استقبال محمد مصطفایی از همسر و دخترش در فرودگاه نروژ - ویدیو


استقبال محمد مصطفایی از همسر و دخترش در فرودگاه نروژ

خانواده محمد مصطفایی، وکیل دادگستری، روز پنجشنبه، پس از یک ماه ، درکشور نروژ به او ملحق شدند. فرشته حلیمی، همسر آقای مصطفایی، به همراه «پارمیدا» دختر هفت ساله شان، پس از دریافت روادید توریستی از سفارت نروژ، عازم اسلو شدند. خانم حلیمی از دیدن همسرش پس از یک ماه دوری ضمن ابراز خرسندی، از آینده ناروشنی که در انتظارشان است ابراز نگرانی کرد. وی افزود که نمیداند خانواده اش چه مدتی در نروژ خواهند ماند.

آقای مصطفایی که وکالت سکینه محمدی آشتیانی، زن ایرانی محکوم به سنگسار را بر عهده داشت، ماه گذشته پس ازتحت تعقیب قرار گرفتن در ایران، مجبور به ترک کشور شد و پس از چند روز اقامت در ترکیه، به نروژ پناهنده شد. 

خانم حلیمی به همراه برادر خود، فرهاد حلیمی  پس از خودداری محمد مصطفایی از معرفی خود به دادستانی انقلاب، توسط مأموران امنیتی چند روزی  بازداشت شدند.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=hCdV5GRL5uY

porharfi - هلند - آرنم
امیدوارم که سکینه هم بر گونه فرزندانش بوسه بزند...!
جمعه 12 شهریور 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
خدا رو شکر .من خییلی خوشحال شدم.
جمعه 12 شهریور 1389

yashasinazarbaijan - امریکا - نیویورک سیتی
از شادی نمیدونستم گریه کنم یا بخندم خیلی خوشحال شدم امیدوارم که خونوادش بتونن کنارش بمونن
جمعه 12 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
امیدوارم که خامنه ای و دار و دسته اش به روز سیاه بشینند که مردم رو اواره دنیا کردنند
جمعه 12 شهریور 1389

آریان هامبورگ - آلمان - هامبورگ
متاسفم برات. در یک آب گل الود، برای خودت ماهی گرفتی.
جمعه 12 شهریور 1389

Arian1969 - آلمان - هامبورگ
متاسفم برایت. در یک اب گل الود، برای خودت و خانواده ات، ماهی گرفتی
جمعه 12 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
دختر نازش تاتوی نازی داشت. امیدوارم خداوند همه خانوادهها را " بهم " برسونه. امیدوارم جای ایشان را در ایران کسی پر کنه, که زندانیان به کمک و پشتبانی مردم و جهان نیاز دارند.
جمعه 12 شهریور 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
امیدوارم این خانواده همیشه شاد باشند و از گزند جانوران ولی وقیح در امان. به امید روزی که با آزادی کشورمون همه خانواده ها بتوانند با آرامش در کنار هم زندگی کنند و ترسی از حکومتها و مزدورهای جنایتکارشان نداشته باشند. مرگ بر حکومت ولی وقیح. پاینده ایران
جمعه 12 شهریور 1389

pejmanfrance - فرانسه - پاریس
تو کتم نمیره چطوری جمهوری اسلامی گذاشته از ایران خارج بشن .خیلی برام عجیبه.به هر حال براشون آرزوی موفقیت می کنم
جمعه 12 شهریور 1389

sara_k - سوئد - سوئد
خوبه صدقه سر زن سنگساری شماها هم رنگ اروپا دیدید سوئد
جمعه 12 شهریور 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
خوشحالم که همسرودخترنازشهم زندان ایرانروترک کردند به امیدازادی همه ایرانیها وتمام انسانهاییکه درکشورهای دیکتاتوری زندگی میکنند!
جمعه 12 شهریور 1389

aso88 - نروژ - کریستیانساند
این چرا میخنده؟! کاش که خودش را کنترل می کرد
جمعه 12 شهریور 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
خیلی مسخره بود!. بخصوص خنده دایمی خانوم و تاتوی بچه فسقلی!. حداقل یه کم بهتر نقش بازی کنید که حرف اونایی که در اینده می ان هم باور کنن...
جمعه 12 شهریور 1389

mashady - انگلیس - منچستر
به جمع ما تبعیدیها خوش امدی
جمعه 12 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
خدا حفظشون کنه! ماموران گمنام فرودگاه امام رو میگم! دنیا رو مشغول این تئاتر کردن و دارن صدها زندانی مرد رو میکشن! فهمیدن غربیها رو زن حساس هستند با یه زن اوضاع رو شلوغش میکنن بعد دیگه هر کی رو بکشن مهم نیست. موضوع ایران در دنیا و افکار عمومی دنیا اول سکینه خانم هست دوم مسئله اتمی بود! سکینه هم میره برزیل و انوقت ما جشن میگیریم و بقیه موضوعها هم فراموش میشود!
جمعه 12 شهریور 1389

azerty - بلژیک - گنت
آخه یکی پیدا نمی شه بگه که این عمو که می گه مشکل داره چطور زن و بچه اش تونستن بدون مشکل مرز قانونی رو رد کنن.ای پدر هر چی پدر سوخته بسوزه که این همه دروغ می گن و این اروپایی ها هم باور می کنن.لعنت بر هر چی آدم وطن فروش که به خاطر زندگی آروم تر و گرفتن پول سوسیال این همه دروغ می گه تا پناهندگی سیاسی بگیره.آره ارواح خاک عمت که تو مشکل داری
جمعه 12 شهریور 1389

