مانع نوردی برای رسیدن به متروی فردیس - عکس


مانع نوردی برای رسیدن به متروی فردیس

خبرگزاری مهر: ایستگاه متروی فردیس کرج یکی از بزرگترین و مرکزی ترین ایستگاههای مترو است که روزانه صدها هزار نفر در آن تردد می کنند، اما مدتی است که مسافران برای سوار شدن به قطارهای این ایستگاه مجبور به مانع نوردی می شوند!

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، قطارشهری،‌ وسیله حمل و نقل عمومی با تاثیر بسیار عمیق و کاهنده بار ترافیکی است. از زمان راه اندازی این پروژه عظیم که بسیار دیرتر از موعد مقرر پا به عرصه حمل و نقل گذاشت سالها می گذرد. زمانی که مسافران این قطار شهری آنقدر کم بود که ماموران به صورت دستی اقدام به چک کردن بلیط ها می کردند.

آنروزها عده مسافران آنقدر کم بود که نیازی به تفکر روی چگونگی متمرکز کردن آنها و دستیابی شان به وسایل نقلیه عمومی و شخصی نبود اما امروز با استقبال بسیار بالای مردم در استفاده از مترو و نیز جمعیت میلیونی دو کلانشهر تهران و کرج و تعداد مسافرانی که روزانه در مسیر کرج تهران تردد می کنند، تدابیر متعددی برای ساماندهی این ایستگاه عریض و طویل نیاز است.

ایستگاه متروی فردیس کرج علاوه بر آنکه به خودی خود پرترافیک است در منطقه ای بسیار پررفت و آمد از کرج واقع شده به گونه ای که در زمان های پیک رفت و آمد برای رسیدن به مقصد و استفاده از تاکسی و اتوبوس تا نیمه های خیابان هم می ایستند.

اوج بی نظمی را در این زمان به وضوح می توان دید،‌ هر کس هر جا که بتواند پیاده و سوار می شود. فرقی هم نمی کند محل ایستادن با قوانین راهنمایی و رانندگی مطابقت نداشته باشد یا نه.

مسئولان و کارشناسان برای این مورد هم طرح ریختند و اجرا کردند. از سنگ های بتنی با آرم موسسه ملی توسعه اصلاح نهال و بذر  و نیز مترو حصاری ساختند به اندازه حجم مترو و پایانه تاکسی! اما کدام دیوار است که بتواند مانع شهروندان عجول برای رسیدن به حرکت مترو و سوار شدن تاکسی ها و اتوبوس شود.

آنها که می توانند از بین این دیوارها عبورمی کنند و بسیاری هم تا کنار زنجیرهای متصل به هم می روند و از زیر آنها رد می شوند. عده ای هم ترجیح می دهند با پرشی کوتاه از روی زنجیرها عبور کنند و عده ای هم که هیچ گزینه ای برای رد شدن از موانع را ندارند ناچارند برای رسیدن به مقصد مسیر طولانی را طی کنند.

این روزها چیده شدن دیوارهای بتنی در اطراف ورودی  ایستگاه مترو کرج مشکلات تردد در این مسیر را دو چندان کرده است. زیرا با وجود این دیواره ها تنها دو راه برای ورود به ایستگاه باقی مانده و با استقرار پارک سوار در جلوی در ورودی هر مسافری ناچار است مسیری را با شتاب و عجله طی کند و در این راه اگر زمان برای رسیدن به در ورودی یا در اصطلاح همان دو مسیر با قیمانده در حصار بتنها نبود باید از زیر نرده ها خود را به داخل برساند.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که اغلب استفاده کنندگان از مترو عجله دارند و با طی مسیری که به اجبار به آنها تحمیل شده است گاهی یک قطار را از دست می دهند و باید تا رسیدن قطار بعدی منتظر بمانند.

همچنین وسایل نقلیه گردشی هیچ تعهدی در قبال پیاده و سوار کردن مسافر در درون پایانه محصور شده با سنگهای بتنی ندارند و باز هم بسیاری از مسافران در این مسیر در خیابانی شلوغ پیاده و سوار می شوند!

