احمد خاتمی : آنفولانزای خوکی ناشی از گناهان جدید است


احمد خاتمی : آنفولانزای خوکی ناشی از گناهان جدید است


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=m875WOxZ-x0

اقتدار - دانمارک - هالته
تکبــــــــــــــیر,,,,,,,,,,,,,,!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

mehr47 - ایران - تهران
حرف دل ما رو می زنی ملا. من چند ساله که میگم شماها انفولانزای الاغی هستید ولی کسی جدی نگرفت. چطوری خره!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
قطع یقین و مسلم اینست که همه شما الان شروع به فحاشی میکنید و این اق ملا را تطهیر میکنید. و اما سئوال جدی نگارنده, از چند دوستی که اهل طریقت و شریعت هستند و مبلغ دین مبین و حافظ بیضه شریعت این است: گناه و معصیت یعنی چه؟ شما چه تعریفی برای گناه و معصیت دارید؟ امیدوارم اهل بیت و حتی ثقه الاسلام bluestar که مطمئنم زیر چشمی به ما نظر دارند, در مورد این سئوال به ما منت نهاده توضیحاتی بفرمایند. زرته در دادن و شعار بسیار اسان است. اینجاست که باید باورهایتان را به محک بگذارید. گناه و معصیت را تعریف کنید. همین. شادباشید.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
انفلونزای شتری 1400 سال پیش به ایران و جهان امد و امثال تو را بیمار کرد که به دیگران سرایت کرد قبل از 1357 بدنبال واکسنی بودند که با ان.قلاب شکوهمند انهم به باد فنا رفت.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
تو خودت خوک کثیف هستی
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

azadyyy - سوئد - لینشوپلنگ
خودش آنفلانزای خری داره که این حرفهارو میزنه.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

اتیلا - ژاپن - توکیو
اخه نکبت تو چه به این فضولیها تو برو حوضه علفتو نوشخار کن مرتیکه الدنگ در همه مورد مملکت و دنیا نظر میده!!!! اخوند ٥ ریالی چه میفهمه غیراز روضه خوندن؟؟؟ بزرگترین گناهی که بزرگان ما در ٣١ سال پیش مرتکب شدن این بود که شما رو همه کاره مملکت پارس کردند ،،.!! لعنت به روحت خمینی هندیزاده . مرگ بر اصل ولایت فقیح 
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
مسئولان گرامی سایت: بخواهید این کامنت را بگذارید یا نه ؟مختارید ..اما.. درد و بلای شما کارکنان بخوره توی سر این ملا !! ..." از کوشش شما برای. خبر رسانی ها سپاسگزارم.. پیروز باشید و همراه با ایرانیان ِ میهن پرست. به هدف هایتان برسید..!!"
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
فکر میکنن میتونن با این چرندیات مردم رو احمق کنن دیگه عصر دانش و ارتباطاته کسی به این خزعبلات گوش نمیکنه .
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

pelle - سوئد - استکهلم
از بس خودتان گناه کردید بیشرف خوک ،از بس جوانان را کشتید و به زندانیهای بیگناه تجاوز و شکنجه کردید، قیافه هاتان که مثل خوک است خداوند سفر حج تان را هم خوکی کرد . مرده شور نماز و عبادتتان که همه نیرنگ و ریا است .ولی با همه این حرفا نماز جمعه های تهران شو خوبی است ، سوژه یک هفته جوک و خنده دنیا بوسیله این احمق ها تامین میشود.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
مرض ایران که انفولانزای اخوندی نام دارد تهدید بزرگی برای صلح بشریت, ازادی بیان و پیشرفت جهان . فقط احمد خاتمی در ان بالای منبر عطسه نکنه !
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

kholidar - ایران - رشت
ای گوربه گور نکنه که تو هم این گناهان دیجیتالی را انجامیده ای ؟
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

iran1 - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
ای خاک بر اون سرت امام جمعه قد امام پنج شنبه هم نمی فهمی
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
از آنفلوانزای خوکی خطرناکتر وجود این دایناسورهای کلم بسر در داخل خاک اهورائی ایران است!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

استبداد فکری - ایران - ماهشهر
نوع اظهارات آخوندهای حکومتی بیانگر این است که آنها از افزایش گناه نگران نیستند(با فرض افزایش گناه). این گروه از مزدوران حکومتی اعتقاد دارند. 1- که علی خامنه ای پرچم (عدالت) را به دست امام زمان می سپارد، یکی از زمینه های ظهور حضرت مهدی(ع) افزایش گناه و بی بند و باری در جامعه است در حالی که گروهی از شیعیان (که حکومت را در اختیار دارند) با بی بند و باری مبارزه می کنند تا اینکه امام زمان ظهور کند. 2- عدم مقبولیت سران حکومت نزد مردم نشانه انحراف حکومت از دین نیست بلکه نشانه گمراهی مردم و افزایش گناه بین مردم است. همانطور که چندین سال پیش زمانی که مردم به دولت خاتمی ذای دادند زلزله ها و خشکسالی را به خاطر گمراهی مردم و رای دادن به دولت خاتمی می دانستند.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