kia abadan - نروژ - اسلو
مرده شور سیاست نروژیها رو ببره ۱۰۰۰ دوربین و خبر نگار، برای ۱ نفر جهت نمیأش انسان دوستی‌ به جهانیان،اما در جواب سالها انتظار پناهندگان سیاسی که در نروژ هستند ، جوابشان این است :کشور ایران کشور امنیست و شما میتوانید به کشورتان بر گردید.
جمعه 12 شهریور 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
تبریک میگم
جمعه 12 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
1ـ به سرزمین تاریکی و سرما خوش آمدید 2ـ راسیستها بهتون با فحاشی و تبعیض خوش آمد میگویند 3ـ کشوری گران با مشکل مسکن و مردمانی ناآگاه 4ـ از حالا فکری به حال بیماریهای روانی مانند افسردگی، وحشت، دلتنگی، انزوا و جنگ اعصاب در اثر خانه نشینی بکنید 5ـ در این کشور ادب و تربیت یعنی بی ادبی و بی تربیتی 6ـ اگر مواظب نباشید در تنهایی میمیرید و مانند نروژیها در آغوش سگ عزیزتان از دنیا خواهید رفت 7ـ خانواده و مفهوم آن در این کشور یعنی امل بازی 8ـ سکس دسته جمعی یعنی آزادی و رشد فکری و عقلی 9ـ تا بعد خداحافظ
جمعه 12 شهریور 1389

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
نروژ حرومزاده به پناهنده های که 6 یا7 سال اونجان ودر بدترین شرایط زندگی می کنند اقامت بده.کثافتا
جمعه 12 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
یه شیر مرد رو از ایران فراری دادند..یادمه وکیل بهنود شجاعی هم ایشون بود..
جمعه 12 شهریور 1389

benyamin2009 - سوئد - نورشو پینگ
خیانتکاران
شنبه 13 شهریور 1389

بینوایان - ایران - تهران
بچه ها ببینید یاد بگیرید! اینجوری مفت و مجانی و بدون هیچ دردسری پناهندگی میگیرنا! حالا آقای مصطفایی شما هم بشین به ریش! سکینه محمدی و خانوادش بخند! آفرین پسر!
شنبه 13 شهریور 1389

kamangir - نروژ - اسلو
senator7 - آلمان - برلین. دیگه زیادی چرند میگی.این چیزا رو از کجا اوردی که میبافی.دفعه قبل هم گفته بودی قطب و این حرفا.ببین من که اینجا زندگی میکنم اینا که میگی رو نه دیدم و نه شنیدم.نکنه تو حمله ای که به مسجد قبا کردین توهم برت داشته که تو اروپا زندگی میکنی و اینجا رو این مدلی تعریف میکنی.ساندیس خور گشنه,زشته برات.
شنبه 13 شهریور 1389

zilan.zarza - ترکیه - استانبول
حالم ازین وکیل دلقک و زن جو گرفتش و بچه ی تاتو کردش بهم خورد.صدقه سری سکینه ی بدبخت اینام به یه نون و نوایی رسیدن متاسفم براشون
شنبه 13 شهریور 1389

vezveznazi - ایران - تهران
دمت گرم امیدوار در انجا خوشبخت بشی .بترکه چشم حسود
شنبه 13 شهریور 1389

zilan.zarza - ترکیه - استانبول
این موضوع خیلی مشکوک چطور جمهوری اسلامی بهشون اجازه خروج داده?
شنبه 13 شهریور 1389

kia abadan - نروژ - اسلو
آقای کمانگیر اسلو نروژ ؛من در نروژ زندگی‌ می‌کنم ۹۰% حرفهاش درست بود بردار من.در ضمن چرا به خاطره این نروژ‌ها به هم میهنت توهین میکنی‌.
شنبه 13 شهریور 1389

kamangir - نروژ - اسلو
نروژ هم که جدیدن رفته تو کار عتیقه.اینا رو از کجا میاره.زنش میتونست رفتار سنگین تری داشته باشه.انگار اومده پیک نیک.
شنبه 13 شهریور 1389

mehran_pahlavichi - نروژ - اسلو
به خدا قسم من داخل کمپ‌های دور افتاده از شهر داخل جنگل پناهندگان سیاسی را دیدم که واقعا مستحق قبولی سیاسی هستند.اما متأسفانه با شرایطی بسیار بد با امراض روحی و روانی‌ سالهاست بلا تکلیف در نروژ زندگی‌ میکنند.افرادی مانند مصطفایی سوژه‌های خوبی‌ برای تبلیغات دولت نروژ میباشند.
شنبه 13 شهریور 1389

kamangir - نروژ - اسلو
kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام . . باهات موافقم. به عربا و سومالی های مفت خور و تروریست زود اقامت میده بعد از کردش پشیمون میشه.
شنبه 13 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
از میان اخبار جنجالی و غم انگیز داخلی ایران خواندن این خبر امید و قوت قلب به من داد .برای این خانواده عزیز و محترم آرزوی شادی و موفقیت براشون می کنم. به امید نجات و آزادی سکینه آشتیانی و همه زندانیان در بند حاکمیت استبداد دینی .
شنبه 13 شهریور 1389