منهای چهره نامعقول این مکان این طرح باعث اتلاف وقت مسافران در رسیدن به موقع آنها به مقصد می شود.

گرچه چیدن دیواره بتنی و راه اندازی پارک سوار با هدف متمرکز کردن مسافران در مکان های خاص از جمله پایانه ها است اما گویی این طرح اثر معکوس داشته است.

استان تازه تاسیس البرز در دوران کلانشهری اش بسیار با طرح های راهسازی ناکارآمد و پرهزینه مواجه بوده است. پل روگذر آزادگان به اعتقاد بسیاری از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه شخصی  و عمومی از جمله طرح هایی است که برای روان سازی ترافیک در این محل پر تردد ایجاد شد بی آنکه تاثیر قابل توجهی در آن داشته باشد.

پس از اجرای این طرح عمرانی که به نقل عده ای طرحی بسیار قابل توجیه است وسایل نقلیه عبوری به روانی و سهولت روی پل در حرکتند در حالی که در پایین روگذر همچنان حکایت حجم سنگین ترافیک و آلودگی های صوتی ناشی از آن باقی است. در انتهای مسیر روگذر نیز مجددا گره ترافیکی نمایان می شود.

از میدان شهید سلطانی و ترافیک سنگین اش نیز بسیار گفته شده و تمامی شهروندان برای یک بار هم که شده گرفتار ترافیک خسته کننده آن شده اند.

کارشناسان و راه سازان مدتها برای پایان دادن به قصه تکراری و حکایت پر ترافیک آن تز دادند و طرح های یکدیگر را به نقد گذاشتند. زمان زیادی برای بررسی چگونگی اجرای طرح کاهش ترافیک در این محل مواصلاتی هزینه شد تا مسیر شهید سلطانی به عنوان مکان چند راهی مرکزی که بار ترافیک اتوبان را بر دوش می کشد به شکل کنونی در آمد.

امید می رود مسئولان مربوطه به نگاهی دوباره به آنچه طرحهای آنها موجب ایجاد مشکل برای شهروندان و مسافران مترو شده است، با چاره اندیشی به موقع و از میان برداشتن دیواره های بتنی اطراف مترو چاره ای هم به حال ترافیک سنگین میدان شهید سلطانی بکنند.

تلاش خبرنگار مهر برای مصاحبه بامسئولان مترو کرج بی نتیجه ماند.

kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام
حکومتی که یه عده خر اونو مدیرریت کنن بهتر از این نمی شه.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

1مهندس - ایران - شیراز
عجب کشوری....
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

nefrat az akhond - امارات - دبی
ننگ بر جمهوری اخوندی.فقط هدفشون این که مردم اسایش نداشته باشن تادیگه وقت نداشته باشند به این فکر کنند که اخوندها چه بلاهائی دارن به سرشون درمیارند.مرگ بر خامنه ای متعفن زمان
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
اگر این " مانع نوردی " ها, چاله های خیابانی, بوق ماشین, داد و فریاد برای پر کردن ماشین سواری و و و نباشه, دیگه چه فایده که ادم هوس ایران رو بکنه. این چیزها دیگه جزو فرهنگ ایران شده !!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ester2000 - ایران - تهران
با این احوال دپرسی که من داشتم خیلی خندیدم به خصوص به اون عکس که یه بچه سرشو گرفته گریه می کنه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

mahtabam - آلمان - مونستر
مملکت که بی‌ صاحب باشه میشه این، یه وقتا اصلا باور نمیکنم توی یه همچین جائی‌ بزرگ شدم! یه مشت شغال در حل چاپیدن و دزدی هستن، کی‌ سیر میشن خدا میدونه!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

naslesookhteh - ایران - تهران
تو عکس یکی مونده به آخر اون خانومه عرض مانع رو زیاد براورد کرده. هنوز داره دولا دولا میره.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