reza1981 - آلمان - هانور
اینا خوششون اومده گلواژه بگن تا ویدئو هاشون بیاد تو اینترنت...وگرنه چرا قبلا کسی اینقدر چرتو پرت نمیگفت؟
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Neda02 - کانادا - اتاوا
قاعدتا می بایست ایدز رو گردن گیاهان بیچاره بیندازه. چون خوکه می خواد بگه اگه من کسی رو مریض کردم گل بودم, خوک نبودم. من به عنوان یک گیاه شناس تا به حال چنین گونه ای ندیدم. حالا از همکاران جانورشناسم می پرسم, شاید اون ها فهمیدند این چه جور جانوریه! به خاطر ظاهر کریه, عقب افتادگی و در حال انقراض بود من به یک گونه دایناسور شک دارم.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
جواب به این اوباش (احمد خاتمی ):مذهب خوکی هم که امروز در ایران رواج پیدا کرده رو خوک های مذهبی مثل تو و خامنه ای شیوع داده اند .مبتلایان به این بیماری هم همانطور که میبینیم در این سایت بدون قرص و دوا ولگردی میکنند و ناقل بیماری اند (مثل .....)خود سانسوری کردم !اخه به آدم های مریض نباید سخت گرفت ؛ )
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
به امید روزی که خودت و اون حج و کعبه و همه مزخرفات دیگرتون دود بشید برید هوا. ای کاش من میتونستم چندتا از این... را یکجوری بدزدم و اولیش را بزنم صاف وسط این ام .. کعبه بعد هم کربلا و نجف. اینها حرف میزنند خون ادم به جوش میاد.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Babalengderaz - المان - برمن
تو خودت از خوک بدتری عین نجاست.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

tamoz - انگلیس - نیوکاسل
خدا هم دنبال یه مرض خیلی پیشرفته برای این اخوندهاست ولی چون گناه این انگلهای اجتماع خیلی وحشتناک است خدا هنوز موفق نشده متاسفانه...........
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Pezhman - اتریش - وین
من خون رزان خورم توخون کسان,انصاف بده.کدام خونخوارتریم.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

قاضی القضات - ایران - تهران
احمد خوکمی ! خوک بی گناه!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

pesar_khoob - کانادا - ونکورر
این چه جک هایی بلده ما نمیدونستیم
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Kaweh - آلمان - مونیخ
من در تعجبم اونایی که پای منبر این حرامزاده میشینند چقدر پست هستند
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
وای خدا این مردم روانی و احمق رو که از زندگیشون میزدنندو میشینند پای منبر و به این اراجیف گوش میدهند رو یک عقلی بده و به من هم یک ثروت و پول زیاد
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

emiliyano - اکراین - کیف
این مرتیکه احمق سری جدید حسنی.اهل کجاست.همشهریه حسنیه حتماا
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫مردک احمق، اینکه در قدیم بواسطه شیوع یک بیماری صدها بلکه هزاران نفر از بین میرفتند و در تمام شهرها و مناطق به صورت اپیدمی در می آمد را چگونه گناهی توجیه میکنی ؟!!!.حالا بخاطر پیدایش نوعی آنفولآنزا در گوشه ای از دنیا و شیوع سریعش به تمام دنیا آنهم بخاطر پیشرفت سریع حمل ونقل و ارتباطات ،آنرا اینگونه توجیه کردن خریت و نفهمی است.حالا به درک که حج عمره و کوفت و مرگتون قطع شد و یا نصف گردید،اگر به امثال شما ها واگذار میکردند که مردم را بیمه ابوالفضل کرده و روانه حج میکردید و معلوم نبود چه به سرشان میامد. ‫
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