babaks.khoramdin - اسرائیل - اشدود
واقعا صحنه قشنگی بود...حیف که بعضی از ما ایرانیها انقدر بخیل و نظر تنگ هستیم و حرفهایی می زنیم که چنین صحنه های شیرینی را تلخ می کنیم. sara_k - سوئد - سوئد تو خودت صدقه سری چی از سوئد سر دراوردی?ایا ایشان جای تو روتنگ کرده ؟....بیاید یک کم با هم مهربانتر باشیم....این آقا کسی هست که جونشو گرفته کف دستش از جوانهای مردم بدون چشمداشت در مقابل بی عدالتی دفاع کنه، هیچوقت هم فکر نمی کرد که باید از ترس جونش یواشکی از کوه و کمر از مرز فرار کنه...........یا اون آقایون و خانومای فرنگ رفته ای هر روز اینجا شعار دموکراسی سر میدن، تاتوی دختر ایشون یک مسئله شخصی هست و برای خوش آمد دیگران نمی باشد. تا زمانی که طرز فکرمان اینگونه است و می خواهیم برای دیکران چهارچوب تعیین کنیم و مسائل شخصی دیگران را بر نتابیم، لیاقتمان حکومتی است که در مسائل شخصی ما وارد میشود و ما را محدود می کند. 
شنبه 13 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
بابا به شما ها چه ربطی داره زندگی دیگران.هم اینکه یک خانواده ایرانی خوشحال هستند بایدشما ها هم خوشحال باشید.عجب مردم حسود و دلتنگی هستید .یعنی عغده ای
شنبه 13 شهریور 1389

Black Chador - امریکا - ولدن
به کسانی که به این قهرمان ملی ایرانی بدو بیراه میگن. اگر بسیجی هستید که حق دارید فحش بهش بدید. ولی اگر بسیجی و طرفدار علیچکه ای جلاد نیستیید اول یک کم فکرکنید و بعد حرف بزنید. اولا اقای مصطفای اگر اخوندهای کثیف دنبالش نبودند و میخواست به کشورهای اروپایی سفر کنه اونم با خانوده اش میتونست مثل دفعات قبلی باسم مسافرت تفریحی بیاد. میتونست همه دارایهاشو بفروشه و پولش روبراحتی با خودش و یا قبل از اومدن بفرسته. نه این خودش و خانواده اش با یکی دوتا ساک فرارکنند. حالا هم که اومده بیرون و پناهنده شده باید توی یک اپارتمان دولتی با خرجی که دولت نروژ بهش میدن زندگی کنه تا بعد ببینه چی میشه. خانه و زندگیش هم به احتمال قوی میافته توی اخور یک اخوند یا بچه اخوند چون بعنوان ضمانت گذاشته. حالا کسانی مثل شما بدون فکر کردن بجای اینکه بهش پشتگرمی بدید تا با مبارزه اش علیه رژیم وحشی و کثیف اسلامی علی چکه ای جلاد ادامه بده هی بهش بدو بیراه بگید.
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
azerty - بلژیک - گنت . kia abadan - نروژ - اسلو ... senator7 - آلمان - برلین ... kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام.. benyamin2009 - سوئد - نورشو پینگ ... بینوایان - ایران - تهران ...zilan.zarza - ترکیه - استانبول .. sara_k - سوئد - سوئد ...Arian1969 - آلمان - هامبورگ ..................... بچه ها همش فیلم بود برای اقامت اروپا . همتون گل گفتید, موفق باشید.
شنبه 13 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
kamangir - نروژ - اسلو با شما موافقم این senator - آلمان - برلین. زیاد پترات (هذیان)میگه.
شنبه 13 شهریور 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
پدرسوخته نامرد میگه من هیچ چیز نمیخوام زن و بچه ام اینجا هستند.مردک الدنگ یادی از سکینه میکردی که صدقه سرش اومدی اروپا.تف بتو که اون زنه بی پناه را رها کرده و تنها برای اقامت گرفتن اون زن بدبخت را بهانه ای برای اقامت گرفتن کردی.4 تا ادم ابله نادانه هالو هم بگویند افرین مرد شجاع بسکه عده ای شافتکند.
شنبه 13 شهریور 1389

robinhoodd - استرالیا - ملبورن
اسم نمیبرم ولی حالم از اونایی که چشم ندارن این حرکتو ببیننو چرت و پرت نوشتن بهم میخوری.ای اقا و خانومی که داری چرند میگی کیس سیاسی داره و بدبختیشو کشیده مثله شما کیس .. یا .... و 1000 تا چیزه دیگه نداده.
شنبه 13 شهریور 1389

ali_vienna - اتریش - وین
کافر همه را به کیش خود پندارد!. دوستانی که چشماشون را میبندند و دهنشون را باز میکنند: اون موقع که حضرات داشتید ویسکی به سلامتی همدیگه میزدید، ایشون داشت خودش را به آب و آتش میزد که بهنود اعدام نشه، به خاطر بهنود رفت زندان، وقتی از ایران فرار کرد زنش دستگیر شد. صدرصد تا حالا نکشیدید تا ببینید چه دردی داره وقتی عزیزتون را توی ایران گرفته باشند و ندونید اصلاً دیگه میبینیدش یا نه؟. به قول شاهین نجفی: شما چیزتا بکش عمو. sara_k - سوئد - سوئد: ایشون چند دفعه مکرر اروپا بودند قبل از این، مثل بعضی ها (دور از جون شما!!!!!!) اروپا ندیده نبودند و اروپا هم پشت قباله مادرشون نبوده!
شنبه 13 شهریور 1389