قیصرمنم - ایران - اصفهان
ماشاالله به این تکنولوژی هسته ای که آفریدید.......این هم از ابتکارات هسته ای مموتی است.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
چنین مانعی جلوی در ورودی مجلس خبرگان, که غرور کاذب این اخوندها رو بشکنه !
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اباد ترین کشور دنیا را بدهید دست این الاغ ها ازش طویله درست میکنن
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

pesarekurosh - ایران - همدان
یادش بخیر.ما هم یه روزی از این موانع رد شدیم.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

porharfi - هلند - آرنم
کیهــــــــــــــان ..بجای ایراد و انتقاد از همسر ِ رییس جمهور "فرانسه". (کشوری که به آن رهبر جنایتکارتان ! پناه داد.بهش احترام گذاشت.با مراقبت. پای ِ ناپاکش را بر سرزمین پاک ِ ایران گذاشت)از ندانم کاریهای ". بیسواد و نالایق هایی " که ملایان تربیتشان میکنند !ایراد بگیر و بنویس..
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Raha_Bremen - آلمان - برمن
حالا گیریم رئیس روئسا همه گاو همه ابله همه بیفکر و کودن ملت چی؟فرهنگ جامعه رو که ملت آن جامعه معتی می بحشه و می سازه...مگر گذرگاهای پل هوایی که برای سلامت جان پیاده رو ها ساحته می شه .. استفاده هم میشه که این یکی درست از آب در بیاد...بابا ملت خودشون دوست دارن که همیشه اینطور باقی بمانند...
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

bavar88 - هلند - امستردام
باز خدا را شکر که از هر قشری رد شده اند نگفته اند که طرفداران احمدی نژاد بی کلاس هستند!!!!!! اگه این عمل در خارج اتفاق می افتاد چی فکر می کردند. اکثر معضلات اجتماعی و هرج و مرجی ایران در اثر رعایت نکردن قوانین توسط خود مردم است. وقتی مانع گذاشته اند حتما نبایستی رد بشی کامی جون........هههههههههه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

sorenanet - بلژیک - انتورپن
این کارها فقط مال ما ایرانیهاست
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

sadra121 - ایران - ایران
دقت کردید ؛ در عکس 8 اون پسر بچه سرش خورده به مانع و داره گریه میکنه !.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

اقتدار - دانمارک - هالته
ممد رفتی بهشت جات خالیه,,,,نیستی که ببینی اینجا چه کیشمیش بازیه.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

rezanl - هلند - امستردام
مرز فلسطین با اسرائیل نیست ?
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

poriyaye_vali - قطر - دوحه
kame_tanha - انگلستان - بیرمنگهام...بلا نسبت خر...شرف خر از اینها بیشتره..خر که لااقل یه باری رو جابجا میکنه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
naslesookhteh - ایران - تهران .. خیلی بامزه گفتی چقدر خندیدم.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

mahyar1212 - ایران - تهران
من خودم دانشجوی کرجم دانشگاه شروع شه هر روز این مسیر باید برم و بیام ولی تازگی اون زیرم دارن سنگ میزارن تا کسی از اونجا هم نره ملت حالو حوصله ندارن 20 دقیقه واسه یه قطار وایسن پس از زیر سنگا میرن البته تفریح جالبی حس کماندو بودن بهت میده و ادمای چشم چران را به فیض کامل میرسونه!!!!!!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

DrPhil - دانمارک - نوبغو
تصور کنین آدم با اون همه ادعا و کلاس و آرایش و تیپ اینجوری از زیر دیوار رد بشه و تا نافش خاکی بشه!!! حالا دیوارو چرا اینجوری درست کردن!! خیلی چهره ی شهر رو زشت کرده.توی اون عکسه که سربازه داره رد میشه , زیر دیوار طشت گذاشتن!!!!!
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