dokhtare_ariaei - ایتالیا - میلان
یکی تو راست میگی یکی هم پینو کیو !!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
این لاشخور وحشی هم سرخوشه ها.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫در قدیم بیماری های خطرناک تری وجود داشت که حالا تقریبا در تمام دنیا ریشه کن شده،طاعون ،تیفوس،حصبه ، مالاریا ..ووو.رعایت بهداشت عمومی یکی از مهمترین ارکان پیشگیری و عدم سرایت بیماریهاست که امثال شما بیسواد ها بجای تذکر دادن این نکات ،آنرا به گردن گناهان جدید می اندازید،واقعأ که بیسوادید،به مردم شریف دهات و روستاها توهین نشود،وقتیکه افراد بیسوادی از دهات وارد حوزه های علمیه میشوند و اکثرأ فاقد سواد علمی هستند ،بیشتر ازین هم نمیشه توقعی داشت.هنوز مانند افراد عهد حجری فکر میکنند و هر گونه اتفاقات غیر منتظره و طبیعی ،مانند زلزله و سیل و غیروه را به حساب خشم خدای ساخته شده بدست محمد و گناهان جدید بشر می اندزند.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
بابا حاج احمد انفولانزاتو نده به مردم همون خودت هستی بسه دیگه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ekman - ‫ایران - شیراز
‫در دهه پنجاه در یکی از دهات کرج (اطراف سد امیرکبیر)به طرف آسارا بعنوان سپاه دانش خدمت میکردم، با همکاری ژاندارمری منطقه ،حمام ده را که خزینه و فاقد بهداشت بود بستم و پلمپ کردم، چه حرف ها که نشنیدم ،آخوندی که در این ده همسری داشت و دو زن دیگه در روستاهای دگر ،نزد من آمد وبه جای همکاری علت بسته شدن حمام را پرسید، در جواب من گفت :فلانی خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو،آنروزها گذشت،با کمک بهداشت و خود اهالی حمامی با سه دستگاه دوش زدیم،یک روز که همان روحانی را دیدم ،به او گفتم :حاج آقا حالا بهتر نشد،بهداشتی تر نشد؟جوابی نداد و فقط گفت مردم در این مدت بی حمام بودن،رنج طی مسافت به روستا ی آیگان را جهت استحمام تحمل کردند،سخت بود.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
راست میگه. با گناه بزرگی مثل انقلاب این خوکا تکثیر شدن
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خوش بحال کامبیز حسینی مجری وتهیه کننده توانای پارازیت...عجب سوژه هایی گیر میاره برای این هفته...جناب خاتمی دیگه حنای شما رنگی نداره اگه حتی واقعیتی رو هم بگید که نمیگید ملت از شما قبول نمیکنند..این انقلاب یه سودی داشت واون هم اینه که ملت چشم و گوششون بازشد ودیگه چشم بسته هر چی این شیادها بگن نمیگن چشم حاج اقا
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
در آستانه برگزارى گفت و گوهاى صلح میان اسرائیلى‌ها و فلسطینى‌ها در واشنگتن،ابو عبیده، سخنگوى شاخه نظامى حماس ,یک مرد فلسطینى چندین گلوله به خودروى حامل دو مرد و دو زن اسرائیلى شلیک کرده و هر چهار نفر آنها را کشته است.این حمله در حالى روى داده است که تنها دو روز دیگر به زمان از سرگیرى گفت و گوهاى صلح میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین در واشنگتن باقى مانده است.,,لعنت برهرگروهی ترریست مثل حماس و هر فردی مثل،ابو عبیده،وهر رژیمی مثل ملای ایران که دوباره پس از دو سال وقفه در روند صلح میان اعراب و اسرائیل، همزمان با همین نشست حماس را انگولک کرد و آنها باز خریتی کردند.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

odin - بلژیک - انتورپن
mehr47 - ایران - تهران = 20 بود. اما خودمونیم عربستان سهمیه ایران رو کم کرده برای حج و احتمال اینکه کلآ ایرانی ها رو راه نده هر روز بیشتر میشه.(خدا رو شکر) این بوزینه ها هم از حالا دنبال بهانه میگردن. اخه تورو خدا یکی قیافه این مرده شور برده رو نگاه کنه.همه ماها از شیطان و خدا و فرشته و چیزهای ندیده یه تجسمی در ذهنمون داریم. بتمام مقدسات من سالها پیش از اینکه این حیوان رو ببینم تصورم از شیطان درست قیافه این بود
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

SATTARKHAN - کانادا - تورونتو
مین روزی پنج باردولا راست شدن جلو قادر متعال که باید به زبان عربی او را هجی کرد کافی است تا ادم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد .
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
برعکس این مدت من هم گناهان جدید، زیاد مرتکب شدم! خداییش ارتکاب گناهان قدیمی ضررش کمتر بود، حداکثر یا سردرد می‌گرفتیم و یا دل‌پیچه و نفخ‌شکم!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ekman - ‫ایران - شیراز . دوست عزیز حال بجای سپاه دانش سپاه بهداشت سپاه ترویج و ابادانی/ سپاهیان خریت جنایت حماقت جانشین انها شدند/خود کرده را تدبیر نیست.همین.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