saraee - ایران - اهواز
واقعا با خوندن این کامنتها تاسف خوردم، یعنی این آقا باید می موند و کشته میشد تا شما براش دست بزنید!!! مگه اونایی که مردن، از ندا و سهراب گرفته تا امیر جوادی و.. زندگیشون رو دوست نداشتن، اونا هم اگه مطمئن بودند که کشته میشدند مسلما برای نجات جونشون کاری می کردند، فکر کردید خیلی سخته جرم بستن به پای کسی و سریع اعدامش کردن؟ یادتونه چقدر این آقا برای نجات جون بهنود و بهنودها زحمت کشید و شماها چقدر در مدحش نوشتید؟ شما از کجا مطمئنید که دولت به اینا اجازه خروج داده، مگه به احمد باطبی هم اجازه خروج داده بودن؟ مگه سخته از مرز به صورت غیرقانونی به ترکیه رفت؟ نمی دونم چرا ما ملت همیشه دنبال قهرمانهای مرده هستیم.
شنبه 13 شهریور 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
sara_k - سوئد - ای سوشیال بگیر درپیتی .باز این شیرمرد تونسته جون چندین نفر رو نجات بده,تو واسه ایران چه کردی که اینجور سوزش گرفتی?در ضمن این اروپا که اینقده واسش یقه جر میدی اصلا کیلو چنده?سوئد کجا هست برو یه ذره بین بیار بینم کوش????
شنبه 13 شهریور 1389

maryamafghan - اتریش - سالزبورگ
senator7 - آلمان - برلین اییییی که گل گفتی
شنبه 13 شهریور 1389

sepher - استرالیا - سیدنی
robinhoodd - استرالیا - ملبورن . اقای عزیز ایشون هر کیس داره مربوط به خودشه ولی کسانی هستند که میدانند ایشون وظیفه اشو انجام میده! یعنی تو فکر مکنی اجازه دادن به این اسونی از کشور خارج بشه! واقعا اینطور فکر میکنی? میشه یه سئوال از شما کارشناس حقوق بین المعل بکنم خانم ایشون چطور با ویزا توریستی به نروژ میره درحالی که شوهرش که کیس سیاسی نداره و اقامت هم نداره ! بابا IQ.
شنبه 13 شهریور 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
به کوری چشم همه تنگ چشمان, و بد بینان و منفی گرایان, خوب و شاد باشید.
شنبه 13 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar تو این چند روز میخواستم جواب کامنتاتو بدم متاسفانه به دلیل اختلالات نشد شرمنده
شنبه 13 شهریور 1389

sapho - ایران - اصفهان
khosh bavar تو این چند روز میخواستم جواب کامنتاتو بدم متاسفانه به دلیل اختلالات نشد شرمنده
شنبه 13 شهریور 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
sam-antwerpen چرا باید نقش بازی کنند و دروغ بگنند و یا مثل خودت و امثال خودت که کامنتهای مثل تو میگذارنند کیس دروغی بدهند و با هزار دوز و دقل جواب بگیرنند ???!!!!
شنبه 13 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
kamangir - نروژ - اسلو میدونم واسه چی پاچه خاری میکنی، آخوندها کاری کردند که گوشت و غذا گرون شده و سالی یک بار چلو کباب خوردن آرزوی اکثر ایرانیهاست تو الآن تو بهشت نروژ میتونی گوشت بخوری شکمت رو سیر کنی پس خوشحال باش کوچولو ، اونی هم که از قطر دنبالت راه افتاده بره سراغ عربها اونجا عربها شکمش رو سیر میکنند.
شنبه 13 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کسانی که به خارج رفتن اینها ایراد گرفتند، خودتان چرا در اروپا زندگی میکنید؟ شما هم از صدقه سر ج.ا. و جنگ و ...از اروپا پناهندگی گرفتید وگرنه شما را به انجا راه هم نمیدادند. زمانی هم که شماها به اروپا میرفتید یک عده هم همین فکر را درباره خودتان میکردند.
شنبه 13 شهریور 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
افرادی که خودشون ساکن اروپا هستند و فقط روی عقده های شخصی روی ابن خانواده قضاوت میکنند چرا از خوتون سوال نمیکنبد که اگر ایرانیها در کشورشون ازاد بودند چرا باید از هر کشوری تقاضای پناهندگی کنند. شماها حتی خوشبختی هموطنای خودتون را نمیتونبد بینید بعد دم از اصلاح کشور میزنید.
شنبه 13 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
بینوایان - ایران - تهران -shirzan48 - بلژیک - بروکسل -شما دوتا و همه ای دی هایی که درست کردین مثل اینکه واقعآ در ارزوی اقامت و پناهندگی دارین بخودتون خیلی فشار میارین! کافر همه را بکیش خود پندارد، شما به خودت نگاه نکن که برای پناهندگی گرفتن حتا از بهانه هایی مثل همجنس گرا بودن هم استفاده میکنین، بقول مولانا: کار پاکان را قیاس از خود مگیر،، گرچه باشد در نبشتن شیر،شیر. اینیکی شیر است اندر بادیه،، انیکی شیر است اندر بادیه،،انیکی شیر است کادم میخورد،،،وانیکی شیر است که ادم میخورد. البته فهم و درک اینها که نوشتم برای شما مشکله ولی سعی کن بجای شیر شما ساندیس بخونی، شاید متوجه بشی.
شنبه 13 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
این شخص مدتهاست برای نجات جان انسانها تلاش میکند،چقدر برای نجات کودکانی که به اعدام محکوم شده بودند خودش را و موقعیتش را بخطر انداخت ،او آدم بیسواد و بی دست و پائی نیست که بقول دوستمان از سوئد الآن با آمدن به نروژ به نون و نوائی برسد و مطمئن باش به اروپا آمدن با خانواده برای شخص حقوقدان چون او مشکل نبود ، بنابراین کمترتهمت بیک چنین شخصی که موفق بنجات جان بسیاری از انسانها شده بزنید، اگر خانواده اش راحت بقول شما از ایران خارج شده اند ، دلیل رژیم همین است که شما را دچار شک بیندازد و وانمود کند آنها مشکلی نداشتند و برای پناهندگی این فیلم رابازی کردند. با این سوظن ها ساندیسخورها را خوشحال نکنید.
شنبه 13 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
قابل توجه منتقدان این وکیل شجاع!!!!مگر 90 در صد پناهندگان به اروپا در مصاحبه نگفته اند که از کشور جنگ اعدام و اختناق گریخته اند و اکثریت همین تعداد سفر سالیانه به همین ایران که تصویرش را چنین ارائه دادند? که در اسکاندیناوی باعث تمسخر مسئولان فرودگاهها شده که روزهائیکه پرواز به ایران هست جای سوزن انداختن در صف ورود به هواپیما نیست هر کدام با 30 یا 40 کیلو بار!!یکی از دوستانم می گفت فردی لبهای خود را دوخته بود به اعتراض به عدم اقامت ولی یکسال بعد از اقامت سفر به کشوری که ادعا کرده بود اگر برود اعدام می شود!!! یک سوزن به خودتان بزنید یک جوالدوز به دیگران!!!!!!!
شنبه 13 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
بله شاید عجیب باشد خروج همسر این وکیل ولی این دلیل ساخت و باخت با رژیم نیست بلکه ملاهای سوسمار زاده برای اینکه گند جهانی شدن حکم سنگسار سکینه و اعدامهای اخیر را تعدیل کنند اینجا این رل را بازی کرده اند و این ربطی به این وکیل و شجاعتش ندارد ولی یک انتقاد از سوی من هست حالت شادی و بی تفاوتی همسرش و خنده های مداومش در این لحظات درست نبود مثل اینکه این فکر به وجود اید که در ایران هیچ مسئله ی منفی نیست و برایش اشکالی نبوده-- این مسئله نیز مخدوش کننده ی اعمال انسانی این وکیل نیست .
شنبه 13 شهریور 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
چقدر بعضی ها کوته فکر هستن که عقلشون نمی رسه وکیل عین شاه تو ایران می تونه زندگی کنه و در امد داشته باشه هر وقت هم خواست بره خارج مسافرت و حال کنه, مثلا نروژ یا اروپا غیر از ازادی چی توش هست? فهمیدنش انقدر سخته که این خانواده بخاطر فعالیتهای سیاسیون جانشون در خطر بوده و مجبور به ترک شهر و دیار و همه امکاناتی که داشتن کردن? واقعا که...
شنبه 13 شهریور 1389