iranazadiran - ایران - تهران
شما را به کرامت انسانی میرسانیم. هم دنیا و هم آخرت شما را درست می کنیم برق آب بلیط را مجانی می کنیم ... حاجی به پا چطور با این خالی بندیها و کلکها نچاییدی. البته چاییدی اما اواخر خودت متوجه شده بودی چه دسته گلی به آب دادی و نمیتونستی تو چشم مردم نگاه کنی. جانشین هم برای خودت انتخاب نکردی تا عواقب و مسئولیتش بیفتد به گردن کسی که عشقش مانند خودت اختیار داری است و استبداد تا او هم مانند تو بی بهره نماند و حداقل شریک هموزنی در اجحاف و ستم به مردم داشته باشی.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
برای اینکه چهار قدم پیاده نروند این حرکات کماندویی را انجام می دهند.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ezatdf - ایران - تهران
تو عکس یه تا مونده به آخر پیکانه هم از اون زیر اومده اینطرف؟
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
تاریخ اقا!!! با تاریخ صفا کنیم! اینا رو ول کن, تاریخو بچسب! 2500 تا 7000 سال تاریخو بچسب!! حال توی تاریخه! نشئگی تاریخی رو عشق است! بخوانید و حفظ کنید که کلدانیان اولین با در سر کدام تپه چادر زدند و اسوریان اولین بار در کدام رودخانه ماهی گرفتند! اینا مهمه نه این مردمی که در زندگی روزمره باید مثل کرم و خرچنگ بشن تا به مترو برسن. اون بچه که گریه میکنه ولش کن بابا!! از تاریخ بگو تا بریم توی چرت! خوب میگفتی: کی کجا داد زد وکی چی جواب داد؟!! صفایی در سر ماست. صفای تاریخی! بله تاتاتاتاتاتاریییییخ!! شادباشید.
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ali203 - ایران - بوشهر
مابدنبال حکومت جهانی با اعمال شاقه هستیم میخواهیم دنیا در رفاه باشد با عنایات اغا امام زمان اخه عزیز من حالا شما با ورزش کردن امت ما مخالفید
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

iran1 - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
تا قبل اینکه ایستگاه گلشهر کرج راه بیفته یادمه همیشه اونجا شلوغ بود ولی مانع نداشت واسه قایم موشک بازی خوبه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

مشتعل - سوئد - استکهلم
اقا چقدر شما بی ایمان هستید این قسمتی از اعمال مدیریت جهانی در کشور امام زمانه که اسید علی و مدیر محمود هی وعده ان را میدن صبر کنید اقا بیاد همه چیزرو درست میکنه
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

Kaweh - آلمان - مونیخ
خر های قبرسی عقلشان از دواتمردان ایران بهتر کار میکند، حداقل بار را میتونن به مقصد برسونن
سه‌شنبه 9 شهریور 1389

ghost197 - هلند - امستردام
naslesookhteh - ایران - تهران .نه دوست عزیز در ان عکس یکی مانده به اخر ان خانم عرض مانع را زیادی براورد نکرده.چون ان کار هر روزش شده دیگه کمرش راست نمیشه.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Plato_2010 - استرالیا - ملبورن
هر ملتی سزاوار ان حکومتی است که بر سرش میرود.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

shahryar-khan - کانادا - مونترال
خوبه درایران حجاب اجباری هست.وگرنه تصور کنید اگه یه زن مینی ژوپ پوش بخواد از اون زیر رد بشه مطمئا باشید خیابونها بند میومد شاید هم چندین نفر حین چشمچرانی میرفتن زیر ماشین ....لوووووول
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

killsatkillsat - ایران - تهران
اینجا پل فردیس کرج به خدا در نداره چون خودم 1000بار از زیر رفتم این خوب اگر . هم داره ما ندیدیم
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

hovakhshatare - ایران - تهران
به امید روزی که با سرنگونی این رژیم جنایتکار، فرهنگ هم بار دیگه به مملکتمون برگرده. فعلا که توی ایران چیزی به اسم فرهنگ نداریم.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