tamoz - ایران - کرمانشاه
من مطمئنم این اخونده عقب مانده ذهنیه .از حالت چشماش میگم بدبخت......
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس // بازم یه شعری گفتی که خودت توی قافیه اش بمونی؟ آخه چه کسی بهتر از این حکومت میتونست به اسلام ضربه بزنه و کمر اسلام رو توی این مملکت بشکنه؟ اینا با کارهاشون مردم رو از اسلام و شیعه و خرافات اسلامی متنفر کردن.سپاس اورمزد را که این حکومت کاری کرد که مردم ره هزار ساله رو یکشبه برن جوری که بعد از سقوط این حکومت بساط اسلام برای همیشه از این سرزمین اهورایی رخت بر خواهد بست و از اکثریت به اقلیت تبدیل خواهد شد. اما شاه شیعه (که خیلی هم به این لقبش افتخار میکرد) و خاندان متعصب و مذهبیش از یک طرف با بجا آوردن علنی مناسک و شعائر اسلامی و تظاهر به مسلمون دو آتیشه بودن و از طرف دیگر با کمکهای میلیون دلاری به ملاهای سرشناس جهت فعالیتهای تبلیغاتی باعث پا گرفتن و ریشه دووندن اسلام در خانه ها و دلهای مردم شده بودند و خمینی قرمدنگ هم از این فرصت نهایت استفاده رو برد.کمی واقع بین باش و اینقدر متعصبانه قضاوت نکن.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش --- به نظر من گناه آنست که ثواب نباشد! اگر توجه کرده باشید مرض ایدز همزمان با انقلاب ایران شیوع پیدا کرد به این معنا که انقلابیون با انقلابشان بزرگترین گناه‌ها را مرتکب شدند . این حاج آقا زیاد هم بیراهه نرفته.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
ContractorQatar - قطر - دوحه --- کانتراکتور قاطر جان، کاش اون دوره جای پادشاه نشسته بودی و میدیدیم که چطور اسلام را لگد مال میکنی‌ و آخوند رو به مسلخ میفرستی و با یک نطق رادیو تلویزیونی تو، مردم روز عاشورا به جای سینه زدن بشکن میزنن و بابا کرم میرقصن.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mehrdad2004 - کره جنوبی - سئول
وجود همین شیخ پشمک الدین یکی از مرض های جامعه ایرانه حالا معلوم نیست تاوانه کدوم گناهه
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Sohane Qom - ایران - قم
باور جان کجائی که نظر بدی ? قم
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Rony - آمریکا - لس آنجلس
من مطمئن هستم یه عده ایی حرفهای این یارو رو باور میکنن . من بیشتر. برای اونها متاثر میشم تا این یارو.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mehdipch - امارات - دبی
من نمیدونم ان دسته از افراد که کوش به چرندیات این مرد نادان میدهند خجالت از خدشان نمیکشن که اینگونه بپایه منبر های این اشخاص مینشینن پس دنیا همگی بدانید طرفداران این حکومت همین افراد هائی هستند که پای منبر این اقا مینشینن . وگرنه انسان اگز انسان باشد باید چنان در دهان این شخص بکئبد که دیگر از این غلاتها نکنند
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ContractorQatar - قطر - دوحه . تنها وجود خرافات اسلامی گناه زمان شاه بود ولی دلت را خوش نکن این ملت اکثریت 100 برابر بیشتر از زمان شاه مادی و مذهبی شده اند اری به ملا فحش می دهند ولی جرات داری از خود اسلام بگو تکه بزرگت گوش خواهد بود.از فرهنگ اهورائی چیزی باقی نیست.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
خانه به دوش - سوئد - استکهلم . بله این بیشرفها تا صحبت گفتگو بین اسرائیل و فلسطینی میشود بدستور ملایان بی پدر مادر ایران چند اسرائیلی را می کشند تا اسرائیل به تلافی جواب دهد و جهان اشک تمساح برای غزه و حماس بریزد.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
ببینید این پیر خرفت بدبخت داره راست می‌گه! من الان به زبون آدمیزاد براتون توضیح می‌دم! ببینید خود این یارو خوکه اون هم از نوع مریضش. خوب طبعا مرض خودش رو به همسرش هم سرایت میده. بعد هم چون افراد مونث تمام خانواده‌های آخوند در این مملکت مورد لطف تمامی مردم ایران هستند اینه که همسران و دختران این خوکها این جور امراض رو در جامعه منتشر می‌کنند وگرنه قبل از پیدایش آخوندهای اسهالی اینجور امراض مثل آنفولانزای خوکی و جنون گاوی و .. وجود نداشت.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Plato_2010 - استرالیا - ملبورن
ان که به ما ن...ه بود همین ملای ک...ن دریده بود.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

monamour - فرانسه - مارسی
zartusht67 - المان - فرانکفورت : لطفا با خوک درست حرف بزن آقا! به خوک بی احترامی نکنا.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا // ...کورنیا جان!! همه رو با شاهک مزدور, بزدل, نامرد, کودتاچی, اسلامیست و فراری مورد پرستشت مقایسه نکن که شبها با شب بخیر آمریکائیها و لالایی انگلیسیها به خواب میرفت و صبح ها با کابوس خادم بی ادعای میهن(خار چشم استعمار شادروان دکتر مصدق) از خواب میپرید و نماز وحشت میخوند.من اگر جای اون مردک پهلوی بودم همون کارى رو میکردم که آتاتورک سالها قبل از ممدآقا تون توی جامعه عقب مانده و به شدت اسلام زده ترکیه کرد و آب هم از آب تکون نخورد. شما برو یه فاتحه برای شعبون خان بخون که شب جمعه نزدیکه بعدشم برو آب بکش که قافیه تنگه!!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