khorzookhan - ایران - تهران
متاسفم که می بینم بعضی ها اینقدر سطحی فکر می کنند.این آقا یکی از بهترین وکیلهای ایران است . که در زمینه حقوق بشر بسیار فعال و کاملا شناخته شده است و البته درامد خوبی هم دارد.برای این اقا گرفتن مهاجرت و یا سفر به اروپا بسیار ساده تر از این حرفها بود.که بخواد از کیس سکینه استفاده کند و به خاطر مهاحرت زنش را مدتی به زیر دست این کثافتها تو زندان بندازد.انطور که من متوجه شدم خانواده ایشان از طریق ترکیه به نروژ مسافرت کردند و احتمالا هم از ایران به طور غیر قانونی خارج شده اند .در ضمن سکینه معروفیتش را در جهان به خاطر فعالیت های ایشان دارد اگر تلاشهای این مرد بزرگ نبود سکینه هم مثل خیلی ها ی دیگر سنگسار میشد بدون اینکه کسی ار وجودش خبر داشته باشد.اما حالا سنگسار سکینه هزینه قوق العاده زیادی در بر خواهد داشت
شنبه 13 شهریور 1389

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
خوشحالم که خانواده اش بهش پیوستند. اینم می دونم که مزدوران جمهوری اسلامی از آقای وکیل مصطفایی اصلا خوششون نمی آد چون با این پرونده بیشتر بی آبروشون کرد . در بالا نظر بعضی از مزدوران رو هم مشاهده کردید.!!قضاوت با شما. senator7 - آلمان - برلین تو هم بهتر برگردی همون جای که اومدی. این آقا برای خوش گذرانی نیومده از دست جنایتکاران جمهوری اسلامی فرار کرده. شاید حافظه ات قد نده که راسیستی و . نژاد پرستی از اونجای که تو هستی اومده * البته اگر باشی* با این اقکار پوچ و و منقرض که داری باید برای تو متاسف بود.
شنبه 13 شهریور 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
روزی که برای نجات اون همه نوجوان اعدامی تلاش میکرد شماها کجا بودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ببینم شماهائی که میگید این مرد شریف صدقه سر سکینه محمدی اومده اینجا خودتون صدقه سر کی اومدید؟؟؟؟؟ حد اکثرتو ببا یه مشت دروغ اومدید پناهنده شدید و پول یامفت میگیرید و از بقیه طلبکارید. محمد مصطفایی یکی از شریفترین ایرانیهاست. لا اقل اگر کسی ازش بپرسه واسه حقوق بشر تو ایران چه کردی خیلی حرفها واسه گفتن داره. با سند و مدرک.
شنبه 13 شهریور 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
doost-ir - فرانسه - پاریس . بیخودی شلوغش نکن!!!. نظر خودتو راجع به موضوع بگو و به بقیه کار نداشته باش!. اگر اکثر پناهنده ها دروغ گفتن یا نه مربوط به خودشون و اون کسیه که حرفشون رو باور کرده. ولی اگه کسی با موضوع داغ روز و توجه همه خبرگزاریها و ...تقاضای پناهندگی میکنه و ادعا میکنه خانومش و برادر خانومش توسط نیروهای امنیتی به گروگان گرفته شدن و ...اونوقت به فاصله کمتر از یک ماه خانوم و دختر بچه 'رنگ و روغن زده و تاتو کرده' با پک و پوز کاملا باز قهقه زنان بیان جلوی دوربینها و بگن که تنها مصیبتهایی که بهشون وارد شده 'دلهره!' در زمان نشستن تو هواپیما! و 'دلتنگی'. بچه واسه باباش در طول غیبت کمتر از یکماهش بوده! خیلی غیر واقعی و مسخره بنظر میاد!. اینا حتی یک کلمه از اون 'سکینه' بدبخت حرف نزدن و اینکه نگرانش باشن!!!. همین زود باوری های بیخودی و احمقانه بعضی هاس که عکس خمینی رو تو ماه پروجکت کرد!!!.
شنبه 13 شهریور 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
sam-antwerpen تو بیخودی شلوغش نکن !اینها اگه ادعا میکردند خودشون هم پس باید بلد میبودنند که چطور چاخان بکنند و فیلم بازی کنند که بخواهند به قول شماها کیس بدهند وجواب بگیرنند!نه به قول خودت با پوز و رنگ و روغن زده بیان جلوی دوربین !چرا یک موسسه دوز و کلک سازی وچاخان کردن نمیزنی کارت حسابی میگره !
شنبه 13 شهریور 1389