طالب حق - ایران - تهران
یه همچنین شاهکاری فقط و فقط از مسئولین ایران بر میاد و بس.به امید روزی که مسئولین کشور ما از بی سواد ها نباشن.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

parvaaz ta bi nahaayat - المان - السفلد
خاک بر سر همه شده خبر نداریم..
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

sibsin - ایران زمین - کرج
سلام،من عضو جدیدم البته 2 سالی هست که میام اینجا ولی این مطلبو دیدم نتونستم نظر ندم چون همیشه مجبورم این مسیر مسخره مترو رو طی کنم ، جدا چه فکری کردن که اینا رو گذاشتنو واسه خودشون فحش خریدن؟
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

saman-uae - امارات - دبی
شما که دارید مردم رو مسخره میکنید یا حتما یه روزی خودتون هم همینجوری زندگی میکردید یا اگه تو ایران باشید مطمئنا همینجوری زندگی میکنید . یادمون نره این ایرانه و ما همه ایرانی هستیم . اگه این وضعیت رو دوست نداریم بهتره برای پیشرفتش تلاش کنیم . اگه هیچ کاری ازمون بر نمیاد هم بهتره چی؟ ها؟ چی؟ اه بهتره خفه بشیم.
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

oghab - فنلاند - هلسینکی
هنر نزد ایرانی است و بسسسسسس
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

pegahsr - امارات - دبی
حالا چون یه جا این مشکل پیش اومده همه چی میره زیر سوال؟یعنی کشورهای دیگه ممکن نیست این مشکل براشون پیش بیاد دیگه؟
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

Dionysos - فرانسه - پارسی
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش، دوست عزیز تاریخ فقط تاریخ باستان نیست. تمام وقایعی که در همین امروز در سرتاسر دنیا اتفاق می افتد جزئی از تاریخ محسوب می شود. درک این مساله خیلی دشوار نیست. در تاپیک ازدواج شاه و فوزیه سخنم را به اتمام رساندم. چه خوب بود که مستقیما با خود من در مورد تاریخ گفتگو و استدلال می کردید. بهتر از این بود که در تمام صفحات به کلمه تاریخ با کنایه اشاره می کردید. دوست عزیز این صفایی که گفتید نظر شماست و شاید در خود شماست آیا بهتر نیست از کلمه ما برای تحقیر استفاده نکنید؟ اینگونه سخن گفتن شما توهین به شعور دیگران و خصوصا کسانیست که متخصص تاریخ و باستان شناس هستند و خدمات بزرگی به ایجاد نهادهای اجتماعی و دموکراسی و بشریت کرده اند. از شما انتظار بیشتری داشتم اما متاسفانه متوجه شدم که شما ارزشی برای کسانی که آنها را دوست هم می خوانید قائل نیستید. متاسفانه شما هیچ ارزشی برای هیچ کس قائل نیستید و فقط به فتواها و خاطرات خودتان اعتماد دارید. بدرود
چهار‌شنبه 10 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
Dio دوست محترم. در تاپیکی جلوتر همین الان موضوع بحثمان را از شما درخواست و خواهش کرده ام. نمیدانم چرا رنجیده اید, حال انکه کنایات مستقیم شما به بنده به کرات تکرار شده و واضح است. بهرجهت بنده کاراکتر و شخصیت ندارم, بالطبع از شما نخواهم رنجید. تکرار میکنم: تاریخ کمکی به بشر نکرده ست. تاریخ جنگ اول جهانی, نتوانست مانع از جنگ دوم شود. مطلب وسیع است و حتما در تاپیک جلوتر به انتظار مینشینم تا موضوع گفتگویمان را مشخص کنید. با ارادت و احترام. شادباشید.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