loststaar - امارات متحده عربی - دبی
یک صلوات به روح اون کسخلی که اینوبس انداخت....الاف کردی مارا....الاف کردی مارا
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
monamor فرانسه - مارسی درست گفتید بیچاره شخصیت خوک bonjour
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

saman-uae - امارات - دبی
گناه ..از زبون چه کسانی داریم می شنویم ه گناه نکنید - حالا چرا همش میگی گناهان جدید عواقب بد داره - حتما بخاطر اینه که خودتون دارین گناهان قدیمی رو تکرار میکنید . مثل ترور مثل زندانی کردن مثل اعدام مثل .....
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

mori021 - دانمارک - ارهوس
درود به iranianuK و همه دوستان و حتی این اخوند اح.. بعد از چند روز فشار روحی کلی خندیدم متشکرم
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
تیر خلاصی که این دکان داران دین به باورهای مذهبی-دینی مردم زدند چنان کار ساز بوده که من نوعی دست از آن شستم . تا آنجا که هر جا نامی از آخوند به میان میآد ناخودآگاه "مشمئز "(یعنی بیزار) شده نعوذ می گویم!
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

vitamin23 - ایران - تبریز
خدایا تورو به همین روزا قسم یه کار کن این خیکی به همین آنفولانزایی که داره میگه دچار شه و به درک واصل شه.خرفت نفهم
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

nima21jpn - ژاپن توکیو - توکیو
خدا کنه هر چه زودتر آنفولانزای آخوندی تو ایران بی‌یاد چی‌ می‌شه آخوندا مثل ساگ تو خیبونها ی سانتی یه گوه همون قوم میفتند و مردم اون روز‌و روز رستاخیز ایرانیان خواهند خواند. از این مردک روا نیتر آخوندی نیست که بیا د نظر بده. این آخوندا تو همه چیزم تخصص دارند هر جا هم کم بیاورند میگم این خواست خدا بوده. ژاپن توکیو.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ContractorQatar - قطر - دوحه . به کامنت خودت به پهلوی بنگر که چه الفاظی را به شاه فقیدنسبت داده ای???چطور وقت خالی کردن عقده های خودتان هر واژه ای مجاز ولی برای دیگران ممنوع???انقلابی که خودش امام امام کرد خیلی بیجا می کند از اسلام ابکی شاه -قبل از شورش انتقاد کند.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

xixix - انگلیس - منچستر
دو چیز بی نهایت است. کهکشان ها و حماقت بشر، که در اوّلی شک دارم. "آلبرت انیشتن".
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

PARSIS2 - نیوزیلند - اکلند
اقا یکی به من میتونه بگه این انفلانزای اخوندی که بیش از سی سال هست افتاده تو جون این مردم ایران نتیجه چیه ممنون میشم
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

hassanparsa - مالزی - کوالا لامپور
ای کاش میتوانستیم خردورز زندگی کنیم. دوستان، ضمن احترام به نظر همه ی شما بزرگواران، بنده علیرغم شما این فرد را نه تنها ابله نمی انگارم، بلکه باهوش، چراکه توانسته شعور ما را دستکم تلقی کرده و بخود اجازه دهد چنین اراجیفی بر زبان براند. اما بیایید بیاندیشم چرا؟؟؟ ایا کسانی که برای نشستن پای منبرهایی از این دست، وقت و هزینه صرف میکنند مستحق شنیدن به از اینند؟؟؟؟ در نتیجه عزیزان از ماست که بر ماست.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
.am.the.world - لوکزامبورک - اش. دوست هموطن. من به دلیل ماه مبارک رمضان وکارهایی که دارم خیلی دیر به دیر میام به این سایت وگرنه هرکس بخواد مثل جنابعالی به زور سحر بیان و قلم حق به جانب در دل بازدیدکنندگان و کاربران این سایت شبهه افکنی کند من اولین نفر جوابشو میدم.. می پرسی گناه یعنی چی؟. هر کاری که مخالف قوانین اخلاقی و مذهبی باشه و جالبه بدونی که انسان بطور طبیعی از دروغ ، تجاوز، ریا، ظلم، قتل و. خیلی از اعمال متنفر است که همه ی این اعمال از نظر دین الهی نیز گناه تلقی می شود. در واقع خدای مهربون ما دین رو مکمل وجدان بشری و فطرت انسان قرار داده ...گناه تعریفی روشن و واضح داره، حتی از تعریف اطاعت، هم می‏تونی به تعریف گناه برسی. در تعریف اطاعت اومده: نسبت به مقررات حقوقی، مذهبی و اخلاقی انقیاد داشتن. بنابراین تعریف گناه هم روشن و مشخص میشه.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

nikiniki12 - المان - ماینز
توخودت ازهزاران انفولانزای خوکیومرغیو......خطرناکتری ادم کافیه قیافه نحستونگاه کنه سکته نکنه جزومعجزهای امام زمانه!!!
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

hamid100 - یونان - آتن
دوستان عزیز . این مردک از بس گ....مفت خورده گردنش مثل خوک شده وآنفولانزا خوکی هم از خود همینها در دنیا پخش شده
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

