با پس‌انداز چند ساله‌ام رکورد دوی ۱۱۰متر را ۲ بار جابجا کردم


با پس‌انداز چند ساله‌ام رکورد دوی 110متر را 2 بار جابجا کردم

رکورددار دوی 110متر مانع ایران گفت: تمام پس‌اندازم را در اردوی 10 ماهه گرگان برای رسیدن به اوج هزینه کردم تا توانستم رکورد ملی را 2 بار جابجا کنم.

روح الله عسگری  با اشاره به تمرینات خود در گرگان عنوان کرد: از 10 ماه پیش و پس از رفتن مربی خارجی، با رایزنی‌های خود موافقت عبد الصادق گرگانی را برای هدایت تمریناتم جلب کردم و با هزینه شخصی به مدت 10 ماه است که در این شهرستان مستقر شده و تمرین می‌کنم.
وی افزود: اگر بگویم هر چه در این چند سال پس انداز کرده بودم را در این مدت برای اسکان، تمرین و تغذیه هزینه کرده ام، اشتباه نگفته ام، هر چند که پس از جابجایی رکورد ملی در دو مرحله مسابقات باشگاهی، فدراسیون قول داده است، هزینه‌های من را پرداخت کند.
عسگری گفت: با وجود کمبود امکانات از جمله نبود پیست تارتان، بر اساس برنامه تمرینی مربی گرگانی در فصل جاری مسابقات تا به امروز توانستم علاوه بر جابجایی رکورد ملی ماده تخصصی خود به رکورد ورودی بازی های آسیایی گوانگجو نیز دست پیدا کنم.
رکورددار دوی 110متر مانع ایران گفت: در حال حاضر تلاشم برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی است؛ اما این که بتوانم به مدال دست پیدا کنم، تنها در جریان رقابت این مسئله مشخص خواهد شد.
وی با اشاره به مرحله سوم مسابقات باشگاهی دوومیدانی گفت: اگر این تیم و حمایت‌ مسئولان آن نبود، شاید نمی توانستم، در این مدت هزینه اردوها را پرداخت کنم. به علاوه تلاش مربی گرگانی من این فرصت مجدد را به من داد تا بتوانم دوباره به اوج برسم، هر چند که با توجه به زمان باقی مانده تا بازی‌های آسیایی نمی‌توانم در مرحله سوم لیگ با اوج آمادگی بدوم؛ اما به خاطر تیم نفت خوب خواهم دوید.

porharfi - هلند - آرنم
برات امید ِ پیروزی دارم ..اما دلت را به فدراسیون درباره پول و امکانات و تامین .و. اینجور چیز ها خوش نکن !! فدراسیونهای گوناگون در این باره امتحان ِ خود را داده اند..!
جمعه 12 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.