برگشته - بحرین - محرق
به این میگن ورزش زورکی !
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

khosh bavar - ایران - کرمان
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش : من شخصا به افرادی که دارای فکر و عقیده دیگری هستند و به عقاید دیگران احترام میگذارنند, احترام خاصی قائل هستم. دوست کاربریم, تاریخ بزرگترین معلم بشریت, منتها " دانش اموزان " بدی داره که از معلمشان چیزی یاد نمیگیرنند, مانند دارو برای شخص مریض که از ان استفاده صحیح نمیکنه و همیشه مریض باقی میماند.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
khosh bavar دوست عزیز و گرامی: ملاحظه میکنید؟ مغز ما تربیت شده که یک نتیجه گیری کند و بایستد. وحشتناک نیست؟ نتیجه گرفته اید که دانش اموزان بد هستند و بله! ایستاده اید. عزیزم برو جلو و باز نگاه کن و بپرس و شک کن و بگرد و بفهم چرا دانش اموزان بد هستند؟ انرژی بگذاریم و با مغزمان در پشت یک نتیجه گیری چرت نزنیم. اخر مگر اینهمه بن بست را در زندگیمان نمیبینید؟! بنده در نوجوانی هر وقت خواستم از علل مرگ کسی صحبت کنم مردم پریدند وسط و گفتند: قسمت بوده!! فاتحه الصلوات!!! قربانت بروم یعنی چی؟! قسمت چی؟! کشک چی؟! اقا در پشت نتیجه گیری چادر زدن یعنی مرگ مغز. مرگ بینش. پایان درک. غیر از این است؟ زندگی مگر نتیجه گیری میشناسد؟! ما ریقو و ترسو هستیم و ذهنمان در نتیجه گیری احساس امنیت میکند. همین. نه ترسهایمان را به سئوال میگیریم و نه به باورهایمان گیر میدهیم. اما عاشق شعار و جملات کلیشه ایی هستیم. مگر نه؟ عزیزم من نه فکر دارم و نه عقیده. به انچه که هست و انچنانکه هست نظر دارم. این تنها روش درک پی در پی و متناوب زندگیست. در این درک انرژی و تحولی دمادم وجود دارد. همین. هرکس میتواند انرا کشف کند.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
2) اما در قدم اول باید که ذهن از ترسهایش ازاد شود. ازادی ذهن از ترس انچنان انرژی و وسعتی به وجود میاورد, که ذهن براحتی میتواند به عمق مسائل نفوذ کرده و هر چیز را مستقیم و شفاف ببیند. دراین دیدن هیچ هدفی وجود ندارد, چرا که این نگاه با فکر مرتبط نیست و اهداف ساخته و پرداخته فکر هستند. در این نگاه فقط درک مستقیم و بیخدشه وجود دارد و در این درک, تحول رخ مینماید. مطلب فوق العاده و بسیار ساده است. متاسفانه ما ساده نیستیم و مغزمان به پیچیده کردن همه چیز عادت کرده است. شاد وسالم باشید.
پنج‌شنبه 11 شهریور 1389

zari goli - ایران - کرمانشاه
من فکر میکنم راه حل ما توی همین مانع نوردیه. ضعف ما ایرانی ها همینه، که به جای اینکه مانع رو زیر پا بذاریم یا اونو دور میزنیم یا از زیرش رد میشیم که ما رو خرد کنه. اگه دیدمون، فکرمون و فرهنگ کلیمون این بود که از روی مانع رد شیم و اونو از بین ببریم الان، بعد از 30 سال این روزگارمون نبود. ما از مانع می ترسیم واسه همین ترجیح میدیم از زیرش رد شیم تا از روش!
جمعه 12 شهریور 1389

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
از صحبت‌های استادمون نتیجه گرفتم که نباید نتیجه بگیریم!.
جمعه 12 شهریور 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
pahlavi100. خیر دوست محترم. نیازی به نتیجه گیری نیست. شما فقط انچه که هست را بصورت فکت میبینید. همین. هوش کار خودش را انجام میدهد. همین. شما وقتی خطر را میبینی, نتیجه گیری نمیکنی که باید فرار کرد! فقط فرار میکنید و از خطر میگریزید. همین. ما وقتی چیزی را مستقیم و بدون خدشه نگاه کنیم, هیچ نیازی به نتیجه گیری وجود ندارد. ساده است. نه؟ شاد باشید.
جمعه 12 شهریور 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.