ContractorQatar - قطر - دوحه
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس //چرخ گوشت ساواک!! اون مردک پهلوی, اون شاهک بزدل و رذل و مزدور و کودتاچی اسلامیست هرچی بخوره کمشه و حالا حالاها دارم براش. اما فهمیدم که تو دردت چیه!! تو از اون دسته از چاکران دربار بودى که با انقلاب 57 (شاه: من صداى انقلاب شما را شنیدم) جیره و مواجب و کانال دزدی هات از خزانه کشور قطع و اموالت مصادره شد و حالا هم که داری خودت رو جر میدی همش واسه پوله, دو رنگیهات واسه پوله, اگر یار و رفیقی واسه پوله, کامنت هات واسه پوله, اشک تمساحت واسه پوله.ما که سال 57 همش یک سالمون بود اما شما ...خواب اموال مصادره اى رو هم نبین که تعبیر نداره.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

INVISIBLE2 - استرلیا - کاترین
سلام بر همگی.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
Adamkoki از هفت چنار: دوست محترم, قوانین اخلاقی و مذهبی یعنی چی و چه کسی با چه عنوانی انها را خطکشی میکند؟ شما فقط از کلماتی استفاده میکنید که تعریفی برای انها ندارید. اما چون در همه عمر تقلید و پیروی کرده اید؛ انها را بطور مسجل و یقین مینویسید. مگر نه؟ ایا گناه در باورها و مذاهب مختلف تعاریفی مختلف ندارد؟ شما نه پاسدار باورهای مردم هستید و نه نگاهبان نگاههای بازدید کنندگان این سایت. شما فقط یک انسان باورمند و مقلد هستید. اینطور نیست؟ حرفهای فیکسی که میزنید در واقع ریشه در ترسهای عقیدتی شما دارد. وجدان بشری و فطرت انسان یعنی چه؟! چرا اینقدر عاشق کلمات قلنبه سلمبه هستید؟! اطاعت برای چه؟! اطاعت از کی و به چه منظور؟! مقررات حقوقی؛ اخلاقی؛ و مذهبی چه مقرراتی هستند؟ تعریف انها چیست و چه کس انها را تعین میکند؟ میبینید دوست عزیز. نه سحر بیانی در میان است و نه قلمی حق بجانب. فقط هر چه را که جلوی بنده بگذارند قورت نمیدهم. همین. مطلب مفهوم و روشن است. این کلمات هیچ ارزش و اعتباری برای یک ذهن پرسشگر ندارند. ساده نیست. مطمئنن پیری و تقلید همیشه ساده تر بوده و هست. مگر نه؟ شاد و سالم باشید.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. دوست بزرگوار.. من از روی کامنت هایی که تا به حال توی سایت گذاشتی، درباره شخصیت جنابعالی به تنایجی رسیدم. میدونی قبله صاحب! تو آدمی هستی که برای هر چیزی اما و اگر میاری. حتی برای وجدان بشری که هر آدمی اون رو درک میکنه میخوای تعریف روشن داشته باشی. رفیق! وجود بعضی چیزا جزء بدیهیات هست و نمیشه تعریف درستی از اون داشت مثلا اگر از کیف یک خانمی یه بسته صد دلاری بیفته تو اون رو برنمیداری چون در وجودت یک غریزه ی فطری هست که تو رو به سمت کارهای نیک و دوری از کارهای زشت سوق میده اگر هم این کارو بکنی و اگر انسان باشی دچار عذاب وجدان میشی. امیدوارم که در تعریف کارهای خوب وبد هم سردرگم نباشی..
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. در مورد قوانین اخلاقی ومذهبی. دوست عزیزم خداوند پیامبران را با هزاران معجزه به سوی مردم فرستاده و بوسیله اون ها و کتب آسمانی مردم رو با حقیقت این دنیایی که خود آفریده آشنا کرده و از عالم دیگر و بهشت و جهنم سخن گفته و براساس اون اعمالی رو چون زنا ،دروغ ، اسراف ، بی احترامی به پدر ومادرو.. گناه تلقی کرده که اگر انسان به درگاه او توبه نکند دچار خسران بزرگی در آخرت شده.. دوست عزیزم! شما آدم متفکر و صاحب نظری هستی. برای اینکه انقدر سردرگم نباشی از اول شروع کن. از اثبات وجود خدا ، نبوت پیامبران ، نبوت آخرین پیامبر، امامت علی (ع) و... الی آخر. التماس دعا
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
Adamkoki دوست عزیز, شما برای نتیجه گیری در مورد شخصیت کسی اینجا نیستی. انسان سالهای سال با همسر و خانواده اش زیر یک سقف زندگی میکند و نمیتواند شخصیت انها را بشناسد, مگر نه؟ چرا چیزی را که تعریف درستی ندارد قبول کرده اید؟ واقعا وجدان بشری چیست؟ برنداشتن پول یکنفر تعریف وجدان بشریست؟! چطور این غریزه ایی که میگویید باید ما را به سمت نیکی ببرد؛ چنین دنیایی در روبروی ما قرار داده؟ جنگ؛جنایت, ادمکشی, ویرانگری و وجود یک میلیارد انسان گرسنه محصول این "غریزه فطری و نیک سرشتی ذاتی" است؟!! همچین میگویید خداوند پیامبران را با هزاران معجزه بسوی مردم فرستاده که انگار شما در ترمینال یا فرودگاه به پیشوازشان رفته بودید!! یک مشت حرف را به شما گفته اند و شما تکرار میکنید. مگر غیر از این است؟ ادم متفکر و صاحب نظر مگر سرگردان میشود؟! عزیزم بنده هیچ چیز و هیچکس نیستم. شما باورهایت را به سئوال و پرسش بگیر و نگران سرگردانیهای کسی نباش. امیدوارم همه انسانها از تقلید و پیروی ازاد شوند و همه چیز را با نگاههای خودشان بفهمند. چنین باد. شاد و سالم باشید.
جمعه 12 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. هموطن عزیز و گرام! من خیلی سن ندارم و خیلی علاقه مندم دیدگاه شما دوست عزیز رو درباره جهان ، انسان و دین بدونم.. ایرانی محترم! شما درباره من نوشتی "انسان باورمند و مقلد" و از ترس های عقیدتی من سخن گفتید! می بینی که چه راحت با چند خط نوشته درباره شخصیت من اتهاماتی ردیف کردی و وقتی من درباره شخصیت شما حدس هایی زدم نوشتی "شما برای نتیجه گیری در مورد شخصیت کسی اینجا نیستی". یکجا نوشتی "شما نه پاسدار باورهای مردم هستید و نه نگاهبان نگاههای بازدید کنندگان این سایت" ظاهرا شما بیشتر از من، عاشق قلمبه نویسی هستی. مگه نه؟؟ من همین الآن میتونم به تو گیر بدم که لطفا " ترسهای عقیدتی" رو تعریف کنید. مگر نه؟؟