oldboy - انگلستان - لندن
تنها کشور مناسب برای مهاجرت : کانادا و در صورت داشتن ثروت زیاد آمریکا. هیچ جای اروپا بدرد زندگی برای مهاجران ایرانی نمیخوره.
شنبه 13 شهریور 1389

omid-free - انگلیس - لندن
pirzan48حالا فیلم هم باشه مگه جای شماها رو تنگ کردنند تنگ نظرهای بیچاره !azerty سوسیال هم بگیرنند تو هم خودت یکیشون اونی که باید حرص بخوره و ناراحت به بلژیکی بیچاره است که مالیات میده و مفت و مجانی میاد تو جیب شما که گردنت رو کلفت تر کنی و برا هموطنهاتون لیچار کنید
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
اینقدر در مصاحبه هاش گریه میکرد و دخترم دخترم میکرد, اصلا دخترش باباشو نمیشناخت و به باباش محل نذاشت .اخرش کمی به باباهه با نیشگونه مادره چسبید که 3 نشه!!!! از الانم که مادر و دختر برای وکیله بیچاره خط و نشون کشیدند با اون تاتوی بازوی دختر فینقلی!!!! (هنوز نیومده) اینقدر میگن زندان بده مثل اینکه مادر و دختر شانس داشتند ارایشگاه و گریم و تاتو و لباس مناسب و..., لابد سلول خصوصی و غیر دولتی بوده .باید قصه اشونو نشست و دید همین که زنه بعد از 1 یا 2سال جاگیر پاگیر شد اقایون اینور مطلع هستید که چطوری مصطفوی رو دک میکنه.
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
dkdk - دانمارک - اسلیس عریزم مردم ما نمیخوان حقیقت و قبول کنند . درود بر شرف و ناموست حرف و تو زدی عزیز
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
اوناییکه طرفداری میکنند جواب بدند..........در عجبم از عقل نروژی ها چطور قبول کردند که زن و بچه اش به همین راحتی از ایران خارج شدند اونکه میگفت تو زندانن!!!!!! چون خیلی احمق بودند بهتزه ایرانی ها اونجا سرازیر بشن . نمونش داستان خرکی مصطفوی
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
doost-ir - فرانسه - پاریس .......... چرا قایم شدی یا شدید وجواب من وsam-antwerpen - بلژیک - انتورپن و نمیدید?????????????????????????
شنبه 13 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
khorzookhan - دوست گرامی درست گفتی. بیشتر اینهایی که برچسب دوررویی و فرصت طلبی به این آقای مصطفایی زدند، در دوره زندگیشان را در محله های بسته و کوچک و نسبتا فقیر نشین گذرانده و وکیل و پزشک و مهندس و کارخانه دار و ...ندیده اند. اینها نمیدانند که یک وکیل یا پزشک متخصص درامدش انقدر هست که در رفاه زندگی کرده و سالی یک بار به اروپا و جاهای دیگر مسافرت کند. نیز گویند که کافر همه را به کیش خود پندارد.
شنبه 13 شهریور 1389

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
irzan48 - تیرزن، توبهتره بری در کوچه رو رفت و روب کنی و آش شله قلمکارت رو بپزی. این حرفها به تو نیومده.
شنبه 13 شهریور 1389

