونید اول از نابودی خودتون جلوگیری کنید نابودی اسرائیل پیشکش!!! جانور ابله و کودن نمیتونه خشتکش رو بالا بکشه از محو کشورهای دیگه حرف میزنه!!! حالا خوبه که توی جنگ با عراق مونده بودند و امام جلادشان مجبور به خوردن جام زهر شد!!! به چند تا هموطن توی زندان تجاوز کردند و حالا فکر میکنن علی آباد هم واسه خودش شهری شده!!! آخر و عاقبت ساندیس خوری همینه دیگه
شنبه 13 شهریور 1389

sam78 - سوئد - لینشوپینگ
haghighatgo-المان درود بر شما دوست گرامی افرین
شنبه 13 شهریور 1389

h.k - دانمارک - اودا
ملاقلی نسیه حرف نزن با اربابتان ورمیدارنتان .
شنبه 13 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
احمق!! خبر نداری که اونا زودتر از شماها بهونه رو پیدا کردن. اینجا هم یک گام عقبید.
شنبه 13 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
بغداد باب هم از همین . خوری ها میکرد.
شنبه 13 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
سردار سرتیپ پاسدار محمد رضا نقدی ایشان در زمان جنگ فرمانده گردان هفتم الاغ سواران از لشگر سوم ساندیس بودند و حماسه ها آفریدند و امروز هم که دارند ساندیس زیادی میخورند به خاطر آن رشادتهاست که میخواستند از راه کربلا قدس را بگیرند.
شنبه 13 شهریور 1389

Nader Jahanbani - کانادا - تورنتو
...خوردی, این آشغال حرامزاده خالی بلند! اگه خ....داری در عمل دست به یک عملیات کوچک ایذایی بزن! همه میدانند که شگی که پارس میکنه, هیچگاه گاز نمی گیره!! ای خوکان کثیف و خائن اسلامی!!
شنبه 13 شهریور 1389

math4me - لوکزامبورگ - مقش
رعشه مرگتو موقعی که خواستی چنین غلطی بکنی و قبل از هر اقدامی کلت پرید یا تنت دو نیم شد رو مجسم می کنم و به اون جماعت گوسفند دور و اطراف آخور تو از ته دل ریشخند می زنم
شنبه 13 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خوب کثافت عراقی وجود داری شروع کن عر عر نکن جنایت کار
شنبه 13 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
اشغال انگار فراموش کردی که روز اول فروردین همین فلسطینی های گشنه 1500 تابلو بزرگ در خیابانهاشون گذاشتند که روشون شعاهای علیه دولت کثیف اسلامی شما و ایران نوشته بود?
شنبه 13 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
فقط نگاهی به قیافه ها بکنید اگر دربان WC باشند کسی برای نیازش به انجا نمی رود!!!!!!!
یکشنبه 14 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
بهانه تقلب درانتخابات چطوره ؟
یکشنبه 14 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اینجاست که آدم ناخواسته حق را به غرب میده که معتقدند اگر دولتی مثل ایران(نه ملت ایران)مجهز به سلاح اتمی بشه منطقه در خطر است.مردک عوضی ما قبل از اینکه مسلمان باشیم و سنگ یک مشت عرب را به سینه بزنیم( کسانیکه ۶۰سال پیش پدرانشان بخاطر پول ،سرزمین هایشان را فروختند و خرج زیر کمرشان کردند)ملتی ایرانی هستیم،افتخار من اول به کشورم است ،دوم اگر دینی قابل افتخار داشته باشیم،در مورد کشوری مثل اسرائیل جامعه بین المللی و در درجه اول خود اعراب منطقه باید تصمیم بگیرند و نظر دهند نه اینکه ما خودمان را بنام اسلام نخود هر آشی بکنیم و با سرنوشت ملتی مظلوم بازی کنیم.ما کم از دست این وحشی ها نکشیدیم،چه حالا،چه ۱۴۰۰سال پیش،مسلمانید؟گورتان را گم کنید بروید همانجائیکه متعلق به همانجائید.
یکشنبه 14 شهریور 1389

amir-amir - کانادا - تورنتو
این عراقى زاده نوچه صدام باز روده درازى و نشخوار گوئى را شروع کرد
یکشنبه 14 شهریور 1389

fredoparto - انگستان - آکسفورد
جناب سرت بالای دار فعلاً از نقد صحبت نکن نسیه را بجسب.
یکشنبه 14 شهریور 1389

alexxx - اتریش - وین
ekman- ایران -شیراز باریکلا درسته اینرو که نوشتی. هنوز دنیا فراموش نکرده شروع حمله نظامی به عراق رو. عراقیها اون روز مجبور بودن شاید چون کار از کار گذشته بود و برای روحیه ملتشون این رزجخونیها رو میکردن. ولی این احمقهای از عقل و حقیقت غافل رو بگو این چه شکرخوریه که شماها میکنید .کی رو میترسونید ملت ایران رو ? خاک بر اون سرتون ملت ایران خیلی وقته از بیرحمی شماها ترسیده. خدا نسلتون رو برداره.
یکشنبه 14 شهریور 1389

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
بابا یک ذره هم به این بابا حق بدین. این قبلا چاقو کش شهر نو بوده و با چند تا نوچه از --- ها باج میگرفته حالا ورداشتن گذاشتنش فرمانده بسیج یعنی صد ها هزار نوچه داره . سوادی هم که نداره دانشگاه نظامی وجنگ هم که ندیده. حالا یک... خورد شما چرا خودتون را ناراحت میکنید.
دوشنبه 15 شهریور 1389

shnasahand - - دوبی
محمد رضا نقدی یا بهتر بگوییم محمدرضا ثمانی که به اسم معاود عراقی به چنین پستی رسیده در زمان جنگ یک جاسوس ارتش بعث بوده که دستگیر شده وتوسط یکی از همکارانش لو میرود قرار بوده او را به مرکز بفرستند که وسط راه گروهی ایرانی نشاندار به محافظین حمله کرده همه را کشته وایشان با نام یک معاود وارد سپاه وسپس بیت میگردد واینکه به راحتی ادم میکشد وفرمان قتل وتجاوز میدهد بدلیل جاسوس بودن غیر ایرانی بودن ومزدوری وگرفتن دستور از خارج از ایران بوده فقط در جهت انحطاط ایران ماست
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.