جمعه 12 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. دوست عزیزم. راست میگی من آدم مقلدی هستم و میخوام از تو تقلید کنم و اینجا میخوام عین جنابعالی کامنت بنویسم.... دوست محترم شما وجود یک میلیارد انسان گرسنه را براساس کدام آمار رسمی منتشر می کنید. شما مطمئن نیستید، مگر نه؟. در مقابل جنگ ، شورای امنیت هست، چرا؟؟ در مقابل جنایت و آدمکشی، پلیس هست ، چرا؟؟ در مقابل ویرانگی آبادانی و در برابر یک میلیارد انسان گرسنه در آفریقا و یا شهر غزه در فلسطین انسان هایی هستند که خود را مسئول می بینند و کشتی های بشر دوستانه به آب می اندازند. هموطن محترم آیا وجود سازمان ملل ، گروه های حمایت از حقوق بشر و . ناشی از وجدان بشری نیست؟؟
جمعه 12 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش. و اما حرف آخر.. ای هموطن ایرانی و دوست عزیز.. به درستی که انسان باادب و قابل احترامی هستید. مثلا در همین پست تنها شما بودید که به این آقا به عنوان یک انسان مخلوق خداوند بی احترامی نکردید. هر بار از جانب احتیاط و پرسش چیزی نوشتی و این نشان از ذهن پرسشگر شماست. فقط اینو می نویسم که آقا یا خانم محترم میخوای باور کن یا باور نکن ولی من به پیشواز پیامبران رفتم و بدون اینکه از کسی تقلید کنم یا اینکه بصورت ارثی مسلمون باشم با تفکر به قرآن ایمان آوردم و وقتی مطمئن شدم که از جانب خالق من نازل شده به تمام دستورات اون پایبند شدم و و واژه ثواب، گناه ، دنیا، آخرت،پیامبر، قداست و. برای من تعریف شد. ان شاءالله که همیشه موفق باشی
جمعه 12 شهریور 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
adamkoki - جناب آدم کوکی شما که با تفکر به قرآن ایمان آوردید پایه تفکر و منطقتون که باعث شده این کتاب سراسر خرافه رو به عنوان کتاب آسمانی بپذیرید چی بوده؟؟!! با منطق محکم بفرمایید شاید ما هم مسلمون شدیم!
شنبه 13 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
hovakhshatare - ایران - تهران. شکسته نفسی نفرمایید! شما مسلمون هستید فقط در عقاید و باورهایتان دچار تردید شدید. همشهری عزیزم! قبل از اینکه دلایل کلی و منطقی خوذم رو در مورد حقانیت الهی بودن این کتاب بگم ازشما هم انتظار می رفت با استدلال کتابی رو که یک میلیارد انسان کمتر یا بیشتر به عنوان کتاب آسمانی قبول دارن "سراسر خرافه" معرفی کنید. لطفا به کامنت بعدی رجوع کن که دلایل کلی خودم، برای اثبات حقانیت قرآن می باشد. خواهشا بدون تعصب و فقط با چشم دل نگاه کن...
شنبه 13 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
hovakhshatare - ایران - تهران. اثبات حقانیت قرآن کریم::: وجه اول: از جهت بلاغت وفصاحت این کتاب که هر عجمی که تلاوت قرآن مجید رو میشنود امتیاز اون رو از سخنان دیگر تشخیص می دهد. در این باره قرآن 1400 سال است که تمامی مخالفانش را به آوردن سوره کوچکی مثل سوره کوثر دعوت کرد که تاکنون هیچ عربی علی رغم کینه توزی بر پیامبری نتوانست این فعل رو انجام دهد( آیه 23 سوره بقره)......وجه دوم: عدم اختلاف و تضاد بین آیات قرآن علی رغم اینکه در طول 23 سال بر روح پیامبر نازل شد(در این باره اگه تاریخ رو قبول نداری که قرآن در طول 23 سال نازل شده ؛ وجه دوم از نظر شما باطله)
شنبه 13 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
hovakhshatare - ایران - تهران. اثبات حقانیت قرآن کریم::: وجه سوم: عدم تاثیر پذیری از عقاید عصر جاهلیت اعراب، در زمان پیامبر اعراب جاهل دختران را زنده به گور می کردند و یا برای خوردن گوشت حیوانات ، اونها رو خفه می کردند که قرآن با صراحت تمام این اقدامات رو ناپسندیده و گناه تلقی می کند... وجه چهارم: قصه های قرآن کریم. مثلا در مورد حضرت یوسف، حضرت موسی، حضرت ابراهیم ، نوح ،مریم و...داستان هایی ذکر شده که در تورات یهودیان یا انجیل مسیحیان نیز هست....
شنبه 13 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
hovakhshatare - ایران - تهران. اثبات حقانیت قرآن کریم::: وجه پنجم: اخباری از عالم در 1400 سال پیش در قرآن وجود دارد که دانشمندان بعدها به آن دست یافتند. مثال: خبر دادن از گردش کره ی زمین که بعدها گالیله به خاطر طرح چنین مبحثی اعدام شد ( آیه 88 سوره نمل). خبر دادن از ظلمات و کاهش رنگ در قعر اقیانوس ها که بشر در آن زمان قادر به غواصی در اعماق اقیانوس نبود ( آیه 40 سوره نور).... خبر دادن از دو قطبی بودن همه ی مملکت عالم حتی جامدات که منجر به کشفیات فیزیکی یک دانشمند مسلمان در مورد پاد ماده شد ( سوره 51 الذاریات).. خبر دادن از نحوه خلقت جهان و انفجار بزرگ بیگ بنگ که همگی توسط دانشمندان به عنوان مقاله ارئه شده است( سوره انبیاء آیه 30) و ده ها رازگویی علمی دیگر که از حوصله بحث ما خارج است. دوست من! توجه داشته باش این در حالیه که اکثر کتب و مقاله های دانشمندان با مرور زمان و کشفیات باطل می شوند اما قرآن هنوز زنده است و هزاران راز نهفته دیگر دارد ؛مثل خلقت زمین و آسمان در شش دوره (آیه 7 اعراف) ، هفت طبقه بودن کهکشان ها ( آیه 3 ملک)
شنبه 13 شهریور 1389