sheler-s2 - امارات - دبی
ali_vienna - اتریش - وین درود بر تو گل گفتی امارات دبی
شنبه 13 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
mashady - انگلیس - منچستر مرسی کلی خندیدم.
شنبه 13 شهریور 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
doost-ir - فرانسه - پاریس. بجای چرندیات اون کله پر از خالی تو بکار بنداز!. بیخودی هم به این و اون گیر نده و 'فقط نظرت رو بگو'!!! بدون اینکه به نظریات دیگران گیر بدی. اینکه من موسسه دروغ پردازی رابندازم یا... به خودم ربط داره و به تو و امثال تو ربطی نداره, تو لازم نیست به من ایده بدی!!!
شنبه 13 شهریور 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
اگه این اقا قرار نبود بیاد جلوی دوربینها و مثل هزارن ایرانی دیگه همینطوری میرفت یجا پناهنده میشد که ما هم کاری نداشتیم و براش ارزوی موفقیتم هم میکردیم!
یکشنبه 14 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
باید به وکیل همسر و فرزند مصطفوی , افرین گفت که در کمتر از یکماه دو زندانی در حبس و بند (زن و دخترش) را بسرعت نور از زندانهای ایران ازاد و فراری داد با کارت اقامت نروژ.... نه به اقای مصطفوی که مجرمش را در زندان به دست جانیان دروغگو سپرده و فرار را بر قرار ترجیح داد. خودتان قضاوت کنید کدامیک شرف ملی و ومیهنی دارد.
یکشنبه 14 شهریور 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
به تمام طرفداران اقا وکیله و خانوم بچه هاش!. ما نگفتیم این اقا کار بدی کرده که درس خونده و وکیل شده و درامد داره و ....بعدش هم وکالت چندین انسان بیچاره رو بر عهده گرفته... تا اینجاش همش خوب و عالی, ولی من شخصا از بعضی چیزا تو این فیلم و ماجرا خوشم نیومد و هنوز هم معتقدم که اینطور رفتارها در مواردی که تمام دوربینها و روزنامه ها زوم کردن که 'حقوق بشر' رعایت نشده در ایران رو به تصویر بکشند و متعاقبا رژیم ایران رو به چالش بکشند که خواسته همه مردم ایران هست, در حد و اندازه یک قهرمان ساخته و پرداخته شده نیست.... حالا هی بیایید به هم گیر بدید که همه پناهنده ها دروغ گفتن و ... اگه ماجرا رو بخوایید از نظر 'مهاجرت' ایشون تحلیل کنید خوب ناز شستش!. ولی اگه یک 'فعال اجتماعی' وبه نوعی یک قهرمان مبارزه با ظلم و استبداد قراره جایی پناهنده بشه که خونواده اش به گروگان گرفته شده بودند...و بدلیل عدم امنیت ناچار به ترک وطن شده...اونوقت انتظار ما این مسخره بازیها نبود!.
یکشنبه 14 شهریور 1389

piruzi - نروژ - فردریکستاد
خیلی خوش امدن و امید وارم که همیشه موفق باشند ! و راجع به اون عده که قبلا تیرشون به سنگ خورده و همش انتقاد می کنند از نروژ بگم که دیگه دارید تند می رید! مردم اینجا یه کم راسیست هستند ولی این دلیل نمیشه که همه رو به یه چشم ببینید ! اگرمن هم جای نروژی ها بودم و می دیدم که مهاجرهادارند می ... تو مملکتم و روز به روز پر رو تر می شند, منم راسیست میشدم !!
یکشنبه 14 شهریور 1389

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
من نمیدونم که چرا همتون اینجوری به جون هم افتادید و دارید به هم دیگه توهین میکنید ? در صورتی که میتونید از هر سنگی ( اقای مصطفایی یا ....) بر علیه رژیمی استفاده کنید که یکی را سنگسار و دیگری را با خاواده اش اواره میکنه.مرگ بر رژیم سراسر جهل و ظلم خمینی.
یکشنبه 14 شهریور 1389

doost-ir - فرانسه - پاریس
tirzan48 به قول arashbehdin ما که مثل تو روانی وبیکار نیستیم که 24 ساعته بشینیم پای کامپیوتر و عقده های درونمون رو با کامنتهای احمقانه تو و امثال تو خالی کنیم خانم مارپل !خدا رو شکر همه کاربران سایت تورو خوب میشناسند و همه میدونند که حالت خوش نیست فاطی کاماندو !
یکشنبه 14 شهریور 1389

Mehriran - سوئد - مالمو
درود بر این وکیل ازاده
یکشنبه 14 شهریور 1389

senator7 - آلمان - برلین
piruzi - نروژ - فردریکستاد فرض میکنیم که همه مهاجرین گند میزنند به نروژ و حق هم با راسیست هاست خب اینکه دیگه کاری نداره در مملکتشون را ببندند و اعلان کنند که مهاجر نمیپذیرند نه اینکه همه جا بوق بزنند که خیلی انسان دوستند!! اگر انسان دوستند کمی به فکر پیرزن ها و پیرمردها باشند تا در تنهایی در آغوش سگشون نمیرند در ضمن کشوری که سالیانه حدود بیست هزار نفر از مردم بومیش مهاجرت به کشورهای دیگه میکنند مسلماً دچار رشد منفی جمعیت شده که داره مهاجر میگیره نه اینکه دلشون سوخته.
یکشنبه 14 شهریور 1389

novid - بلژیک - انتورپن
دوستان عزیزی که فکر می‌کنن قصد ایشون فقط اخذ پناهندگی بود باید اینم بدونن که ایشون در ایران وکیل بود و وکالت هم شغلی پر درامد و از لحاظ اجتماعی هم دارای منزلت خاصی است شاید بعضی‌ از دوستان برای پول سوسیال اینجا اومده باشن ولی‌ فکر نکنم ایشون از این بابت سودی آیدشون بشه.در ضمن دختر به این نازی حالا دوست داشته به بازوش برچسبم بزنه آخه به ما چی‌ . خانومشونم که سنگین بودن و تا حدودی آشنا به زبان انگلیسی حالا چون که دارن میخندن سبکن؟ خوب نباید شاد باشن ؟ واقعا با این طرز تفکرات احمدی نژادم واسمون زیاده
یکشنبه 14 شهریور 1389

aarnoosh - آلمان - رور
چه بسیار از هموطنان با شرف ما به خاطر ابراز عقیده و ماندن بر سر حرف خویش در گوشه زندانهای ایران در حال مرگ تدریجی به خاطر هیچ و پوچ هستند ولی در هیچ جایی اسمی ازشون برده نمیشه..سنگسار انسانی نیست درست و هر 2سال یکبار یک قاضی احمقی این حکم رو میده مثل تف سر بالا ولی برای وارونه جلوه دادن فرهنگ ایرانی رسانه های اینجا نهایت استفاده رو ازش می کنند و حالا در کل دنیا کمپین سکینه راه انداختند و هیچ کس برای ماندلاهای ایران دل نمی سوزاند
یکشنبه 14 شهریور 1389

Azadikhah - هلند - تکسل
به اونهائی که ناراحتن و انگ و افترای بی دلیل به دوستان در سایت میزنن میگم که مگر این خانواده رو شماها میخواین حمایت مالی و یا غذا بهشون بدین که اینقدر حسات میکنین.خجالت بکشین. shirzan48 - بلژیک - بروکسل:خودتو ناراحت نکن همه اینجا میدونن شما مشکوکی!دستت رو شده!تا میتونی کامنت بذار!
یکشنبه 14 شهریور 1389

fatemeh shin - انگلیس - لندن
چقدرباعث تاسف است اگربسیجی ها این توهین هارامیکنندبحالشا باید تاسف خورد.ماکشورثروتمندوباآبرووحیثیتی دردنیابودیم ایرانیها احتیاج بویزا نداشتند آزادانه بااحترام مسافرت میکردندوهیچ کس احتیاج نداشت که پناهنده شودوقادرنبود بیش از یک ماه دوری وطن راتحمل کندهمین اروپای غربی هابماایرانیها غبته میخوردندحال ماانقلاب کردیم ثروت مارفت بجیب اروپائی ها وخودمافقیرو بی آبرو شدیم اکنون بجائی ازسقوط اخلاقی رسیدیم که بیک وکیل دادکستری انسان دوست وزحمت کش درعین حال موفق کشور خود حسادت میکنیم که چطورتوانسته ویزا بگرد. تفو برتوای چرخ گردون تفو. شرط میبندم که اگراوضاع بحال اول برگردد همه این چند ملیون پناهنده ومهاجربرخواهندگشت به زادگاه خودوزندگی درخارج کشوررا. عطایش رابلقایش خواهند بخشید
یکشنبه 14 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
چقدر بعضیها کوچک و ناچیز هستند که به تاتو و خوشحالی یک خانواده هموطن اتیش میگرنند ! یک چیز فقط میتونه باشه که این افراد همگی از مزدوران وساندیس خورهای جمهوری اسهالی هستند !
یکشنبه 14 شهریور 1389

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
مگر قانون جنگل است هرکس هرادمی را کشت بخشیده شود. بخشش یک قاتل ترویج و پرورش وعادی نشان دادن جرم درجامعه است شما فرض کنید این اتفاق به یکی از نزدیکانتان می افتاد ایا باز هم طرفداری میکردید? فکر نمیکنم خانم سکینه اشتیانی از موقعیت تحصیلی و شغلی و علمی برخوددار باشد که دولت او را علم و مطرح کرده بلکه به یقین این خانم یک زن خانه دار کم سواد بوده که درک عدم سازش با همسرش انقدر پایین و مبتدی بوده که بجای اینکه دنبال یک راه حل عقلانی مثل طلاق یا .. باشد , بفکر عشق بازی و در نهایت حرارت این عشق گذرا اقدام به اولیه قتل یعنی قرص خواب و سیم برق و غیره کرده . ایا در ایران همه زنها با همسران بد خود سازگاری ندارند مگر هر کس با پارتنر خود مشکل دارد باید پارتنر ش را بکشد???ضمنا من سنگسار یا اعدام را رد میکنم .اما او بخاطر خیانت و همکاری در قتل باید مجازات شود . شوهرش هم مثل من و شما انسان بود و حق حیات داشت. حالا شما بشکل قانونی و عادلانه مجازاتش را تعیین کنید در غیر اینصورت چه پاسخی برای خون شوهر بیگاهنش دارید?????
یکشنبه 14 شهریور 1389

rover - المان - کلن
ای وای که از دست ه ما ایرانی ها که نه ازاداری مون معلومه نه شادی مون حالا نه اینکه این همه ایرانی در سراسره دنیا زندگی میکنند همه مشگل سیاسی داشتن کی میخاین یاد بگیرین که با هم متحد شین این خانواده هم دوست داشته اروپا زندگی کنه اشکالی داره?کلن
دوشنبه 15 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - .فرانسه - پاریس
shirzan48 - بلژیک - بروکسل . رقیه قمی خجالت بکش در یک کامنت می نویسی چرا این وکیل سکینه را جا گذاشت و به خارج امد بعد سکینه را قاتل می کنی زنک اگر قتل شوهر او ثابت شده بود مگر زنده می ماند در اسلام تو چون زن همپای انسان نیست تا کنون مردان همسر کش دختر کش و خواهر کش را اعدام نکرده اند و برعکس تعداد زیادی زنانی را که برای فرار از شکنجه ی مرد او را کشته اند اعدام شده اند بجای نوشتن کامنت های ا... برو کنار حرم انجا جای تو زن ستیز ننگین اسلامیست
دوشنبه 15 شهریور 1389

cheshm ghermez - ایران - تهران
کثیف ترین مردم اروپا نروزیهاهستند من خودم با چشمام دیدم دختر فلج افغانی را به یونان دیپرت کردند.بسیار انسانهای پستی هستند .لعنت به هر نروزی راسیسم .
سه‌شنبه 16 شهریور 1389

victorsiamak - بلژیک - بروکسل
poriyaye_vali - قطر - دوحه مرگ بر اعراب میدونی ساندیس خور پوریای ولی اصل اصل ایرانیه. چرا اسم عربی خودت را مخفی میکنی مثلاحسن نقی عسگری یا مموتی
چهار‌شنبه 17 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.