adamkoki - ایران - تهران - هفت چنار
hovakhshatare - ایران - تهران. اثبات حقانیت قرآن کریم::: وجه ششم: ارائه این کتاب آسمانی با این لحن و محتوا توسط فردی امی که خداوند در قرآن به عنوان دلیل بر حقانیت این کتاب ذکر کرده است ( آیه 48 سوره عنکبوت)... وجه هفتم: خبر دادن از جنگ های ایران و روم و پیروزی رومیان بر فارس قبل از شروع جنگ و بعد از مغلوب شدن رومیان از ارتش خسرو پروی مطابق با آخرین کتیبه های تاریخی ( آیه 2 سوره روم)... وجه هشتم: جامع بودن و شامل بودن این کتاب از تمام برنامه های زندگی از بدو تولد تا لحظه مرگ مثل شیرخوردن از مادر، بلوغ، ازدواج، ارث و میراث،حقوق فرزندان بر پدر و مادر ، حق پدر ومادر بر فرزند و...وجه نهم: دیگه حوصله ندارم ! خواهشا در عصری که راحت میشه یک عبارت رو در گوگل سرچ کرد و در مورد اون تحقیق کرد انتظار ارائه بحث کلی نداشته باش، اینجا فقط به سرفصل هایی از عظمت این کتاب اشاره شد که برای توضیحات بیشتر به گوگل احتیاج داری. شاد و سرزنده باشی
شنبه 13 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.